روش عالی برای ردیابی گوشی

ردیابی شماره تلفن همراه بدون نصب در گوشی مقابل

ردیابی گوشی موبایل افراد بدون نصب نرم افزار یکی از پر جستجو ترین های ردیابی در گوگل و دنیای اینترنت و وب می باشد که اگر شما هم به دنبال راهکارهای حرفه ای و یا ترفند های ردیابی افراد با نرم افزارهای حرفه ای ، ردیابی افراد با آی پی IP و یا ردیابی افراد توسط GPS هستید، کافیست تا با spy24 همراه باشید تا نرم افزارها و روش های ردیابی تلفن همراه را بیاموزید.ردیابی شماره تلفن همراه بدون نصب – برنامه ردیابی گوشی همسر

ردیابی گوشی موبایل افراد با نرم افزار

ابتدا باید بدانید ردیابی گوشی موبایل دیگران یا دسترسی به گوشی موبایل دیگران یک تجاوز به حریم خصوصی دیگران می باشد، پس اول باید قصدتان را مشخص کنید. ما در spy24 یک نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی موبایل را به شما معرفی می کنیم زیرا :

  1. توسط این نرم افزار می توانید به درستی موقعیت مکانی فرزندان و یا دیگر افراد خانواده خود را کنترل، مکان یابی و ردیابی نمایید.
  2. امنیت فرزندان خود را در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ و … به درستی زیر نظر داشته و کنترل کنید.
  3. تماس های تلفنی و پیامک های فرزندان خود را از راه دور کنترل کنید و درصورت مشکل جدی آن را مورد بررسی قرار دهید.
  4. در صورتی که گوشی شما دزدیده یا گم شده،‌ با استفاده از نرم افزارSPY24 می توانید آن را پیدا کنید.

دانلود نرم افزار کنترل و ردیابی موبایل

ردیابی و کنترل موبایل افراد چگونه امکانپذیر است؟

۱ – با استفاده از GPS یا شماره موبایل.
۲ – با استفاده از نرم افزاری که روی گوشی نصب خواهد شد.
۳ – با استفاده از IP یا تلگرام و نرم افزار هایی که روی گوشی طرف مقابل نصب هستند.
۴ – سایر روش ها …

آموزش کنترل و ردیابی گوشی موبایل افراد با نرم افزار

یک نرم افزاری برای گوشی یا موبایل وجود دارد که شما ابتدا باید آن را روی گوشی که میخواهید نصب کنید،‌ سپس نرم افزار بعد از نصب بصورت کاملا هوشمندانه و خودکار در گوشی موبایل یا تبلت فرزندانتان مخفی می شود و هیچ گونه ردی از خود بجای نمی گذارد.

سپس شما می توانید گوشی موبایل فرزندان خود را حتی اگر جی پی اس GPS یا وای فای WIFI گوشی موبایل خاموش باشد آن را کنترل و ردیابی کنید.

دانلود نرم افزار کنترل و ردیابی موبایل : ردیابی گوشی همسر

ردیابی گوشی موبایل افراد و خودتان چه سودی برای شما دارد؟

نصب نرم افزارهای کنترل و ردیابی موبایل از راه دور لازمه هر گوشی موبایل و تبلت شخصی می باشد و هر فردی باید این نرم افزارها را بر روی گوشی موبایل خود نصب و فعال کند،‌ زیرا چنانچه گوشی موبایل و یا تبلت خود را گم کنید و یا دزدیده شود، با این نرم افزارها می توانید سریعا آن را بر روی نقشه ردیابی و مکان یابی کنید.

آموزش ردیابی گوشی موبایل افراد با استفاده از آی پی IP

آموزش ردیابی گوشی موبایل افراد با استفاده از آی پی IP

برای این کار ابتدا باید آی پی IP طرف مقابل را به دست بیاروید که راه های متعددی برای این کار وجود دارد.

بسیاری از سایت ها وجود دارند که شما می توانید توسط آن ها اقدام به ساختن یک لینک Link ااینترنتی نمایید که با فرستان آن لینک برای افراد خانواده خود و باز کردن لینک توسط آن ها ، شما می توانید آی پی IP گوشی موبایل و یا تبلت آن ها را در آن سایت مشاهده نمایید.

مثلا شما می توانید لینک Link ساخته شده خود را برای فرد مورد نظر (فرزندتان که به او دسترسی ندارید) ارسال کنید و چنانچه فرزندتان برروی آن لینک Link کلیک نماید، آن سایت IP گوشی و تبلت فرزندتان را دریافت کرده و آن را به شما نمایش می دهد.

اکنون شما می توانید با وارد شدن به سایت هایی که برای مکان یابی آی پی IP مورد استفاده قرار می گیرند، آی پی IP گوشی موبایل یا تبلت فرزند خود را در آن ها وارد کنید تا آن سایت ها بتوانند توسط آی پی IP وارده شده شما در سایت، موقعیت مکانی دقیق دستگاه موبایل یا تبلت فرزندتان را بر روی نقشه های قدرتمند گوگل به شما نمایش دهد.

آموزش ردیابی گوشی موبایل افراد با استفاده از GPS

آموزش ردیابی گوشی موبایل افراد با استفاده از GPS

سامانهٔ موقعیت یابی جهانی یا جی پی اس (به انگلیسی: Global Positioning System) – (با نماد اختصاری GPS) متشکل شده از ۲۴ ماهواره است که در مدار زمین قرار دارند و بصورت ۲۴ ساعته و با سرعت بسیار بالا حرکت می کنند. این ماهواره ها از محاسبات ریاضی ساده ای برای پخش اطلاعات استفاده می کنند که به عنوان طول و عرض و ارتفاع جغرافیایی، توسط گیرنده های زمینی ترجمه شده اند.

سیستم جی پی اس (GPS) بدون وابستگی به گیرنده های تلفن همراه و یا اتصال اجباری به اینترنت عمل می کند، اگر چه با این فناوری‌ ها می توان اطلاعات دریافتی از این سیستم موقعیت یابی را مناسب تر و کاربردی تر کرد. سیستم جی پی اس (GPS) می‌تواند توانایی های حیاتی در زمینه موقعیت یابی برای کاربران نظامی، مدنی یا کاربران عادی در سراسر جهان فراهم کند.

گوشی های موبایل با داشتن یک سخت افزار ، سیگنال های ارسال شده از این ماهواره ها را دریافت می کنند و می‌توانند با در دست داشتن مکان ماهواره و فاصله (که از داده های موجود در سیگنال ها محاسبه می‌شوند)، مکان ما را به راحتی بر روی زمین مشخص کند.

دانلود نرم افزار کنترل و ردیابی موبایل : ردیابی گوشی همسر

۴ نکته راجب برنامه ردیابی گوشی دیگران

۱ – اول از همه باید این مطلب را بدانید که بعضی از این برنامه ها روی همه گوشی ها نصب نخواهند شد، البته همانطور که گفتیم “بعضی از گوشی ها” و اینکه بعضی از گوشی ها دارای ویرویس کش قوی می باشند و قبل از نصب این نرم افزار ها هشدار می دهند که شما در حال نصب بدافزار هستید یا اینکه خودکار اجازه نصب نم یدهند و برنامه را حذف می کنند. پس حتما قبل از نصب نرم افزار، آنتی ویروس گوشی خود را غیرفعال کنید و پس از نصب نرم افزار، آن را در لیست سفید آنتی ویروس قرار دهید.

۲ – اگر قصدتان سرقت و دزدیدن اطلاعات گوشی موبایل دیگران باشد، باید بدانید این کار تخلف می باشد و فرد مورد نظرتان می توانید از شما شکایت کند.

۳ – حتما روی گوشی خود ردیاب را نصب کنید زیرا حادثه خبر نمیکند ! از قدیم هم گفته اند که پیشگیری بهتر از درمان است، پس همین الان بهترین نسخه ردیابی گوشی را بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود و فرزندانتان نصب کنید و برای روز مبادا داشته باشید، حجم این برنامه ها معمولا از ۱ تا ۱۰ مگابایت می باشند که می شود گفت هیچ حجم خاصی از گوشی شما و فرزندانتان را اشغال نخواهند کرد.

۴ – اگر شک دارید که کسی دارد اطلاعات گوشی شما را هک میکند یا به سرقت می برد و یا اینکه به اطلاعات خصوصی شما دسترسی دارد، کافیست به مدیریت فایل خود رفته و نرم افزار های ناشناس و بی ربط را حذف کنید (البته حواستان باشد که فایل های اصلی گوشی خود را حذف نکنید) یا اینکه یک ویروس کش قوی بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود نصب کنید و گوشی خود را سریعا ویروس کشی کنید.

اما خبر خوب چیست ؟

چنانچه شک شما حتی با نصب آنتی ویروس هم برطرف نشد، اکنون وقت آن است که با کارشناسان ما در SPY24 تماس حاصل فرمایید تا متخصصین ما با اقدامات حضوری و غیر حضوری اقدام به آموزش های پیشرفته و دقیق مشکل شما را رفع نمایند.

امروزه اکثر مردم دنیا به دنبال راهی هستند تا بتوانند اشخاص دیگر را از راه دور ردیابی و کنترل کنند .. همچنان با پدیدار شدن گوشی های هوشمند به بازارهای جهانی، مدیران شرکت های نرم افزاری و دیگر برنامه نویسان حرفه ای دست بکار شده و برخی نرم افزارهای کاربردی خود را با قابلیت های بسیار زیادی برای تمام کاربران این گوشی های هوشمند به بازار ارائه کردند، که این اپلیکیشن های هوشمند می توانند در بسیاری از مواقع برای کاربرانشان بسیار کاربردی باشند.

ردیابی گوشی موبایل با GPS و سیستم های ماهواره ای

یکی از این قابلیت های جدید که بیشتر برنامه نویسان به آن می پردازند مربوط به بحث جی پی اس GPS و سیستم های ماهواره ای Satellite systems است که از طریق آن می توان تمام دستگاه هایی که از این فابلیت ها و سیستم ها بهره مند هستند را مسیریابی و ردیابی نمود.

همچنین می توان با استفاده از جی پی اس GPS و توسط گوشی موبایل هوشمند خود، موقعیت لحظه به لحظه و زنده گوشی موبایل را بر روی نقشه مکان یابی کرد. به دنبال این قابلیت های زیادی در اختیار کاربران قرار گرفته است که ردیابی گوشی موبایل یکی از مهمترین و پر کاربرد ترین آنها بحساب می آید.

ردیابی گوشی موبایل افراد بدون نصب نرم افزار
ردیابی شماره تلفن همراه بدون نصب در گوشی مقابل 5

ردیابی و کنترل موبایل افراد بدون نصب برنامه بر روی گوشی

ردیابی و کنترل گوشی موبایل به وسیله نرم افزارهای (ردیابی گوشی موبایل) امکان پذیر می باشد. اما اکثر مردم به دنبال راهی هستتند تا بتوانند نرم افزارهای ردیابی را از راه دور و بدون نیاز به نصب بر روی گوشی موبایل فرد مقابل، آن را بر روی گوشی موبایل او نصب کنند تا بتوانند فرد مورد نظر خود را ردیابی و کنترل کنند !! ولی آیا این کار شدنی است ؟؟!!!

  • ردیابی افراد بدون نصب نرم افزار

  • ردیابی افراد بدون نیاز به نصب نرم افزار

  • ردیابی گوشی افراد بدون نصب نرم افزار

  • ردیابی گوشی اندرویدی بدون نصب نرم افزار

  • برنامه ردیابی بدون نصب در گوشی طرف مقابل

  • ردیابی شماره موبایل بدون نصب در گوشی مقابل

  • دانلود برنامه ردیابی افراد بدون نیاز به نصب بر روی گوشی
  • ردیابی گوشی همسر

کافیست در گوگل متن ردیابی گوشی موبایل افراد بدون نصب برنامه را تایپ کنید تا با دنیایی از سایت هایی که به معرفی چنین برنامه هایی می پردازند برخورد کنید.

آیا تمام این موارد صحیح است ؟

آیا شما می توانید با یک نرم افزار کنترل و ردیابی، گوشی افراد دیگر را ردیابی کنید ؟

آیا امنیت افراد با وجود چنین اپلیکیشن هایی به خطر نمی افتد ؟

آیا اگر چنین بود .. کسی امنیت جانی و مالی داشت ؟

آیا اگر نرم افزاری بود که با آن بتوان بدون نصب بر روی گوشی فرد مورد نظر یا نصب از راه دور بر روی گوشی وی ، او را ردیابی کرد !!.. بنظر شما آیا بدهکارهای میلیونی و فراری وجود داشتند ؟ در این صورت شما می توانستید به راحتی مکان بدهکار خود را پیدا کنید و او هیچ راه فراری نداشت !!!

در جواب تمام سوالات باید بگوییم خیر !!! چرا که هیچ نرم افزاری این قابلیت را ندارد که از راه دور بر روی گوشی موبایل هوشمند دیگران نصب و فعالسازی شود بجز مارکت خود گوگل Google Play Services که آن هم با حساب کاربری (Gmail) شما که در گوشی موبایل شما یکی است می تواند نرم افزارها را بدون نیاز به در دست داشتن گوشی و از راه دور بر روی گوشی نصب کند، ولی این قابلیت فقط زمانی انجام می شود که شما ایمیل (Gmail) خود را در گوشی ثبت کرده باشید و آن را با حساب مارکت گوگل Google Play Services یکی کنید.

ردیابی گوشی موبایل توسط پلیس و نیروهای امنیتی

نکته بسیار مهم : باید به خاطر بسپارید که ردیابی گوشی موبایل و یا سیم کارت افراد فقط توسط سیستم های فوق پیشرفته نیروهای امنیتی و پلیس هر کشوری قابل ردیابی می باشد تا از آن طریق بتوانند سارقان حرفه ای و مجرمان زنجیره ای را به سرعت ردیابی و به دام اندازند.

How to Track Someone by Cell Phone Number Without Them Knowing for Free spy24 min
ردیابی شماره تلفن همراه بدون نصب در گوشی مقابل 6

آیا گوشی ردیابی میشود؟

کاربران زیادی هستند که همیشه نگرانند گوشی شان ردیابی شود یا اینکه گوشی شان هک شده باشد. به این سوال فکر کرده اید که آیا ممکن است شما هم از دسته افرادی باشید که از راه دور گوشی شان را ردیابی می کنند و اصلا این امکان وجود دارد یا خیر؟

به گزارش SPY24، آیا این امکان وجود دارد که کاربرانی دیگر اطلاعات شما را به سرقت ببرند و از راه دور آن را ردیابی کنند. ما چگونه می توانیم متوجه این جاسوسی شویم و دیگر اجازه ندهیم گوشی ما ردیابی شود و دیگران از اطلاعات ما سوءاستفاده کنند؟


امروزه گوشی های هوشمند زیادی در بازار وجود داشته است که هر کدام از آن ها خود قابلیت های زیادی دارند و دیگر مثل گذشته نیست که صرفا داشتن یک گوشی همراه برای تماس و ارسال پیامک باشد. ما باید به خوبی بتوانیم از این منبع اطلاعات شخصی و محرمانه استفاده کنیم. شما در گوشی تان اطلاعات زیادی دارید که شامل عکس، فیلم ، شماره تماس و… می باشد پس اگاهی از نحوه ی صحیح حفظ این اطلاعات لازم است.


نشانه های زیادی وجود داشته است که شما نباید به سادگی از کنار آن ها رد شوید چون ممکن است هر کدام از آن ها به شما این هشدار را بدهند که گوشی تان در حال ردیابی می باشد. البته منظور این نیست که اگر این نشانه ها را دیدید پس صد در صد شما ردیابی یا هک شده اید بلکه منظور انجام مراقبت های بیشتر و ضروری تر می باشد. در ادامه این نشانه ها را مشاهده می کنید.

ردیابی گوشی موبایل افراد بدون نصب نرم افزار : ردیابی گوشی همسر

۱)پیام های نامفهوم یکی از ساده ترین نشانه ها ارسال پیام های مرموز و نامفهوم می باشد. مثلا ممکن است شما پیام های را در گوشی تان مشاهده کنید که شامل کاراکتر یا حتی عدد باشد و فکر کنید به دلیل هنگ کردن گوشی چنین اتفاقی افتاده ، در واقع چنین پیام های می تواند مشابه کدهای ردیابی برای موقعیت مکانی افراد باشد پس مراقبت این موضوع باشید.

۲) خالی شدن سریع باطری گوشی
این مورد می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیوفتد. اما یکی از دلایلی که می تواند سبب سریع خالی شدن شارژ باطری گوشی شما شود استفاده از برنامه های می باشد که در پس زمینه گوشی شما از شارژ گوشی شما کم می کنند مثل برنامه های شنود.
با وجود اینکه خالی شدن سریع باطری می تواند به دلیل کارکرد زیاد باطری باشد ولی شما نباید در صورت مشاهده چنین علائمی به سادگی از کنار آن رد شوید و به بررسی علت دقیق بپردازید تا اگر مشکلی در خصوص برنامه ی وجود داشته است بتوانید آن را از گوشی تان کاملا پاک کنید.
۳)خاموش شدن ناگهانی گوشی و روشن شدن شدن یکی دیگر از علائمی که شما در صورت مشاهده باید شک کنید که ممکن است در دائم جاسوس ها افتاده باشید ، خاموش و شدن ناگهانی گوشی است که اگر بی علت باشد شما باید به علائم جاسوسی شک کنید و این امکان را بدهید که علت ردیابی و کنترل گوشیتان باشد.


۴)توجه به میزان مصرف دیتای گوشی در گوشیهای هوشمند قسمتی وجود داشته است که با عنوان data usage می باشد که شما می توانید به واسطه ی آن میزان مصرف اینترنت را میتوانید بررسی نمایید. این نکته را به خاطر بسپارید که به واسطه اینترنت گوشی ، احتمال جاسوسی و ارسال اطلاعات توسط بدافزارهای نصب شده در گوشی وجود داشته است پس باید کاملا مراقبت های لازم باشید.
۵)گرم شدن دائمی گوشی گاهی ممکن است مشاهده کنید که گوشی بدون هیچ دلیلی به صورت دائمی گرم می شود. حتی زمانی که با گوشی تان بازی نمی کنید یا برنامه ی خاصی بر روی گوشی نصب نمی باشد و این احتمال وجود دارد که شما در معرض خطرات جاسوسی قرار گرفته باشید. اما اگر گوشی شما در حال شارژ است و اندکی گرم می شود این موضوع کاملا طبیعی می باشد پس در این خصوص جای نگرانی وجود نداشته است.
نکته) علاوه بر آنچه که گفته ایم اگر عمر باتری گوشی شما به صورت نامعقولی تمام شده یا تماس های مداوم با پارازیت داشته اید باید مراقبت باشید.


آیا می توانیم مانع از ردیابی گوشی مان شویم؟ شاید شما اینگونه تصور کرده باشید که وقتی یک گوشی خاموش شود یا سیم کارت را از آن خارج کرده باشید دیگر امکان ردیابی به واسطه ی آن وجود نداشته باشد ولی این تصور اشتباه بوده و سازمانهای جاسوسی میتوانند حتی در صورت خاموش بودن گوشی به ردیابی موقعیت کاربران بپردازند.


جالب است بدانید که فارغ از اینکه مدل گوشی تان اندروید است یا آیفون ولی سیستم عامل دومی وجود داشته است که آن را با فریمور مودم می شناسند و همیشه در حال فعالیت می باشد و حتی اگر گوشی شما خاموش باشد بازهم امکان ردیابی به واسطه ی آن وجود داشته است.
فریموری که در رابطه با آن توضیح داده ایم در پس زمینه ، دکلهای موبایل و تشخیص اتصال را شناسایی می کند حتی اگر شما سیم کارتت را از گوشی خارج نمایید باز هم میتواند متوجه شود که در لحظه در موقعیت شما کدام دکلهای موبایل وجود داشته است.


راهکاری برای منع ردیابی گوشی همسر در صورتی که شما به بد افزارهای مانند PowerOffHijack الوده نشده باشید، ممکن است زمانی که گوشی تان را خاموش می کنید میتوان کارکرد گوشی را از کار انداخت. وجود چنین بد افزارهای میتواند پروسه خاموش شدن گوشی را جعل کند. در نهایت شما فکر می کنید که گوشی خاموش شده و انیمیشن های را به شما نشان میدهد ولی در حقیقت اینگونه نیست و گوشی در پس زمینه روشن مانده است.


تنها راهی که شما می توانید از آن استفاده نمایید، درآوردن باتری گوشی می باشد. پس طبیعی است که شما وقتی ارتباط منبع انرژی را انجام بدهید دیگر هیچ کدام از قطعات گوشی نتوانند به فعالیت شان ادامه بدهند و میتوان اطمینان پیدا کرد که هیچ کسی نمی تواند گوشی شما را ردیابی کند. البته در صورتی این کار شدنی است که باتری گوشی شما قابل تعویض باشد برخی از گوشی ها اصلا چنین امکانی ندارند که بخواهیم باتری شان را در بیاوریم.

ردیابی گوشی موبایل افراد بدون نصب نرم افزار : ردیابی گوشی همسر

ایا امکان ردیابی گوشی خاموش وجود دارد؟

نکته‌ای که خیلی‌ها نمی‌داند این است که گوشی شما چه ios باشد چه android یا هرچیز دیگری، یک سیستم عامل دوم در آن وجود دارد که در پس زمینه کار می‌کند و کسی آن را نمی‌بیند.

این سیستم عامل مربوط به قطعه مودم تلفن همراه است. وظیفه اش هم فراهم سازی ارتباط موبایل با اپراتور مخابراتی سیمکارت آن است.

اگر تلفن همراه را بر روی حالت هواپیما قرار دهید، باز هم این سیستم عامل اضافی در پس زمینه فعال است و تنها تفاوتی که این حالت این دارد این است که سیگنال‌های سیمکارت برای گوشی فرستاده نمی‌شوند و به همین دلیل هم هست که تماس‌ها و پیام‌های ورودی در حالت هواپیما غیر فعال می‌شوند؛ اما این به معنای خاموش شدن سیستم عامل مودم نیست و همچنان هم امکان ردیابی تلفن همراه وجود دارد.

با در آوردن سیمکارت گوشی ردیابی نمی‌شود؟!

شاید فکر کنید که اگر سیمکارت را بیرون بیاورید دیگر امکان ردیابی گوشی شما وجود ندارد. این یک اشتباه محض است چون با درآوردن سیمکارت هنوز هم اطلاعات مختلفی به روش هایی گوناگون از گوشی ارسال می‌شوند. پس هنوز هم امکان ردیابی گوشی شما وجود دارد.

ایا برنامه ای برای ردیابی گوشی وجود دارد؟
ردیابی شماره تلفن همراه بدون نصب در گوشی مقابل 7

خاموش کردن گوشی

ممکن است بگویید “خب گوشی را خاموش می‌کنم تا دیگر اطلاعاتی به بیرون ارسال نکند” اما باید بگویم باز هم در اشتباهید.اگر گوشی شما به نوعی ویروس به نام PowerOffHijack آلوده شده بود چه؟!

این ویروس پیشرفته هنگامی که می‌خواهید گوشی را خاموش کنید انیمیشنی غیرواقعی مبنی بر اینکه گوشی خاموش می‌شود را به شما نشان می‌دهد اما در واقع گوشی هنوز روشن است و دارد برای هکر‌ها و افراد خرابکار ارسال اطلاعات می‌کند.

اما راه حل برای ردیابی نشدن گوشی چیست؟

تنها راه حلی که به نظر می‌رسد قطع کردن منبع برق گوشی یا در واقع در آوردن باتری آن است. چون با قطع شدن برق هیچ سیسمتمی نمی‌تواند کار کند. اما هنوز هم یک منبع انرژی دیگر در گوشی برای کارهایی نظیر روشن نگه داشتن ساعت گوشی و کار‌هایی مثل آن وجود دارد. پس هیچ وقت نمی‌توان گفت که گوشی نمی‌تواند ردیابی شود.

  • ردیابی گوشی موبایل افراد بدون نصب نرم افزار همسر
  • ردیابی گوشی همسر

گوشی هایی با پشت پلمپ شده را چه کنیم؟

گوشی هایی با پشت پلمپ که امکان درآوردن باتری را ندارند را نمی‌توان با این راه حل در امان نگاه داشت.

این خبر خوبی برای کسانی که گوشی‌شان به سرقت رفته و خبر بدی برای کسانی است که می‌خواهند موبایل آنها ردیابی نشود است.

برنامه ردیابی گوشی خاموش شده

دنبال چنین برنامه‌ای هم نباشید. برنامه اندرویدی نمی‌تواند ردیابی گوشی را انجام دهد مگر اینکه گوشی روشن باشد. اگر هم کسی ادعا کرد که چنین برنامه ای دارد بدانید که کلاهبرداری است. اما اپلیکیشن هایی مانندSPY24 هستند که در صورت روشن بودن گوشی حتی بدون اینترنت و GPS هم آن را ردیابی می‌کنند. SPY24 را همین الان از سایت آن به نشانی spy24.ir دریافت کنید.

نظر شما چیست؟ خوشحال می‌شویم اگر در این مورد تجربه‌ای دارید با ما در میان بگذارید.

ایا برنامه ای برای ردیابی گوشی وجود دارد؟

بله برنامه SPY24

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا