اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

فتوشاپ آنلاین – ویرایش آنلاین عکس

سلام  ،  چون خودم خیلی وقت ها پیش اومده نیاز فوری به فتوشاپ داشتم ولی روی اون سیستم نصب نبوده و مجبور شدم با paint کارم رو خیلی بد راه بندازم، گفتم شاید برای شما هم پیش بیاد، این سایت ابزار اصلی فتوشاپ رو داره و محیطشم کاملا شبیه فتوشاپه و نکته مثبتش فعال بودن کلیدهای ترکیبی یا میانبر هست که دقیقا مثلل نرم افزار اصلی هست. کافیه سایتش رو باز کنین و flash player رو هم فعال کنید و استفاده کنین و در نهایت خروجی مورد نظر رو دانلود کنین.کاملا هم رایگان هست و نیاز به ثبت نام هم نداره. ویرایش آنلاین عکس

توشاپ آنلاین

فتوشاپ آنلاین | با فتوشاپ آنلاین و رایگان در سریعترین زمان عکس های خود را ویرایش کنید!

فتوشاپ آنلاین

مطالب آموزشی انتهای صفحه را از دست ندهید!

برای حالت تمام صفحه کلیک کنید

برای خروج از حالت تمام صفحه در کامپیوتر از دکمه‌های F11 یا ESC روی کیبورد و در تلفن همراه، دکمه برگشت را فشار دهید.

فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی، رتوش، ماسک یا دگرگونی تصاویر بکار می‌رود.

کار اصلی این نرم‌افزار، تدوین و ادیت عکس است که می‌توان با امکانات موجود در این نرم‌افزار در عکس‌ها تغیرات بسیار زیاد و متنوع‌ای را به‌وجود آورد.

فتوشاپ، بخش عمده‌ای از محیط اطراف ما را در برگرفته است: پوسترهای تبلیغاتی ،کارت ویزیت، لوگو، بنرها، سربرگ‌ها، رابط گرافیکی نرم‌افزارها، جلد کتاب و محیط‌های گرافیکی سایت‌ها همگی برای زیباتر شدن باید با فتوشاپ طراحی بشوند.


با چند کاربرد از فتوشاپ یا فتوشاپ آنلاین بیشتر آشنا شوید:

بیشتر اوقات پیش می‌آید که نیاز می‌شود حجم و سایز عکسی را تغییر دهیم، آیا می‌توان با فتوشاپ این کار را به سادگی انجام داد یا نیازمند دوره‌ی یادگیری خاصی برای اینکار است؟

اگر نرم‌افزار فتوشاپ را در کامپیوتر خود داشته باشید به‌ سادگی می‌توانید سایز و حجم عکس‌های خود را تغییر دهید و اینکار نیازمند کلاس رفتن نیست و اگر هم فتوشاپ را در سیستم خود ندارید نگران نباشید، از فتوشاپ آنلاین موجود در این صفحه می‌توانید به سادگی مشکل خود را حل کنید. و امّا برای تغییر حجم و سایز می‌توانید به نوشته ” آموزش کاهش حجم و سایز عکس با فتوشاپ ” مراجعه کنید.

گاهاً اتفاق می‌افتد که در یک مراسم دوستانه یا خانوادگی صورتمان جوش می‌زند و در عکس‌های دسته‌جمعی وضعیت ظاهری ما چندان زیبا به‌نظر نمی‌رسد و این باعث می‌شود که هر بار که آن عکس را می‌بینیم یاد آن جوش ناجور بیافتیم! ولی آیا راهی هست که بتوان آن جوش را لااقل از عکس‌ها پاک کرد؟

خبر خوب این است که فتوشاپ به ما این امکان را می‌دهد که به ساده‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن کاری که نمی‌توان در واقعیت با یک جوش یا لکه را کرد، در عکس آن را پاک کنیم!
و اما برای اینکار نوشته ” آموزش روتوش در فتوشاپ، حذف جوش‌ و لکه از تصاویر ” را از دست ندهید.

حذف پس زمینه عکس اصولاً چه کاربردی می‌تواند برای ما داشته باشد و آیا می‌توان آن را به سادگی انجام داد؟

حذف پس زمینه عکس یکی از وقت‌گیر‌ترین کارها و مشکلات عمده طراحان و افراد عادی بوده و هست و نسبتاً کار تخصصی می‌باشد که نیازمند آن است که شما آشنایی کافی با فتوشاپ داشته باشید! زیرا باید در حذف پس زمینه عکس حساسیت بیشتری به خرج دهید تا نتیجه‌ای مطلوب برای‌تان داشته باشد!
اما می‌خواهیم تا به شما پیشنهاد دیگری به‌جای استفاده از فتوشاپ برای اینکار بدهیم چرا که حذف پس زمینه عکس توسط فتوشاپ چندان راحت نیست، پیشنهاد ما مطالعه این نوشته ” حذف پس زمینه عکس در ۳ سوت! ” به شماست.

شاید برای شما هم سوال باشد که استیکرهایی که برای تلگرام ساخته می‌شود با چه نرم‌افزار یا راه‌کارهایی ساخته می‌شود و آیا آنها را همه می‌توانند بسازند یا فقط افراد خاص قادر به ساخت‌شان هستند؟

خب در جواب باید گفت که شما هم می‌توانید به‌سادگی با کمک فتوشاپ تصاویر دلخواه خودتان را به استیکر تلگرامی تبدیل کنید! برای نحوه‌ی انجام این کار می‌توانید به نوشته ” آموزش ساخت استیکر در تلگرام + آموزش تصویری و ویدیویی ” مراجعه کنید.

رنگی کردن عکس سیاه و سفید در فتوشاپ امکان پذیر است؟

قطعاً اگر کلمات رنگی کردن عکس را در گوگل جستجو کرده باشید اولین نتایجی که با آن روبرو می‌شوید، رنگی کردن عکس توسط فتوشاپ است!
ولی از شما اجازه می‌خواهیم تا به شما پیشنهاد دیگری برای اینکار بدهیم چرا که رنگی کردن عکس در فتوشاپ چندان راحت نیست، پیشنهاد ما مطالعه این نوشته “ رنگی کردن عکس – آنلاین ” به شماست.

فتوشاپ آنلاین - ویرایش آنلاین عکس
فتوشاپ آنلاین - ویرایش آنلاین عکس 4

آموزش عکس دار کردن متن در فتوشاپ

حتماً شما هم نوشته‌هایی دیده‌اید که دارای پس زمینه‌ای از یک منظره بوده‌اند و دوست داشتید بدانید چطور می‌شود آنها را ایجاد کرد.
خب ما قصد داریم این روش را به شما یاد دهیم تا شما هم بتوانید نوشته‌های جذاب‌تری داشته باشید. برای یادگیری آموزش این نوشته را “آموزش عکس دار کردن متن در فتوشاپ” مطالعه کنید.

اگر شما نرم‌افزار فتوشاپ را درسیستم خود نصب نکرده‌اید می‌توانید از فتوشاپ آنلاین موجود در این صفحه استفاده کنید و مشکل خود را حل کنید.

مکان ندارد اسم فتوشاپ را نشنیده باشید. حتی کسانی که گرافیست هم نیستند این نرم افزار را می‌شناسند و برای انجام کارهای مختلفی از آن استفاده می‌کنند. زمانی که ما کوچک‌تر بودیم یک اصطلاح رایج برای عکس‌های مشکوک به دستکاری وجود داشت که افراد هنگام مواجه با این تصاویر به طور ناخودآگاه می‌پرسیدند فتوشاپه؟ کاری ندارم که نحوه پرسیدن سوال باید به این شکل می‌شد که آیا این تصویر با فتوشاپ ویرایش شده است؟ بگذریم. فقط این نکته را فراموش نکنیم که فتوشاپ چقدر محبوب است. امروز کمی درباره این غول ویرایش تصاویر و روش های استفاده از فتوشاپ آنلاین با هم صحبت می‌کنیم.

این همه نرم افزار ویرایشگر تصویر پیکسلی در دنیا وجود دارد. مثل گیمپ، Photolemur و غیره. اما چرا فتوشاپ اینقدر برند شد و تقریبا همه از آن استفاده می‌کنند؟ این مساله مربوط به کشور ما نیست و فتوشاپ در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به شدت محبوب است. دلیل آن چیزی نیست جز قدرت و انعطاف بسیار بالای این نرم افزار. فتوشاپ با ابزارهای جادویی خود بسیاری از ناممکن‌ها را ممکن می‌کند.

چرا باید از فتوشاپ آنلاین استفاده کنیم؟

نرم افزار فتوشاپ قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و با داشتن این قابلیت‌ها، طبیعی است که حجم نرم افزار کمی زیاد شود. البته منظورم بیشتر از کمی است. زمانی که من این پست را منتشر می‌کنم (شهریور ۹۸) آخرین نسخه فتوشاپ Adobe CC 2019 است که ناقابل ۲ گیگابایت حجم دارد (تقریبا) حالا اگر حجم نرم افزار را فاکتور بگیریم، تازه هنگام نصب و اجرای آن معنی سنگینی را متوجه خواهیم شد.

فتوشاپ به محض اجرا شدن به جان سخت‌افزارتان می‌افتد و مثل قحطی‌زده‌ها مقدار زیادی از حافظه (Ram) و پردازشگر (CPU) شما را نوش جان می‌کند. مصیب واقعی زمانی اتفاق می‌افتد که کامپیوتر خیلی قدرتمندی نداشته باشیم و حتی چند مگابایت حافظه هم برای ما جکم طلا را داشته باشد.

مخصوصا که فتوشاپ مرتب در حال پیشرفت است و این پیشرفت نیاز به کامپیوتر پیشرفته هم دارد (چقدر گفتم پیشرفت) سرتان را درد نیاورم. خلاصه یکی از دلایلی که سراغ استفاده از فتوشاپ آنلاین می‌رویم، رحم و مروت ما نسبت به سخت افزار است. مخصوصا زمانی که سخت افزار خیلی خوبی هم نداریم.


یک دلیل دیگر هم دارم:

نمی‌دانم میانه شما با PC بهتر است یا Laptop. اگر اهل لپ تاپ باشید مشکلی نیست و هر جا که بروید لپ‌تاپتان هم با شما می‌آید (البته به جز مترو تهران و مخصوصا خط ۱ آن!) اما اگر مثل من عاشق PC باشید، متوجه هستید که نمی‌توانیم عزیزدلمان را هر جا که می‌خواهیم ببریم.

حالا فرض کنید در موقعیتی قرار می‌گیریم که به کامپیوتر خودمان دسترسی نداریم و باید از یک کامپیوتر دیگر استفاده کنیم. کامپیوتری که فتوشاپ روی آن نصب نیست. در این حالت چه کار باید بکنیم؟ می‌گویید که کاری ندارد. الان تمام کامپیوترها به اینترنت وصل هستند. سه سوت می‌گذاریم نرم افزار دانلود شود. اما ۲ گیگ دانلود، مخصوصا زمانی که اینترنت خوبی ندارید قشنگ آدم را زجرکش می‌کند. در واقع ما نیاز به دانلود چیزی نداریم و بهترین راه حل دقیقا جلوی چشم ما قرار دارد. راه حلی از جنس استفاده از فتوشاپ آنلاین.

حالا بهتر است تعریف و تمجید از فتوشاپ آنلاین را تمام کنیم (شما حتما مزایای آن را می‌دانستید که به این صفحه رسیدید) و سراغ کار اصلی خودمان برویم. اما قبل از آن دو نکته کوچک دیگر را هم مرور کنیم. قول می‌دهم خیلی طولانی نشود. فقط اشاره می‌کنیم که ادوبی چیست و آیا فتوشاپ آنلاین اصلا وجود خارجی دارد یا خیر!


ادوبی کیست؟ فتوشاپ چیست؟

ادوبی یک شرکت آمریکایی تولیدکننده نرم افزارهای رایانه‌ای است که محصولات بسیار پرطرفدار و محبوبی ساخته است. مثلا همین فتوشاپ که درباره آن حرف می‌زنیم ساخت همین شرکت Adobe می‌باشد. اگر بخواهم تمام نرم افزارهای آن را لیست کنم، مطمئن باشد که وسط کار هم خودم خوابم می‌گیرد هم شما خسته می‌شوید. چون با یک لیست بسیار طولانی طرف حسابیم.


فتوشاپ یک نرم افزار ویرایشگر تصویر پیکسلی است. در یک جمله تعریف آن را گفتم اما کاربرد آن هزاران جمله را می‌طلبد. فتوشاپ برای ساخت لوگو، کارت ویزیت، پوستر، صفحات وب، بنرهای تبلیغاتی و خیلی چیزهای دیگر که خودتان می‌توانید حدس بزنید استفاده می‌شود. ویرایش عکس با فتوشاپ

آیا واقعا چیزی به اسم فتوشاپ آنلاین وجود دارد؟

به معنای واقعی کلمه خیر. چیزی به اسم فتوشاپ آنلاین وجود ندارد. با خودتان می‌گویید پس برای چی این همه داستان بافتم؟ همچین چیزی وجود ندارد؟ باز هم نه به معنی واقعی کلمه. بهتر است بازی با کلمات راکنار گذاشته و یک راست سراغ اصل مطلب بروم.

شرکت ادوبی، سازنده فتوشاپ هیچ نسخه رسمی و معتبری از فتوشاپ تحت وب ارائه نداده است. فتوشاپ تنها برای دو سیستم عامل ویندوز و مک‌اواس عرضه می‌شود (حتی خبری از لینوکس هم نیست متاسفانه و اجرای فتوشاپ در لینوکس ابزارهای واسط می‌خواهد)

اما ناامید نشوید. کامپیوتری‌ها که بیکار ننشسته‌اند. کافی است یک محدودیت به آنها نشان دهید تا با خوشحالی خلاقیت خودشان را نشانتان بدهند. بالا بردن کیفیت زندگی مردم، یکی از کارهای روزانه مهندسان نرم افزار است.

تعدادی از این متخصصان خودشان دست به کار شده و یک نسخه از فتوشاپ برای وب ساختند. در واقع این سایت‌هایی که امروز معرفی می‌کنم فتوشاپ واقعی نیستند اما از بیشتر ابزارهای فتوشاپ استفاده کرده و یک شبیه‌سازی قدرتمند و موفق از فتوشاپ را در وب اجرا می‌کنند.

شرکت Adobe پشت فتوشاپ آنلاین قرار ندارد

۱ – فتوشاپ آنلاین با سایت photopea

این سایت واقعا حرف ندارد. اولین و بهترین پیشنهادی که می‌توانم بدهم همین Photopea است و مطمئنم از کار با آن لذت می‌برید. بعد از اینکه وارد سایت شدید، خیلی متوجه آنلاین بودن فتوشاپ نخواهید شد و انگار که آن را روی سیستم خود نصب کرده‌اید. محیط هم که همان محیط فتوشاپ است و تمام ابزارهای کاربردی را سمت چپ صفحه مشاهده می‌کنید. ویرایش عکس با فتوشاپ

می‌توانید یک پروژه جدید ایجاد کنید یا از سیستم خود فایل آپلود کنید و دقیقا حس و حال کار با نرم افزار فتوشاپ را خواهید داشت. قابلیت Take A Picture در این سایت تعریف شده تا با وب کم خود عکس بگیرید و همان لحظه آن را ویرایش کنید. برای خروجی گرفتن هم اصلا نگران نباشید چون Photopea از فرمت‌های رایج تصویر مثل png، jpg، gif، svg و حتی pdf پشتیبانی می‌کند. با خیال راحت از این سایت استفاده کنید. ویرایش عکس با فتوشاپ

خود من از Photopea استفاده می‌کنم

۲ – فتوشاپ آنلاین با freephototool

Freephototool دقیقا مثل سایت photopea است و همه ابزارهای آن با هم یکی هستند. به خاطر یکسان بودن همه چیز بین این دو سایت توضیح اضافه‌ای نمی‌دهم و فقط به عنوان پیشنهاد دوم Freephototool را مدنظر داشته باشید. اما چرا یک سایت کاملا کپی‌شده را معرفی کردم؟ آن هم با شرایطی که دسترسی کاربران ایرانی به Freephototool بسته می‌باشد و باید از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید ( Photopea مشکلی با آی پی های ایرانی نداشته و نیازی به تغییر IP ندارید)


ویرایش آنلاین عکس

جواب در دو کلمه خلاصه می‌شود. محض احتیاط. بهتر است این گزینه را هم روی میز داشته باشیم تا اگر به هر دلیلی دسترسی ما به سایت photopea به مشکل خورد، یک نقشه دوم داشته باشیم و بتوانیم این سایت را جایگزین کنیم. همیشه داشتن یک بکاپ برای روز مبادا مفید است قبول دارید؟ پس Freephototool را هم یه عنوان یک ویرایشگر تصویر آنلاین خوب از من قبول کنید.

۳ – فتوشاپ آنلاین با pixl

از لحاظ طراحی و تجربه کاربری (UX) سایت Pixl واقعا گل کاشته است. هنگام کار با این سایت احساس می‌کنید همه چیز سر جای خودش قرار دارد و من به شخصه حس و حال آن را خیلی دوست دارم. طبق معمول ابزارها سمت چپ آماده استفاده هستند و با رفتن روی هر کدام یک box کوچک نمایش داده شده و نحوه کار آن ابزار را در یک تصویر کوچک نشان می‌دهد. ویرایش آنلاین عکس

وقتی ویرایش عکس را تمام کردید از پایین صفحه سمت راست گزینه Save را انتخاب کنید تا تصویر در مسیری که شما انتخاب می‌کنید ذخیره شود. متاسفانه Pixl تنها دو فرمت png و jpg را پشتیبانی می‌کند. همینطور بعضی از امکانات photopea را ندارد. اما هنوز هم می‌توانید به عنوان یک ویرایشگر تصویر ساده روی آن حساب باز کنید و کارهای معمولی ادیت تصاویر را با این سایت انجام دهید. ویرایش آنلاین عکس


متاسفانه چیزی به اسم فتوشاپ آنلاین فارسی و ایرانی وجود ندارد و من ابزار مناسبی سراغ ندارم که معرفی کنم. همینطور به دلیل قدیمی بودن تکنولوژی فلش و منسوخ شدن آن، این ۳ ابزاری که معرفی کردیم با HTML5 کار می‌کنند و شما نیازی به نصب هیچ نرم افزار یا ابزار اضافی ندارید. امیدوارم برایتان مفید بوده باشد و لذت برده باشید. اگر مشکلی بود حتما من را هم در جریان بگذارید. اگر هم پیشنهادی داشتید خوشحال می‌شوم بشنوم. موفق باشید.

حذف تصویر پس زمینه تصاویر در ۵ ثانیه

اگه برای شما هم پیش اومده که بخاین فقط عکس خودتون رو بدون پس زمینه داشته باشید و به فتوشاپ و ابزارهای گرافیکی هم علاقه ای ندارید وب سایت Remove.bg رو به شما توصیه می کنم ، مکانیزم کاری این وب سایت خیلی ساده هست ، کافیه فقط عکستون رو آپلود کنید و به محض آپلود تنها در چند ثانیه خروجی بدون پس زمینه به شما داده میشه برای دانلود که نمونش رو پایین می تونید مشاهده کنید : ویرایش آنلاین عکس

جالبه بدونید که بعد از حذف بک گراند خودتون می تونید تصویر مورد علاقه خودتونو به عنوان بک گراند قرار بدید مثل تصویر زیر :

حذف تصویر پس زمینه تصاویر در 5 ثانیه
فتوشاپ آنلاین - ویرایش آنلاین عکس 5

  • ویرایش آنلاین عکس
  • ویرایش عکس با فتوشاپ


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا