برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

نرم افزار sfp چیست و چه کاربردی دارد؟


نرم افزار sfp به عنوان یکی از بهترین نرم افزار های مراقبتی فرزندان از راه دور شناخته شده است و به والدین این فرصت را داده است که بتوانند از راه دور بر فعالیت های فرزندانشان کنترل داشته باشند و فعالیت های آن ها را بررسی نمایند. نرم افزار sfp اندروید و IOS را پوشش می دهد و شما قادر خواهید بود که با هر نوع سیستم عامل از آن استفاده نمایید. پس در ادامه همراه ما باشید تا درباره کارکرد این نرم افزار اطلاعات کاملی را در اختیارتان بگذاریم.

نرم افزار sfp چیست و چه کاربردی دارد؟

با نصب این نرم افزار بر روی سیستم عامل تان می توانید از راه دور بر روی تمام فعالیت های فرزندتان کنترل داشته باشید و بدانید که او چه نوع فعالیت هایی در شبکه های مجازی انجام می دهد و یا از لوکیشن و تماس های تلفنی و پیامک های او آگاه شوید. این نرم افزار به شما کمک خواهد نمود که از راه دور و در هر مکانی فرزندتان را زیر نظر داشته باشید. امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما می گذارد بسیار متنوع و گسترده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نرم افزار sfp

امکانات این نرم افزار چیست؟

از امکانات این نرم افزار می توانیم به ردیابی فرد مورد نظرتان و آگاه شدن از لوکیشن دقیق او اشاره نماییم. شما قادر خواهید بود تماس ها ‌و پیامک های فرد مورد نظرتان را به صورت کامل و دقیق دریافت نمایید و به کنترل و چک نمودن تمامی شبکه های مجازی افراد، همچون اینستاگرام و تلگرام بپردازید ‌و از فعالیت های فرد مورد نظرتان در شبکه های مجازی آگاه شوید. از کارکرد های خوب این نرم افزار این است که فرد مورد نظرتان هیچگاه به اینکه شما بر روی گوشی موبایل او تسلط پیدا کرده اید آگاه نخواهد شد و حتی باهوش ترین افراد نیز ذره ای شک نخواهند نمود.

 یکی از ویژگی های این نرم افزار آن است که به راحتی و به سرعت بر روی هر نوع سیستم عاملی نصب می شود و شما با کمک راهنمای فارسی قادر خواهید بود که به فعالیت های مورد نظرتان در این نرم افزار دست پیدا کنید و به سرعت به هدف دلخواهتان برسید. حتی این نرم افزار به شما ظرف ۴۸ ساعت اکانتی خواهد داد که با کمک آن می توانید این اکانت را به صورت تستی هک نمایید و به کنترل و نظارت آن بپردازید. پس شما همان ابتدا کار تمامی آموزش های لازم را در اختیار خواهید داشت و پیرامون کار با این نرم افزار به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد.

نرم افزار sfp

اپلیکیشن sfp بر چه آیتم هایی نظارت دارد؟

با نصب و دانلود نرم افزار sfp  برای هک می توانید که به امکانات زیادی دسترسی پیدا کنید. افرادی که مایلند بدانند فرزندانشان به چه مکان هایی می روند و یا با چه افرادی در ارتباط اند و چگونه در فضای مجازی حضور پیدا می کنند و یا حتی چه مدت زمانی را در این فضا صرف می نمایند، به دنبال راهی می گردند تا بتوانند از طریق آن به تمامی سوالاتشان پاسخ دهند. پس این نرم افزار راهی است تا والدین تمامی نگرانی هایشان را رفع نمایند و از این طریق به آسانی مراقبت های لازم را در رابطه با فرزندانشان انجام دهند.

نرم افزار sfp

دسترسی به مکاتبات فرزندان و سالمندان با کمک اپلیکیشن sfp چگونه است؟

ارتباطات شبکه های اجتماعی از جمله مکاتبات افراد با دوستانشان و همینطور مکالمه های کوتاه و طولانیشان و دسترسی آسان به موقعیت های مکانی افراد از جمله مواردی است که بعضی از والدین مایل اند که در رابطه با آن به یک قطعیت برسند و اطلاعات لازم را کسب نمایند. نرم افزار sfp به افراد کمک می کند تا بدانند فرد مورد نظرشان به چه بازی ها و نرم افزار هایی دسترسی دارند و چه مدت زمانی را صرف فعالیت در این بازی ها می نمایند.

تحت نظر گرفتن فرزندان توسط والدین به آن ها کمک می کند تا آن ها از جزئیات زندگی فرزندانشان آگاه شوند و به آسانی در رابطه با آشفتگی های فرزندشان مانند ناراحتی های روحی و روانی آن ها اطلاعاتی را به دست آورند. والدین از این راه قادر خواهند بود تا به راحتی از آسیب های احتمالی که پیش روی فرزندانشان وجود دارد با خبر شوند. خبر خوب هم برای والدین این است که آن ها به محض آنکه این نرم افزار را نصب نمایند می توانند اطمینان لازم را حاصل نمایند که فرزندانشان ذره ای شک نخواهند کرد زیرا این نرم افزار بلافاصله پس از نصب پنهان خواهد شد.

نرم افزار sfp

چرا نرم افزار sfp رایگان از امتیاز بالایی برخوردار است؟

با توجه به آنکه در نرم افزارهایی مانند گوگل پلی و اپل استور نرم افزار sfp قابلیت دانلود و دسترسی دارد، به راحتی می توانید در رابطه با رضایت کاربران این نرم افزار اطلاعات کسب نمایید. چرا که بیش از ده هزار نفر این نرم افرار را تایید نموده اند و نظرات خود را نیز ثبت نموده اند تا کاربران به راحتی بتوانند تصمیم بگیرند که نصب این نرم افزار تا چه حد به آن ها کمک خواهد نمود. این نرم افزار حریم خصوصی کاربران را حفظ خواهد نمود و دسترسی مهاجمان و افراد سود جو را به اطلاعات کاربران این نرم افزار قطع خواهد نمود.

ویژگی دیگر این نرم افزار آن است که خدمات بسیار گسترده ای در اختیار افرادی که به خرید اشتراک می پردازند و هزینه ای را پرداخت می نمایند تا از این نرم افزار استفاده کنند، قرار خواهد داد. نرم افزار sfp تنها نرم افزاری است که مورد تایید نرم افزار گوگل پلی است و تنها نرم افزاری است که والدین به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند‌.‌ از دیگر دلایلی که این نرم افزار از امتیاز بالایی برخوردار است این است که بر روی بسیاری از سیستم عامل های موجود نصب خواهد شد و پشتیبانی ۲۴ ساعته ای در اختیار کاربران این نرم افزار قرار خواهد گرفت.

نرم افزار sfp

مزایای اپلیکیشن sfp نسخه کلاینت برای سالمندان چیست؟

باید بگوییم که مزایا نرم افزار sfp نسخه کلاینت بیشتر برای افرادی است که با سالمندان در ارتباط اند و قصد دارند نگرانی های خود را در ارتباط با این افراد بر طرف نمایند. برخی سالمندان نیازمند مراقبت ها و محبت های بسیار شدیدی هستند و به همین خاطر افرادی که با سالمندان در ارتباط اند باید مراقب تمامی فعالیت های این افراد باشند و به هر نحوی از آن ها مراقبت نمایند‌ و از موقعیت های مکانی و رفت و آمد هایشان آگاه شوند‌. نرم افزار sfp در این زمینه به اطرافیان افراد سالمند کمک خواهد نمود‌.

نسخه کلاینت این نرم افزار نسخه ای بسیار دقیق است و نحوه استفاده از آن نیز بسیار آسان و راحت می باشد. این نسخه برای مراقبت از فرزند کودکتان نیز طراحی شده است و می تواند به شما کمک کند تا به صورت نقطه به نقطه از مکان فرزندتان آگاه شوید. کلاینت نرم افزار sfp بر روی آیفون و اندروید قابلیت نصب پیدا کرده است و به راحتی به انتقال داده ها میان گوشی فرزند و والدین خواهد پرداخت و از این بابت هیچ مشکلی را به وجود نخواهد آورد.

نرم افزار sfp

نرم افزار sfp برای آیفون چه مزایایی را در اختیار کاربران می گذارد؟

علاوه بر آنکه این نرم افزار پیامک های دریافتی و ارسالی فرد مورد نظرتان را کنترل می کند، راهکار هایی را به شما ارائه می دهد تا فرزندان و افراد سالمندی که در نزدیکی شما حضور دارند و کارمندان و کارکنان خود را زیر نظر داشته باشید‌. اگر بخواهید بر فعالیت های کارمندانتان نظارت داشته باشید و لیستی از ارتباطات آن ها اعم از تماس و پیامک هایشان را به دیگر افراد مرتبط به بیزینس و کار به دست آورید، آنگاه باید این نرم افزار را بر روی سیستم عامل آن ها که می تواند آیفون و یا اندروید باشد نصب نمایید‌.

 این لیست تماس و پیامک، همراه با نام مخاطبی است که بر روی سیستم عامل آن ها ذخیره شده است و به راحتی می تواند به شما کمک کند تا نگرانی ها و دغدغه هایتان در رابطه با فرد مورد نظرتان بر طرف شود. همچنین نرم افزار sfp آیفون و اندروید این قابلیت را دارد که برای فرزندان خود محدوده ای را مشخص نمایید تا تنها در آن محدوده حضور پیدا کنند و از آن محدوده اجازه خروج نداشته باشند و اگر از این منطقه مجاز خارج شوند به سرعت به شما اطلاع داده شود.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا