هک تلگرام و نظارت بر عملکردترفند افزایش ممبر کانال تلگرامچگونه پیام رسان تلگرام خود را آپدیت

معرفی کاربردهای نرم افزار های نظارت بر تلگرام

در حال حاضر تکنولوژی باعث شده است شاهد پیشرفت شگفت آوری در دنیای الکترونیک باشیم. امروزه بسیار می بینیم که هر کسی با یک گوشی اندروید که قابلیت نصب نرم افزا های مختلف را داشته باشد, می تواند به راحتی با دنیای اطراف ارتباط برقرار کند. تعداد بسیار زیادی از اپلیکیشن های ارتباطی و پیام رسانی در دنیای مجازی وجود دارد که در این جا می خواهیم در مورد یکی از آنها که قطعا همگی شما با این برنامه و کاربردهایش آشنا هستید،یعنی نظارت بر تلگرام ، صحبت کنیم. نرم افزار های نظارت بر تلگرام …

امروزه تلگرام یکی از محبوب ترین و می توان گفت معروف ترین برنامه های پیام  رسانی و ارتباطی در کل جهان می باشد. که توسط دو برادر روسی در سال 2013 برنامه نویسی شده اشت و در اختیار همگان قرار گرفته است. در واقع می توان گفت این برنامه ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد, از جمله سرعت انتقال پیام بالا، تماس تلفنی و از همه مهم تر امنیت بسیار بالایی که دارد باعث شده همه به عنوان برنامه کاربردی بر روی تلفن همراه خود نصب کنند.

قبل از اینکه این برنامه وارد فضای مجازی شود. اپلیکیشن اسکایپ حرف اول را در زمینه ی پیام رسانی و ارتباط سریع می زد ولی با آمدن این برنامه به علت پیشرو بودن همگی به سمت آن شتافتند هر چند همچنان اسکایپ نیز مورد استفاده ی بسیار از کاربران قرار می گیرد ولی تلگرام به صورت وسیعی  در دنیای مجازی همه گیر شده است. 

نرم افزار های نظارت بر تلگرام
معرفی کاربردهای نرم افزار های نظارت بر تلگرام 6

چگونگی ثبت نام در تلگرام 

برای ثبت در تلگرام و یا نصب آن، اگر میخواهید بر روی تلفن همراه خود آن را نصب کنید وارد برنامه ی بازار در گوشی های اندروید و یا اپ استود در گوشی های آیفون شوید و با تایپ کلمه ی تلگرام در قسمت سرچ این برنامه را پیدا کنید و این برنامه را دانلود کرده و بعد از باز کردن آن، بر روی فیلد مربع آبی start messaging، کلیک کنید.

بعد از آن شماره ی تلفن خور ا با پیش شماره ی کشور خود وارد کنید در نظر داشت باشید که شماره ی تلفن همراه خود را باید بدون صفر ابتدایی آن وارد کنید. سپس منتظر باشید تا کد چهار رقمی به شماره ی همراه شما ارسال شود. بعد از مشاهده ی این کد در صندوق پیامک های خود، کد ارسال شده را وارد کنید و بدین ترتیب به راحتی وارد برنامه ی تلگرام شوید. 

امکانات تلگرام

برنامه ی تلگرام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد, از جمله  ی این ویژگی ها این است که شما قادر خواهید بود گروه بسازید و در آن دوستان و یا اعضای خانواده ی خود را در هر جای دنیا که هستند وارد کنید و به صورت آنلاین همگی با هم صحبت کنید و یا حتی می توانید به جای تایپ کردن صدای خود را با آیکون کوچکی که در گوشه ی سمت راست صفحه کلید تلگرام وجود دارد، بفرستید.

امکان ارسال عکس و فیلم نیز وجود دارد. حتی می توانید به صورت تلفنی با دوستان و آشنایان خود صحبت کنید برای انجام این کار ابتدا در صفحه ی خصوصی شخص مورد نظر بروید و بر روی آیکونی که در گوشه ی سمت راست قسسمت بالا وجود دارد، کلیک کنید و از این طریق با او تماس تلفنی برقرار کنید. همچنین شما می توانید وارد کانال های تلگرامی شده و سطح اطلاعات خود را در هر زمینه ای بالا ببرید. 

لوکیشن در تلگرام

لوکیشن و یا همان مسیر یابی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی تلگرام است که به شکل برجسته و قابل توجهی در این برنامه مورد استفاده قرار می گیرد. شما در هر مکان و زمانی که باشید می توانید لوکیشن محل مورد نظر خود را برای دوستان و آشنایان از طریق لینک ارتباطی گوگل در تلگرام ارسال کنید و شخص مورد نظر با دسترسی به گوگل مپ از طریق تلگرام به راحتی مکان مورد نظر را بدون کوچکترین دردسر و مشکلی پیدا خواهد کرد. 

چرا باید فرزندان خود را در تلگرام زیر نظر بگیریم؟ 

در دنیای مجازی افراد سود جوی بساری زیادی وجود دارد. که ممکن است با استفاده از شگرد های خود، فرزندان شما را طعمه ی مقاصد خود کنند. به عنوان مثال: 

  • ارسال عکس خصوصی: در این مورد بسیاری از هکرها و افراد سود جو هستند, که با گول زدن فرزند شما می توانند وارد عکس های خصوصی او شده و با تهدید و ایجاد رعب و وحشت پخش  کردن عکس های خصوصی او، اخاذی می کنند و از این طریق پول زیادی را در ازای عدم پخش این عکس ها در فضای مجازی از فرزندتان طلب می کنند. شما نیز به عنوان پدر و مادر موظف هستید به صورت منطقی در این باره با فرزندتان صحبت کرده و او از حضور این هکرها و افراد سودجو که تنها در صدد اخاذی هستند، را آگاه و مطلع کنید. 
  • فروش محصولات دروغین: بسیار در مورد فروش آنلاین محصولات در تلگرام شنیده و دیده ایم. عده ای افراد سود جو هستند که با وعده هایی دروغین سعی در گول زدن شما دارند و در ابتدا با جلب رضایت شما شماره ی کارت و یا حتی مقداری پول به عنوان بیعانه ی وسیله ی معرفی شده از شما دریافت می کنند و بلافاصله بعد از دریافت پول شماره ی شما بلاک کرده و چیزی برای شما ارسال نمی شوید. به شدت مراقب این افراد مکار باشید و به هیچ عنوان شماره ی کارت بانکی خود را به کسی ندهید چرا که هکر های حرفه ای در صدد خالی کردن حساب بانیک شما بر می آیند. و در این مورد حتما با فرزندان خود صحبت کنید و به آنها هشدار دهید.
  • چت کردن با افراد غریبه: فضای تلگرام، فضای بسیار بزرگی می باشد و هر کسی می تواند در این برنامه با شخص ناشناش دیگری ارتباط برقرار کند. باز هم متاسفانه افراد بسیاری هستند که ابتدا با چرب زبانی سعی می کنند با فرزند شما ارتباط برقرار کنند و سپس بعد از جلب اعتماد او، شماره ی عابر بانک او، حساب بانکی را از او می گیرند و با هک کردن حساب بانکی تمام پول او را به تاراج می برند. متاسفانه، موارد زیادی از این قبیل را می شنویم که که کرهای حرفه ای از این طریق سر نوجوانان زیادی کلاه می گذرند. 
  • عکس ها و gif های نامتعارف و مستهجن: احتمال اینکه در گروه ها و کانال های مختلف افراد با انتشار عکس ها و gif های نامتعارف و مستهجن، فرزندان شما را گمراه کنند، بسیار زیاد است از این رو به شدت مراقب فرزندان خود باشید. 

امنیت در تلگرام

در مورد اپلیکیشن تلگرام باید گفت که این برنامه به سادگی قابل هک کردن نمی باشد از این رو از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. و امکان نظارت بر آن از راه دور توسط برنامه نویسان این برنامه قابل اجرا می باشد. به منظور کاهش نگرانی والیدین عزیز در مورد فرزندانشان نیز برنامه هایی ابداع شده است که با نصب آنها به راحتی مب توانند از راه دور نیز به ارتباطات فرندان خود در برنامه  تلگرام دسترسی، کنترل و نظارت داشته باشند. در این مطلب ما می خواهیم شما را در ارتباط با این موضوع و در واقع برنامه ی SPY24 یا همان سامانه ی مراقبت از خانواده مطلع و آشنا کنیم.

این برنامه  که به عنوان برنامه ای نظارتی در نظر گرفته شده است امکان مخفی شدن در گوشی تلفن فرزند شما دارد و شما می توانید بدون اینکه فرزندتان متوجه شود نسبت به ارتباطات او در برنامه ی تلگرام آگاه شوید و بر فعالیت های او نظارت داشته باشید. علاوه بر این ، نصب این برنامه امکان کنترل پیامک ها ، تماس های تلفنی و حتی نظارت بر شبکه های اجتماعی دیگر که فرزند شما در آنها فعال می باشد را نیز به مشا می دهد.

این برنامه برای آن دسته از والدینی که برا ی حضور و فعالیت فرزندانشان در فضای مجازی حساس و نگران می باشند، بسیار کاربردی و مهم می باشد. 

چگونگی نصب برنامه ی SPY24

در ابتدا این اپلیکیشن را بر روی تلفن همراه فرزندتان نصب کنید و آن را فعال کنید. سپس به پنل کاربری این برنامه وارد شوید و مدیریت عملکرد فرزندان توسط والیدن را فعال کنید.

با نصب برنامه ی سامانه ی مراقبت از خانواده و یا به اختصار SPY24 شما قادر به نظارت کامل بر روی عملکرد و فعالیت فرزندتان در شبکه های مجازی خصوصا تلگرام باشید. والدین می توانند بدون نیاز به هک کردن از این طریق جهت مراقبت از فرزندان خود در فضای مجازی وارد پنل کاربری این برنامه شوند و اقدام کنند. 

نرم افزار های نظارت بر تلگرام
معرفی کاربردهای نرم افزار های نظارت بر تلگرام 7

آیا کنتترل فعالیت فرزندان در فضای مجازی کار درستی است؟

امروزه اخبار نامناسبی در مورد استفاده ی نا به جای فرزندان در فضای مجازی می شنویم که موجب ایجاد نگرانی و استرس در والدین شده است. چرا که برنامه های ارتباطی فضای مجازیبه راحتی بر روی هر تلفن همراهی اعم از اندروید  یا آیفون نصب و راه اندازی می شود. از این رو بسیاری از آنها در صدد کنترل و نظارت بر فعالیت فرزندان خود  در فضای مجازی هستند و می خواهند در استفاده ی نادرست از این برنامه ها از آنها مراقبت کرده و راهنماییشان کنند.

از جمله خطراتی که فرزندان را تهدید می کند عبارت است از: دسترسی به اطلاعات و امکانات خصوصی توسط عده ای سودجو و نفوذ گر، ارتباطات نامشروع، عضویت در گروه ها و کانال های غیراخلاقی و غیره که از جمله خطراتی هستند که در جهت استفاده ی نامناسب از تلگزرام و سایر اپلیکیشن های ارتباطی در فضای مجازی، فرزندان شما را تهدید می کنند.

از این رو والدین با نصب برنامه ی سامانه ی امنیتی خانواده  یا همان SPY24 می توانند مبفهمند فرزندانشان با چه کسانی گفتگو می کنند و آیا خطری آنها تهدید می کنند یا خیر. خصوصا برای آن دسته از والدینی که نسبت به فعالیت فرزندشان در فضای مجازی بسیار حساس و نگران هستند، بسیار کاربردی می باشد. در واقع می توان گفت، هدف اصلی برنامه نویسی و اجرای این برنامه به وجود آوردن محیطی امن، سالم و به دور از خطرات جانبی برای خانواده ها، فرزندان و والدین می باشد که با مشاهده ی حجم بالایی از ابراز رضایت مندی در باب این موضوع حکایت از اعتماد خانواده ها در راستای این هدف و باعث خوشحالی می باشد.

همانطور که قبلا نیز به این موضوع اشاره شد این برنامه علاوه بر کنترل و نظارت والدین در خصوص فعالیت فرزندان در برنامه ی پیام رسان تلگرام ، به آنها نیز این امکان را می دهد علاوه بر این در سایر شبکه های ارتباطی اعم از فیس بوک، واتس اپ، اینستاگرام .غیره نیز که البته فرزندان پا به پای تلگرام نیز از آنها استفاده می کنند نیز نظارت و کنترل کافی را داشته باشند. 

 نظارت بر تلگرام
معرفی کاربردهای نرم افزار های نظارت بر تلگرام 8

چگونه فرزندان خود را کنترل کنیم؟

برای کنترل و نظارت بهتر بر روی فعالیت های فرزندان خود ما در این مبحث می خواهیم چند راهکار ویژه به شما معرفی کنیم. 

  • یک: سعی کنید به تمامی مخاطبان در تلفن همراه فرزندانتان دسترسی داشته باشید.
  • دو: پیام های دریافتی را با نام و تاریخ معین مشاهده و دریافت کنید.
  • سه: می توانید به تمامی تماس ها و گفتگوهای انجام شده در تلگرام، دسترسی داشته باشید.
  • چهار: نصی این  برنامه حتی این امکان را به شما می دهد تا در به گفتگوهای انجام شده در صفحه ی خصوصی فرزندتان نیز دسترسی داشته باشید. 

در انتها با مواردی که نام برده شد و توضیحاتی که خدمت شما خوانندگان عزیز و محترم ارائه شد، به این نتیجه خواهیم رسید که SPY24 یا همان برنامه و یا سامانه مراقبت از خانواده بر خلاف سایر برنامه هایی که سعی میکنند با دادن وعده های دروغین و عوام فریبی، همچون نظارت تلگرام از راه دور و یا فقط نظارت از طریق تلگرام و یا کنترل بدون نصب هیچ گونه برنامه و یا نرم افزاری، شما مجاب کنند، این برنامه، نرم افزاری امنیتی است که در واقع و بدون اغراق به شما این امکان را می دهد تا با خیال راحت به شبکه های اجتماعی که در دسترس و تلفن همراه فرزندتان نصب  شده است را نیز، کنترل و نظارت کنید. برنامه نویسانی که در صدد نصب این برنامه، تلاش کرده اند در راستای ایجاد محیطی امن و سالم هم برای والدین هم برای فرزندان، راهکاری را ارائه دهند. Xspy.app


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


چگونگی هک تلگرام و روش های کنترل عملکرد فرزندان در تلگرام 

کنترل کردن تلگرام در فضای مجازی با عنوان هک تلگرام شناخته می شود، یکی از بزرگترین چالش های ذهنی والدین برای کنترل فعالیت فرزندان در این شبکه اجتماعی می باشد. 
ما در اینجا قصد آموزش هک کردن تلگرام را نداریم، بلکه قصد معرفی ابزار کنترلی قابل استفاده برای والدین جهت کنترل تلگرام فرزندان را داریم. تلگرام یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های پیام رسان در میان کاربران ایرانی است، که به دلیل امکانات گسترده محبوبیت زیادی در میان کاربران ایرانی پیدا کرده است. 
این محبوبیت بیش از اندازه موجب شده است، تا کاربران زیادی با هدف نظارت بر فعالیت عزیزان و فرزندان خود در این شبکه اجتماعی محبوب به دنبال روش هایی برای هک برنامه تلگرام باشند. اما غافل از اینکه، این برنامه به سادگی قابل نفوذ توسط هکرها نمی باشد، ولی امکان نظارت و کنترل بر آن از راه دور امکان پذیر است.

آیا هک تلگرام با برنامه SPY24 امکان پذیر است؟

اما این روش هکینگ تلگرام محسوب نمی شود، بلکه یک ساز و کار نظارتی بر فعالیت فرزندان شما در شبکه تلگرام است، یعنی شما با نصب یک نرم افزار تحت عنوان سامانه مراقبت از خانواده امکان دسترسی از راه دور به ارتباطات فرزند خود را در شبکه تلگرام، که به اصطلاح عامیانه رت هک تلگرام از راه دور شناخته می شود را خواهید داشت. 
نصب برنامه بسیار ساده است شما بدون نیاز به هک کردن تلگرام با آیدی و تنها با انجام چند مرحله ساده می توانید، آن را بر روی گوشی فرزند خود نصب کرده و پس از مخفی شدن برنامه می توانید، گزارش فعالیت ها و ارتباطات فرزند خود را در شبکه تلگرام با استفاده از کنترل پنل مدیریت والدین تحت نظر بگیرید. 
پس با ما همراه باشید تا شما را با نحوه مدیریت عملکرد فرزندان در شبکه تلگرام، را بدون نیاز به هیچ راهکار هک و یا غیر قانونی به واسطه برنامه SPY24 آشنا سازیم.

چگونگی هک تلگرام و روش های کنترل عملکرد فرزندان در تلگرام
معرفی کاربردهای نرم افزار های نظارت بر تلگرام 9

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا