برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

شماره مجازی و کاربردهای آن

حتما تا به حال نام شماره مجازی به گوش شما خورده است و می خواهید بدانید که این شماره به چه معنا می باشد و چه کاربردهایی دارد. شاید هم به دنبال ایجاد یک شماره مجازی برای خودتان هستید. در این مقاله قصد داریم که اطلاعاتی را در مورد شماره های مجازی ارائه دهیم در صورتی که می خواهید یک شماره اختصاصی مجازی داشته باشید و از امکانات آن بهره مند شوید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

شماره مجازی چیست؟

همان طور که از بخش مجازی این شماره ها، مشخص است در واقع این شماره ها به صورت حقیقی وجود ندارند که شما به مانند سیمکارت ها مالکیت آن را داشته باشید. اما مجازی بودن به معنی نداشتن امکانات و یا قابلیت مشابه با سیمکارت نیست بلکه بسیاری از مزیت ها و امکانات این شماره ها را دارند که می توانید از آن ها بهره مند شوید. زمانی که شما یک شماره ی مجازی دارید در واقع بدون داشتن سیمکارت یکی از اپراتورها به آسانی می توانید حساب های خود را در بسیاری از برنامه ها، سایت ها و… فعال کنید و از آن ها استفاده کنید.

شرکت های مختلفی هستند که انواع شماره مجازی را ارائه می دهند که این شماره ها می تواند مربوط به کشورهای مختلفی در دنیا باشد که بیشتر از کشورهای کانادا و آمریکا است. یعنی شما بدون داشتن سیمکارت می توانید شماره کشورهای خارجی را داشته باشید و از مزایای آن ها بهره مند شوید.

شماره مجازی

شماره مجازی رایگان

شاید سوالی که در اینجا به ذهن برسد این باشد که شماره های مجازی را باید با پرداخت هزینه خریداری کرد و یا این که امکان دسترسی رایگان به این شماره ها وجود دارد؟ خوشبختانه بسیاری از شرکت هایی که این نوع از شماره ها را ارائه می دهند بدون دریافت هزینه ای آن ها را در اختیار کاربران قرار می دهند در واقع شما بدون پرداخت هزینه ای می توانید یک شماره ی مجازی رایگان داشته باشید. در صورتی که به دنبال شماره های مجازی هستید به آسانی می توانید یکی از این شماره ها را داشته باشید. به طور معمول برای دسترسی به شماره های مجازی رایج ترین روشی که وجود دارد این است که برنامه وب سایت شماره مجازی را نصب کنید تا بتوانید یک شماره اختصاصی مجازی داشته باشید و از مزیت های آن بهره مند گردید.

شماره مجازی

کاربردهای شماره مجازی

معمولا کسانی که به دنبال تهیه شماره های مجازی هستید این سوال را می پرسند این نوع از شماره ها چه کاربردهایی دارند؟ آیا از طریق شماره مجازی می توان تماس برقرار کرد و یا پیامک ارسال کرد؟ آیا با استفاده از شماره ها امکان عضویت در شبکه های مجازی وجود دارد؟ در ادامه قصد داریم که به مهم ترین کاربردهای شماره های مجازی اشاره داشته باشیم.

برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک از کشور مورد نظر

از رایج ترین کاربردهایی که شماره های مجازی دارند این است که شما پس از ایجاد این شماره ها می توانید ، شماره ی مجازی خود را در اختیار مشتریان خود از کشورهای مختلف قرار دهید. در این صورت مشتریان شما از کشورهای مختلف می توانند با شماره شما تماس برقرار کنند و برای برطرف کردن نیاز آن ها اقدام کنید. علاوه بر این در صورتی که شماره ی مجازی داشته باشید امکان ارسال و دریافت پیامک وجود دارد. سیستم پیامکی که شماره های مجازی بر بستر اینترنت فعال است و هزینه های آن نیز به مراتب کمتر خواهد بود.

شماره مجازی

ثبت نام در شبکه‌های مجازی

یکی از دلایل مهمی که بسیاری از افراد به دنبال استفاده از شماره های مجازی هستند این است که با استفاده از این شماره ها می توان در شبکه های مجازی مختلف عضو شد و از مزایای آن ها استفاده کرد. در حال حاضر انواع مختلفی از برنامه ها و سایت ها وجود دارد که برای استفاده از خدمات آن ها نیاز به ثبت نام با شماره همراه وجود دارد لذا شما با داشتن شماره اختصاصی مجازی می توانید در تمامی شبکه های مجازی ثبت نام کرده و فعالیت کنید.

با استفاده از شماره های مجازی، این امکان برای شما وجود دارد که در پیام رسان های محبوبی مثل تلگرام، واتساپ، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و… ثبت نام کنید و از تمامی امکانات و ویژگی های آن ها به مانند شماره یک سیم کارت معمولی برخودار شوید. همچنین در برخی از سایت ها مانند گوگل که نیاز به استفاده از شماره تلفن همراه وجود دارد شما می توانید از شماره های مجازی برای ثبت نام و ایجاد حساب خود استفاده کنید و در واقع می توانیم بگوییم که به منظور استفاده از شماره های مجازی در برنامه ها و سایت های مختلف، هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد.

و روش استفاده از این شماره ها نیز به مانند سیمکارت های عادی است با این تفاوت که شما، شماره مجازی را در برنامه مورد نظر مانند تلگرام وارد خواهید کرد و کد امنیتی به اپلیکیشن شماره ی مجازی ارسال می شود و شما با وارد کردن آن می توانید اکانت خود را فعال کنید.

 با فعال سازی اکانت خود در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی با استفاده از شماره ی مجازی، در واقع شما با یک شماره بین المللی امکان حضور در شبکه های مجازی برای شما فراهم می گردد.

استفاده از سرویس سایت‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند

متاسفانه برخی از وب سایت ها که خدمات مهمی را ارائه می دهند، از قوانین تحریم پیروی می کنند و شماره موبایل های متعلق به ایران را از سرویس دهی خود خارج کرده اند این بدین معنی است که شما با شماره ایرانی نمی توانید در این سایت ها ثبت نام کنید و از خدمات آن ها بهره مند شوید. با داشتن یک شماره اختصاصی مجازی این امکان برای شما فراهم می شود که بتوانید از خدمات سایت های مختلف استفاده کنید و در واقع از شر تحریم ها در امان خواهید ماند.

شماره مجازی

مهمترین برنامه ها برای ساخت شماره ی مجازی

 نرم افزارهای مختلفی موجود هستند که با استفاده از آن ها می توانید به صورت رایگان ساخت شماره مجازی را انجام دهید . در ادامه این مطلب مهم ترین برنامه های ساخت شماره مجازی را معرفی خواهیم کرد که از طریق این برنامه‌ها شما خواهید توانست تا شماره مجازی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. 

 تکست ناو(Textnow)

از مهم ترین برنامه هایی که در زمینه ساخت شماره ی مجازی وجود دارد می توانیم به برنامه تکست ناو اشاره داشته باشیم. این برنامه از مهم ترین برنامه ها و از پرطرفدارترین آن ها به حساب می آید. مهم ترین مزیتی که تکست ناو دارد این است که دارای امکانات متنوع رایگان است و با استفاده از آن می توان تماس صوتی برقرار کرد و همچنین پیامک ارسال و دریافت کرد.

شماره مجازی

 تکست پلاس(TextPlus)

یکی دیگر از برنامه های محبوب و پر طرفداری که برای ساخت شماره ی مجازی وجود دارد، تکست پلاس است. این برنامه ساخت شماره ی مجازی نیز خدمات رایگانی را برای کاربران خود ارائه می دهد. در صورتی که به دنبال شماره های کشورهای آمریکا و کانادا هستید می توانید از تکست پلاس، استفاده کنید.

 نکست پلاس(NextPlus)

از جمله برنامه های ساخت شماره مجازی است که به آسانی می توانید از طریق آن یک شماره ی مجازی خارجی داشته باشید. برای دانلود و نصب این برنامه کافی است که عبارت NextPlus را در گوگل سرچ کنید. پس از نصب وارد برنامه شده و ثبت نام را انجام دهید تا شماره مجازی خارجی خود را به رایگان دریافت کنید.

  تکست فری اند کال فری(Text Free & Call Free)

یکی دیگر از برنامه هایی که در زمینه ساخت  شماره مجازی می توانیم به آن اشاره داشته باشیم، اپلیکیشن  تکست فری اند کال فری است. همان طور که از اسم این برنامه مشخص است از طریق آن می توانید به شماره مجازی رایگان دسترسی داشته باشید. همچنین از طریق این برنامه می توانید به صورت رایگان تماس بگیرید و همچنین به صورت رایگان پیامک ارسال کنید. با این برنامه می توانید به آسانی کار کنید.

شماره مجازی

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا