اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

رهگیری مرسولات پستی از طریق کد ملی

سامانه آنلاین پیگیری مرسولات پستی با کد ملی امروزه بسیاری از خرید های افراد به صورت اینترنتی صورت می پذیرد و شاید پیگیری مرسولات پستی با کد ملی تنها مختص به اسناد نمی باشد. با ورود به سامانه رهگیری مرسولات پستی پیشتاز با کد رهگیری ussd می توانید به راحتی از وضعیت مرسوله خود آگاه شوید. راه های پیش بینی شده شامل : پیگیری بسته های پستی با نام خانوادگی پیگیری مرسوله ها ، پیگیری مرسولات پستی با کدپستی ، کد ussd انواع پست پیشتاز و … می باشد.

پیگیری مرسولات پستی با استفاده از سامانه
پیگیری مرسولات پستی با استفاده از سامانه

نحوه پیگیری مرسولات پستی با کد ملی

در صورتی که مایل به پیگیری از طریق سامانه می باشید، ابتدا به سامانه newtracking .post .ir وارد شوید . همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید ابتدا باید شماره مرسوله خود را دریافت نمایید. شماره مرسوله را باید از شرکت و یا سازمانی که خرید و یا سفارش خود را انجام داده اید دریافت نمایید و سپس در قسمت زیر وارد نمایید. توجه داشته باشید در صورتی که شماره مرسوله را اشتباه وارد نمایید، امکان دریافت وضعیت را نخواهید داشت.

پس از وارد نمودن کد مرسوله بر روی دکمه اینتر بر روی کیبورد را لمس کنید و یا اینکه بر روی علامت ذره بین در سایت کلیک کنید. در صورتی که اطلاعات شما درست باشد، می توانید به صورت زیر به همه اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید، چند قسمت برای اطلاع و پیگیری مرسولات پستی با کد ملی شما وجود دارد. یکی از از این قسمت ها مربوط به فیلد مرسوله سفارشی شما می باشد که در آن نوع پست شما، مبدا ارسال مرسوله پستی و همچنین وزن و مبلغ بیمه را می توانید مشاهده نمایید. همانطور که مشاهده می نمایید، تاریخ و ساعتی که مرسوله شما تحویل پست داده شده است ، قابل مشاهده می باشد.

در فیلد مربوط آخرین وضعیت مرسوله در صورتی که مرسوله شما ارسال شده باشد، می توانید مشاهده نمایید که در حال حاضر وضعیت پستی شما به چه صورتی است و در کجا قرار دارد؟ با استفاده از این مورد حتی می توانید مشاهده نمایید که چه فردی مرسوله شما را تحویل گرفته است و به چه اسمی است این فرد؟ در صورتی که فرد مورد نظر خود شما نمی باشید، می توانید برای پیگیری بسته های پستی با نام خانوادگی اقدام نمایید.

نحوه شکایت برای پیگیری مرسولات پستی با کدپستی

در صورتی که برای ارسال مرسوله خود شکایتی دارید، می توانید این شکایت را از طریق ورود به سامانه رهگیری مرسولات پستی پیشتاز با کد رهگیری ussd و یا سامانه مورد نظر، پیگیری نمایید. پس از اینکه به سامانه یگیری مرسولات پستی با کد ملی وارد شدید، در صورتی که بر روی اینجا کلیک نمایید، وارد صفحه زیر خواهید شد که لازم است اطلاعات زیر را در آن وارد نمایید.

نحوه ورود به سامانه رهگیری مرسولات پستی پیشتاز با کد رهگیری ussd

روش پیگیری مرسولات پستی با کد ussd تنها برای مرسوله های پستی ناجا می باشد. با استفاده از کد #10* بر روی تلفن همراه خود و پس از آن کلیک بر روی دکمه تماس، وارد سامانه مورد نظر شوید. سپس همانند تصویر، گزینه هایی را مشاهده خواهید نمود.

با توجه به اینکه اسناد مورد نظر شما از طرف سازمان ناجا ارسال گردیده است، لذا عدد مروبوط به پلیس +10 را انتخاب نمایید. پس از انتخاب و لمس کلمه ارسال ، وارد مرحله بعدی همانند تصویر زیر خواهید شد که در این مرحله لازم است عدد مربوط به وضعیت مدارک را انتخاب و ارسال نمایید.

پس از انتخاب گزینه ذکر شده، امکان پیگیری مرسولات پستی با کد ملی وجود ندارد و شما باید اطلاعات مربوط به مدرک انتخابی خود را در سامانه مورد نظر وارد نمایید. ابتدا گزینه مربوط به نوع مدرک خود که شامل : گواهینامه و گذرنامه می باشد را انتخاب نمایید، سپس، شماره مربوط به مدرک مورد نظر را وارد نموده و از وضعیت ارسال آن آگاه شوید.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با پیگیری مرسولات پستی با کد ملی و همچنین نحوه ورود به سامانه رهگیری مرسولات پستی پیشتاز با کد رهگیری ussd اطلاعاتی را به شما کاربران گرامی ارائه نماییم. اما ممکن است باتوجه به مشکلاتی که برای افراد مختلف به وجود می آیدف شما نیز برای پیگیری مرسولات پستی با کدپستی یا با نام خانوادگی ، دچار مشکلاتی شده باشید، که در این صورت می توانید با شماره های پشتیبانی وب سایت ما تماس حاصل نمایید.

رهگیری مرسولات پستی عادی ، پیشتاز و سازمانی

رهگیری مرسولات پستی از طریق کد ملی

برای همه ی ما پیش آمده که بعضی از مرسولات پستی مانند اسناد اداری، گواهینامه، نظام وظیفه و … مدت زیادی زمان می برد تا بدست مان برسد. از آنجایی که این مرسوله ها برای ما مهم هستند و به آنها احتیاج داریم، پیگیری موقعیت آن‌ها از ضررویات است که اغلب با راه های پیگیری آن آشنایی نداریم.

بسیاری از اوقات برای پیگیری این دسته از مرسولات پستی به دفاتر پستی مراجعه می کنیم که هم وقت‌گیر است و هم ممکن است نتوانند پاسخگو باشند. برای این منظور یکی از بهترین راه ها استفاده از خدمات اینترنتی است. استفاده از خدمات اینترنتی چه در امور پستی و چه در امور دیگری که دارای این خدمات هستند بسیار کمک کننده است و باعث صرفه‌جویی در وقت نیز می‌شود.

زمانی که شما یک مرسوله پستی دارید و به صورت پیشتاز ارسال شده است یک کد ده تا بیست رقمی در اختیار شما قرار می‌گیرد که با مراجعه به سایت رهگیری پست  newtracking.post .ir و وارد کردن کد خود می‌توانید از موقعیت مرسوله اطلاع یابید.

 

سامانه رهگیری مرسوله های سازمانی

اگر می خواهید مرسوله‌های سازمانی خودتان را پیگیری کنید می‌توانید از سامانه رهگیری مرسوله های   استفاده کنید. در ادامه اطلاعات موردنیاز برای پیگیری هر یک از مرسولات مورد نظر توضیح داده شده است. اما شما می‌توانید تنها با استفاده از کد ملی گواهینامه ونظام وظیفه خود را پیگیری کرده و احتیاجی به اطلاعات دیگر نیست.

اطلاعات لازم جهت پیگیری مرسولات لازم در سامانه پست:

شناسنامه خودرو : اگر می‌خواهید شناسنامه خودروتان را رهگیری کنید باید وارد وب سایت شده و نوع سند را شناسنامه خودرو انتخاب نمایید و در قسمت زیرین شماره پلاک خودروتان را وارد کنید و در نهایت پس از تایپ اعداد کنترلی گزینه‌ی جستجو را کلیک نموده تا نتایج برای شما نشان داده شود.

کارت خودرو : برای کارت خودرو باید پس از انتخاب نوع سند به کارت خودرو، شماره پلاک خودروتان را وارد کنید و بعد اعداد کنترلی را وارد نموده و جستجو را کلیک نمایید.

اسناد موتور سیکلت : برای پیگیری اسناد که به موتورسیکلت مربوط می‌شود باید شماره پلاک موتور را وارد نمایید.

گواهینامه : شما می‌توانید به وسیله این گزینه با استفاده از شماره کارت ملی‌تان رهگیری را انجام بدهید. فقط کافی است پس از انتخاب نوع سند به گواهینامه در کادر مربوطه شماره کارت ملی‌تان را وارد نمایید و سپس اعداد کنترلی را صحیح تایپ نمایید و گزینه‌ی جستجو را کلیک نمایید.

نظام وظیفه : این گزینه هم مانند گواهینامه به وسیله شماره ملی پیگیری می‌گردد .

دیوان عدالت اداری : اگر می‌خواهید مرسوله‌های مرتبط با دیوان عدالت اداری پیگیری نمایید باید از شماره پرونده‌تان استفاده نمایید.

فراموش نکنید که روش های دیگری نیز وجود دارد که در این پست به ۲ مورد از سامانه های مورد نظر اشاره شده است.

پیگیری مرسولات پستی با نام و نام خانوادگی

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا