--

رمز مادر گوشی سامسونگ و نوکیا

اگر در حال خواندن این مقاله هستید حتما برای شما هم این مورد پیش امده است که برای حفظ اطلاعات و گالری موجود در گوشی، اقدام به گذاشتن رمز بر روی گوشی موبایل خود کرده اید. که این رمز ممکن است یک کد چند رقمی و یا حالت های دیگر مانند الگو ترسیمی باشد و شاید به دلایلی در همان لحظه و یا کمی بعد دچار فراموشی رمز شده اید که دلیل این فراموشی تداخل آن رمز با رمز های کارت بانکی و … هست که دارید و ذهن قبل از به خاطر سپردن و سامان دادن به آن، ممکن است ان را فراموش کند. اگر برای دفعات زیاد و پشت سر هم اقدام به تغیر رمز گوشی کنید، ممکن است ذهن این رمز جدید را با رمز های یک هفته و یک ماه پیش قاطی کند و ذهن ناخودآگاه قصد داشته باشد که همان رمز قبلی و همیشگی را اجرا کند و برای به خاطر اوردن رمز جدید می بایست از ذهن خودآگاه خود کمک بگیرید که شاید این دفعه هر کاری کنید شانس با شما نباشد و مجبور شوید که برای باز کردن رمز به جز حساب کردن روی ذهن، کار دیگری انجام دهید. و ناچارا برای باز کردن و استفاده از گوشی خود مجبور شده اید که آن را ریسیت و به تنظیمات کارخانه برگردانید و یا اینکه مجبور شده اید که آن را به دست یک تعمیر کار گوشی بسپارید و قطعا این کار برای هیچ یک از ما خوشایند نیست و نخواهد بود. رمز مادر گوشی سامسونگ و نوکیا …

معرفی محصول نرم افزار کنترل گوشی همسر

به همین دلیل شاید از خود پرسیده اید که آیا راهی برای باز کردن رمز فراموش شده وجود دارد؟ ما در این مقاله با جواب مثبت به درخواست شما قصد داریم که در مورد رمز مادر و بازکردن رمز گوشی در مواقع فراموشی رمز در این مقاله با شما صحبت کنیم.

رمز مادر گوشی سامسونگ و نوکیا
رمز مادر گوشی سامسونگ و نوکیا

رمز و کد مادر گوشی سامسونگ

در این قسمت قصد داریم که از سه روش برای باز کردن رمز گوشی سامسونگ استفاده کنیم.

اگر برای باز کردن گوشی خود از رمز الگو ( unlock pattern  ) استفاده می کنید و الگوی خود را فراموش کرده اید به روش زیر اقدام کنید.

دکمه های POWER و HOME و BACK و قطع تماس را با هم به مدت چند ثانیه نگه دارید. دقت داشته باشید که این چهار دکمه باید با هم و همزمان فشرده شوند. در این حالت گوشی شما ریسیت می شود و دوباره می توانید با الگوی جدید، رمز ورود به گوشی خود را تغییر دهید.

در حالت بعدی شما می توانید از برنامه های باز کردن گوشی مانند دکتر فون استفاده کنید که با وصل کردن کابل یو اس پی به کامپیوتر می توانید به راحتی نسبت به حذف و تغییر الگوی رمز خود اقدام کنید. این روش یکی از آسان ترین و ساده ترین روش برای باز کردن رمز گوشی های سامسونگ می باشد.

اگر گوشی شما رمز ورود دارد در این حالت گوشی موبایل خود را خاموش کنید و سپس سیم کارت خود را از آن خارج کنید. سپس گوشی خود را مجددا بدون سیم کارت روشن کنید.

بعد از روشن شدن یکی از کدهای زیر را در قسمت تماس های اضطراری وارد کنید:

( ستاره 2767 ستاره 2878 مربع ) یا ( ستاره 2767 ستاره 3855 مربع )

صبر کنید تا گوشی شما به حالت کارخانه بر گردد. در این روش گوشی شما ریسیت می شود و به تنظیمات اولیه کارخانه بدون هیچ رمزی برای ورود بر می گردد. سپس با قرار دادن سیم کارت و روشن کردن مجدد می توانید از آن دوباره ستفاده کنید.

اما یکی از مطمعن ترین و بهترین روشها برای گوشی های سامسونگ در باز کردن رمز ورود به گوشی استفاده از برنامه خود شرکت سامسونگ می باشد. سامسونگ برنامهFind May Mobile  را به همین منظور به صورت رایگان طراحی و در اختیار کاربران گوشی سامسونگ قرار داده است. برای استفاده از این برنامه شما باید حتما بعد از خرید گوشی سامسونگ و قبل از پیش آمدن چنین رویدادی، با یک جیمیل وارد حساب اکانت سامسونگ خود شوید. این کاری هست که افراد حتما بعد از بر خورد کردن با چنین مشکلی بعد ها به اهمیت ان پی خواهند برد اما اقدام عاقلانه پیش بینی و ایجاد راه حل از قبل می باشد. پس توصیه می کنیم که حتما راه های امنیتی برای گوشی خود را بعد از خرید مطالعه کنید و اگر یک روز با چنین چالشی روبرو گشتید بتوانید به راحتی رمز گوشی خود را بازیابی کنید.

شما باید رمز اکانت سامسونگ خود را طوری انتخاب کنید که همیشه ان را به یاد داشته باشید. که در پایان این مقاله یک راهکار عملی ساده و آشنا برای شما آورده ایم که از این پس بابت به یاد آوری تمای رمز و یوزر نیم پسورد تمامی اکانت و … خود خیالتان راحت باشد.

با استفاده از این اکانت شما می توانید با یک گوشی و یا کامپیوتر دیگر وارد اکانت خود شوید و از قسمت تنظیمات، روی گزینه unlock کلیک کنید تا گوشی شما بلافاصله باز شود. یکی از معایب این برنامه برای افرادی که اینترنت گوشی خود را در مواقع غیر لزوم خاموش می کنند نمایان می شود. چرا که برای استفاده از این امکانات سامسونگ، باید حتما اینترنت گوشی شما روشن باشد که اطلاعات و تنظیمات از طریق این برنامه برای گوشی شما ارسال گردد.

در بیشتر موارد فوق ممکن است که بعد از ریسیت شدن، اطلاعات موجود بر روی گوشی خود را از دست بدهید برای جلوگیری از این کار شما می بایست قبلا از اطلاعات خود بک آپ می گرفتید. و بعد از ریسیت شدن و بازیابی رمز و ورود به گوشی خود به راحتی با اکانت خود وارد حساب کاربری خود می شوید و اطلاعات را ریستور می کنید.

رمز و کد مادر گوشی سامسونگ

رمز و کد مادر گوشی نوکیا

در اکثر گوشی های نوکیا به دست آوردن رمز مادر و یا همان کد امنیتی ( Security Code ) بسیار راحت می باشد.

در گوشی های نوکیا معمولا نیاز نیست که با برنامه های مختلف و پشتیبان گیری و … اقدام به باز کردن رمز ورود موبایل خود کنید. چرا که در این روش حتما می بایست مانند گوشی سامسونگ اینترنت گوشی شما باز باشد که خود سیستم بتواند به صورت اتومات رمز گوشی شما را باز کند که این روش معمولا در ایران که همیشه افراد از ترس به پایان رسیدن بسته اینترنت خود در حالت قفل اینترنت خود را خاموش می کنند معمولا جواب نمی دهد. اما در ادامه شما را با روشی که شرکت نوکیا آن را برای راحتی کاربرانش در اختیار آنها قرار داده است آشنا خواهیم کرد.

اگر بعد از قفل گذاری بر روی گوشی نوکیای خود دچار فراموشی رمز آن شدید می توانید از طریق زیر نسبت به باز کردن گوشی اقدام کنید.

معمولا در انواع مدل های نوکیا از یک رمز و کد امنیتی پیش فرض مادر یا همان سکوریتی کد برای استفاده در این روز ها تعبیه گردیده است که این کد امنیتی عدد ( 12345 ) می باشد. این کد بیشتر برای محافظت از صفحه کلید گوشی در نظر گرفته شده است.

اگر از این طریق قادر به باز کردن قفل نشدید کافیست با وارد کردن شماره سریال گوشی خود در سایت پشتیبانی نوکیا، که این شماره سریال داخل دفترچه و یا کارتن گوشی نیز موجود است نسبت به باز کردن قفل گوشی خود به صورت تولید یک کد ده رقمی جدید اقدام کنید.

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که اگر دفترچه و یا کارتنی از گوشی شما دیگر وجود نداشته باشد حالا باید چکار کنم؟ و یا ممکن است در سفر و جایی دور از منزل باشید که برگشتن به منزل مقدور نباشد.

نوکیا برای این مشکل نیز راه حلی ارائه داده است پس نگران این موضوع هم نباشید. شما می توانید با وارد کردن کد ( ستاره مربع 06 مربع ) به سریال گوشی خود دسترسی پیدا کنید.

سپس با وارد شدن به سایت پشتیبانی نوکیا که لینک آن را برایتان قرار می دهیم:

http://nfader.z-host.ru/

 می توانید با وارد شدن به اکانت خود، در قسمت مربوطه سریال گوشی خود را وارد کنید و با زدن دکمه جنریت که به منظور تولید کد جدید می باشد، یک کد ده رقمی جدید برای شما تولید گردد. این کد را داخل گوشی خود وارد کنید که به عنوان رمز مادر گوشی نوکیای شما را باز می کند و سپس می توانید از قسمت تنظیمات و تغییر رمز و قفل ورود اقدام به تغییر این کد کنید.

و اما سخن پایانی و یک راهکار عملی و آشنا و بسیار ساده برای به یاد آوری رمز های شما! توصیه می شود که همیشه از این پس شما با ایجاد یک حساب در گوگل درایو و یا هر گونه فضای ابری دیگر نسبت به ذخیره سازی اطلاعات خود اقدام کنید. شما می توانید در یک حساب دیگر و مطمعن مانند گوگل درایو اکثر یوزر نیم و پسوردها و مواردی که احتمال می رود آن ها را گم کنید و یا به فراموشی سپرده شوند را ذخیره کنید، تا در این مواقع به درد سر نیوفتید. شما حتی می توانید این موارد حساس را برای خود در یک فایل مخصوص ذخیره و سپس در یک فضای ابری مطمعن ذخیره نمایید. رمز مادر گوشی سامسونگ و نوکیا

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا