آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابله

روش هک وای فای

هک وای فای فقط با لینوکس امکان پذیر است!؟

بسیاری از دوستان فکر می کنند که فقط از لینوکس می توان برای ورود به شبکه های وای فای استفاده کرد، اما این درست نیست زیرا برخی از شبکه های وای فای را می توان از طریق ویندوز یا اندروید نیز رمزگشایی کرد. امروز ابزارهایی را به شما معرفی می کنیم که قابلیت های زیادی در زمینه هک وای فای دارند و برای هکرها و یا محققان امنیتی مفید هستند. ابزارهایی که در زیر می آموزید توسط ما تست شده و کاملاً جواب گو هستند.

با استفاده از این ابزارها، محققان امنیتی و هکرها می توانند برای یافتن آسیب پذیری های احتمالی و کنترل دستگاه ها به شبکه های Wi-Fi دسترسی داشته باشند. شبکه های وای فای با مشکلات امنیتی بیشتری نسبت به شبکه های سیمی مواجه هستند.

خب، قطعا راه های خاصی برای پیدا کردن رمز وای فای شما وجود دارد! با این حال، در این مقاله در مورد ساده ترین راه ها صحبت خواهیم کرد و به راحتی می توانید به رمز وای فای مورد نظر خود در گوشی اندرویدی خود دسترسی پیدا کنید.

برنامه های خاصی وجود دارد که به شما کمک می کند تا به صورت رایگان به شبکه های Wi-Fi دسترسی داشته باشید.

در این مقاله به بررسی ۶ اپلیکیشن اندروید می پردازیم که می توانند به شما در هک وای فای کمک کنند.

  1. برنامهWi-Fi WPS WPA Tester
WhatsApp Image 2022 05 08 at 7.24.25 PM

یکی از ساده ترین برنامه ها برای هک وای فای به صورت رایگان در دسترس است. این برنامه اتصال به نقاط دسترسی را از طریق پین WPS محاسبه شده با استفاده از الگوریتم های مختلف آزمایش می کند. در زیر می توانید برخی از این الگوریتم ها را مشاهده کنید. به دلیل استفاده از این الگوریتم ها، این برنامه در یافتن رمز شبکه های وای فای بسیار سریع عمل می کند.

  • Zhao
  • Belkin(root)
  • FTE-xxx
  • Dlink+1
  • TrendNet
  • Dlink
  • Asus
  • AiroconRealtek
  • EasyBox Arcadyan
  • Arris

این برنامه از اندروید 5.0 و بالاتر پشتیبانی می کند. اما اگر اندروید شما پایین است، باید گوشی خود را روت کرده باشید. برای دانلود این برنامه می توانید از گوگل پلی استفاده کنید.

2-برنامه WPS Connec

WhatsApp Image 2022 05 08 at 7.24.25 PM 1

این یکی از قدرتمندترین برنامه هایی است که برای اتصال به مودم های دارای WPS استفاده می شود. این نرم افزار به صورت رایگان در دسترس است و برای استفاده از آن می توانید آن را از گوگل پلی دانلود کنید.

این برنامه از الگوریتم های Zhao یا easyboxPIN برای شکستن پین وای فای استفاده می کند. همچنین می تواند به بررسی آسیب پذیری مودم در برابر حملات مخرب کمک کند. این برنامه نیاز به روت دارد و اندروید شما باید دسترسی روت داشته باشد.

3-برنامه WiFi Warden

WhatsApp Image 2022 05 08 at 7.24.26 PM

یکی دیگر از برنامه های قدرتمند و قابل اعتماد برای هک وای فای، WiFi Warden می باشد. پس از اتصال به وای فای، این برنامه SSID، پهنای باند، نوع رمزگذاری، رمز عبور و غیره را ذخیره می کند.

این برنامه بدون روت کار می کند و به اندروید نسخه 6 یا بالاتر نیاز دارد. می توانید این برنامه را به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

4-برنامه AndroDumpper 

WhatsApp Image 2022 05 08 at 7.24.26 PM 1

AndroDumpper یکی دیگر از برنامه های خوب در زمینه هک وای فای است که از طریق قابلیت wps به وای فای متصل می شود. یکی از ویژگی های این برنامه این است که می تواند بر روی دستگاه های روت شده یا غیر روت شده کار کند.

این اپلیکیشن را می توانید از myket دانلود کنید. این برنامه از مودم های Vodafone، Asus، Huawei، Dlink و م پشتیبانی می کند. برای استفاده در Android 5 به پایین به دسترسی روت نیاز دارد.

5- ابزار Wifi Kill

WhatsApp Image 2022 05 08 at 7.24.27 PM

همانطور که از نام Wifi Kill پیداست، این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه ها برای هک وای فای است. استفاده از آن بسیار آسان است و برای شبکه های بدون رمز عبور قوی مناسب است.

همچنین می توانید با استفاده از این ابزار متوجه شوید چه کسانی به شبکه وای فای شما متصل هستند. این برنامه ترافیک استفاده شده در شبکه را به شما نشان می دهد.

6-Kali Linux Nethunter

WhatsApp Image 2022 05 08 at 7.24.27 PM 1

کالی لینوکس یک توزیع لینوکس است که توسط Offensive Security طراحی شده است. این سیستم عامل به دلیل قابلیت هایی که دارد مورد قبول اکثر متخصصان امنیتی و هکرها قرار گرفته است. Kali Net Hunter برای گوشی های موبایل نیز طراحی شده است و شما به راحتی می توانید آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید، هر کجا که بروید می توانید به این سیستم عامل دسترسی داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت Kali Linux NetHunter مراجعه کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا