آموزش روت گوشی‌های اندروید

دانلود نرم افزار One Click Root روت گوشی های اندرویدی

روت گوشی های اندرویدی نرم افزار One Click Root – روت اندروید سومین ابزاری که در این پست قصد معرفی آن را داریم One Click Root نام دارد که یک نرم‌افزار ویندوزی بوده و اگر قصد روت کردن گوشی خود توسط کامپیوتر را داشته باشید به کارتان خواهد آمد.

One Click Root نرم افزار جدیدی در زمینه روت گوشی های اندرویدی است که در این نوشته به آموزش روت گوشی های اندرویدی با این نرم افزار میپردازیم. مزیت این نرم افزار نسبت به سایر روش های روت این است که به سادگی و بدون نیاز به کار های تخصصی گوشی اندرویدی را روت میکند، اما یکی از نقص های اینگونه نرم افزار ها پوشش ندادن تمامی برندهای گوشی های اندرویدی هست!

این برنامه قادر به روت هیچ کدام از گوشی‌های HTC نیست اما باتوجه به گفته‌های توسعه‌ دهنده اکثریت گوشی‌های دیگر برندها توانایی روت شدن با این نرم‌افزار را دارند.

ابتدا این برنامه را از لینک زیر دانلود کنید و بعد از نصب گوشی را با کابل به رایانه متصل کنید. از فعال بودن USB debuging در بخش Developer option اطمینان پیدا کنید و بعد از نصب درایورها نرم‌افزار را اجرا کنید.

حال منتظر بمانید تا این برنامه اقدام به شناسایی مدل و برند گوشی شما کند. بعد از این مرحله تنها کافیست تا با یک کلیک عملیات روت خودکار را آغاز کنید.

در صورتی که پیغام Succes را مشاهده کردید یک بار گوشی خود را ریبوت کنید و سپس اپلیکیشن RootChecker را از این لینک دانلود و نصب کنید و بعد از باز کردن آن و کلیک روی دکمه‌ی Verify، از روت بودن گوشی خود مطمئن شوید.

دانلود نرم افزار One Click Root

روت اندروید با One Click Root در این نوشته بررسی میشود. One Click Root از نرم افزار های جدید در زمینه روت گوشی های اندرویدی است که در این نوشته به روت گوشی ها با این نرم افزار میپردازیم.

مزیت این نرم افزار نسبت به سایر روش های روت این است که به سادگی و بدون نیاز به کار های تخصصی گوشی اندرویدی را روت میکند و از نقص های اینگونه نرم افزار ها پوشش ندادن تمامی گوشی هاست.

گوشی های روت شده با این نرم افزار(طبق گفته سایت سازنده):

  • Samsung Galaxy Note 4
  • Samsung Galaxy Note 3
  • Samsung Galaxy S6
  • Samsung Galaxy S5
  • Samsung Galaxy S4
  • روت گوشی های اندرویدی
روت اندروید
روت اندروید

دانلود نسخه کرک شده one click root :

 یکی از معروف ترین و بهترین نرم افزارهای روت کردن بر روی پلتفرم اندروید است. این نرم افزار دارای عملکردی قدرتمند و سازگاری قوی و استفاده آسان می باشد. شما می توانید به ساده ترین روش و تنها با یک کلیک، گوشی یا تبلت اندروید خود را روت کنید. این نرم افزار بسیار پایدار است و لازم به نگرانی در مورد استفاده از آن نیست.

Root Genius

  از بسیاری از برندها و مدل ها از جمله Samsung, HTC, LG, Sony, Motorola, HUAWEI, ZTE و … و نیز از نسخه های مختلف اندروید پشتیبانی می کند. دلیل اصلی برای روت کردن (root)، امکان استفاده آزاد و همچنین کنترل کامل گوشی و تبلت می باشد. همچنین می توانید طبق سلیقه و نیاز خود تغییرات دلخواه را در گوشی و تبلت خود اعمال کنید. به طور کلی عمل روت سبب بهبود عملکرد، امکان تغییر فایل های سیستم، کاربرد گزینه های بیشتر، نصب برنامه به کارت SD، به اشتراک گذاری بلوتوث و WiFi، داشتن آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، نصب رام های سفارشی و … می شود.

روت کردن گوشی با یک کلیک توسط Root Genius

نسخه اندروید روت جنیوس + نسخه ویندوز

یکی از مواردی که همیشه کاربران در مورد آن سوال داشته اند و به دنبال راهکاری بوده اند که آن را انجام دهند، روت کردن گوشی های همراه اندرویدی بوده است.

معمولا تمام کاربران در این مورد مشکل دارند و نمی توانند گوشی همراهشان را روت کنند. اگر در اطلاع باشید برنامه هایی جهت روت کردن گوشی همراه عرضه شده است که به کاربران امکان روت کردن گوشی تنها با یک کلیک را می دهد.

این بار نیز در سایت ApkTops یکی از همین برنامه ها تحت عنوان Root Genius را اماده کرده ایم که با استفاده از آن این امکان را خواهید داشت تا دستگاه اندرویدی خودتان را به سادگی روت کنید.

این نرم افزار می تواند به سادگی و با سرعت بسیار بالا گوشی شما را روت کند. این نرم افزار امکان پشتیبانی بیش از ۱۰ هزار دستگاه اندرویدی مختلف را دارد و می توانید از طریق ان عملیات روت را در صورتی که دستگاه شما از آ« پشتیبانی کند، انجام دهید.

توجه: وب سایت ApkTops در قبال استفاده های ناصحیح از این برنامه هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت. تمام مسئولیت ها و عواقب استفاده از این برنامه به عهده خود کاربر خواهد بود. لطفا اگر در مورد روت کردن گوشی اطلاعاتی ندارید، به هیچ وجه از این برنامه و دیگر برنامه های مشابه استفاده نکنید و برای روت کردن گوشی خود به تعمیرکاران معتبر مراجعه کنید.

نکته: این نرم افزار هم برای سیستم عامل ویندوز و هم برای سیستم اندروید عرضه شده است.

روت” یا همان “Root” در معنای لغوی به معنی “ریشه” می‌باشد.

اگر صاحب گوشی اندرویدی باشید، حتما عبارت “روت کردن گوشی” را شنیده‌اید. در واقع روت کردن باعث استفاده از ویژگی‌های و امکانات زیادی در گوشی می‌شود.

نرم‌افزار‌های مختلفی برای روت کردن گوشی هستند. ما در این مطلب 3 نرم‌افزار برتر در زمینه روت کردن گوشی اندروید را به صورت پکیج در اختیار شما قرار می‌دهیم.

در اصل روت کردن گوشی باعث استفاده کردن از ویژگی “متن باز بودن” اندروید می‌شود.

این پکیج شامل نرم‌افزار‌های “One Click Root”، “King Root” و “Root Genius” برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ویندوز می‌باشد. روت گوشی های اندرویدی

روش استفاده (نسخه ویندوزی روت جنیوس) :

  1. ابتدا USB debuging را از بخش developer option در تنظیمات گوشی فعال کنید.
  2. سپس گوشی را با کابل به کامپیوتر متصل کنید.
  3. نسخه ویندوزی برنامه را نصب و اجرا کنید.
  4. به اینترنت متصل باشید و سپس گزینه Rootit را انتخاب کنید و منتظر باشید تا گوشی روت شود.

در اندروید نیز روال روت کردن به همین ترتیب است.

One Click Root نام نرم افزاری است که قادر است با یک کلیک گوشی اندوریدی شما را روت کند. این نرم افزار با تمامی گوشی ها از جمله  سامسونگ، ال جی، HTC و… سازگار است. نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای  در زمینه روت گوشی ها و تبلت های اندروید می باشد. توسط این نرم افزار به سادگی و تنها با یک کلیک می توانید دستگاه های اندروید را روت کنید. همچنین این نرم افزار از تمامی مدل های گوشی از جمله HTC , LG , Samsung و Sony به طور کامل پشتیبانی می کند. باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که دخل و تصرف در فایل های سیستم در صورت نا آگاهی شما , می تواند باعث آسیب های جدی به گوشی شود , لذا تنها زمانی از نرم افزار استفاده کنید که اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.تایید کارکرد با این روش در دستگاه های زیر تایید شده است (اگر دستگاه LG شما در لیست زیر وجود ندارد ناراحت نشوید، به احتمال زیاد دستگاه شما هم پشتیبانی می شود)

ویژگی های نرم افزار One Click Root :

– روت کردن دستگاه های اندروید با یک کلیک

– افزایش سرعت و بهبود عملکرد گوشی

– افزایش عمر و بهبود عملکرد باتری دستگاه

– امکان نصب رام های سفارشی

– امکان نصب و دسترسی به نرم افزارهای بیشتر

– و بسیاری امکانات و ویژگی های دیگر

 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا