فناوری

آموزش جامع آنروت کردن گوشی اندویدی (Unroot)

Unroot کردن اندروید ممکن است برخی از کاربران بعد از روت کردن گوشی خود، به دلایل مختلف از عمل انجام شده منصرف شوند و خواهان برگرداندن همه چیز به حالت عادی و از بین بردن دسترسی روت باشند. Simply Unroot اپلیکیشنی مناسب برای این افراد است که با نصب آن روی گوشی و اجرای آن، می‌توانید همه چیز را به حالت اول برگردانید و بدون از بین رفتن هیچ‌گونه اطلاعاتی، گوشی خود را UnRoot کنید.

البته باید توجه داشته باشید که این اپلیکیشن فقط عملیات UnRoot را انجام می‌دهد. در برخی از روش‌های روت، همزمان با روت شدن گوشی اپلیکیشنی با نام SuperUser یا SuperSu به گوشی اضافه می‌شود که در هنگام آنروت کردن گوشی، همچنان به صورت نصب شده باقی خواهد ماند.

در صورتی که قصد استفاده از گارانتی خود را دارید، باید علاوه بر آنروت کردن گوشی با Simply Unroot، اپلیکیشن‌های اضافه‌ای که در هنگام روت کردن گوشی به آن اضافه شده‌اند را نیز حذف کنید. اگر با آموزش زومیت گوشی خود را روت کرده‌اید، تنها اپلیکیشن اضافه شده همان SuperUser خواهد بود، روش‌های دیگر ممکن است اپلیکیشن‌های دیگری نیز به گوشی اضافه کرده باشند. دانلود اپلیکیشن spy24

این امکان وجود دارد که شما بنا به دلایل خاصی تمایل داشته باشید تا گوشی اندرویدی خود را آنروت (Unroot) نمایید. برای مثال تصور کنید که قصد فروش گوشی خود را دارید، اگرچه در این شرایط بهتر است به خریدار بگویید که دستگاهتان روت شده است، اما پیشنهاد می‌کنیم که ضمن اشاره به این موضوع، گوشی را به صورت آنروت شده به وی تحویل دهید.

اما چگونه می‌توانیم اندروید را Unroot یا آنروت کنیم؟ ما در این مقاله قصد داریم به آموزش روش های آنروت کردن گوشی اندرویدی (Unroot) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و بخش های شرح داده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با ما همراه باشید.

حذف روت گوشی با استفاده از دیگر اپلیکیشن‌ها

اگر از اپلیکیشن SuperSU دل خوشی ندارید و در ضمن می‌خواهید هرچه زودتر از روت گوشی خود خلاص شوید، می‌توانید از انواع و اقسام اپلیکیشن‌های مربوط به این موضوع استفاده کنید. البته باید بگوییم که این اپلیکیشن‌ها با هر نوع گوشی هوشمندی سازگار نیستند و به همین خاطر برای استفاده از آن‌ها باید به آزمون‌وخطا روی بیاورید.

یکی از این اپلیکیشن‌های پرطرفدار، Universal Unroot است. متأسفانه این اپلیکیشن در تعداد زیادی از گوشی‌های سامسونگ جوابگو نیست و هرچند در مورد گوشی‌های ال‌جی این اپلیکیشن از پس آنروت کردن برمی‌آید، اما کمی بعد این گوشی‌ها دوباره به حالت روت برمی‌گردند. از آنجایی که برای استفاده از این اپلیکیشن باید مبلغ ۰.۹۹ دلار بپردازید، استفاده از آن با کمی ریسک همراه است. با سایت spy24 بررسی میکنیم

آموزش کامل آنروت :

شما می‌توانید از طریق لینک‌ زیر این اپلیکیشن را دانلود کنید و بعد از نصب آن به آنروت کردن گوشی خود بپردازید. این عملیات هیچ تاثیری در کارکرد، تنظیمات و بازدهی گوشی نخواهد گذاشت و هیچ فایلی نیز حذف نخواهد شد. لازم به ذکر است که این روش ممکن است روی تمام گوشی‌ها قابل انجام نباشد. در صورتی که گوشی شما جزو موارد پشتیبانی شده نبود، بهتر است سراغ کامل‌ترین روش از بین بردن دسترسی روت، یعنی نصب مجدد رام رفته و رام گوشی را مجددا فلش کنید.

Unroot کردن اندروید

Unroot کردن اندروید

جمع‌بندی – آموزش روش های آنروت

احتمال اینکه گوشی شما با هیچکدام از روش‌های بالا روت نشود بسیار کم است. با این حال اگر هیچ‌کدام از این روش‌ها نیز روی گوشی یا تبلت شما کار نکرد، شما نیازمند روش‌های پیچیده و تخصصی خواهید بود که می‌توانید با مراجعه به انجمن XDA، دستورالعمل مربوط به گوشی خود را دانلود و از آن طریق اقدام به روت گوشی خود کنید.

آموزش روش های آنروت

آموزش روش های آنروت

حذف روت گوشی از طریق نصب به‌روزرسانی اندروید

گوشی‌های روت شده به‌طور خودکار نمی‌توانند به‌روزرسانی‌های اندروید را دریافت کنند و انجام این کار تنها از راه دستی ممکن است. در اینجا نمی‌خواهیم این موضوع را خیلی باز کنیم، اما به‌طور خلاصه باید بگوییم که دریافت به‌روزرسانی‌های اندروید، منجر به حذف روت گوشی می‌شود. به همین خاطر اگر از اندروید خالص استفاده می‌کنید، با نصب یکی از این به‌روزرسانی‌ها می‌توانید گوشی خود را آنروت کنید. البته مشکل چنین روشی این است که برای انجام آن، باید منتظر ارائه‌ی به‌روزرسانی بمانید. در ضمن فراموش نکنید که قبل از انجام این کار، اپلیکیشن SuperSU و دیگر اپلیکیشن‌های مربوط به روت اندروید را پاک کنید.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا