اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

نحوه ی آنفالو کردن خودکار کاربران در اینستاگرام

چگونه می توان به صورت خودکار کاربران را در اپلیکیشن اینستاگران آنفالو کرد؟ شاید این سوال بسیاری از شما عزیزان باشد برای پاسخ به این سوال سعی داریم شما را با چند راه حل کاربردی و مهم آشنا کنیم. پس در ادامه ی این مقاله ما را همراهی کنید. آنفالو کردن

ریپورت کردن اکانت اینستاگرام

نحوه ی آنفالو کردن خودکار کاربران در اینستاگرام

نحوه ی آنفالو کردن خودکار کاربران در اینستاگرام
نحوه ی آنفالو کردن خودکار کاربران در اینستاگرام
بسیاری از ما حین فعالیت در برنامه  پیام رسان اینستاگرام که تاکنون در بین کاربران خود از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده است، خواهان جذب فالور هستیم. بسیاری برای انجام این کار پیج های مختلفی به منظور فالو بک کاربران اینستاگرامی فالو می کنیم در حالی که ممکن است هیچ وقت به پیج های مذکور سر نزنیم و یاحتی پست های به اشتراک گذاشته شده را لایک نکنیم چرا که فقط این کار را به منظور جذب مخاطبین اینستاگرام انجام داده ایم. اما بعد از مدتی ممکن است از این کار پشیمان شده و بخواهیم تعداد از از پیج هایی را که فالو کرده ایم را آنفالو کنیم. که با این کار زمان و وقت بسیار زیادی را از دست خواهیم داد. به منظور رفع این مشکل قصد داریم ابزاری را به شما معرفی کنیم که به راحتی دانلود شده و این ویژگی را دارد که به صورت اتوماتیک و خودکار تمامی پیج هایی را که می خواهید آنفالو کنید را بدین صورت و در کمترین زمان برای شما انجام دهد. در ادامه  توضیح بیشتری در مورد این ابزار به شما عزیزان ارائه می دهیم.

معرفی ابزار Unfollow Plus

در واقع ابزار معرفی شده نوعی ابزار لینوکسی ست که با استفاده از ان می توانید با سرعت بسیار بالایی فالویینگ های خود را آنفالو کنید. البته بهتر است این کار را با سرعت بالا انجام ندهید چرا که ممکن است خود پیام رسان اینستاگرام متوجه این کار شده و در واقع حساب کاربری شما را بن و یا غیر فعال نماید. بنابراین سعی کنید دقت کافی را برای انجام این کار ببرید تا بعدها دچار مشکلات دیگری نشوید. آموزس آنفالو کردن فالویینگ ها در اپلیکیشن پیام رسان اینستاگرام در ابتدا باید وارد سیتم عامل لینوکس شده و دستور زیر را ورد نمایید: sudo apt install git curl حال با استفاده از این دستور ابزار مذکور را دانلود نمایید. git clone git://github .com/htr-tech/unfollow-plus.git سپس وارد شده و دستور دیگری را اجرا نمایید: cd unfollow-plus unfollower.sh/.   با انجام تمامی مراحل مذکور با پیامی مبنی بر وارد کردن اطلاعات مورد نظر برای آنفالو کردن خودکار فالویینگ های خود روبه رو خواهید شد. این ابزار علاوه بر این، دارای امکانات خاص دیگری نیز می باشد و آن این است که شما به راحتی می توانید در بخش Unfollow Plus لیست تمامی فالوور های صفحه ی مورد نظر خود را به دست آورید. کلام پایانی ابزاری که در این مقاله به شما معرفی شد در واقع یکی از ابزار های کاربردی برای صرفه جویی در وقت و هزینه ی شما جهت آنفالو کردن پیج های غیر ضروری می باشد. همانطور که قبلا گفته شد این ابزار به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. امیدروارم از مطالعه ی این مقاله لذت برده باشد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا