برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

نحوه تغییر پسورد اینستاگرام چگونه است؟

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرمخاطب است که همواره در حال به روز رسانی و اضافه کردن امکاناتی به ساختار اپلیکیشن است و گاهی کاربران خود را با چالش هایی روبرو می کند. تغییر پسورد اینستاگرام یکی از چالش ها و دغدغه های کاربران این شبکه ی اجتماعی است. در این مقاله به بررسی نحوه تغییر پسورد اینستاگرام می پردازیم.

علل تغییر پسورد اینستاگرام چیست؟

زمانی که اکانت اینستاگرام خود را می سازید پسوردی هم برای آن تعریف می کنید به همین علت برای شما این سوال پیش می آید که علل تغییر پسورد اینستاگرام چیست ؟ و چه لزومی دارد که بعد از ساخت اکانت و تعیین پسورد، آن را تغییر دهیم. گاهی اوقات نیاز است هرچند وقت یکبار پسورد خود را تغییر دهید به این ترتیب امنیت پیج خود را تامین می کنید و خیالتان از بابت هک پیج آسوده خواهد شد.

گاهی اوقات اینستاگرام از شما می خواهد تا پسورد پیج خود را تغییر دهید در غیر این صورت دیگر نمی توانید از پیج خود استفاده کنید زیرا همان طور که گفته شد تغییر پسورد اینستاگرام ضریب امنیت پیج را به میزان زیادی افزایش می دهد. گاهی اوقات شما رمز پیج اینستاگرام خود را فراموش کرده اید و تصمیم دارید رمز جدیدی را بر روی پیج خود قرار دهید یا مدتی پیج خود را در اختیار فرد دیگری قرار داده اید و اکنون باید رمز پسورد خود را تغییر دهید. در این صورت ضروری است که آموزش های لازم برای تغییر پسورد اینستاگرام را ببینید.

تغییر پسورد اینستاگرام

نکاتی برای انتخاب پسورد اینستاگرام

·        پسورد اینستاگرام نباید یک عدد ساده باشد بلکه باید ترکیبی از اعداد و حروف انگلیسی را انتخاب کنید.

·        پسورد های ساده مثل تاریخ تولد، چند عدد ساده که قابل حدس باشد و… را انتخاب نکنید زیرا پیج شما به راحتی هک خواهد شد

·        زمانی که احساس می کنید به غیر از شما فرد دیگری در پیج شما حضور دارد باید بلافاصله پسورد اینستاگرام خود را تغییر دهید. می توانید به قسمت امنیت اینستاگرام مراجعه کنید در قسمت کاربر فعال اگر شخص دیگر در پیج فعال بود سریعا پسورد پیج خود را تغییر دهید.

تغییر پسورد اینستاگرام

اولین روش تغییر پسورد اینستاگرام چیست؟

در اولین روش تغییر پسورد اینستاگرام شما خودتان پسورد پیج خود را می دانید.

وارد پیج شخصی خود شوید و سه نقطه بالای پیج را لمس کنید و وارد قسمت تنظیمات گوشی خود شوید. پس از آن صفحه ای برای شما باز می شود که باید گزینه ی امنیت پیج را انتخاب کنید در این مرحله بر روی پسورد کلیک کنید. سپس وارد یک صفحه ی جدید می شوید که سه کادر برای شما مشخص می شود.

در این صفحه در ابتدا باید رمزی که اکنون بر روی پیج وجود دارد را قرار دهید سپس کادری برای شما باز می شود که باید در آن رمز جدید خود را وارد کنید. سپس مجدد یک کادر به شما نشان داده می شود که شما باید رمز جدید خود را تکرار کنید. باید در انتخاب رمز خود دقت کنید به صورتی که هیچ کدام از حروف و اعدادی را که انتخاب کرده اید فراموش نکنید کادر آخر به همین علت به شما نشان داده می شود.

تغییر پسورد اینستاگرام

دومین روش تغییر پسورد اینستاگرام چیست؟

گاهی اوقات شما رمز پیج خود را فراموش می کنید از طرفی باید رمز پسورد خود را تغییر دهید در این صورت نگران نباشید می توانید یک روش دیگر برای تغییر پسورد اینستاگرام امتحان کنید. در اینستاگرام قابلیتی وجود دارد که به کمک آن می توانید پسورد اینستاگرام خود را با توجه به فراموش کردن آن تغییر دهید. البته به این نکته توجه کنید که باید ایمیل یا شماره تلفن خود را در اینستاگرام ثبت کنید. در این صورت زمانی که پسورد خود را فراموش می کنید می توانید با یکی از این دو مورد پسورد پیج خود را پیدا کنید.

تغییر پسورد اینستاگرام

مراحل دومین روش تعویض پسورد اینستاگرام

اکنون وارد پیج خود شوید بر روی اسم خود کلیک کنید سپس گزینه ی اضافه کردن عضو جدید را انتخاب کنید سپس وارد مرحله بعد می شوید که دو گزینه به شما نمایش داده می شود log into existing account  و create new account شما باید گزینه ی اول را انتخاب کنید. این گزینه امکان تغییر پسورد اینستاگرام را برای شما فراهم می کند. سپس پنجره ای برای شما باز می شود شما باید گزینه ی کمک برای ورود به اینستاگرام را انتخاب کنید در این صورت با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن خود وارد مرحله ی بعد می شوید. در مرحله بعد سه گزینه به شما نشان داده می شود که عبارتند از:

·        ارسال پیام به شماره موبایل: زمانی که این گزینه را انتخاب می کنید از جانب اینستاگرام برای شما پیامی ارسال می شود که در این پیام لینکی وجود دارد که توسط آن می توانید پسورد پیج را تغییر دهید

·        اتصال از طریق فیسبوک: این گزینه مربوط به اشخاصی می شود که اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کرده اند.

·        ارسال پیام به ایمیل: پیامی از اینستاگرام برای ایمیل شما ارسال می شود شما از طریق آن می توانید پسورد خود را تغییر دهید.

تغییر پسورد اینستاگرام

تعویض پسورد اینستاگرام به کمک وب سایت

برای تغییر پسورد اینستاگرام شما از وب سایت نیز می توانید استفاده کنید. در ابتدا باید وارد وب سایت رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام شوید در این وب سایت گزینه ی login برای ورود به اینستاگرام قرار دارد در سطر پایین آن گزینه ی فراموش کردن پسورد هم وجود دارد.

زمانی که گزینه ی فراموش کردن را کلیک می کنید وارد صفحه ی دیگری می شوید در این صفحه ابتدا نام کاربری خود را وارد کنید سپس بر روی گزینه ی ارسال لینک کلیک کنید.با انتخاب این گزینه بلافاصله از جانب اینستاگرام برای ایمیل شما پیامی ارسال می شود محتوای این ایمیل در رابطه با تغییر پسورد پیج شما می باشد.

پس از دریافت ایمیل گزینه ی ریست پسورد را انتخاب کنید سپس برای شما پنجره ای باز می شود به این مضمون که رمز جدید خود را تعیین کنید پس از آن پنجره ی جدیدی برای شما باز می شود که در این قسمت باید رمز جدید را مجدد در کادر مشخص شده تایپ کنید در انتها گزینه ریست پسورد را انتخاب کنید بدین ترتیب رمز جدید شما برای پیج اینستاگرام تعیین می شود. در صورتی که در ایمیل خود هیچ کدی دریافت نکردید سایر بخش های ایمیل خود را نگاه کنید.

تغییر پسورد اینستاگرام

نکاتی که برای تعویض پسورد اینستاگرام باید رعایت کنید.

1.    گاهی اوقات زمانی که شما بر روی لینک ارسالی اینستاگرام کلیک می کنید. پنجره ی تغییر پسورد اینستاگرام برای شما نشان داده نمی شود و بلافاصله پنجره برای شما نشان داده می شود که توسط آن می توانید به اینستاگرام وارد شوید. در این موقعیت شما باید لینک ارسالی توسط اینستاگرام را به طور کامل کپی کنید و در مرورگر خود پیست کنید اکنون وارد صفحه ی تعویض پسورد خواهید شد.

2.    در برخی از مواقع لازم است برای تعویض رمز اینستاگرام آی پی خود را هم تغییر دهید.

3.    برای تغییر رمز گزینه ی اتصال به فیسبوک نیز برای شما ارسال می شود حتی اگر اینستاگرام شما به فیسبوک متصل نباشد.

4.    اگر بعد از چک کردن ایمیل خود متوجه شدین ایمیلی برای شما ارسال نشده است باید اسپم، سطل آشغال و پوشه ی مهم موجود در ایمیلتان را چک کنید.

5.    گاهی شما از یک شماره تلفن برای ساخت چندین اکانت استفاده می کنید. در این مواقع می توانید از نام کاربری اکانت استفاده کنید.

رعایت مواردی برای تغییر رمز اینستاگرام

1.    اگر با یک گوشی موبایل مشخص یا هر وسیله ی دیجیتال دیگری برای مدت طولانی در صفحه پیج اینستاگرام حضور داشتید. امکان دارد به جای لینکی با محتوای تغییر پسورد لینک ورود مستقیم به اینستاگرام یا یک رمز تحت عنوان امنیت پیج برای شما ارسال شود. در این صورت اگر قصد تعویض رمز را داشتید بهتر است از یک گوشی جدید استفاده کنید.

2.    وقتی قرار است رمز اینستاگرام را تغییر دهید چنان که رمز قبلی را انتخاب کنید یا یک رمز ساده و قابل حدس را انتخاب کنید اینستاگرام رمز را قبول نخواهد کرد.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا