همه چیز درباره سیستم عامل اندرویدساده ترین روش هک واتس اپ از راه دور اندروید

نحوه انتقال برنامه به کارت حافظه اندروید

نحوه انتقال برنامه به کارت حافظه در نسخه های اندروید ، انتقال حافظه گوشی به رم ، انتقال حافظه گوشی به مموری ، تغییر محل ذخیره در گوشی سامسونگ ، ذخیره مستقیم در کارت حافظه

یکی از مشکلاتی که اکثر دارندگان گوشی های اندرویدی با آن روبرو هستند، کمبود فضای ذخیره سازی برای نصب برنامه های جدید و ذخیره فایل های جدید است.

این مشکل حتی زمانی که از کارت حافظه خارجی نیز استفاده می کنیم، ممکن است بروز پیدا کند، چراکه تمامی برنامه های اندروید به طور پیش فرض در حافظه داخلی نصب می شوند و اگر تلفن همراه ما از حافظه داخلی کمی برخوردار باشد، برای نصب برنامه های جدید قطعا با مشکل روبرو خواهیم شد.

به همین جهت یکی از بهترین راهکارها برای مقابله با این مشکل،  انتقال برنامه به کارت حافظه خارجی می باشد که ما در این بخش قصد آموزش نحوه انجام آن را داریم.

نحوه انتقال برنامه به کارت حافظه در نسخه های اندروید ، انتقال حافظه گوشی به رم ، انتقال حافظه گوشی به مموری ، تغییر محل ذخیره در گوشی سامسونگ ، ذخیره مستقیم در کارت حافظه
نحوه انتقال برنامه به کارت حافظه در نسخه های اندروید

انتقال برنامه به کارت حافظه

یکی از قابلیت هایی که اکثر گوشی های اندرویدی از آن پشتیبانی می کنند، امکان اضافه کردن کارت حافظه خارجی به گوشی برای افزایش فضای ذخیره سازی می باشد.

این موضوع به خصوص برای گوشی هایی که از حافظه داخلی کمی برخوردارند، بسیار مناسب است.

اما در بسیاری از موارد ما شاهد این هستیم که حتی با وجود اضافه کردن کارت حافظه خارجی، همچنان پیغام خطای کمبود حافظه نمایش داده شده و برای نصب برنامه های جدید به مشکل برخورد می کنیم.

علاوه بر پیغام های هشدار متعدد، پر شدن حافظه گوشی سبب کاهش سرعت گوشی نیز می شود و این کندی می تواند بسیار عذاب آور باشد. از آنجا که تمامی برنامه های جدید به طور پیش فرض روی حافظه داخلی گوشی نصب می شوند، به همین دلیل ممکن است حتی با وجود خالی بودن کارت حافظه خارجی، باز هم به سبب پر شدن حافظه داخلی با پیغام اشغال فضای حافظه مواجه شویم.

خوشبختانه در اندروید برای رفع این مشکل راهکاری اندیشیده شده است. در اندروید ۶ به پایین، ما می توانیم از امکان انتقال برنامه به کارت حافظه استفاده کنیم و در اندروید ۷ به بالا می توانیم از قابلیت ادغام کارت حافظه خارجی با کارت حافظه داخلی استفاده کنیم. ما در گذشته چگونگی انجام این عمل و تغییر حافظه پیش فرض اندروید صحبت کرده ایم و پیشنهاد می کنیم مطلب ذکر شده را نیز در این زمینه مطالعه نمایید.

افزایش فضای حافظه داخلی منجر به افزایش سرعت گوشی می شود

مراحل انتقال برنامه ها در اندروید ۴، ۵، ۶، ۷، ۸ و ۹

اما برای انتقال برنامه به کارت حافظه در اندروید به ترتیب زیر عمل می کنیم:

  1. به بخش تنظیمات یا Settings در گوشی اندرویدی خود مراجعه کنید.
  2. در منوی تنظیمات، گزینه اپلیکیشن ها یا “Apps” را انتخاب کنید.
  3. در لیست برنامه ها، یکی از برنامه هایی که جزو برنامه های پیش فرض اندروید نیستند را انتخاب کنید. (تنها برنامه هایی قابلیت انتقال به کارت حافظه دارند که جزو برنامه های سیستمی اندروید نباشند.)
  4. در تنظیمات برنامه، گزینه انتقال یا “Move” را برای انتقال برنامه به کارت حافظه انتخاب کنید.

انتقال برنامه به کارت حافظه در اندروید ۶ به پایین

  1. در اندروید ۶ به بالا باید ابتدا گزینه حافظه یا Storage را انتخاب کرده و سپس گزینه تغییر یا Change را انتخاب کرده و از پنجره نمایش داده شده گزینه کارت SD را انتخاب کنید.

انتقال برنامه به کارت حافظه در اندروید ۶ به بالا

به این ترتیب برنامه مورد نظر به همراه همه داده های ذخیره شده آن در حافظه داخلی به کارت حافظه انتقال داده خواهد شد. انتقال برنامه به کارت حافظه هیچ مشکلی را در روند اجرای برنامه پیش نخواهد آورد و داده های ذخیره شده شما را در برنامه، حذف نخواهد کرد. در برخی از گوشی ها نیز امکان انتقال برنامه از کارت حافظه به حافظه داخلی وجود ندارد و در صورت انتقال برنامه به کارت حافظه ، دیگر امکان برگرداندن آن به حافظه داخلی نخواهد بود. برای این منظور لازم است که برنامه را پاک کرده و دوباره نصب کنید.

انتقال برنامه به کارت حافظه موجب انتقال حافظه کش برنامه به کارت حافظه نخواهد شد و تنها داده های برنامه منتقل خواهد شد. پس برای ایجاد فضای حافظه بیشتر باید حافظه کش برنامه ها را پاک کنید. پاک کردن حافظه کش موجب

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا