برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

فروش گوشی طرح اصلی در علاءالدین

فروش گوشی طرح اصلی در علاءالدین فروش گوشی های طرح اصل ویژه همکاران به قیمت عمده(بازرگانی همراه تک)وراد کننده مستقیم گوشی های طرح اصل-با قیمت مناسب

انواع گوشی های طرح اصلی
لیست گوشی های موجود در فروشگاه ما به همراه قیمت ومشخصات اولیه آنها:
طرح اصلی(تبلت)
ارسال رایگان به سراسر کشور طی یک روز کاری

روش مستقیم انواع گوشی به قیمت محدوده پاساژ علاالدین -قیمت روز-تک و عمده

اورجینال-فروش مستقیم انواع گوشی به قیمت محدوده پاساژ علاالدین -قیمت روز-تک و عمده

با سلام تمام دوستان عزیز امروز توسط شرکت گوشی طرح

بهترین قیمتهای روز پایین تر از پاساژ علاالدین خریداری نمایید

فروشگاه هفته بازار مارکت انواع گوشی های طرح اصلی پایین تر از قیمت روز بازار از پاساژ علاالدین بانک فروشگاه هفته بازار مارکت خرید انجام دهید

خیلی از دوستان عزیز از ما پرسیده اند؟

آیا پاساژ علاالدین قیمت های مناسب تری دارد بابت خرید گوشی های طرح اصلی؟

گوشی آیفون  طرح اصلی  :

دوستان عزیز:خیر

آیا گوشی های طرح اصلی مشکلات رجیستری ندارند؟

خیر

می توانید از سایتspy24 پایین‌تر است. فروش گوشی طرح اصلی در علاءالدین

 

گوشی طرح عرضه کننده گوشی طرح اصلی.  تفاوت طرح و اصل گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس. ۱۰ روش برای تشخیص گوشی اصلی از تقلبی. 

گوشی طرح اصلی اپل آیفون

باسلام خدمت تمامی دوستان
تاپیک های قبلی بنده رو میتونین در امضای بنده مشاهده نمایید اینم از تاپیک جدید که گوشی های طرح اصلی رو با کمترین قیمت به شما دوستان عرضه مینمایم فقط دوستان برای اطمینان میتونن با بنده از ساعت 11 صبح تا 10 شب تماس حاصل نمایند
شماره تلفن :
برگ ضمانت دیگه ای هم که میتونم ارائه بدم اینه که بنده مدیرکل انجمن گرین روید هستم
این آدرسش هستش و دوستان میتونن از انجمن هم بازدید کنن تا مطمئن بشن: انجمن فوق تخصصي اندرويد – گرين رويد

ارسال گوشی ها به تمامی نقاط ایران می باشد و در تهران تحویل 2 ساعته
هزینه ارسال کالابه عهده خریدار می باشد

کلیه گوشی ها بدون گارانتی می باشند

گوشی های طرح اصلی که در اینجا ارائه می شوند با بهترین کیفیت و بهترین نوع می باشند و با کمترین قیمت نسبت به گوشی های موجود در بازار به فروش می رسند

قیمت های گوشی های طرح اصلی و چینی:

گوشی طرح اصلی اپل 4 اس همراه با سیستم عامل اندروید
این مدل کاملترین مدل و فول کپی می باشد و هیچ فرقی با مدل اصلی ندارد و دارای بدنه اصلی خود مدل اصلی و در دو رنگ سقید و مشکی کاملا زیبا و با قیمتی باور نکردنی اورجینال-فروش مستقیم انواع گوشی به قیمت محدوده پاساژ علاالدین -قیمت روز-تک و عمده

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

 

 

این روزها با توجه به افزایش نسبی قیمت گوشی های هوشمند در بازار و یا حتی میان رده ها بیشتر افراد به خریدن گوشی های طرح اصلی اقدام می‌کنند که دارای کیفیت خوب، کارایی متوسط و برای انجام کارهای روزانه مناسب هستند، روی می‌آورند.

برخی از گوشی‌های طرح اصلی به قدری مشابه نمونه‌ی اصلی خود ساخته می‌شوند که به نظر کاربر جذاب و اصلی به چشم می‌خورد. هرچند که این موبایل تقلبی دارای کیفیت بالا و سرعتی مشابه نسخه اصلی است و همچنین قیمت بسیار مناسب‌تری نیز دارد، اما باز هم یک گوشی طرح محسوب می‌شود و خریدن آن با ریسک همراه است.

فروشگاه اینترنتی گوشی جانبی بیشتر در رابطه با توضیع و فروش تکی و عمده گوشی های طرح اصلی در تهران و پاساژ علاءالدین فعال بوده و دارای مشتریان زیادی برای خرید و فروش گوشی‌های طرح اصلی است. در صورتی که جز همکاران ما در زمینه فروش گوشی موبایل هستید، برای خرید با قیمت عمده به همراه تخفیف ویژه با تلفن دفتر شرکت گوشی جانبی تماس بگیرید.

چند نمونه از گوشی‌های طرح اصلی موجود در سایت اینترنتی گوشی جانبی را خدمت شما دوستان عزیز قرار داده ایم.

فروش انواع گوشی طرح اصلی نوکیا علاءالدین

گوشی ساده طرح نوکیا Odscn مدل C3

گوشی طرح ساده نوکیا سی۳ دوسیم کارت بوده و دارای ابعاد به طول ۱۲۰ میلی متر، به عرض ۵۳ میلی متر و عمق ۱۱ میلی متر همچنین وزن آن ۱۶۰ گرم می‌باشد. این گوشی از لحاظ ظاهری کاملا مشابه نمونه‌ی اصلی خود بوده و اندازه صفحه نمایش رنگی این گوشی ۲٫۴ اینچ که دارای کیفیت بالا و جنس بدنه مقاوم است. همچنین حافظه داخلی و رم این دستگاه ۳۲ مگابایت بوده و همچنین قابلیت پشتیبانی از رم دارد. دوربین اصلی آن نیز از نوع VGA بوده و دارای ویژگی‌های اتصال به اینترنت، پشتیبانی از فایل‌های Mp3 و Mp4، واتس اپ، بلوتوث، بازی پیش فرض، چراغ قوه، پشتیبانی از رادیو fM و زبان فارسی می‌باشد.

گوشی ساده طرح نوکیا ۶۷۰۰ شرکت Vertex

در طراحی و جنس بدنه گوشی طرح نوکیا ۶۷۰۰ از فلزی مقاوم و با کیفیت استفاده شده است. این گوشی از نظر ظاهری بسیار شبیه به مدل اصلی بوده و بسیار خوش دست می‌باشد. تایپ و ارسال پیامک با آن بسیار راحت بوده و حروف فارسی بر روی صفحه کلید درج شده است. همچنین پورت شارژ این دستگاه میکرو USB بوده و دارای ابعادی به طول ۱۰۹٫۸، عرض ۴۵ و ضخامت ۱۱٫۲ میلی متری و وزن ۱۱۶٫۵ گرمی است.

گوشی موبایل طرح نوکیا ۶۷۰۰ دارای یک صفحه نمایش ۲٫۴ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل است که کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌دهد. دوربین اصلی این گوشی مجهز به یک لنز ۵ مگاپیکسلی است و یک فلش نیز آن را همراهی می‌کند. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این گوشی کلاسیک و زیبا ۱۷۰ مگابایت بوده و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را نیز دارد.

باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۸۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین می‌کند. از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از رادیو، فایل‌های MP3 و GPRS اشاره نمود.

گوشی ساده طرح اصلی نوکیا مدل ۱۲۸۰

گوشی موبایل ساده طرح اصلی نوکیا مدل ۱۲۸۰ از نظر ظاهری، اندازه، وزن و جنس بدنه کاملا شبیه به مدل اصلی می‌باشد و تنها تفاوت بین آن‌ها، در مکانیزم برد و لوازم جانبی است که شما می‌توانید از باتری و شارژر مدل اصلی Nokia برای این گوشی طرح استفاده نمایید. در مورد کارکرد گوشی‌های طرح لازم است بدانید، تجربه استفاده از این محصولات با توجه به قیمت مناسب و کیفیتی که دارند توانسته‌اند رضایت مشتریان را جلب کنند.

گوشی کشویی طرح اصلی نوکیا مدل ۸۱۱۰

در طراحی بدنه گوشی کشویی و ساده نوکیا ۸۱۱۰ از پلی کربنات استفاده شده است. در قسمت پنل پشتی دوربین اصلی، فلش و بلندگو مشاهده می‌شود. تایپ و ارسال پیامک توسط صفحه کلید این دستگاه بسیار آسان است که توسط یک محافظ کشویی پوشانیده شده است. این گوشی دارای ابعادی به طول ۱۳۳٫۵، عرض ۴۹٫۳ و ضخامت ۱۴٫۹ میلی متری و وزن ۱۱۷ گرمی بوده و انحنای بدنه گوشی باعث خوش دست بودن آن شده است. گفتنی است درگاه‌ ارتباطی آن از نوع microUSB می‌باشد.

گوشی طرح اصلی Nokia 8110 مجهز به یک نمایشگر ۲٫۴ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ × ۳۲۰ پیکسل بوده و از نوع LCD با فناوری TFT می‌باشد. دوربین اصلی این گوشی دارای یک لنز ۲ مگاپیکسلی است که یک فلش LED آن را همراهی می‌کند. پردازنده مرکزی این گوشی ۲ هسته ای و پردازنده گرافیکی آن Adreno 304 نام دارد. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این گوشی ۴ گیگابایت بوده و یک رم ۵۱۲ مگابایتی نیز آن را همراهی می‌کند. همچنین قابلیت افزایش حافظه تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت توسط یک از کارت حافظه جانبی فراهم شده است. سیستم عامل این دستگاه KIAOS نام دارد.

گوشی کشویی طرح نوکیا ۸۱۱۰ انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری BL-5C نوکیا با ظرفیت ۱۰۲۰ میلی آمپر ساعت تامین می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی کشویی دکمه‌ای می‌توان به پشتیبانی از رادیو، بلوتوث نسخه، زبان فارسی، MP3، شبکه‌ ارتباطی ۴G و اتصال به Wi-Fi اشاره نمود.

گوشی ساده طرح نوکیا ۲۳۰۰ شرکت DARAGO

در ساخت بدنه گوشی طرح نوکیا ۲۳۰۰ شرکت داراگو از پلاستیکی با کیفیت استفاده شده است. پنل جلویی و صفحه کلید این گوشی بسیار زیبا طراحی شده و تایپ و ارسال پیامک توسط آن بسیار آسان و لذت بخش است. همچنین حروف فارسی نیز بر روی دکمه‌ها حک شده است. این گوشی دارای ابعادی به طول ۱۲۶، عرض ۵۶ و ضخامت ۱۰ میلی متری و وزن ۹۱ گرمی می‌باشد که بسیار خوش دست و سبک است.

گوشی طرح اصلی نوکیا ۲۳۰۰ دارای یک صفحه نمایش ۲٫۴ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل است و از کیفیت خوبی برخوردار می‌باشد. دوربین اصلی این گوشی دارای لنز ۱٫۳ مگاپیکسلی است و یک فلش نیز آن را همراهی می‌کند. حافظه داخلی ۲۸ مگابایت و رم ۲۸ مگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده و امکان پشتیبانی از کارت حافظه جانبی برای آن وجود دارد. باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت وظیفه تامین انرژی مورد نیاز گوشی طرح Nokia 2300 را برعهده دارد.

گوشی تاشو ساده طرح نوکیا Phonplus مدل ۲۷۲۰ Flip

در طراحی گوشی تاشو طرح نوکیا ۲۷۲۰ از پلاستیکی مقاوم و با کیفیت استفاده شده است. بر روی درب این دستگاه یک نمایشگر تعبیه شده است که نوتیفیکیشن‌های مربوط به تماس، پیامک و میزان باتری را به شما نمایش می‌دهد. با توجه به لولای در نظر گرفته شده برای این گوشی، درب آن به آسانی باز و بسته می‌شود و درهنگام قرار گرفتن در جیب از شماره‌گیری جلوگیری می‌نماید. همچین دارای ابعادی به طول ۱۹۲٫۷، عرض ۵۴٫۵ و ضخامت ۱۱٫۶ میلی متری و وزن ۱۱۸ گرمی به یک گوشی خوش دست و سبک تبدیل شده است و دارای رنگبندی مشکی، سفید و طلایی می‌باشد.  لازم به ذکر است درگاه‌ شارژ استفاده شده برای این گوشی microUSB می‌باشد.

گوشی تاشو طرح Nokia 2720 مجهز به یک نمایشگر ۲٫۴ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ × ۳۲۰ پیکسل است. همچنین در قسمت پنل پشتی این گوشی تاشو دوربین اصلی با کیفیت VGA و یک فلش مشاهده می‌شود. حافظه داخلی این گوشی ۳۲ مگابایت بوده و یک رم ۳۲ مگابایتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی برای آن فراهم شده است. یک باتری با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز گوشی دکمه‌ای و تاشو طرح نوکیا ۲۷۲۰ را تامین می‌نماید و قابلیت تعویض توسط کاربران را نیز دارد.

از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از فایل‌های Mp3 و Mp4، رادیو fM بدون هندزفری، بلوتوث، اتصال به اینترنت و بازی پیش فرض اشاره نمود.

برای خرید و مشاهده مدل‌های بیشتر گوشی‌های طرح برند نوکیا می‌توانید به فروشگاه اینترنتی گوشی جانبی مراجعه نمایید و یا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش انواع گوشی طرح اصلی سامسونگ علاءالدین

گوشی طرح اصلی سامسونگ Galaxy M20

در ساخت گوشی طرح سامسونگ گلکسی ام ۲۰ از موادی با کیفیت و مقاوم استفاده شده است. گفتنی است رنگبندی پنل پشتی این گوشی جلوه‌ی زیبایی دارد.  این دستگاه قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به طور همزمان را دارد و مجهز به سنسور تشخیص چهره واقعی می‌باشد.

گوشی طرح اصلی سامسونگ گلکسی M20 مجهز به یک صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی بوده که در ساخت آن از فناوری IPS استفاده شده است و دارای کیفیت مناسبی است. این نمایشگر در تمامی زوایا به خوبی دیده می‌شود. دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است که تصاویر با کیفیت قابل قبولی را ارائه می‎‌دهد. همچنین دوربین سلفی مجهز به یک لنز ۵ مگاپیکسلی می‌باشد و دورن ناچ قطره‌ای بالای صفحه نمایش تعبیه شده است.

پردازنده مرکزی گوشی طرح اصلی سامسونگ گلکسی Galaxy M20 چهار هسته‌ای بوده و نسبت به مدل اصلی عملکرد ضعیف‌تری دارد. همچنین حافظه داخلی ۴ گیگابایت و یک رم ۵۱۲ مگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است و قابلیت افزایش حافظه نیز برای این گوشی وجود دارد. سیستم عامل نصب شده بر روی این گوشی اندروید ۷٫۰ می باشد و یک باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز آن را تامین می‌نماید.

لازم به ذکر است حسگر اثر انگشت این گوشی حالت امنیتی ندارد و با هر اثرانگشتی باز می‌شود.

گوشی طرح اصلی سامسونگ Galaxy S20 Ultra

در طراحی بدنه گوشی طرح اصلی سامسونگ گلکسی اس۲۰ اولترا از شیشه و پلاستیک استفاده شده است. پنل پشتی این گوشی از نظر ظاهری و جایگاه دوربین شبیه به مدل اصلی بوده و دارای ابعادی به طول ۱۶۶٫۹، عرض ۷۶ و ضخامت ۸٫۸ میلی متری و وزنی ۲۲۲ گرمی است.

گوشی طرح سامسونگ Galaxy S20 Ultra مجهز به یک صفحه نمایش ۶٫۹ اینچی بوده و ‌توانسته رضایت کاربران را جلب نماید. دوربین اصلی آن همانند گوشی اصلی درون یک ماژول قرار گرفته اما فقط یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی وظیفه تصویر برداری را بر عهده دارد و یک فلش LED نیز در کنار آن وجود دارد. دوربین سلفی نیز مجهز به یک لنز ۸ مگاپیکسلی می‌باشد که در بالا نمایشگر تعبیه شده است. پردازنده مرکزی این گوشی طرح ۸ هسته‌ای است اما در مقایسه با مدل اصلی عملکرد پایین‌تری دارد. همچنین سیستم عامل نصب شده بر روی این گوشی اندروید ۱۰٫۰ است.

یک باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز گوشی طرح Galaxy S20 Ultra را به خوبی تامین می‌نماید.

گوشی طرح اصلی سامسونگ Galaxy A50s

در ساخت و طراحی بدنه گوشی طرح سامسونگ گلکسی ای۵۰ اس از پلاستیک و شیشه استفاده شده است. در پنل پشتی این گوشی همانند مدل اصلی جایگاه دوربین و فلش مشاهده می‌شود. این گوشی دارای طول ۱۵۸٫۵، عرض ۷۴٫۵ و ضخامت ۷٫۷ میلی متری و وزن ۱۶۹ گرمی است.

گوشی طرح سامسونگ Galaxy A50s دارای یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی است که از وضوح تصویر قابل قبولی برخوردار است. دوربین اصلی آن همانند گوشی اصلی درون یک ماژول قرار گرفته اما فقط یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی وظیفه تصویر برداری را بر عهده دارد و یک فلش LED نیز در کنار آن وجود دارد. دوربین سلفی نیز مجهز به یک لنز ۸ مگاپیکسلی می‌باشد که در بالا نمایشگر تعبیه شده است. پردازنده مرکزی این گوشی طرح ۸ هسته‌ای است اما در مقایسه با مدل اصلی عملکرد پایین‌تری دارد. همچنین سیستم عامل نصب شده بر روی این گوشی اندروید ۱۰٫۰ است. باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین می‌نماید.

گوشی تاشو ساده طرح سامسونگ Phonplus مدل GT-E1272

در طراحی گوشی تاشو طرح سامسونگ فون پلاس ای ۱۲۷۲ از پلاستیکی مقاوم و با کیفیت استفاده شده است. درب این گوشی به آسانی باز و بسته می‌شود و هنگام قرار گرفتن در جیب از شماره‌گیری جلوگیری می‌نماید. همچین دارای ابعادی به طول ۹۵٫۲، عرض ۴۶٫۵ و ضخامت ۱۸ میلی متری و وزن ۶۵٫۵ گرمی به یک گوشی خوش دست و سبک تبدیل شده است. گفتنی است تایپ و ارسال پیامک توسط صفحه کلید در نظر گرفته شده برای آن بسیار آسان و لذت بخش است. در قسمت پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی و چراغ قوه مشاهده می‌شود.  لازم به ذکر است درگاه‌ شارژ استفاده شده برای این گوشی microUSB می‌باشد.

گوشی تاشو طرح Phonplus GT-E1272 مجهز به یک نمایشگر رنگی ۱٫۷۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸ × ۱۶۰ پیکسل است. دوربین اصلی این گوشی دارای یک لنز ۰٫۰۸ مگاپیکسلی است که از کیفیت چندانی برخوردار نیست. حافظه داخلی و رم این دستگاه ۲۸ مگابایت ظرفیت دارد. باتری BL-5C نوکیا با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز گوشی دکمه‌ای و تاشو طرح سامسونگ E1272 را تامین می‌نماید و قابلیت تعویض توسط کاربران را نیز دارد.

گوشی موبایل طرح اصلی سامسونگ مدل Galaxy J7 Plus

در طراحی گوشی طرح اصلی سامسونگ گلکسی جی۷ پلاس از پلاستیکی با کیفیت استفاده شده است. همانند مدل اصلی دارای ابعادی به طول ۱۵۲٫۴، عرض ۷۴٫۷ و ضخامت ۷٫۹ میلی متری و وزنی ۱۷۵ گرمی بوده که بسیار خوش دست است. در قسمت پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی به همراه فلش مشاهده می‌شود که از طراحی جذابی نیز برخوردار است.

گوشی طرح اصلی سامسونگ گلکسی J7 Plus مجهز به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ است و کیفیت قابل قبولی را ارائه می‌دهد. دوربین اصلی دارای یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی مجهز به یک لنز ۵ مگاپیکسلی می‌باشد.

پردازنده مرکزی این گوشی طرح چهار هسته‌ای بوده و نسبت به مدل اصلی عملکرد پایین تری از خود نشان می‌دهد. همچنین حافظه داخلی ۴ گیگابایت و  یک رم ۱ گیگابایتی برای گوشی طرح Samsung Galaxy J7 Plus در نظر گرفته شده و قابلیت ارتقا حافظه توسط کارت حافظه جانبی برای آن وجود دارد. سیستم عامل نصب شده بر روی این گوشی اندروید ۷٫۰ می باشد. باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز این گوشی کپی را تامین می‌نماید.

برای خرید و مشاهده مدل‌های بیشتر گوشی‌های طرح برند سامسونگ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی گوشی جانبی مراجعه نمایید و یا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش انواع گوشی طرح اصلی آیفون علاءالدین

گوشی طرح اصلی iPhone 11 Pro Max

طراحی بدنه گوشی طرح اصلی iPhone 11 Pro Max کاملا مشابه به مدل اصلی است که بسیار با کیفیت و مقاوم می‌باشد. این گوشی برخلاف مدل اصلی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد که یک مزیت خوب بحساب می‌آید. موبایل طرح اصلی iPhone 11 Pro Max دارای ابعادی به طول ۱۵۸، عرض ۷۷٫۸ و ضخامت ۸٫۱ میلی متری و وزن ۲۲۶ گرمی می‌باشد و همانند مدل اصلی با رنگ‌های طلایی، مشکی، سبز و سفید به بازار عرضه شده است.

گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس شرکت SH مجهز به یک صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل بوده و اچ دی می‌باشد. این نمایشگر کیفیت خوبی دارد و به دلیل تراکم پیکسلی بالایی که دارد در هنگام خاموش بودن نسبت به سایر گوشی‌های طرح مشکی‌تر است. گفتنی است که این نمایشگر از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با گوشی اصلی ندارد. همچنین به خوبی می‌تواند رنگ‌ها را تشخیص و تفکیک نماید. دوربین اصلی دارای یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی نیز مجهز به یک لنز ۸ مگاپیکسلی می‌باشد. گوشی طرح اصلی آیفون ۱۱ پرو مکس مجهز به سیستم عامل اندروید ۹ است اما از نظر ظاهری تمام بخش‌های آن مانند منوها، آیکون‌ها، تنظیمات، بخش های شماره گیری و …. شبیه به آیفون و سیستم عامل IOS طراحی شده اند. شرکت SH برای این گوشی طرح اصلی حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت به همراه یک رم ۳ گیگابایتی در نظر گرفته است که با استفاده از کارت حافظه جانبی می‌توانید ظرفیت آن را تا ۳۲ گیگابایت افزایش دهید.

گوشی طرح اصلی iPhone 12 Pro Max

گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس شرکت SH مجهز به یک صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ است که کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد. گفتنی است نمایشگر این گوشی هنگام خاموش بودن به دلیل تراکم پیکسلی بالا نسبت به سایر گوشی‌های طرح مشکی‌تر است. دوربین اصلی این گوشی در ظاهر چهارگانه بوده اما فقط یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی وظیفه تصویربرداری را برعهده دارد. همچنین دوربین سلفی نیز دارای یک سنسور ۵ مگاپیکسلی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های دوربین این دستگاه زیبا و با کیفیت می‌توان به قابلیت تشخیص چهره، ثبت موقعیت تصاویر، اسلوموشن، HDR ، فوکوس خودکار و فلش LED اشاره کرد.

سیستم عامل این گوشی اندروید ۹ بوده اما از نظر ظاهری تمام بخش‌های آن مانند منوها، آیکون‌ها، تنظیمات، بخش های شماره گیری و …. شبیه به آیفون و سیستم عامل IOS می‌باشد. پردازنده مرکزی گوشی iPhone 12 Pro Max چهار هسته‌ای بوده و پردازنده گرافیکی آن نیز Mali-400 نام دارد. حافظه داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت بوده و به یک رم ۲ گیگابایتی نیز آن را همراهی می‌کند. همچنین قابلیت ارتقاء حافظه توسط کارت حافظه جانبی برای آن وجود دارد. لازم به ذکر است به منظور اینکه سایر افراد متوجه طرح بودن گوشی شما نشوند در داخل گوشی و تنظیمات آن حافظه داخلی را ۵۱۲ گیگابایت نشان می‌دهد. همچنین یک باتری با ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی مورد نیاز این دستگاه را تامین می‌نماید.

گوشی طرح اصلی iPhone Xs Max

در طراحی بدنه گوشی طرح اپل آیفون ایکس اس مکس همانند مدل اصلی از شیشه استفاده شده است که بسیار زیبا و مقاوم می‌باشد. صفحه نمایش به کار رفته در این دستگاه فول کپی بوده و کاملا شبیه به مدل اصلی ساخته شده است و ظرافت و زیبایی خاصی دارد. این گوشی دارای ابعادی به طول ۱۵۷٫۵، عرض ۷۷٫۴ و ضخامت ۷٫۷ میلی متری و وزن ۲۰۸ گرمی است و با رنگبندی گلد، سفید و مشکی موجود می‌باشد.

گوشی موبایل طرح اصلی iPhone Xs Max مجهز به یک صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۵۵۰ در ۷۲۰ پیکسل است و تراکم پیکسلی ۳۲۰ پیکسل در اینچ را به تصویر می‌کشد همچنین این نمایشگر قدرت خوبی در تفکیک رنگ‌ها دارد. دوربین اصلی این دستگاه دارای یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی نیز مجهز به یک لنز ۸ مگاپیکسلی است.  سیستم عامل اندروید ۹ بر روی این گوشی نصب شده است اما از نظر ظاهری تمام بخش‌های آن مانند منوها، آیکون‌ها، تنظیمات، بخش های شماره گیری و …. شبیه به آیفون و سیستم عامل IOS طراحی شده اند. همچنین محیط شماره گیری کاملا شبیه به گوشی اصلی بوده و تاچ خوبی دارد. پردازنده مرکزی این گوشی از ۴ هسته با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتزی تشکیل شده و پردازنده گرافیکی آن Mali-400 نام دارد. همانطور که گفته شد شرکت SH برای این گوشی طرح اصلی حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت به همراه یک رم ۳ گیگابایتی در نظر گرفته است که سرعت خوبی را برای آن فراهم کرده است. شما با استفاده از کارت حافظه جانبی می‌توانید ظرفیت آن را تا ۶۴ گیگابایت افزایش دهید.

برای خرید و مشاهده مدل‌های بیشتر گوشی‌های طرح برند آیفون می‌توانید به فروشگاه اینترنتی گوشی جانبی مراجعه نمایید و یا بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا