آموزش کامل صفرتا صد اندرویدهمه چیز درباره سیستم عامل اندروید

نصب اندروید روی ویندوز لپ تاپ در کامپیوتر و مک

اگر تمایل دارید تا برنامه ها و بازی های اندرویدی را روی کامپیوتر شخصی خود اجرا کنید، تا انتهای این مقاله با کوک موبایل همراه باشید. در ادامه به معرفی ۱۳ بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ خواهیم پرداخت. شبیه‌ سازی اندروید ویندوز

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷

محتوا پنهان

به برنامه هایی که امکان نصب سیستم عامل اندروید روی کامپیوتر را فراهم می‌آورند، شبیه ساز اندروید گفته می‌شود. امروزه با افزایش محبوبیت اندروید، محبوبیت شبیه سازهای این سیستم عامل نیز در میان کاربران رشد چشمگیری داشته است. با نصب شبیه ساز اندروید در کامپیوتر می‌توان به برنامه ها و بازی های اندرویدی روی صفحه نمایش بزرگ‌تر به همراه موس و کیبورد دسترسی داشت. خوشبختانه برنامه های شبیه ساز اندروید متعددی برای کامپیوترها ارائه شه که در ادامه به معرفی بهترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

شبیه ساز اندروید:

در این مقاله قصد داریم تا بهترین شبیه ساز های اندروید برای ویندوز را برای شما معرفی کنیم. در ادامه همراه وبلاگ SPY24 باشد. هماهنطور که میدانید بازی ها و نرم افزار های اندرویدی روز به روز بهتر و نیاز به سخت افزار های قوی تری دارند و از طرفی برای همگان ممکن نیست که با بخواهیم مدام گوشی موبایل هوشمند خود را تعویض کنیم به همین خاطر سازندگان نرم افزار های کامپیوتری برای حل این مشکل شبیه ساز های اندروید را ارایه کردند که میتواند کار را برای کاربران راحت کند. شما با استفاده از شبیه ساز ها میتوانید فضایی دقیقا مشابه گوشی اندرویدی خود داشته و با استفاده از سخت افزار کامپیوتر خود سنگین ترین بازی ها و برنامه های اندرویدی را برای رایانه شخصی خود اجرا کنید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر (ویندوز و مک او اس)

برنامه های زیادی وجود دارند که با استفاده از آن ها می‌توانید محیط سیستم عامل اندروید را در کامپیوتر ویندوزی یا مک بوک خودتان شبیه سازی کنید. به این برنامه ها اصطلاحا برنامه های شبیه ساز اندروید گفته می‌شود. از طریق این ابزارها قادر خواهید بود که اپلیکیشن های اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوترتان اجرا نمایید.

برای مثال با استفاده از یک شبیه ساز اندروید می‌توانید بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را در کامپیوترتان اجرا کنید. ما پیش از این نحوه انجام این کار را در مقاله “هک تلگرام با روش علمی ! جلوگیری از رخنه تلگرام با چند ترفند ساده حساب تلگرامی“ خدمتتان آموزش داده بودیم. اما باید بدانید که ابزارهای شبیه ساز اندروید مختلفی هم اکنون برای کامپیوتر های شخصی و سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز و مک او اس ایکس ارائه شده‌اند. ولی کدامیک از آن‌ها بهترین کیفیت را ارائه می‌کنند؟

ما در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین شبیه ساز های اندروید برای کامپیوتر (ویندوز و مک او اس) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

Remix OS Player

رمیکس یک سیستم عامل اندروید برای سیستم های کامپیوتری میباشد، که میتوانید آن را بر روی سیستم خود نصب نمایید و سپس نرم افزار های اندروید را بر روی کامپیوتر نصب کنید. این سیستم عامل توسط شرکت Jide ساخته شده و به صورت رایگان ارائه شده است و با استفاده از آن میتوانید به فروشگاه نرم افزار های اندروید نیز دسترسی داشته باشید. تا کنون شبیه‌سازهای زیادی چون Blustacks یا NOX Player برای اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی ویندوز منتشر شده است که هر کدام در کنار مزایای خود، معایب و نواقصی هم دارند. یکی از جدیدترین شبیه‌سازهای منتشر شده در این بخش Remix OS Player نام دارد که گفته می‌شود می‌تواند شما را از نمونه‌‌های مشابه بی‌نیاز کند.

به گفته‌ی تیم سازنده‌ی این برنامه رابط کاربری این ماشین مجازی به‌گونه‌ای طراحی شده است که فرقی نمی‌کند دستگاه (این رابط کاربری روی محصولات مختلف نصب شده است) شما ۳ گیگابایت یا ۵۱۲ مگابایت رم داشته باشد. طراحی رابط کاربری رمیکس اواس پلیر براساس اندروید ۶ مارشمالو طراحی شده است.  ولی حدس می‌زنیم بهترین توصیف از طراحی این شبیه‌ساز اندروید همان چیزی باشد که قرار است برای ادغام و اجرای اپلیکیشن‌های اندروید از طریق سیستم عامل کروم در کروم‌بوک‌ها انجام شود. میزان مصرف منابع سیستم در رمیکس پلیر خیلی زیاد نیست ولی یادتان باشد با یک ماشین مجازی روبرو هستید که قطعا می‌تواند روی عملکرد و سرعت دستگاه شما موثر باشد.

MEmu شبیه‌ سازی اندروید

نرم افزار MEmu یکی از بهترین شبیه ساز های اندروید در ویندوز است که به شما قابلیت اجرای برنامه و بازی های اندرویدی در ویندوز را می دهد. این برنامه دارای سرعت فوق العاده بالایی در اجرا است و توسط ربات کلش بات نیز پشتیبانی می شود. اولین نکته ای که در مورد برنامه ممو به خوبی نمایانی می کند، قدرت بسیار بالای آن در اجرای بازی های apk در گوشی می باشد. این نرم افزار قدرت پردازشی بسیار بالایی در اجرای انواع بازی ها می باشد. طبق تستی که توسط برنامه انتوتو بنچ مارک گرفته شده است، این اپلیکیشن دارای بالاترین سطح قدرت در میان تمام گوشی های مطرح بازار می باشد. همانطور که از تصویر زیر نیز پیداست، این نرم افزار موفق به کسب رتبه اول در میان گوشی های مطرح و پرجم دار بازار شده است.

نرم افزار MEmu از انواع سخت افزارها و سیسیتم عامل های مختلف پشتیبانی می کند. سازگاری با انواع سخت افزارها و سیستم عامل های مختلف از جمله مواردی است که این برنامه را از برنامه ایی همانند بلواستکس یک سر و گردن بالاتر می برد. این نرم افزار در حال حاضر با ویندوز های ۷ و ۸ و ۸٫۱ و ۱۰ سازگاری کامل دارد. همچنین سازگاری با پردازنده های اینتل، ADM و … از نیز از دیگر موارد این برنامه کامپیوتر می باشد. برای استفاده از این نرم افزار هیچ مشکلی از لحاظ گرافیکی نیز نخواهید داشت. چرا که این برنامه از انواع کارت های گرافیک که در بازار موجود هستند، پشتیبانی می کند.

Nox Player شبیه‌ سازی اندروید

نرم افزار Nox App Player شبیه ساز اندروید در ویندوز ، یک نرم افزار بسیار قدرتمند برای شبیه سازی و اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر می باشد . در نرم افزار Nox App Player کاربران می توانند با وصل کردن دیوایس خود به کامپیوتر تمام بخش های مختلف گوشی را مدیریت کنند . نرم افزار Nox App Player شباهت زیادی به نرم افزار محبوب بلواستیک دارد که از محیط گرافیکی بهتر و رابط کاربر پسندتری برخوردار می باشد .

نرم افزار Nox App Player بر روی یک ماشین سفارشی مجازی ساخته شده است که در آندروید ۴٫۴٫۲ توسعه یافته است . یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار رایگان بودن آن است و نیازی به کرک و سریال نامبر ندارد و همچنین از ویندوز ۱۰ نیز پشتیبانی می کند . در نرم افزار Nox App Player می توانید خیلی راحت همزمان چند بازی و نرم افزار را اجرا کنید که محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت ، این نرم افزار قابلیت انتخاب نوع دستگاه و انتخاب رزولوشن را برای کاربران فراهم کرده است . و همچنین قابلیت تایپ کردن صفحه کلید ، ادغام دوربین و میکروفون از توابع اساسی این نرم افزار می باشد.بهترین شبیه ساز های اندروید

BlueStacks شبیه‌ سازی اندروید

تقریبا میتوان گفت Blue Stacks  یکی از قدیمی ترین و البته محبوب ترین شبیه ساز های اندروید برای ویندوز است که تا کنون نسخه های زیادی از این برنامه منتشر و در اختیار کاربران قرار گرفته نرم افزار BlueStacks هم مثل سایر نرم افزارهایی که یک سیستم عامل را شبیه سازی میکنند دارای محدودیت هایی است. مثلا برخی از پردازنده ها (CPU) را پشتیبانی نمیکند و ممکن است روی برخی از کامپیوتر ها نصب نشود. همچنین امکان نصب برخی از بازی ها و نرم افزارهای اندروید که حتما نیاز به پردازنده ARM دارند وجود ندارد.

علاوه بر این برخی از اپلیکیشن هایی که برای اجرا نیاز به سخت افزار یا سنسورهای مخصوص موبایل دارند روی BlueStacks قابل نصب و اجرا نیستند. با این نرم افزار می توانید اطلاعات، تصاویر، ویدیو ها و غیره را بین ویندوز و اندروید به اشتراک بگذارید. هرچند هنوز Android Market گوگل از این نرم افزار پشتیبانی نمی کند اما باز هم می توانید صدها نرم افزار تست شده را با BlueStacks در ویندوز اجرا کنید. با این نرم افزار حتی می توانید میانبر نرم افزارهای اندرویدی مورد علاقه خود را برروی دسکتاپ قرار دهید تا به آنها دسترسی ساده و سریع داشته باشید.این نرم افزار روی ویندوز های XP, 7, 8 و ۱۰ قابل نصب است.بهترین شبیه ساز های اندروید

بلواستکس دارای محیطی کاربر پسند و امکاناتی زیاد است که با اکثر برنامه و بازی های اندروید سازگاری کامل دارد.

AMIDuOS شبیه‌ سازی اندروید

AMIDuOS 2 Lollipop از ابزارهای جدید شبیه ساز اندروید در ویندوز می باشد ، توسط این نرم افزار بدون داشتن دیوایس اندروید قابلیت تجربه محیط اندروید و نصب برنامه ها و بازی های اندروید را در ویندوزهای ۷ و ۸ ۱۰ و  همچنین تبلت های ویندوزی دارا خواهید بود. با این ابزار بدون نیاز به بوت دوگانه و بسیار سریع قابلیت سوییچ بین ویندوز و شبیه ساز اندروید را دارا خواهید بود.

توسط این ابزار شما قادر به نصب اکثریت نرم افزارها و بازی های اندروید روی ویندوز را دارا خواهید بود. نرم افزار از شتاب دهنده ۳D برای دسترسی سریع و با گرافیک بالا به نرم افزار استفاده می کند. این ابزار همچنین قابلیت پشتیبانی از درایور OpenGL برای اجرای بازی های با گرافیک بالای اندروید را دارا می باشد. همچنین این ابزار از درایورهای روی کامپیوتر و لپ تاپ شما نظیر میکروفون ، بلوتوث ، حسگر نور محیط ، شتاب سنج ، Gyrometer ، قطب نما پشتیبانی می کند.

AMIDuOS میتواند اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز شما اجرا کند. بدین صورت که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید بهرهمند شوید.

LeapDroid

LeapDroid لیپ دروید نرم افزار قدرتمندی برای نصب بازی و نرم افزار اندروید بر روی کامپیوتر می باشد. ممکن است که شما نیز یکی از استفاده کنندگان نرم افزار Bluestacks باشید، اگرچه این نرم افزار به شدت محبوب می باشد، اما دیگر بهترین نیست.

این برند اعلام می کند که قوی ترین شبیه ساز بازی های اندرویدی بر روی  کامپیوتر را ساخته است که با نام Leap Droid شناخته می شود. این نرم افزار برای ویندوز های ۱۰، ۸، ۷ ساخته شده است و هم چنین روی نسخه های ۳۲ یا ۶۴ بیتی به خوبی اجرا می شود. هر کس دلیل خودش را برای اجرای بازی های اندرویدی بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ دارد، ولی یکی از دلایلی که اغلب برای بازیکنان پیش می آید این است که می خواهند بازی اندرویدی خود را بر روی صفحه ای بزرگتر  انجام دهند.

یکی از راه هایی که با آن می توانید این کار را انجام دهید، LeapDroid می باشد. این برنامه رایگان است و با x86 و ARM game ها نیز سازگار می باشد. این  نرم افزار تضمین می کند که بیشترین مقدار FPS را برای شما به نمایش بگذارد. این به این معنی است که شما بازی روان، بدون هیچ گونه ایست و Dly  ای را با بیشترین کیفیت ممکن تجربه خواهید کرد. همچنین، سیستم شبیه سازی کیبورد این نرم افزار نیز به خوبی تمامی کنترل ها و رابط برنامه را تشخیص داده و به نمونه کامپیوتری آن، تبدیل می کند.

به نظر می رسد فشار دادن دکمه های کیبورد، بهتر و راحت تر از ضربه زدن بر روی اسکرین سیستم عامل اندرویدی باشد، چرا که دیگر خیالتان بابت افتادن هرگونه خش بر روی اسکرین راحت است. شما می توانید LeapDroid را به شکل چندگانه باز کنید تا بتوانید چندین اکانت مختلف را روی یک کامپیوتر داشته باشید. این نرم افزار به طور خودکار آپدیت می خورد و اگر هر گونه باگی در آن پیدا شود، به سرعت رفع می شود. پیشنهاد می شود که از سیستم قوی برای این نرم افزار استفاده کنید.

شبیه ساز Android Studio (اندروید استودیو)

شبیه ساز اندروید استودیو (Android Studio) توسط کمپانی گوگل ارائه شده و از بهترین شبیه ساز برای ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ به شمار می‌رود. این شبیه ساز نیز همانند Genymotion برای توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها مناسب خواهد بود. شبیه ساز مذکور شامل ابزار و پلاگین‌های مختلف جهت ساخت اپلیکیشن می‌شود.

برنامه Android Studio (اندروید استودیو) از یک شبیه ساز پیش فرض هم بهره می‌برد. با این وجود قابلیت‌های کمتری نسبت به شبیه ساز Genymotion در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بدون شک شبیه ساز Android Studio برای استفاده عمومی و اجرای بازی‌های سنگین مناسب نخواهد بود. لازم به ذکر است که راه‌اندازی شبیه ساز Android Studio می‌تواند کمی دشوار باشد. با این حال محبوبیت بسیاری در میان توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندرویدی دارد.

دانلود شبیه ساز اندروید استودیو (Android Studio):

Genymotion

Genymotion نام یکی دیگر از نرم افزارهای شبیه سازی است که می تواند سیستم عامل اندروید را به سادگی در ویندوز بارگزاری و اجرا کند. نرم افزاری که به صورت کاملا پیشرفته آماده شده و قابلیت نصب و اجرای تمامی نرم افزارها و بازی های اندروید را دارا می باشد. سرعت اجرای مناسب و سهولت در بهره گیری از سیستم عامل ان

دروید از جمله مهم ترین خصوصیات این ابزار محسوب می شود.این ابزار توانایی آن را دارد که تمامی آنچه برروی گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید اجرا می شود را دقیقا با همان کیفیت و امکانات برروی سیستم عامل ویندوز اجرا و بارگزاری نماید.

به این ترتیب به راحتی می توان با امکان هماهنگ سازی Genymotion و ابزارهایی که در آن استفاده می شوند با گوشی تلفن همراه به راحتی بسیاری از کارها را سریعتر انجام داد. اتصال به اینترنت و قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها هم از دیگر قابلیت هایی است که این ابزار به کاربران ارائه می دهد.

هر چند که شبیه ساز های زیادی برای معرفی وجود دارند ولی این هفت شبیه ساز در بین کاربران از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند.

BlueStacks 4.180.0.1051 Win/Mac شبیه ساز اندروید در ویندوز

BlueStacks

 بلواستکس نرم افزاری حرفه ای که به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در کامپیوتر ها و تبلت ها اجرا کنید. همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین اندروید و ویندوز سوئیچ کنید.

همچنین می توانید آیکون های برنامه های اندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط برنامه BlueStacks میتوانید نرم افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید.

در اختیار داشتن Bluestacks می تواند آنچه پیش از این روی گوشی خود یا دوستان می دیدید از این پس بر روی کامپیوتر و پیش رویتان است، که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید. علاوه بر این، قابلیت همگام سازی برنامه BlueStacks به شما این اجازه را می دهد تا از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بتوانید روی رایانه خود پشتیبان بگیرید.

BlueStacks 4.180.0.1051 Win/Mac شبیه ساز اندروید در ویندوز برنامه
نصب اندروید روی ویندوز لپ تاپ در کامپیوتر و مک 7

قابلیت های نرم افزار BlueStacks

  • اجرای بازی ها و برنامه های اندروید در ویندوز و تبلت ها
  • دارای تمامی ویژگی های اندروید
  • پشتیبانی از بسیاری برنامه های اندروید
  • دارای گرافیک بالا و HD
  • برنده جایزه در CES
  • قابلیت همگام سازی برنامه
  • امکان پشتیبان گیری از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بر روی کامپیوتر
  • دارای گدجت برای ویندوز
  • امکان اتصال به اینترنت
  • و …

دانلود BlueStacks بلو استکس

اجرای نرم افزار و بازی های اندروید در کامپیوتر 

+ آموزش فارسی نصب بلو استکس روی کامپیوتر 
نرم افزار مجانی بلو استکس BlueStacks امکان اجرای نرم افزارهای Android را برروی ویندوز فراهم می کند. این نرم افزار که توسط BlueStacks تولید شده، قادر است نرم افزارهای اندرویدی را برروی کامپیوتر و تبلت های ویندوزی اجرا کند. App Player، نرم افزار های تبلت و تلفن های اندرویدی را درحالت تمام صفحه و یا در سایز پنجره و بدون هیچ گونه تغییری در نرم افزار اجرا می کند.

با این نرم افزار می توانید اطلاعات، تصاویر، ویدیو ها و غیره را بین ویندوز و اندروید به اشتراک بگذارید. هرچند هنوز Android Market گوگل از این نرم افزار پشتیبانی نمی کند اما باز هم می توانید صدها نرم افزار تست شده را با BlueStacks در ویندوز اجرا کنید. با این نرم افزار حتی می توانید میانبر نرم افزارهای اندرویدی مورد علاقه خود را برروی دسکتاپ قرار دهید تا به آنها دسترسی ساده و سریع داشته باشید.این نرم افزار روی ویندوز های XP, 7, 8 و ۱۰ قابل نصب است.

شبیه ساز Genymotion

شبیه ساز Genymotion یک شبیه ساز اندروید معمولی نیست. بلکه این شبیه ساز برای توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی ارائه شده است. شبیه ساز Genymotion این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را بر روی دستگاه‌های مجازی با نسخه‌های مختلف اندروید، تست کنند. این شبیه ساز از Android SDK و برنامه Android Studio پشتیبانی می‌کند. همچنین علاوه بر امکان نصب آن بر روی ویندوز، می‌توان آن را روی سیستم عامل‌های macOS و لینوکس نیز نصب نمود.

از آنجایی که شبیه ساز Genymotion برای توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها ارائه شده، شامل قابلیت‌ها و ویژگی‌های مورد نیاز توسعه دهندگان می‌شود. بنابراین ممکن است برای کاربرانی که قصد اجرای بازی و برنامه های اندروید روی کامپیوتر را دارند، گزینه چندان مناسبی نباشد.

دانلود شبیه ساز Genymotion:

شبیه ساز Ko Player

شبیه ساز Ko Player از دیگر بهترین شبیه ساز اندروید برای ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ محسوب می‌شود. این شبیه ساز در تلاش است تا تجربه اجرای بازی‌ بدون وقفه و یا به اصطلاح بدون لگ را برای کاربران خود فراهم کند. شبیه ساز مذکور به صورت رایگان قابل استفاده است. با این وجود شامل تبلیغات درون برنامه‌ای هم می‌شود. نصب شبیه ساز Ko Player بسیار آسان بوده و از کیبورد و گیم پد هم پشتیبانی می‌کند. از معایب شبیه ساز Ko Player می‌توان به هنگ کردن آن اشاره کرد. همچنین حذف این شبیه ساز از روی کامپیوتر به دلیل وجود باگ کمی دشوار خواهد بود.

دانلود شبیه ساز Ko Player:

نرم افزار BlueStacks واقعا چه کاری انجام میدهد؟


کار اصلی این نرم افزار، شبیه سازی سیستم عامل اندروید است. در واقع با این نرم افزار شما یک موبایل مجازی اندرویدی در ویندوز خود خواهید داشت.

توجه:


نرم افزار BlueStacks هم مثل سایر نرم افزارهایی که یک سیستم عامل را شبیه سازی میکنند دارای محدودیت هایی است. مثلا برخی از پردازنده ها (CPU) را پشتیبانی نمیکند و ممکن است روی برخی از کامپیوتر ها نصب نشود. همچنین امکان نصب برخی از بازی ها و نرم افزارهای اندروید که حتما نیاز به پردازنده ARM دارند وجود ندارد. علاوه بر این برخی از اپلیکیشن هایی که برای اجرا نیاز به سخت افزار یا سنسورهای مخصوص موبایل دارند روی BlueStacks قابل نصب و اجرا نیستند.

آموزش نصب یک فایل اندرویدی (با پسوند apk.) در نرم افزار BlueStacks


۱٫ برنامه را نصب کنید. نرم افزار به صورت BlueStacks Gadget در دسکتاپ یا منوی استارت ظاهر خواهد شد.
۲٫ روی فایل اندرویدی مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه Open With را بزنید.
۳٫ دکمه Browse را برای انتخاب برنامه بزنید.
۴٫ شاخه Program Files\BlueStacks را مرور کرده و HD-ApkHandler را انتخاب کنید.
۵٫ روی OK کلیک کنید تا فایل  apk. مورد نظر توسط BlueStacks اجرا شود.
 حالا اگر روی BlueStacks Gadget کلیک کنید مشاهده میکنید که برنامه مورد نظر در لیست برنامه های BlueStacks اضافه شده است. آن را اجرا کنید.

نحوه دسترسی مستقیم به SDCard در نرم افزار BlueStacks: (برای کپی فایل و Data)


– یک نرم افزار مدیریت فایل اندروید را در BlueStacks نصب کنید.
– فایل هایی که میخواهید به این موبایل مجازی انتقال دهید را در این مسیر در ویندوز خود کپی کنید:

C:\Program Files\BlueStacks\UserData\SharedFolder

– نرم افزار مدیریت فایل را در BlueStacks اجرا کنید. اکنون میتوانید به این فایل های کپی شده دسترسی داشته باشید و آن را به SDCard انتقال دهید.

 سیستم مورد نیاز برای اجرای نرم افزار :


 OS: Windows XP, Vista, 7, 8, 10 (32-bit, 64-bit
RAM: 3 GB (with less installer throws an error

HDD: 500 MB (for the program

قبل از دانلود تفاوت نسخه ها را بخوانید :

نسخه های ۲ و ۳ و ۴ باید حتما تحریم شکن روی ویندوز فعال شده باشد و توسط آن بتوانید وارد اکانت گوگل خود شوید و این برای برخی از کاربران مشکل ساز می باشد ،  گوگل پل سرویس و گوگل پلی گیمز را آپدیت کنید.

MEmu Android Emulator 7.1.3 شبیه ساز اندروید در ویندوز

MEmu شبیه‌ سازی اندروید

 نرم افزاری مفید برای افرادی که طرفدار اندروید هستند و به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در ویندوز اجرا کنید. توسط نرم افزار MEmu که دارای اندورید نسخه ۵ و ۷٫۱ ( که از طریق کنترل پنل نرم افزار بصورت آنلاین نصب میشود ) میباشد، میتوانید اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز خود تست و استفاده کنید. این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید بهره مند شوید.

توضیحات شبیه‌ سازی اندروید

  • جهت اجرای این نرم افزار ، پردازنده شما باید قابلیت مجازی سازی (Intel VT-x/AMD-V) را داشته و گزینه Virtual Technology در تنظیمات مادربرد شما فعال باشد.
  • مدت زمان نصب نرم افزار وقتی روی ۹۹% ثابت میماند متغیر است ( نهایت ۱ الی ۲ ساعت ، شاید بیشتر زمان میبرد ) و بستگی به سخت افزار سیستم شما دارد.

MEmu Android Emulator 7.1.3 شبیه ساز اندروید در ویندوز برنامه
نصب اندروید روی ویندوز لپ تاپ در کامپیوتر و مک 8

 نرم افزار MEmu شبیه‌ سازی اندروید

 شبیه ساز عالی اندروید در ویندوزMEmu میمو نام نرم افزار رایگان و چینی برای نصب نرم افزار و بازی های اندروید در ویندوز می باشد ، توسط این نرم افزار قابلیت شبیه سازی اندروید ۵٫۱٫۱ را روی کامپیوتر خود خواهید داشت ، در مقایسه با سایر شبیه ساز ها میمو قابلیت سفارشی سازی کامل را دارا می باشد ، بدین صورت که شما می توانید میزان رم اختصاص یافته ، پردانزده تخصیص یافته و … را به راحتی برای نرم افزار تعیین کنید.

همچنین قابلیت رد و بدل کردن فایل ها بین ویندوز و شبیه ساز بسیار آسان تر از سایر شبیه ساز ها در دسترس می باشد ، این ابزار از قابلیت کشیدن و رها کردن فایل های apk پشتیبانی می کند و می توانید تنها با کشیدن فایل ها روی میمو MEmu به نصب اپ های اندروید بپردازید ، این ابزار بسیار سریع می باشد و البته تنها نقطه ضعف آن این است که برخی از منو ها ( حدود ۵% ) هنوز به انگلیسی ترجمه نشده اند که امیدواریم این مشکل نیز حل شود ، البته در کار نرم افزار اختلالی ایجاد نمی کند. از جمله نرم افزارهای معروف دیگر شبیه ساز اندروید در کامپیوتر می توان به نرم افزار بلو استکس و نوکس پلیر اشاره داشت.

قابلیت های شبیه ساز اندروید MEmu میمو شبیه‌ سازی اندروید

– نصب آسان اپ های اندروید تنها با کشیدن و رها کردن

– توانایی رد وب دل کردن سریع فایل ها بین ویندوز و میمو

– قابلیت سفارشی سازی رم ، پردازنده و گرافیک برای نرم افزار

– رابط کاربری شبیه سازی شده بر پایه اندروید ۵٫۱٫۱

– کاملا رایگان و بدون نیاز به کرک

– پشتیبانی از دسته بازی

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای نرم افزار MEmu میمو :

 OS : Windows XP SP3 / 7 / 8.1 / 10
Prosessor : Intel / AMD
RAM : 2 GB 
Directx : 9.0c
Hard Disk : 5 GB

در پردازنده های AMD زیر ممکن است به درستی اجرا نشود : شبیه‌ سازی اندروید


    AMD Athlon ™ 64 X2 DUAL CORE Processor 4000+
    AMD Athlom(tm) X4 905e processor 2.3
    X4 610e
    X2 Dual 5600+
    X2 DUAL 4800+
    X4 965
    X2 250
    X2 4600+
    X2 4200+

NoxPlayer 6.6.0.3 Win/Mac شبیه ساز اندروید در ویندوز و مک

 نرم افزاری مفید برای افرادی که طرفدار اندروید هستند و به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در ویندوز اجرا کنید. توسط این برنامه میتوانید اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز خود تست و استفاده کنید. این بدان معنی است که میتوانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار میکردید بهره مند شوید.

NoxPlayer 6.6.0.3 Win/Mac شبیه ساز اندروید در ویندوز و مک برنامه
نصب اندروید روی ویندوز لپ تاپ در کامپیوتر و مک 9

توضیحات

  • جهت نصب این نرم افزار پردازنده شما باید قابلیت مجازی سازی را داشته (Intel VT-x/AMD-V) و گزینه Virtual Technology در تنظیمات مادربرد شما فعال باشد.

Nox App Playerنوکس پلیر ابزار شبیه ساز جدید اندروید برای کامپیوتر می باشد که توسط آن قادر به اجرای بازی و نرم افزارهای اندروید روی کامپیوتر می باشید. توسط این ابزار تجربه یک گوشی یا بهتر بگویم تبلیت اندروید را در کامپیوتر خود خواهید داشت ، نمر افزار قابلیت مچ شدن با گوگل پلی استور را دارا می باشد و اکثر نرم افزارهای اندروید روی این ابزار در کامپیوتر قابلیت نصب را دارا می باشند. این ابزار همچنین قابلیت چند نفره را دارا می باشد و هر کاربر می تواند با یوسر مختص خود وارد آن شود ! نرم افزار قابلیت پشتیبانی از کیبورد ، ماوس و دسته بازی را دارا می باشد. همچنین در این زمینه می توان به دانلود بلو استکس , دانلود memu و دانلود LDPlayer اشاره کرد.

قابلیت های نرم افزار نوکس پلیر Nox App Player شبیه‌ سازی اندروید

– اجرای اندروید ۴٫۴٫۲ روی کامپیوتر

– قابلیت نصب گوگل پلی استور و مچ شدن با ان

– پشتیبانی از گیم پد

– پشتیبانی از حالت چند نفره که می توان با سهولت فعال شود

– سفارشی کردن مقدار استفاده از پردازنده و اشغال کردن حافظه اشغال و وضوح صفحه

LDPlayer 4.0.13 شبیه سازی اندروید در ویندوز

LDPlayer شبیه‌ سازی اندروید

 یک نرم افزار شبیه ساز اندروید برای کاربران ویندوز میباشد که به راحتی در ویندوز قابل اجرا میباشد. برنامه LDPlayer بر اساس اندروید ۵٫۱٫۱، از طیف گسترده ای از سازگاری در اجرای بازی با کارایی بالا، گرافیک بالا در کامپیوتر پشتیبانی می کند. علاوه بر اجرای کردن بازی های اندرویدی در ویندوز ، شما همچنین می توانید به Google Play Store برای دانلود برنامه های دیگر دسترسی داشته باشید و موقعیت مکانی دستگاه را مشخص کنید. با طراحی چند منظوره و تنظیمات کاربر پسند، LDPlayer به معنای واقعی کلمه بهتر از یک گوشی هوشمند واقعی عمل می کند.

LDPlayer 4.0.13 شبیه سازی اندروید در ویندوز کامپیوتر برنامه
نصب اندروید روی ویندوز لپ تاپ در کامپیوتر و مک 10

توضیحات

  • جهت اجرای این نرم افزار ، پردازنده شما باید قابلیت مجازی سازی (Intel VT-x/AMD-V) را داشته و گزینه Virtual Technology در تنظیمات مادربرد شما فعال باشد.

LDPlayer  شبیه ساز رایگان اندرویدی برای افرادی است که می خواهند بازی های اندرویدی را به راحتی روی کامپیوتر خود اجرا کنند. این برنامه که اندروید ۵٫۱٫۱ را در سیستم شما شبیه سازی می کند از مجموعه گسترده ای از بازی های روز دنیا با گرافیک بالا پشتیبانی می کند. علاوه بر انجام بازی های اندرویدی در کامپیوتر؛ می توانید به گوگل پلی برای دیگر اپلیکیشن ها نیز دسترسی داشته باشید. رابط کاربری دوستانه، و سرعت بالا در اجرای بازی های سنگین، LDPlayer را به گزینه ای مناسب برای شبیه سازی اندروید در کامپیوتر تبدیل می کند.شما می توانید فایل های apk را از اینترنت دانلود کنید و آن ها را بکشید و درون محیط این برنامه بیاندازید تا اجرا شوند. کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است و نیازی به پیکربندی خاص ندارد. این نرم افزار لینکی مستقیم به گوگل پلی برای شما فراهم می کند که راحت تر بتوانید بازی های دلخواه خود را در آن بیابید و دانلود کنید. شما قادر به ایججاد کردن مکرو نیز هستید. زمانی این ویژگی به کار می آید که با بازی های پیشرفته ای سر و کار دارید که به حساسیت فشار، کشیدن، یا کلیک کردن تکیه کرده اند. LDPlayer شبیه سازی روان و مناسب است که هم به کار مصرف کنندگان و هم توسعه دهندگان اندروید می آید.

ویژگی های نرم افزار LDPlayer شبیه‌ سازی اندروید

– شبیه سازی اندروید ۵٫۱٫۱

– سرعت بالا در اجرای بازی های سنگین

– ساختن macro برای بازی های پیشرفته

– رابط کاربری دوستانه

– بدون نیاز به پیکربندی های پیچیده

– باز کردن اپلیکیشن ها با انداختن آن ها به درون برنامه

– دارای لینک مستقیم به گوگل پلی

Droid4X 0.11.1 شبیه ساز اندروید

Droid4X شبیه‌ سازی اندروید

 نرم افزاری مفید برای افرادی که طرفدار اندروید هستند و به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در ویندوز اجرا کنید. توسط این برنامه میتوانید اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز خود تست و استفاده کنید. این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید بهرهمند شوید.

کامپیوتر برنامه
نصب اندروید روی ویندوز لپ تاپ در کامپیوتر و مک 11

توضیحات :

  • این نرم افزار Root شده میباشد.

Andy Android Emulator 47.260.1096 نصب برنامه های اندروید در ویندوز

Andy Android Emulator For PC

 نرم افزاری کاربردی جهت شبیه‌ سازی اندروید در ویندوز میباشد. Andy امکان اجرای اپلیکیشن‌ های اندرویدی را فراهم می‌سازد. دلایل زیادی وجود دارد که از یک شبیه‌ ساز اندرویدی استفاده کنیم. به‌ طور مثال ممکن است بخواهید از iPhone سوییچ کنید به نکسوس گوگل که در این صورت می‌توان از این ابزار جهت تجربه رابط‌کاربری و آشنایی بیشتر با اندروید استفاده کنید؛ شاید ترجیح می‌دهید اپلیکیشنی مثل whatsApp را روی کامپیوتر شخصی‌تان استفاده کنید یا اینکه می‌خواهید Calsh of Clans را روی نمایشگر بزرگتر بازی کنید.

هر هدفی که داشته باشید ابزار Andy می‌تواند جواب گو باشد. برخلاف BlueStacks که تنها قادر به اجرای اپلیکیشن‌های اندروید است، این ابزار رایگان بطور کامل تجربه اندروید  را در ویندوز و مک ارائه می‌دهد؛ علاوه بر این حتی امکان یکسان‌ سازی بین دیگر ابزار‌های اندرویدی را نیز فراهم می‌سازد.

Remix OS Player 1.0.110 شبیه ساز اندروید در ویندوز

Remix OS Player شبیه‌ سازی اندروید

 یکی دیگر از شبیه سازهای رایگان اندروید در ویندوز است که براساس اندروید ۶ مارشمالو طراحی شده است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه درویندوز اجرا کنید. توسط این برنامه میتوانید اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز خود استفاده کنید.

LeapDroid 1.8.0.0 شبیه ساز اندروید در ویندوز

LeapDroid شبیه‌ سازی اندروید

 یکی دیگر از شبیه سازهای رایگان اندروید در ویندوز است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه درویندوز اجرا کنید. توسط این برنامه میتوانید اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز خود  استفاده کنید.

AMIDuOS 2 Lollipop Pro 2.0.8.8511 شبیه ساز اندروید

AMIDuOS 2 Lollipop شبیه‌ سازی اندروید

 نرم افزاری کاربردی جهت شبیه‌ سازی اندروید در ویندوز میباشد و امکان اجرای اپلیکیشن‌ های اندرویدی را فراهم می‌سازد. دلایل زیادی وجود دارد که از یک شبیه‌ ساز اندرویدی استفاده کنیم.  شاید ترجیح می‌دهید اپلیکیشنی مثل whatsApp را روی کامپیوتر شخصی‌تان استفاده کنید یا اینکه می‌خواهید Calsh of Clans را روی نمایشگر بزرگتر بازی کنید.

AMIDuOS شبیه‌ سازی اندروید

 میتواند اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز شما اجرا کند. بدین صورت که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید بهرهمند شوید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا