برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

معرفی و آموزش نرم افزار مراقبت از خانواده در فضای مجازی

امروزه اکثر کسب و کارها، خدمات عمومی و خصوصی، فعالیت های شخصی، تحصیل و … آنلاین و اینترنتی می باشند. بدین ترتیب تمام اعضای یک خانواده، چه کودک و چه پیر، مجبور به استفاده از اینترنت هستند. در همین راستا، نرم افزار مراقبت از خانواده در فضای مجازی توسط برنامه نویسان طراحی شده است تا از خانواده ها در برابر خطرات و آسیب های فضای مجازی مراقبت شود.

برنامه مراقبت از خانواده، معمولا توسط والدین برای مراقبت از فرزند و کودک خود در فضای مجازی استفاده می شود. در حالتی دیگر، این فرزندان خانواده هستند که از این نرم افزار برای مراقبت از والدین خود استفاده می کنند.

دلایل نیاز به مراقبت از خانواده در اینترنت

در طی چند سال اخیر، سبک زندگی مردم در سراسر جهان به دلیل پیشرفت و توسعه روزافزون تکنولوژی و اینترنت، دچار تغییر شده است. امروزه تمامی افراد یک خانواده (از فرزند خانواده گرفته تا خود والدین)، در فضای مجازی فعالیت دارند و از اینترنت استفاده می کنند. حضور خانواده ها در فضای مجازی، آنها را در معرض انواع گوناگون آسیب های مجازی قرار داده است و در نتیجه، آنها به مراقبت نیاز خواهند داشت.   

یکی از اشتباهات رایج اکثر افراد، این است که فضای مجازی را امن و بدون خطر می دانند. در حالی که هنگام استفاده از اینترنت، همواره در معرض انواع خطر و تهدید های مجازی قرار خواهند گرفت. از میان آسیب های رایج به خانواده ها در فضای مجازی می توان به ارتباط کودک با شخص نامناسب، دسترسی کودک به محتوای غیراخلاقی، به سرقت رفتن اطلاعات گوشی، دعوت شدن به مکان های خطرناک توسط افراد ناشناس و … اشاره کرد.

دلایل بیشماری برای نیاز به مراقبت از خانواده در فضای مجازی وجود دارد و این دلایل استفاده از نرم افزار مراقبت از خانواده یک امر ضروری و اجتناب ناپذیر می باشد.

نرم افزار مراقبت از خانواده

معرفی نرم افزار مراقبت از خانواده

بستر اینترنت یک فضای بسیار گسترده است که وسعت آن از دنیای واقعی نیز بیشتر می باشد. در این دنیای نامرئی و وسیع، بیش از همه، کودکان، افراد کم تجربه، اشخاص ساده و زود باور، افراد کم سواد و … در معرض خطر قرار دارند. این دسته از افراد نامبرده شده، بیشتر از همه امکان دارد که در فضای مجازی به مشکل برخورد کنند؛ مراقبت از این افراد در بستر اینترنت، بر عهده والدین، بزرگتر خانواده، همسر و شریک زندگی،  اعضای اصلی خانواده و … می باشد.

نرم افزار مراقبت از خانواده به اعضای خانواده این امکان را می دهد که به راحتی از دیگر اعضای خانواده و عزیزان خود، در فضای مجازی مراقبت کنند. این نرم افزار، دسترسی کامل را در اختیار خانواده ها قرار می دهد و با استفاده از آن می توان تمامی فعالیت های دیگر اعضای خانواده را در فضای مجازی کنترل و مدیریت کرد. خاصیت نرم افزار مراقبت از خانواده این است که خانواده را از عملکرد و اقدامات دیگر اعضای خانواده در بستر اینترنت، آگاه می سازد.    

نرم افزار مراقبت از خانواده

موارد استفاده از برنامه مراقبت از خانواده

نرم افزار کنترل خانواده که به عنوان سامانه مراقبت از خانواده نیز شناخته می شود، به منظور مراقبت و محافظت از اعضای خانواده در برابر آسیب های فضای مجازی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از رایج ترین موارد استفاده از این نرم افزار، کنترل و نظارت بر عملکرد فرزندان خانواده در دنیای مجازی می باشد. لازم است بدانید که با استفاده از نرم افزار مراقبت از خانواده، می توان از کودکان در دنیای واقعی نیز مراقبت کرد.

در برخی از مواقع، نرم افزار مواظبت از خانواده توسط فرزندان برای مراقبت از والدین خود، اعضای سالخورده و یا بی سواد خانواده به کار گرفته می شود. گاهی اوقات از این نرم افزار، برای مراقبت از همسر و شریک زندگی در بستر اینترنت استفاده می شود. در برخی از مواقع دیده شده است که کارفرمایان و ادارات از این اپلیکیشن و دیگر نرم افزارهای مراقبت در فضای مجازی، برای کنترل عملکرد کارمندان و نظارت بر فعالیت آنها استفاده نموده اند.

به طور کل، این اپلیکیشن توسط خانواده ها برای دور نگه داشتن خطرات و تهدیدهای مجازی از دیگر اعضای خانواده استفاده می شود.

نرم افزار مراقبت از خانواده

قابلیت های نرم افزار مراقبت از خانواده

نرم افزار مراقبت از خانواده از قابلیت های بیشماری برخوردار است و در نتیجه مراقبت از خانواده در فضای مجازی را به سادگی ممکن کرده است. برای استفاده از قابلیت های این نرم افزار، کافیست در سایت آن ثبت نام کرده و پنل کاربری دریافت نمایید. در ادامه متن، لیست قابلیت ها و امکانات نرم افزار مراقبت از خانواده را مشاهده خواهید کرد؛

  • دسترسی یافتن به لیست پیام های کوتاه و تاریخچه تماس های گوشی
  • دسترسی به GPS گوشی همراه و ردیابی آن به صورت لحظه ای
  • دسترسی به حافظه دستگاه و مشاهده تمامی فایل های داخل گوشی
  • مشاهده لیست مخاطبین و امکان حذف کردن، مسدود کردن و ویرایش مخاطب
  • امکان دسترسی به تمامی نرم افزارهای گوشی از جمله اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی
  • مشاهده سایت های بازدید شده، تاریخچه جستجو و تاریخچه مرورگر

نرم افزار مراقبت از خانواده

کاربرد اپلیکیشن مراقب از خانواده در دنیای واقعی

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم؛ با استفاده از نرم افزار مراقبت از خانواده، می توان علاوه بر فضای مجازی، از اعضای خانواده در دنیای واقعی نیز مراقبت کرد. بعنوان مثال با کمک قابلیت دسترسی به GPS گوشی، می توان در هر لحظه از موقعیت مکانی اعضای خانواده باخبر شد و آنها را ردیابی کرد. بدین ترتیب، با کمک این قابلیت می توانید از رفتن نزدیکان خود به مکان های نامناسب جلوگیری کرد.

همچنین با مشاهده پیامک های دریافتی، شنود مکالمات و دسترسی به اکانت شبکه های اجتماعی، می توانید از ارتباط اعضای خانواده خود با افراد نامناسب و نامطمئن جلوگیری نموده و امنیت آنها را تضمین نمایید. یکی دیگر از امکانات نرم افزار مراقبت از خانواده برای مواظبت از افراد در دنیای واقعی، دسترسی به دوربین گوشی به صورت لحظه ای و مشاهده محیط اطراف می باشد.

نرم افزار مراقبت از خانواده

آموزش استفاده از نرم افزار مراقبت از خانواده

برای استفاده از برنامه مراقبت از خانواده، ابتدا باید در سایت ارائه دهنده نرم افزار ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، یک پنل کاربری برای مدیریت و دسترسی به گوشی های اعضای خانواده به شما داده می شود. در پنل کاربری خود، می توانید گوشی موبایل جدیدی را برای کنترل و مدیریت اضافه کنید، لیست گوشی های هک شده و تحت کنترل اعضای خانواده را مشاهده نمایید و همچنین بر عملکرد و فعالیت های اعضای خانواده خود در فضای مجازی، نظارت کامل داشته باشید.

پس از دریافت پنل کاربری، نرم افزار مراقبت از خانواده نیز برای نصب بر روی گوشی اعضای خانواده در اختیار شما قرار داده می شود. نرم افزارهای مراقبت از خانواده در فضای مجازی، انواع مختلفی دارند و نحوه نصب آنها نیز متفاوت می باشد. رایج ترین شیوه نصب این نرم افزار، اینگونه است که ابتدا باید فایل نصبی نرم افزار بر روی گوشی هدف نصب شود و سپس به صورت خودکار، نرم افزار مخفی خواهد شد.

نرم افزار مراقبت از خانواده

بهترین نرم افزار مراقبت از خانواده در اینترنت

در این قسمت از مقاله به معرفی دو  نرم افزار مراقبت از خانواده خواهیم پرداخت که به عنوان بهترین نرم افزار کنترل عملکرد در فضای مجازی، شناخته می شوند؛

یکی از بهترین نرم افزارهای مراقبت از خانوده در فضای مجازی، نرم افزار SFP می باشد که با نام “سامانه مراقبت از خانواده” نیز شناخته می شود. این نرم افزار از قابلیت های بیشماری برخوردار است و دارای یک طراحی ساده و کاربردی می باشد. استفاده از این نرم افزار مراقبت از خانواده بیش از حد ساده و راحت می باشد و به هیچ دانش یا مهارت خاصی نیاز ندارد.  

دومین نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم، نرم افزار مراقبت از خانواده یا اپلیکیشن مراقبت از خانواده SPY24 می باشد. این اپلیکیشن، یکی از بهترین انتخاب ها برای کنترل گوشی موبایل هوشمند به صورت مخفیانه و همچنین مراقبت از خانواده در بستر اینترنت می باشد. پنل کاربری این برنامه بسیار حرفه ای و بی نقص طراحی شده و به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی از آن استفاده کنند. این سامانه مراقبت از خانواده از پشتیبانی بسیار مناسبی برخوردار است.    

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا