اینستاگرام ترفند جالب

دلایل مهم برای هک اینستاگرام کدامند؟

امروزه هک اینستاگرام، اطلاعات مخصوصی را در اختیار هکر ها قرار می دهد که می توانند از آنها سوء استفاده کرده و به اخاذی مشغول شوند. در واقع اطلاعات اینستاگرامی برای پیج های افراد شناخته شده، اهمیت بسیار زیادی دارند و باید با روش های افزایش امنیت، از آنها در برابر هکر ها محافظت کرد.

آیا می توان اطلاعات اینستاگرام را به سرقت برد؟

در ششمین روز از اکتبر سال ۲۰۱۰ دو چهره ناشناخته، توانستند یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های ارتباطی جهان را راه اندازی کنند. اینستاگرام ابتدا به عنوان یک اپلیکیشن عکاسی شناخته می شد که با تغییر در عملکرد خود و تبدیل شدن به یک اپلیکیشن ارتباطی، توانست به شهرت برسد. به طوری که در سال ۲۰۱۳ توسط راه انداز فیسبوک، مارک زاکربرگ، خریداری شد. مارک زاکربرگ با تقویت سرور های اصلی این اپلیکیشن، امکان هک اینستاگرام از طریق سرور های اصلی را از بین برده است.

در واقع تاکنون هیچ هکری نتوانسته حتی یک سرور از این اپلیکیشن را هک کند. اما به سرقت بردن اطلاعات اینستاگرام از طریق اکانت های شخصی افراد امکان پذیر می باشد. در واقع هکر ها برای هک اینستاگرام می توانند به صورت مستقیم به اکانت شخصی فعالان آن متصل شوند و از این طریق اطلاعاتش را به سرقت ببرند.

با هک اینستاگرام چه اطلاعاتی از بین می رود

دلیل اصلی هکر ها برای هک اینستاگرام

اصولاً هکر ها با به سرقت بردن اطلاعات کاربران شبکه های مجازی و تهدید کردن آن ها، می توانند به درآمد بسیار چشمگیری دست پیدا کنند. پس از این که اپلیکیشن اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های ارتباطی میان کاربران سراسر جهان شناخته شد، به صورت روزانه تعداد فعالان آن افزایش پیدا کرد. به طوری که امروزه این شبکه مجازی، پردرآمد ترین اپلیکیشن برای مشاغل اینترنتی و سلبریتی ها می باشد.

از این جهت هک اینستاگرام و به سرقت بردن تمام اطلاعات شخصی کاربران، مورد توجه هکر ها قرار گرفت. هکر ها برای این که بتوانند درآمد خود را افزایش دهند، پیج های شناخته شده و پر فالوور اینستاگرامی را مورد حملات سایبری خود قرار می دهند و از این طریق از صاحب پیج اخاذی می کنند. البته ممکن است که هکر ها به درخواست فرد دیگری اقدام به هک کردن اکانت های شخصی افراد در اینستاگرام کنند.

امروز برخی از والدین با استخدام هکر ها و هک کردن پیج فرزندانشان، در صدد دستیابی به تمامی فعالیت های آن ها در این شبکه مجازی هستند تا از این طریق بتوانند امنیتشان را در بستر اینترنت فراهم سازند. اما فراموش نکنید که نفوذ به حریم شخصی افراد، جرم و یک عمل غیر اخلاقی می باشد.

اگر اینستاگرام هک شود چه اتفاقی می افتد

اگر اینستاگرام هک شود چه اتفاقی می افتد؟

هکر ها پس از هک اینستاگرام می توانند اقدامات مختلفی را در پیج اینستاگرامی افراد به انجام برسانند. برخی از هکر ها تنها هدفشان کنترل فعالیت کاربر مورد نظر می باشد. از این جهت به طور کاملاً پنهانی به پیج او نفوذ کرده و تنها فعالیت های او را بررسی می کنند. در شرایط دیگر ممکن است که قصد هکر ها دزدیدن اطلاعات و اخاذی از صاحب پیج باشد که پس از هک اینستاگرام او، دسترسی کاربر را به اکانت شخصی اش محدود خواهند کرد و برای باز گرداندن پیج او، مبالغ زیادی را درخواست می نمایند.

البته برخی از هکر های کلاه صورتی پس از این که توانستند اکانت شخصی یک فرد را هک کنند، پیج او را برای همیشه نابود می کنند. اغلب به هکر ها قصد اخاذی از صاحب پیج را ندارند، بلکه به دلیل فعالیت های مختلفی که باب میلشان نیست، پیج افراد مختلف را از دسترس خارج می کنند تا از این طریق صاحبان پیج ضرر وارد نمایند.

هک اینستاگرام

با هک اینستاگرام چه اطلاعاتی از بین می رود؟

در واقع هکرها با هک اینستاگرام افراد می توانند به اطلاعات حساب کاربری دسترسی داشته باشند. در واقع آن ها می توانند دسترسی کامل پیج را برای صاحبانشان محدود سازند. در این شرایط ممکن است که برخی از هکر ها و افراد سودجو ادعا کنند که به اطلاعاتی نظیر تصاویر گالری داخل تلفن های همراه و یا شماره مخاطبین دسترسی دارند. اما در واقع باید بدانید که هک کردن اینستاگرام SPY24 تنها اطلاعات حساب کاربری افراد در این شبکه مجازی، نظیر پیام های دایرکت، پست ها، استوری ها و اکانت فالوور ها و فالووینگ ها را برای هکر ها آشکار می سازد.

در نتیجه با هک اکانت اینستاگرام، نمی توان به تصاویر داخل گالری و یا شماره مخاطبان دسترسی پیدا کرد. از این جهت اگر فردی با این ادعا ها تصمیم داشت که از شما اخاذی کند، مطمئن باشید که هیچ اطلاعات مهم و دقیقی در دسترس او نیست. در این شرایط می توانید با حذف کردن اکانت اینستاگرام خود دسترسی هکر ها را به اطلاعات حساب کاربریتان را از بین ببرید.

هک اینستا

هکر ها چگونه اینستاگرام را هک می کنند؟

باید بدانید که امروزه همان قدر که تکنولوژی در حال پیشرفت می باشد، برقراری امنیت اینترنتی نیز سخت و دشوار می شود. در واقع امروزه هکر ها برای هک اینستاگرام و سرقت اطلاعات شخصی افراد، می توانند از روش های منحصر به فرد و متفاوتی استفاده کنند. یکی از رایج ترین روش ها در نزد هکر ها استفاده از حملات فیشینگ و مهندسی اجتماعی می باشد. در واقع می توان این دو روش، که مکمل یکدیگر نیز هستند، را خطرناک ترین روش های هک اینستا دانست.

در این روش هکر ها در قالب یک دوست به شما نزدیک می شوند و پس از این که توانستند تا حدودی اعتماد شما را جلب نمایند، صفحات جعلی اینستاگرام را طراحی کرده و برای شما ارسال می کنند. شما نیز پس از باز کردن این صفحات و ثبت اطلاعاتتان در آن ها، مسیر هکر ها را برای سودجویی و به سرقت بردن پیج اینستاگرامتان هموار خواهید کرد.

البته امروزه نرم افزار های متعددی برای هک مستقیم اکانت های اینستاگرام طراحی شده اند که می توانند پسورد اکانت های مختلف را در اختیار هکر ها قرار دهند. از این جهت هکر ها نیز با در دست داشتن آیدی و پسورد پیج های اینستاگرامی، به راحتی میتوانند نیت های شوم خود را پدیدار سازند.

اعلام هک اینستاگرام

اعلام هک اینستاگرام و بازیابی اکانت ها

با توجه به این که قصد و نیت برخی از هکر ها تنها کنترل فعالیت کاربران اینستاگرام می باشد و به صورت کاملاً پنهانی به پیج اینستاگرام فعالان این شبکه اجتماعی نفوذ می کنند، لازم است تا با بررسی برخی موارد متوجه هک اینستاگرام خود شوید. برای این که بدانید شخصی به اکانت شما نفوذ پیدا کرده است یا خیر، می توانید وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام خود در پنل کاربریتان شوید. پس از آن به قسمت Security مراجعه کرده و وارد بخش Login Activity شوید.

در صفحه Login Activity تمامی دستگاه هایی که به اکانت کاربری شما متصل هستند و می توانند فعالیت های شما را نظارت کنند، قابل مشاهده می باشند. از این جهت اگر هکری فعالیت های شما را به طور مخفیانه کنترل نماید، نام دقیق تلفن همراه و یا سیستم رایانه ای او، در صفحه Login Activity نمایش داده می شود که پس از مطمئن بودن از هک شدنتان توسط هکر ها، می توانید به پلیس سایبری مراجعه کرده و از طریق سیگنال دستگاه های متصل شده به اکانت خود، هکر را شناسایی نمایید.

وقتی اینستاگرام هک میشود چه اطلاعاتی را برمیدارد

افزایش امنیت پیج های اینستاگرامی

از آن جایی که همیشه پیشگیری بهتر از درمان می باشد، می توانید قبل از هک پیجتان توسط هکر ها، امنیت اکانت کاربری خود را با روش های مختلف افزایش دهید. توصیه می شود که حتما با روش های هک اینستاگرام به طور کامل آشنایی پیدا کنید، زیرا که از این جهت می توانید تمامی ترفند های هکر ها را حدس بزنیم و امنیت پیج خود را بالا ببرید. استفاده از یک رمز عبور دشوار و پر قدرت، نخستین راه جلوگیری هک اکانت اینستاگرامتان می باشد.

با فعال کردن گزینه تایید دو مرحله ای، در قسمت تنظیمات پیج اینستاگرام، می توانید دسترسی هکر ها را با محدودیت چشمگیری رو به رو سازید. همچنین بهتر است که در قسمت اطلاعات اکانت خود، یک شماره تلفن فعال و یک ایمیل معتبر را وارد نمایید تا در صورت بروز هرگونه تغییر در اکانتتان، مدیریت اینستاگرام از طریق تماس، پیامک و یا ایمیل به شما اطلاع رسانی نمایند.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا