برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

روش های هک گوشی همسر درسایت نی نی

هک گوشی همسر یکی از راه های کنترل زوجین از راه دور می باشد. متاسفانه امروزه با دلایل مختلفی، ممکن است که اعتماد میان پارتنر ها از بین برود و هر کدام از آنها اقدام به هک کردن اطلاعات شخصی طرف مقابل کنند. با این که راه های مختلفی برای هک کردن گوشی افراد وجود دارد، اما این کار توصیه نمی شود و در صورت آشکار شدن نفوذ افراد به تلفن های همراه دیگری، عواقب جبران ناپذیری پدید می آید.

دلیل هک گوشی همسر چیست؟

امروزه شرایط نابسامان جامعه و همچنین روابط نامناسب افراد با یکدیگر، موجب شده تا بسیاری از زندگی های زناشویی دچار ضربه شوند. استفاده بیش از حد و نامناسب از تلفن های همراه و اپلیکیشن های اجتماعی، می توانند بنیان یک خانواده را در هم بریزند و آمار طلاق را در کشور افزایش دهند.

دلایلی مانند خیانت کردن زوجین به یکدیگر و سرد شدن رابطه عاطفی آنها، منجر می شود تا آقایان و خانم های بسیاری تصمیم به کنترل کردن پارتنر های عاطفی خود بگیرند. به همین دلیل امروزه هک کردن از راه هایی است که بسیاری از افراد برای کنترل همسران خود از آن استفاده می کنند. البته باید بدانید که با هک گوشی همسر خود، حریم شخصی او را از بین می برید که این عمل می تواند به عنوان یک عمل دزدی تلقی شود. اما با این حال اعتماد نداشتن زوجین به یکدیگر باعث می شود تا هر کدام از آنها به این اقدام غیر اخلاقی روی بیاورند.

هک گوشی همسر

روش های هک گوشی شوهر نی نی سایت

تلفن های همراه امروزه توانسته اند محرم اسرار هر کدام از انسان ها باشند. کارایی خاص و کاربرد بی شمار این دستگاه های کوچک، موجب شده تا تمامی افراد اطلاعات مهم زندگی خود را در آنها ذخیره کنند. این دستگاه کارآمد همان گونه که می تواند بسیار مفید و کاربردی برای جامعه بشری باشد، اما به شرطی که از آنها به صورت نامناسب استفاده شود، می توانند بسیار خطرناک و مضر باشند. استفاده مشکوکانه و بیش از اندازه از تلفن های همراه، تماس های خارج از وقت مناسب، گشت و گذار در اپلیکیشن های ارتباطی نظیر تلگرام، اینستاگرام و واتساپ به صورت بیش از اندازه و … همگی دست به دست هم می دهند تا شک را در دل زوجین بیدار کنند. از این جهت راهی به جز هک گوشی همسر باقی نمی ماند.

در مطالب مرتبط با هک گوشی همسر نی نی سایت، روش های مختلفی ارائه شده اند که به آنها اشاره می کنیم. نخستین روش برای هک کردن تلفن همراه همسرتان، مراجعه به هکر ها و متخصصین این کار می باشد، که این امر می تواند هزینه بسیار زیادی را به ارمغان آورد. این افراد با برقراری تماس های چند ثانیه ای، به تلفن همراه افراد نفوذ می کنند و اطلاعات شخصی او را در اختیارتان قرار می دهند. اما امروزه راه آسان تری نیز برای هک کردن و کنترل افراد از راه دور وجود دارد و آن، نصب برنامه های کنترل از راه دور و برنامه های هک می باشد.

هک گوشی همسر

برنامه های هک گوشی همسر

امروزه استفاده از نرم افزار های مخصوص، برای هک گوشی همسر بسیار رایج است. زیرا که استفاده از آنها بسیار راحت می باشد و طراحی آنها به گونه ای است که حتی افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی فرایند هک کردن را انجام دهند. برای استفاده از این برنامه ها، ابتدا باید آنها را از سایت های معتبر دانلود کنید و در یک زمان مناسب، بر روی تلفن همراه همسر خود نصب کنید. اما ممکن است که بسیاری از افراد با رمز های پیچیده در هنگام روشن کردن گوشی همسر خود مواجه شوند و نتوانند برنامه های مربوطه را نصب کنند. برای حل این مشکل، می توانید از لینک های مخرب استفاده کنید.

شما می توانید لینک اپلیکیشن های هک کننده را، در قالب لینک اپلیکیشن های ارتباطی نظیر واتساپ و یا تلگرام، به همسر خود ارسال نمایید. همسرتان با لمس لینک مورد نظر، اجازه نفوذ برنامه های مخرب به گوشی خود را صادر می کند. این برنامه ها به هیچ عنوان در لیست اپلیکیشن های نصب شده تلفن های همراه قرار نمی گیرند و هیچ نوتیفیکیشنی ندارند. آیکون آنها نیز پس از نصب به طور کامل ناپدید می شوند، به گونه ای که اصلا وجود ندارند. اما در پشت پرده، راهی برای نفوذ شما به تلفن همراه همسر خود و هک کردن گوشی او را باز می کنند.

هک گوشی همسر

برنامه های رایگان کنترل از راه دور

برنامه های مخصوص هک گوشی همسر هم به صورت رایگان و هم به صورت نسخه پولی، طراحی شده اند. نسخه های پولی این برنامه ها مسلما قوی تر هستند و از امنیت بالاتری برخوردارند. اما کاربرد آنها با اپلیکیشن های رایگان هک گوشی همسر تفاوتی ندارد و هر دو نسخه، می توانند از راه دور، نظاره گر فعالیت های همسرتان با تلفن همراهش باشند. در مطالب مرتبط با هک کامل گوشی همسر نی نی سایت، می توانید لیست کامل اپلیکیشن های هک کردن گوشی افراد را مشاهده نمایید.

یکی از معروف ترین اپلیکیشن های کنترل کننده، برنامه ای با نام همیار جی پی اس، می باشد. این برنامه توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی شده و هدف اصلی آن کنترل کردن فرزندان است. اما شما می توانید آن را بر روی گوشی همسر خود نیز نصب کنید و اَعمال او را نظارت کنید. البته اپلیکیشن هایی نظیر DroidBox، Nmap، Droidsheep، FaceNiff، SSHDroid و … نیز به عنوان برنامه های هک گوشی همسر قوی شناخته می شوند و رایگان بودن آن ها در هنگام نصب و عدم پرداخت های درون برنامه، از بزرگترین مزیت های این برنامه ها می باشند.

هک گوشی همسر

با هک گوشی همسر به چه اطلاعاتی دست پیدا می کنید؟

نصب برنامه های فوق در تلفن همراه همسرتان، به شما این امکان را می دهد که از تمامی فعالیت های او با تلفن همراهش مطلع شوید. شما می توانید لیست تماس ها و پیام های شخصی او را چک کنید از موقعیت مکانی او در هر لحظه با خبر شوید. این برنامه ها دسترسی شما به اپلیکیشن های ارتباطی و حساب های کاربری همسرتان را ممکن می سازند و می توانید تمامی پیام های او، تصاویر به اشتراک گذاشته شده، صدا ها، فایل های ارسالی و همچنین هر چیزی که برای او ارسال شده است، را بررسی نمایید. از دیگر ویژگی های برنامه های هک گوشی همسر، این است که شنود را در تلفن همراه آنها فعال می کند و می توانید تماس های او با هر فرد و تمام صحبت های ان ها را به طور کامل بشنوید.

هک گوشی همسر

عواقب هک کردن تلفن همراه همسر

در مطالب پیشین ذکر کردیم که هک گوشی همسر و یا افراد دیگر، به منظور دزدی از حریم شخصی او است و یک فرآیند غیر اخلاقی می باشد. هک کردن و نفوذ به تلفن های همراه افراد، در تمامی کشور ها به عنوان یک جرم سایبری شناخته می شود و مجازات های مخصوصی دارد. با این که عدم اعتماد به پارتنر های عاطفی، موجب شده تا از هک کردن به منظور کنترل او استفاده کنید، اما این دلیل اصلا دلیل قانع کننده ای برای قاضی ها نمی باشد.

همسر شما با تنظیم یک شکایت نامه می تواند به راحتی شما را شناسایی کند. قاضی های مربوطه مطابق با میزان نفوذ شما به تلفن همراه همسرتان و مطابق با قانون های مدنی کشور، جریمه های نقدی و یا حبس را برای شما در نظر می گیرند. اگر تصمیم دارید همسر خود را کنترل کنید و به تلفن همراه او نفوذ کنید، بهتر است از قبل، به عواقب آن نیز فکر کنید و از هک کردن او منصرف شوید.

هک گوشی همسر

هک کردن قانونی گوشی همسر چگونه است؟

اگر از خیانت همسر خود و یا فعالیت های پنهانی او مطمئن هستید، می توانید با مراجعه به دادگاه خانواده و تنظیم یک شکایت، کنترل همسرتان را به صورت قانونی انجام دهید. مجوز رسمی برای هک گوشی همسر تنها در شرایط بسیار خاص صادر می شود و حدود و اندازه آن را نیز قاضی مشخص می کند. این که همسرتان را با برنامه های ها و یا شماره imei کنترل کنید نیز بستگی به نظر قاضی دارد و این فرآیند به طور کامل تحت نظارت پلیس سایبری انجام خواهد گرفت.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا