برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورروش عالی برای ردیابی گوشیهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

مکان یابی و ردیابی موبایل با Gps

ردیابی موبایل امروزه تبدیل به یکی از پر اهمیت ترین موضوعات دنیای مجازی شده است که دلیل آن می‌تواند سرقت گوشی موبایل و یا گم شدن آن باشد که می‌تواند به افراد کمک کند تا دوباره گوشی موبایل خود را بیابند. اما این مسئله تا چه جایی می تواند به افراد در راه های ضروری کمک کننده باشد و تا چه اندازه می‌تواند باعث سوء استفاده از افراد قرار گیرد؟ این مسئله چیزی است که به خود ما بستگی دارد که فعالیت هایی که در دنیای مجازی انجام می‌دهیم و میزان بهره ای که از پیشرفت تکنولوژی می بریم تا چه اندازه به شانیت و انسانیت ما نزدیک می باشد. می‌توانیم فعالیت‌ هایی که انجام می‌دهیم را در راستای استفاده درست از پیشرفت تکنولوژی داشته باشیم و به افراد برای پیدا کردن گوشی سرقتی و گم شده خود با استفاده از ردیابی موبایل کمک نماییم و یا می توانیم استفاده نادرستی از این تکنولوژی ببریم و از افراد و موقعیت آنها سوء استفاده نماییم پس هدف از نوشتن این مقاله کمک ما به شما است تا بتوانید از این تکنولوژی استفاده درستی ببرید و با استفاده از جی پی اس و ردیابی موبایل بتوانید به هدف خود دست پیدا کنید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا در این زمینه قادر شویم به شما کمک نماییم.

78687 1

ردیابی موبایل با gps

نوجوانان و کودکان امروزی به خاطر پیشرفت تکنولوژی و بیشتر شدن ارتباطات بیشتر از کودکان و نوجوانان به گذشته در خطر می باشند. به همین دلیل خانواده آنها بیشتر نگران وضعیت ارتباطی و داشتن تکنولوژی و در اختیار بودن این امکانات می باشند و همواره در پی آنند که فرزندانشان را به نحوی که به آنها آسیبی نرسد کنترل نمایند. در این مقاله قصد داریم روشی کوتاه و بسیار موثر پیشنهاد نماییم تا هم کودکان و فرزندانتان بتوانند در امان باقی بمانند و هم نگرانی شما کاسته بشود. برخی از خانواده‌ها به واسطه سن و شرایط فرزندانشان کنترل و مراقبت بیشتری انجام می دهند. حتی ممکن است سالمندانی در خانه وجود داشته باشد که نیاز باشد آنها را بیشتر از فرزندانمان نیز کنترل نماییم، به همین خاطر آموختن این روش یعنی ردیابی موبایل امری ضروری و مهم می باشد‌. با توجه به آن که نمی توان کنترل مستقیم شبانه روزی را برای فرزندان و سالمندان نزدیکمان اعمال نماییم، اما می توانیم روش های مختلفی را برای ردیابی غیرمستقیم افراد بیاموزیم تا در مواقع ضروری بتوانیم این روشها را اعمال نماییم.

ردیابی موبایل با gps

ردیابی موبایل با gps

ردیابی مخفی موبایل روی نقشه

از جمله رشد های تکنولوژی که در سال ۲۰۲۲ و ۱۰۲۱ شاهد آن بودیم، برنامه کاربردی و فوق العاده راحت و استفاده از گوگل مپ می باشد. این برنامه به صورت ثابت بر روی گوشی های اندرویدی نصب است و با خرید هر موبایل این برنامه را می‌توانیم مشاهده نماییم و با کمی استفاده از آن به راحتی بر روی آن تسلط پیدا خواهیم نمود. این برنامه علاوه بر آنکه از دقیق ترین برنامه های مکان‌یاب می باشد، می تواند ساده ترین و سریع ترین مسیر ها را به شما پیشنهاد دهد و همین طور می تواند از مهم‌ترین برنامه‌های ردیابی موبایل شما باشد. گوگل مپ علاوه بر آنکه امکانات به اشتراک گذاری موقعیت مکانی را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد، به افراد کمک می‌کند تا با ردیابی موبایل به گوشی سرقتی و یا گم شده خود دست پیدا کنند. انتخاب این برنامه برای ردیابی موبایل بهترین انتخاب ممکن می باشد.

ردیابی مخفی موبایل روی نقشه

ردیابی موبایل روی نقشه

ردیابی موبایل از طریق اتصال و ارسال مداوم سیگنال ها و دسترسی همواره به اینترنت امکان پذیر می باشد. تعیین موقعیت فرد برای اهداف زیادی صورت می‌گیرد که از جمله آنها می‌توان حفاظت از کودکان و برقراری امنیت کودکان و سالمندان را نام برد. مدار های دقیق ماهواره که به دور زمین می گردند کمک می کنند تا ما به این هدف خود دست پیدا کنیم. گیرنده های جی پی اس از طریق این ماهواره ها می توانند اطلاعات دریافتی را در اختیار ما قرار دهند این اطلاعات از طریق انجام محاسبات پیچیده هندسی محل دقیق گیرنده را به نسبت زمین محاسبه نمایند و در اختیار ما قرار دهند در واقع گیرنده زمانی موفق به دریافت این اطلاعات خواهد شد که به اینترنت دسترسی قوی داشته باشد. البته ما می‌توانیم راهکار دیگری را نیز در اختیارتان بگذاریم که آن خرید جی پی اس کوچک می‌باشد.

این نوع جی پی اس اندازه کوچکی دارد و بسیار ارزان است و می توانید با صرف هزینه کمی ردیابی موبایل را انجام دهید. این ردیاب بیشترین دقت را در فرایند پیدا کردن موقعیت افراد انجام می دهد که بسیار کاربردی است. شاید بسیاری گمان کنند ردیابی موبایل با جی پی اس کوچک کاری بیهوده است اما نباید ظاهرا آن را مورد قضاوت قرار دهید زیرا برخلاف ابعاد و اندازه کوچکش می تواند یک ردیاب حرفه ای و کامل برای شما باشد و تمام نیازها و انتظارات شما را از یک دستگاه ردیاب برآورده نماید. جی پی اس ها با وجود کوچک بودنشان می توانند برد نامحدودی داشته باشند.

ردیابی موبایل روی نقشه

ردیابی گوشی با gps

دنیای مدرن امروزی به صورت تخصصی در حال پیشروی و طراحی بسیاری از جی پی اس های فوق پیشرفته می باشد. ردیابی موبایل از جمله نیازهای بشر امروزی است که از طریق جی پی اس امکان پذیر شده است. جی پی اس همراه سالمندان و کودکان یک روش بسیار ساده است که با استفاده از فناوری جی پی آر اس و جی پی اس مقدور شده است. از مهمترین ویژگی‌ های ردیاب برای افراد، سهولت در جابجایی آنها می باشد. ردیاب های کوچک علاوه بر آن که وزن سبکی دارند به راحتی قابل جابجایی نیز می باشند.

ردیابی گوشی با gps

ویژگی های ردیاب های کوچک

ردیاب های شخصی ویژگی های مهمی دارند که از جمله آنها می توان مجهز به قابلیت شنود مکالمات و همچنین ضد آب بودن ضد غبار بودن و ضد رطوبت و گرد و خاک بودن آن را نیز نام برد. به علاوه این ردیاب ها اطلاعات حرکتی و مسیرهای تردد را ارسال می‌کند و مجهز به بدنه محکم و زده هستند با این ردیاب ها می توانید ردیابی موبایل را انجام دهید و همچنین از امکاناتی مانند مجهز بودن به هشدار سرعت غیر مجاز و مجهز بودن به آنتن داخلی بدون نیاز به سیم کشی را بهره ببریم.

ویژگی های ردیاب های کوچک

ردیابی موبایل از طریق جی پی اس

موقعیت های بسیاری برای افراد به وجود می آید که ممکن است گوشی موبایل خود را به خاطر سهل انگاری، در معرض سرقت قرار دهند و یا گوشی خود را گم کنند اما می‌توانیم این نوید را به آنها بدهیم که آنها نیز می‌توانند گوشی اندروید خود را به سرعت پیدا کنند برنامه‌هایی مانند “دستگاهم را پیدا کن” از جمله اپلیکیشن هایی است که تنها بر روی گوشی اندروید قابلیت نصب دارد و با کمی کار با این برنامه می توانید به روی آن تسلط پیدا کنیم و در صورتی که در پی یافتن گوشی موبایل خود بر آمدید اگر دسترسی به اینترنت داشته باشد می‌توانید گوشی موبایل خود را پیدا کنید.

اپلیکیشن‌هایی که تا اینجا نام بردیم برای گوشی های موبایل اندرویدی بسیار کمک کننده اند اما اپلیکیشن هایی هستند که تنها برای سیستم عامل آیفون مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال find my iphone به معنی آیفون مرا پیدا کن، یکی از برنامه‌هایی است که تنها روی سیستم عامل گوشی آیفون کاربرد دارد و اگر گوشی موبایلتان به اینترنت متصل باشد در صورت مفقود شدن آن و یا مورد سرقت قرار گرفتن آن به راحتی می توانید گوشی موبایل خود را پیدا کنید. البته راهکارهای دیگری نیز برای این برنامه در اختیارتان قرار می دهد که می توانید با خواندن راهنمای کامل آن به آن مسلط شوید.

ضرورت ردیابی گوشی موبایل

 استفاده از روش‌ های ردیابی و پیگیری موقعیت مکانی افراد از طریق گوشی همراه آنها صرفاً جهت اطلاع خود افراد می باشد و تا جایی کار درست و منطقی است که بتواند چه به ما و چه به آن شخص کمک مثبتی را ارائه دهد اما اگر اقدامی ناشایست و تنها جهت کنجکاوی باشد می تواند تبدیل به یک کار غیر انسانی شود.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا