اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینامنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفون

روش های کنترل واتساپ همسر

جالب است بدانید کنترل واتساپ همسر یکی از موضوعات جذاب در اینترنت است که افراد مختلفی به دنبال آن هستند و در این مقاله ، ما می خواهیم به طور کامل روش هایی صد در صد موفقیت آمیز را برای هک کردن پیام ها و کنترل واتساپ همسر در روابط بین زوجین به شما معرفی کنیم. برای آشنایی با این روش ها و برنامه ها ، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

واتساپ چیست؟

واتساپ یا Whatsapp ، یکی از برنامه های پیام رسان پرطرفدار در جهان است که از آن برای ایجاد ارتباط با کسانی که شماره تلفن آنها را دارید ، می توانید استفاده کنید. در واقع واتساپ را می توان جزو قدیمی ترین شبکه های پیام رسانی دانست که اکنون بیش از 2 میلیارد کاربر دارد و بهتر است بگوییم هم اکنون بزرگترین شبکه پیام رسان از نظر تعداد جمعیت در جهان است.

این پیام رسان در سال 2009 شروع به کار کرد و اکنون برای پلتفرم های مختلفی اعم از اندروید و IOS مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه می تواند امکانت بسیار مختلفی را برای شما به اشتراک بگذارد که از جمله آنها می توان به چت ، ارسال ویدیو و عکس ، امکان تماس تصویری و صوتی ، استوری گذاشتن ، تنظیم پروفایل و … اشاره نمود.

روش های کنترل واتساپ همسر
روش های کنترل واتساپ همسر

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

 

کنترل واتساپ همسر

آیا شما هم نسبت به شریک زندگی خود دچار شک و تردید شده اید ؟ آیا تا به حال بین حرفها و عملکرد های وی ، تضادی را مشاهده کرده اید ؟ آیا همسر شما در گوشی خود ، پیام رسان واتساپ نصب کرده است ؟ اگر پاسخ به این سوالات “بله” است ، شما می توانید از روش هایی که در ادامه آنها را معرفی می کنیم ، برای کنترل واتساپ همسر خود استفاده کنید.

کنترل واتساپ همسر می تواند از طرق مختلفی انجام شود و شما با این کار ، می توانید شک و شبهه خود را در قبال همسر خود و موضوعی که پنهان شده است ، برطرف کرده و در صورت خیانت و یا مشکلی ، با کنترل واتساپ همسر ، مدرک لازم را در پیش خود ضبط کنید. در ادامه برای معرفی این روش های کنترل واتساپ همسر با ما همراه باشید.

کنترل واتساپ همسر
کنترل واتساپ همسر

روش های هک کردن واتساپ

به طور کلی برای هک کردن پیام رسان واتساپ و کنترل این اپلیکیشن ، می توان روش های بسیاری را بیان نمود. این روش ها می تواند نیاز به کمی دانش فنی داشته باشد و یا با چند کلیک ، به راحتی قابل انجام باشد. در این مقاله می خواهیم روش هایی را به شما معرفی کنیم که می تواند منجر به کنترل کردن واتساپ همسر شود. راه های کنترل واتساپ همسر در این مقاله عبارتند از:

  • کنترل واتساپ همسر با برنامه mSpy

برای شرح چگونگی کنترل واتساپ همسر ، در ادامه با ما همراه باشید.

روش های هک کردن واتساپ
روش های هک کردن واتساپ

کنترل واتساپ همسر برنامه mSpy

یکی از ساده ترین و مطمئن ترین راه های هک پیام های WhatsApp ، استفاده از بهترین نرم افزار جاسوسی تلفن همراه است. mSpy یک گزینه عالی برای دسترسی به پرونده های دستگاه مورد نظر است که برای تلفن های اندرویدی و یا IOS می تواند مورد استفاده قرار گیرد. mSpy فقط 15 دقیقه از وقت شما را برای راه اندازی خواهد گرفت. برای هک کردن حساب WhatsApp و سایر حساب های کاربر در شبکه ها و رسانه های اجتماعی ، حتی به مهارت رمزگذاری یا دسترسی به iPhone مورد نظر نیازی ندارید.

این برنامه به راحتی می تواند تمام داده هایی که برای کنترل واتساپ همسر خود به آنها نیاز دارید را برای شما ارائه کند. mSpy به شما امکان می دهد حساب WhatsApp هر کسی را از راه دور و در زمان واقعی مشاهده کنید. این داده ها را می توانید از طریق حساب هک شده از پنل کاربری خود در وب مشاهده کنید. همچنین می توانید به لیست مخاطبین WhatsApp دسترسی پیدا کرده ، پرونده های رسانه ای ، گزارش های تماس VoIP را مشاهده کرده و مکالمه ها را با فیلتر زمانی از طریق داشبورد به صورت آنلاین بخوانید.

کنترل واتساپ همسر برنامه mSpy
کنترل واتساپ همسر برنامه mSpy

چگونگی هک کردن و کنترل واتساپ همسر با mSpy

برای هک کردن با این برنامه لازم است قبل از نصب برنامه جاسوسی در دستگاه مورد نظر در سیستم عامل های اندروید و IOS ، اقدامات زیر را انجام دهید:

Android: به تنظیمات> Google> امنیت> Google Play Protect در دستگاه مورد نظر بروید و گزینه Scan device for security threats را خاموش کنید.

iOS: در دستگاه مورد نظر ، به تنظیمات> iCloud> Storage & Backup بروید ، پشتیبان گیری iCloud را فعال کنید و بر روی گزینه Back up now کلیک کنید.

حال با انجام این کار ها ، می توانید به وب سایت رسمی برنامه mSpy رفته و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این برنامه هک واتساپ ، باید اشتراک آن را تهیه کنید. سپس سیستم عامل مورد نظر خود را انتخاب کرده و برنامه را از طریق لینک دانلود ، دریافت می کنید.

برنامه را در دستگاه کاربر نصب کنید و در انتها آن را پنهان سازید. پس از مدتی ، اطلاعات دریافتی از شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها در پنل کاربری تان در وب سایت mSpy قابل دسترسی خواهد بود.

چگونگی هک کردن و کنترل واتساپ همسر با mSpy
چگونگی هک کردن و کنترل واتساپ همسر با mSpy

هک کردن واتساپ همسر با واتساپ وب و دسکتاپ

یکی از راه های کنترل واتساپ همسر ، اتصال اکانت واتساپ همسر به حساب وب یا دسکتاپ واتس اپ است که می تواند در کامپیوتر شما نصب شود. همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم ، واتس اپ برای سیستم عامل های مختلفی ارائه شده است که علاوه بر واتساپ اندروید و IOS ، می توانید از واتساپ دسکتاپ و وب نیز استفاده کنید.

این نوع پلتفرم های واتساپ توانسته است کاربران را به خود جذب کند اما امروزه هکر ها نیز می توانند از آن برای هک کردن اکانت واتساپ فرد مقابل استفاده کنند. بنابراین ویژگی واتساپ وب و دسکتاپ می تواند مانند یک چاقو دو لبه عمل کند.

هک کردن واتساپ همسر با واتساپ وب و دسکتاپ
هک کردن واتساپ همسر با واتساپ وب و دسکتاپ

چگونگی روش کنترل واتساپ همسر با واتس اپ وب یا دسکتاپ

در مورد چگونگی هک کردن واتساپ همسر در این روش ، مراحل به شرح زیر است:

  • ابتدا باید برنامه واتساپ دسکتاپ را از طریق سایت رسمی این شبکه پیام رسان دانلود کنید. همچنین می توانید از طریق وب سایت ، بدون نیاز به نصب برنامه ای ، به واتساپ وب منتقل شوید.

  • WhatsApp همسر خود را روی تلفن خودش باز کنید و روی نماد منو سه نقطه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

  • روی WhatsApp Web کلیک کنید.

  • حال وارد یک صفحه می شوید که می تواند دوربین شما را فعال کند. این صفحه دارای یک کادر است که باید یک کد QR را که در واتساپ وب یا دسکتاپ شما ثبت شده است را با آن اسکن نمایید.

  • به محض اسکن نمودن این کد با موبایل همسر ، می توانید یک حساب کاربری وب یا دسکتاپ در لپ تاپ یا گوشی خود ایجاد کرده که مربوط به اکانت همسر شما می شود.

برای استفاده از این روش ، لازم به ذکر است که واتساپ وب یا دسکتاپ ، تنها در صورتی کار می کنند که واتساپ اندروید یا IOS فعال باشد. بنابراین در هک کردن و کنترل واتساپ همسر خود ، باید به این نکته توجه کنید.

چگونگی روش کنترل واتساپ همسر با واتس اپ وب یا دسکتاپ
چگونگی روش کنترل واتساپ همسر با واتس اپ وب یا دسکتاپ

استفاده از iMyFone

اگر شما داده ها و محتوای متنی ، مالتی مدیا و … خود را در تلفن همراه iPhone خود گم کرده اید ، برنامه iMyFone D-Back iPhone Data Recovery می تواند یک نرم افزار کارآمد بازیابی اطلاعات آیفون برای نجات تمام داده های از دست رفته شما در شرایط مختلف و دشوار به حساب آید.

این برنامه می تواند از طریق چهار روش زیر ، اقدام به بازیابی پرونده های شما نماید:

  • Smart Recovery

  • Recover from iOS Device

  • Recover from iTunes Backup

  • Recover from iCloud Backup

این حالت ها می توانند در شرایط مختلف ، برای بازیابی داده های شما استفاده شود. قابل ذکر است که این برنامه ، به iTunes و یا نسخه iOS 7.0 یا بالاتر نیاز دارد.

استفاده از iMyFone 
استفاده از iMyFone

چگونگی کنترل واتساپ همسر با برنامه iMyFone

در مورد نحوه استفاده از این برنامه کنترل واتساپ همسر باید گفت لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  • این برنامه یعنی iMyFone D-Back را بارگیری کنید و آن را نصب کنید.

  • برنامه را راه اندازی کرده و حالت بازیابی را انتخاب کنید.

  • در مرحله بعدی ، باید منبع داده را انتخاب کنید: iTunes / iCloud برای iPhone یا Google Backup برای Android.

  • سپس بعد از این مرحله ، فقط دستگاه را به رایانه متصل کرده و روی Start کلیک کنید. حتی اگر صفحه نمایش تلفن همراه خراب یا قفل شده باشد ، می توانید فایل ها را استخراج کنید.

  • در فهرست برنامه جاسوسی ، WhatsApp را انتخاب کنید و گپ هایی را که می خواهید بارگیری کنید انتخاب نمایید.

  • برای دستیابی به داده ها و مشاهده فایل پشتیبان WhatsApp بر روی دکمه Recover کلیک کنید.

  • حال شما به داده های واتساپ همسر خود دسترسی دارید و از این طریق می توانید هر از چند گاهی ، اطلاعات و داده های همسر خود را در پیام رسان واتس اپ مشاهده نمایید.

چگونگی کنترل واتساپ همسر با برنامه iMyFone
چگونگی کنترل واتساپ همسر با برنامه iMyFone

استفاده از برنامه NEXSPY

در توصیف این برنامه می توان گفت برنامه NEXSPY روشی مطلق برای ایمن نگه داشتن فرزندانتان به صورت آنلاین و همچنین کارمندان شما است. این برنامه هک و جاسوسی که می تواند برای کنترل واتساپ همسر به کار گرفته شود ، می تواند برای سیستم عامل های اندروید و IOS به کار رود.

از جمله امکانات این برنامه می توان گفت:

  • از همه پیام رسان های معروف مانند WhatsApp ، Viber ، Facebook Messenger و غیره به چت ها دسترسی پیدا کنید.

  • تمام تماس های ورودی / خروجی را با اطلاعات تماس و مدت تماس مشاهده کنید.

  • تمام پیام های متنی ورودی / خروجی را حتی پس از حذف شدن از تلفن بخوانید.

  • مکان GPS فعلی تلفن را ردیابی کرده و تاریخچه مکان آن را در نمای نقشه دقیق مشاهده کنید.

  • همه مواردی را که در هر برنامه در تلفن تایپ می شود ، از راه دور با استفاده از قابلیت Keylogger مشاهده کنید.

  • همه عکس ها ، فیلم ها ، فایل های صوتی و سایر رسانه های به اشتراک گذاشته شده یا ذخیره شده در تلفن را مشاهده کنید.

استفاده از برنامه NEXSPY
استفاده از برنامه NEXSPY

روش استفاده از برنامه NEXSPY

در مورد نحوه استفاده از این برنامه هک و کنترل واتساپ همسر ، می توانید مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا باید اشتراک NEXSPY را تهیه کنید. سپس ، نرم افزار را بر روی دستگاه مورد نظر خود نصب کنید. کار هک تمام است و شما اکنون می توانید تمام داده ها و فعالیت های آن را از حساب cloud خود نظارت کنید.

NEXSPY روی همه آیفون ها و تلفن های هوشمند مبتنی بر Android (چه روت و چه بدون روت) کاملاً خوب اجرا می شود. لازم به ذکر است که این برنامه این امکان را داده است تا زمانی که دلایل بازپرداخت شما با سیاست بازپرداخت شرکت مغایرت نداشته باشد ، واجد شرایط دریافت بازپرداخت کامل در طی 10 روز پس از روز خرید خود هستید.

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا