اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

منظور از نرم افزار هک گوشی چیست ؟

دسترسی به اطلاعات دیگران همواره موضوعی جذاب و چالش برانگیز است. افراد بی شماری به دنبال نرم افزار هک گوشی برای جست و جو در اطلاعات دیگران هستند. این موضوع به دلایل بسیاری انجام می شود. در این مطلب میخواهیم درباره نرم افزارهای هک گوشی با شما صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

منظور از نرم افزار هک گوشی چیست ؟

کلیه نرم افزارها یا ترفندهایی که موجب دسترسی به اطلاعات خصوصی افراد در گوشی همراه آنان خواهد شد. نرم افزار هک گوشی گفته می شود. توانایی دسترسی به اطلاعات خصوصی افراد موضوعی بسیار پر مخاطب و جالب توجه است. به همین دلیل روزانه افراد بسیار زیادی به دنبال ترفندهایی برای دسترسی پیدا کردن به اطلاعات دیگران هستند. برنامه های بسیاری برای هک گوشی های هوشمند وجود دارند و ممکن است حتی مثمر ثمر نیز واقع شوند. ما در این مقاله می خواهیم مفصلا درباره برنامه هک گوشی با شما صحبت کرده و برنامه های شناخته شده برای هک کردن گوشی های همراه را نیز به شما معرفی کنیم. اما شاید بخواهید بدانید بعد از هک به چه اطلاعاتی در گوشی فرد دسترسی خواهید داشت ؟ در صورت هک گوشی همراه فرد شما به تماس ها، پیام ها، عکس ها، تصاویر و به طور کلی به تمامی اطلاعات گوشی افراد دسترسی خواهید داشت.

نرم افزار هک گوشی چیست
نرم افزار هک گوشی چیست

نرم افزار هک گوشی چگونه کار می کند ؟

نحوه کار برنامه های هک با یکدیگر متفاوت است. نرم افزار هک گوشی درحالت عمومی باید دسترسی شما را به اطلاعات مد نظرتان ایجاد کند. این روزها افراد بسیاری بدون دانش هک و توسط برنامه هک گوشی می توانند اقدام به هک گوشی های هوشمند کنند. اما شما در انتخاب یک دانلود برنامه هک گوشی باید نهایت دقت را به خرج دهید. زیرا ممکن است نتایج کار مطابق با خواسته شما نباشد. شاید شما بخواهید به اطلاعات اکانت پیام رسان فرد در گوشی دسترسی داشته باشید اما برنامه مد نظر برای شما چنین نتایجی را در پی نداشته باشد. پس قدم اول این است که بدانید هدفتان از هک دسترسی به چه اطلاعاتی است ؟ سپس با توجه به خواسته خود نرم افزار برای هک گوشی فرد را دانلود و سپس نصب کنید. نحوه کار نرم افزارها به این صورت است که باید نفوذ واقعی را برای شما به عنوان یک هکر در پی داشته باشد اما باید دقت کنید این نفوذ به چه معنا خواهد بود و سپس ریسک دانلود برنامه را به جان بخرید.

نرم افزار هک گوشی
نرم افزار هک گوشی

نرم افزار هک گوشی و حریم شخصی افراد

هک گوشی یک عمل غیر قانونی است که منجر به دزدیدن اطلاعات شخصی  و نقض حریم شخصی افراد می شود. نرم افزار هک گوشی ممکن است امکان دسترسی شما به اطلاعات افراد شود، اما در واقع این نرم افزارها و نصب آنان ریسک بالا می خواهد، زیرا ممکن است سبب شود اطلاعات شخصی شما نیز توسط برنامه هک گوشی که نصب کردید در دسترس افراد دیگر که عموما صاحبان برنامه هستند، افتادده و حتی کارایی که مد نظرتان است را نداشته باشد. پس برنامه هک نه تنها منجر به اقدامی غیر قانونی و شکست حریم خصوصی افراد می شود بلکه ممکن است برای فرد اقدام کننده نیز خطراتی از قبیل دسترسی برنامه به اطلاعات شخصی وی را به همراه خواهد داشت. اما شاید بخواهید با تمام موارد بیان شده اقدام به نصب برنامه های هک گوشی و استفاده از آنان کنید. باید به این نکته اشاره ای داشته باشیم که فرد قربانی اگر متوجه هک گوشی خود شود، می تواند از طریق مراجع قانونی اقدام به شکایت و پیگیری عملیات هک گوشی خود داشته باشد. در این صورت فرد خاطی مجرم شناخته خواهد شد.

نرم افزار هک گوشی و حریم شخصی افراد
نرم افزار هک گوشی و حریم شخصی افراد

آیا نرم افزار هک گوشی واقعا کاربردی است ؟

با وجود تمام مباحث مطرح شده باید ببنیم آیا نرم افزار هک گوشی واقعا عملیات هک را انجام می دهند یا خیر ؟ با یک جست و جوی ساده در فضای اینترنت می توانید برنامه های بسیاری را برای هک گوشی پیدا کرده و حتی اقدام به نصب کنید. این روزها عملیات هک دیگر منحصر به افرادی که دارای دانش برنامه نویسی هستند، نخواهد بود. و باید به این سوال پاسخ دهیم، بله نرم افزارهای هک گوشی می توانند منجر به هک گوشی شوند اما این برنامه اغلب هک گوشی شما را میسر خواهند کرد. با توجه به این موضوع می توانید از روش هایی دیگر برای دسترسی به اطلاعات افراد استفاده کنید زیرا یک برنامه هک تمام اطلاعات یک گوشی را در دسترس شما قرار نخواهد داد، باید برای هر بخشی از مد نظرتان نرم افزاری خاص را نصب کنید. برنامه های جاسوسی بسیاری وجود دارند که می توانند منجر به دسترسی شما به اطلاعات افراد شوند. در ادامه به معرفی چندین برنامه می پردازیم. البته برنامه هایی که معرفی می شوند می توانند کاربردی نقض داشته باشند و ما اطلاعات عمومی آنان را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آیا نرم افزار هک گوشی واقعا کاربردی است ؟
آیا نرم افزار هک گوشی واقعا کاربردی است ؟

اپلیکیشن هک AndroidRAT

یکی از بهترین برنامه‌ ها برای هک گوشی‌ های اندرویدی برنامه AndroidRAT می‌ باشد. به‌ معنای ابزار کنترل‌ کننده از راه دور است. همان‌ طور که از نام این اپلیکیشن پیداست شما می‌توانید توسط آن گوشی دیگران را کنترل کرده و به‌ محض اینکه گوشی فرد قربانی روشن شود، این برنامه راه‌ اندازی خواهد شد و کلیه فعالیت‌ هایی که بر روی گوشی اعمال می‌ شود را ثبت و ضبط خواهد کرد. اطلاعاتی که شما می‌ توانید توسط این برنامه به آنان دسترسی داشته باشید، لیست تماس‌ ها و پیامک‌ ها، لیست مخاطبین و لوکیشن‌ های اصلی فرد که در آن موقعیت حاضر می‌شود، خواهد بود. حتی شما از طریق این برنامه می‌ توانید از راه دور دستور برای برقراری تماس تلفنی، کار با دوربین گوشی و ارسال پیام را در اختیار داشته باشید. اگر به‌ دنبال یک برنامه رایگان هک گوشی هستید اپلیکیشن AndroidRAT می‌ تواند یکی از گزینه‌ های خوب و موثر نیز باشد که شما را برای دریافت اطلاعات شخصی افراد یاری خواهد کرد.

اپلیکیشن هک AndroidRAT
اپلیکیشن هک AndroidRAT

برنامه هک  Hackode

یکی دیگر از مناسب برای هک گوشی موبایل Hackode است که یکی از نرم افزار هک گوشی می‌ باشد. به دلیل کارایی بسیار بالایی که دارد جزو برترین برنامه‌ های هک خواهد بود، این برنامه شما را قادر می‌ سازد تا عملیات‌ های متفاوتی را بر روی گوشی فرد مشاهده کرده و به آنها دسترسی داشته باشید. در واقع یک برنامه جامع برای هک بسیاری از امکانات گوشی برنامه Hackode است که می‌ توانید از طریق آن گوشی فرد قربانی را هک کنید. البته ممکن است با آپدیت سیستم های عاملی مانند اندروید دیگر این گونه از برنامه ها کاربردی نداشته باشند و سبب هک در گوشی فرد قربانی نخواهند شد. به همین علت باید در هنگام نصب و دانلود نرم افزار هک گوشی نهایت دقت را داشته باشید و سازگاری آنان با سیستم عامل گوشی فرد قربانی را در نظر بگیرید و سپس اقدام کنید. این برنامه ها با اپدیت سیستم عامل ها عموما بروزرسانی می شوند و نسخه های جدیدی از آنان نیز منتشر خواهد شد. پس اگر نسخه بروزتری از یک برنامه را پیدا کردید حتما آن را دانلود و نصب کنید.

برنامه هک  Hackode
برنامه هک  Hackode

برنامه هک گوشی cSploit

cSploit یکی از نرم‌ افزار هک گوشی می‌ باشد و به گفته‌ سازندگان آن دارای قابلیت‌ های بسیار بالایی در زمینه هک در سیستم‌ عامل‌ های اندروید می‌ باشد. به وسیله این برنامه می‌ توانید رمز وای‌ فای، آی‌ پی های فرد و اطلاعات شبکه ای که فرد به آن متصل می‌ شود را پیدا کنید. اگر می‌ خواهید یک برنامه هک کاربردی را امتحان کنید این اپلیکیشن را از دست نداده و حتما استفاده کنید. این برنامه دسترسی های بسیاری زیادی را برای فرد هکر به وجود خواهد آورد و منجر می شود تا شما به اطلاعات بیشتری از گوشی قربانی دسترسی داشته باشید. تنها با نصب و اجرای این برنامه می توانید از توانایی های آن و عملیات هک بر روی گوشی فرد نیز استفاده کنید. کار با این نرم افزار هک گوشی بسیار آسان است و محیطی بسیار ساده را برای کاربران خود رقم زده است. بدون شک یکی از برترین نرم افزار هک گوشی، برنامه cSploit می باشد که توجه بسیاری از افراد را به جهت هک گوشی دیگران به سوی خود جلب کرده است.

برنامه هک گوشی cSploit
برنامه هک گوشی cSploit

نرم افزار هک گوشی FaceNiff

یکی از جالب‌ ترین و کاربردی‌ ترین نرم‌ افزار هک گوشی برنامه FaceNiff است. با نصب این برنامه می‌ توانید به اطلاعات مختلفی از گوشی دستیابی داشته باشید. توسط این نرم افزار می‌ توانید در شبکه‌ وای‌ فای فرد قربانی اختلال ایجاد کرده و موقعیت‌ های آن را دنبال کنید. اگر به‌ دنبال هک حساب کاربری فرد در فیس بوک هستید، می‌ توانید از این برنامه برای جاسوسی کردن در حساب کاربری فیس‌ بوک و توئیتر و دیگر شبکه‌ های اجتماعی استفاده کرده و به اطلاعات آنان نیز دسترسی داشته باشید. همیشه دستیابی به اطلاعات حساب های کاربری شبکه‌ های اجتماعی افراد یکی از موضوع‌ های جالب‌ توجه بسیاری از افراد می‌ باشد و این برنامه می‌تواند بستری مناسب را برای دستیابی به اطلاعات حساب‌ های کاربری افراد مهیا کند. در لیست برترین برنامه های جاسوسی و هک گوشی افراد برنامه FaceNiff یکی از بهترین نرم افزار هک گوشی شناخته شده و می توانید اطلاعات وسیعی از افراد را در اختیار فرد هکر قرار دهد.

نرم افزار هک گوشی FaceNiff
نرم افزار هک گوشی FaceNiff

نرم افزار هک گوشی Shark for Root

یکی دیگر از برنامه هایی هک که می خواهیم در این قسمت به معرفی آن بپردازیم. نرم افزار هک Shark for Root می باشد. این برنامه می تواند از بسترهای امنیتی شبکه عبور کرده و دستاوردهای بسیاری از گوشی فرد قربانی را برای شما به همراه داشته باشد. عمده تاثیر این نرم افزار بر روی شبکه هایی است که فرد به آنها متصل می شود، با نفوذ به شبکه متصل شده، می توانید به اطلاعات وسیعی از گوشی فرد دستیابی پیدا کنید. البته این نرم افزار هک گوشی بر روی گوشی های روت شده نصب خواهد شد و امکانات خود را از گوشی های روت شده می تواند در اختیار شما قرار دهد. اگر به دنبال هک گوشی های روت شده هستید، برنامه Shark for Root یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای شما می باشد و می تواند شما را در هک گوشی های اندرویدی به خوبی یاری کرده و به اهدافتان برساند.

نرم افزار هک گوشی Shark for Root

برنامه هک گوشی Droidsheep

با معرفی یکی دیگر از نرم افزار هک گوشی در خدمت شما هستیم. برنامه Droidsheep یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای هک گوشی است که می تواند با نفوذ به بستر شبکه های اینترنتی فرد اطلاعات گسترده ای را در اختیار شما قرار دهد. Droidsheep توسط تیمی متخصص برنامه نویسی شده که اهداف دریافت اطلاعات از طریق شبکه های اینترنتی پرداخته اند. اگر به دنبال دریافت اطلاعات فرد در حساب های کاربری و هک پروفایل های کاربری افراد هستید، برنامه Droidsheep با نفوذی گسترده می تواند شما را به این اهداف برساند، زیرا برنامه نویسی این برنامه به گونه ای است که می تواند به سرعت به نفوذ وب سایت ها و دریافت اطلاعات کاربری افراد بپردازد.

برنامه هک گوشی Droidsheep

دیگر برنامه های هک گوشی

برنامه های بسیاری برای هک گوشی وجود دارد در ادامه فقط به معرفی نام آنان خواهیم پرداخت. اپلیکیشن DroidBox ،اپلیکیشن APKInspector ،اپلیکیشن Nmap، اپلیکیشن SSHDroid ،اپلیکیشن Wi-Fi Kill ، اپلیکیشن Fing Network Scanner ، اپلیکیشن USB Cleaver ، از برنامه های دیگری هستند که در حوزه هک اطلاعات می توانند شما را یاری کنند. امیدواریم از این برنامه نهایت استفاده را برده باشید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا