برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

نیازمندی های خود را از طریق سایت شیپور جستجو کنید

با پیش رفت هایی که در زمینه انتقال اطلاعات و دسترسی عمومی به اینترنت پر سرعت به وجود آمده زمینه برای تغییرات بنیادی در سبک زندگی اجتماعی و شهری نیز ایجاد شده است. امروزه سایت های اینترنتی مثل شیپور و مخصوصا شیپور تهران در سراسر کشور فعال هستند این سایت ها نه تنها خدمات خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم را ارایه می‌دهند بلکه در زمینه آگهی های استخدام و خدمات مشاغل مختلف نیز فعال هستند. در واقع این سایت یک بازار جامع برای رفع نیاز های شهروندان است.

آشنایی با وبسایت شیپور

شیپور با نه سال سابقه یکی از سایت های پیشرو و با سابقه در زمینه ارائه خدمات نیازمندی های آنلاین در ایران به حساب می‌آید. ایجاد ارتباطی امن و قابل اعتماد بین خریداران و فروشندگان کالا و همچنین ارائه دهندگان خدمات شهری در اینترنت و در کل در زمینه نیازمندی های شهری، یکی از مهم ترین اهداف این سایت است. این سایت در بیشتر از 110 شهر ایران فعال است و کاربران می‌توانند تحت تدابیری که کارشناسان اندیشیده اند در امنیت کامل به تامین نیاز های خود در سراسر کشور بپردازند.

شیپور

قوانینی برای فروشندگان در سایت شیپور

طبق مقررات شیپور ثبت آگهی در این سایت در هر شرایطی رایگان است. اگر کالای شما از طریق این سایت به فروش برسد شما فقط ملزم به پرداخت ۷٪ از قیمیت محصول خود به سایت به عنوان کارمزد هستید. لازم به ذکر است که این مبلغ جدای از هزینه ارسال است. بسته های ویژه ایی در نظر گرفته شده است که کاربران سایت می‌توانند با استفاده از آنها بازدید از محصولات خود را افزایش دهند.

از آنجایی که هدف شیپور ایجاد تجربه عالی برای خریداران و فروشندگان است اهمیت ویژه ایی برای همکاری با فروشندگانی که خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه می‌دهند قائل است. خدمات خوب به این معنی است که اطلاعات موجود در آگهی شما مطابق واقعیت باشد و سرعت پاسخ گویی و خدمات پس از فروش و ارسال کالا، توسط فروشنده بالا باشد.
این مجموعه شرایطی را در نظر گرفته است که یک تیم از کارشناسان بر روی مراحل پس از فروش در این سایت نظارت داشته باشند و فروشندگان را از نظر سرعت ارسال کالا، میزان در دسترس بودن فروشنده و اعتبار و صداقت فروشندگان بررسی کنند. نتایج این بررسی ها به صورت لیبل از طرف سایت به فروشندگان داده می‌شود تا خریداران با اطمینان بیشتری به این دسته از فروشندگان مراجعه کنند.

شیپور

مراحل بعد از فروش کالا در شیپور

زمانی که به فروش رفتن کالای شما از طریق شیپور به اطلاعتان رسید باید وارد مرحله ارسال کالا در کمتر از سه روز بشوید. بسیار مهم است که کالای مدنظر را توسط یک سرویس معتبر ارسال کنید و کد رهگیری آن را نیز دریافت کنید. پس از آن باید از طریق سایت گزینه ارسال کالا را فعال کنید. اگر مشکلی در پروسه پیش آمده که باعث تاخیر در ارسال شده است لازم است که با مشتری خود در میان بگذارید. خریدار این حق را دارد که در صورت تاخیر در دریافت کالا تقاضا کند که مبلغ پرداختی خود را پس بگیرد. اگر مشکلات و یا شکایت ها در پروسه فروش از فروشنده ، زیاد شود با نمره منفی جریمه می‌شود.

شیپور

دریافت کارمزد پس از رسیدن کالا به دست مشتری

زمانی که محموله به دست مشتری رسید، مشتری سه روز فرصت دارد که از طریق سایت شیپور اعلام کند که کالا را دریافت کرده است. اگر در این مدت این کار را انجام ندهد از طرف سایت با ایشان تماس گرفته می‌شود تا موضوع را گوش زد کنند. اگر خریدار با ماموران سایت ارتباط برقرار نکند و یا گزینه تایید را فعال نکند، از طرف سایت مبنا بر دریافت قرار می‌گیرد و مبلغی که در سیستم پرداخت امن سایت وجود داشته است به حساب فروشنده واریز می شود. 7% از مبلغ که کارمزد سایت شیپور است از مبلغ فروش کالا کسر خواهد شد.

شیپور

سیستم پرداخت امن

نکات مهمی وجود دارد که باید در زمان ارسال آگهی خود در سایت شیپور بدانید. بسیار مهم است که در آگهی خود فقط محصولاتی که موجود هستند را معرفی کنید. برای رعایت صداقت و اجتناب از بروز سو تفاهم، لازم است که تمامی خصوصیات و ویژگی های مربوط به محصولی که آگهی می‌کنید را در توضیحات شرح دهید. نکته دیگر در رابطه با تصویری است که در آگهی بار گذاری می‌کنید. این تصویر باید واقعی بوده و از محصولی که قصد فروش آن را دارید گرفته شده باشد. شما فقط مجاز هستید که محصولات خودتان را در این سستم به فروش برسانید.

زمانی که موجودی کالای شما تمام می‌شود باید آگهی آن را به حالت تعلیغ در بیاورید. فروشندگان از طرف سایت شیپور متعهد می‌شوند که در قیمت گذاری محصولات خود منصفانه عمل کنند. اگر کالایی که در آگهی به آن اشاره شده است دارای تنوع در رنگ بندی باشد باید حتما به رنگبندی نیز اشاره شود و بهتر است که عکس هر کدام از آنها نیز در آگهی درج شود. این امر به مشتری کمک می‌کند که در انتخاب دقت و آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

شما نباید آگهی تکراری در سایت منتشر کنید چرا که این کار باعث می‌شود مشتری در مقابل وقتی که برای برسی یک آگهی تکراری می‌گذارد اطلاعات جدیدی به دست نیاورد. این مسئله می‌تواند زیر پا گذاشتن حقوق مشتری و رد کردن خط قرمز سایت که محافظت از حق مشتری است باشد.

شیپور

امکان بازگشت کالا توسط مشتری

مشتریان شما می‌توانند در شرایط خاصی از طریق سایت اقدام به باز گرداندن کالا و دریافت وجه واریزی کنند. از جمله این شرایط تطبیق نداشتن کالایی که دریافت شده با تصاویر و توضیحاتی که در آگهی در خصوص آن عنوان شده است، می‌باشد.

اگر کالا دارای اشکالاتی مثل خوردگی و سایر عیوب ضاهری و مشکلات کار کرد باشد و یا اینکه محصولی به اشتباه متفاوت با جنس خریداری شده ارسال گردد. اگر یک خریدار زود تر کالایی را بخرد نیز امکان بازگشت وجه برای فردی که پس از آن خرید کرده است وجود دارد. مشتریان می‌توانند در صورتی که کالا در زمان تعیین شده به دستشان نرسد و یا در پروسه ارسال به هر دلیلی مفقود شود نیز وجه واریزی خود را پس بگیرند. به همین دلیل است که باید به فروشندگان توصیه کنیم که در صورتی که به هر دلیلی مثل تمام شدن موجودی و یا ایجاد مشکل در پروسه ارسال کالا نمی‌توانید جنس را در وقت تعیین شده به مشتری برسانید از طریق سایت هماهنگی های لازم را با مشتری انجام دهید تا از بروز مشکلات این چنینی جلوگیری شود.

در آخر باید بگوییم که درصورت بروز مشکل در دو نوبت متوالی فروشنده برای دو هفته از خدمات سایت محروم می‌شود و اگر این مشکل برای بار دوم تکرار شود این بار یک ماه و در نوبت سوم برای همیشه از خدمات سایت شیپور محروم خواهد بود.

شیپور

اپلیکیشن و سایت شیپور

این مجموعه در شهر های مختلف ایران به خصوص شهر های بزرگی مثل تهران فعال است. از طریق سایت و فروشگاه های اپلیکیشن نیز می‌توانید با نصب شیپور تهران و سایر شهر های ایران را تبدیل به بازار فروش محصولات خود کنید. در گروه شیپور تهران خودرو و محصولات و خدمات متنوعی عرضه می‌شود که می‌تواند برای فروشندگان و مشتریان جذاب باشد. گذشته از وجود کالا ها، آگهی های استخدام و سایر نیاز مندیهای یک شهروند نیز در این مجموعه ارائه شده است.

تمامی شرایط و ظوابط به گونه ایی طراحی شده اند که کار بران در دو سمت معامله بتوانند تجربه ایی ایمن و مثبت و خوش آیند داشته باشند. کاربران در هر کجای ایران از طریق سایت شیپور با مشتریان و فروشندگان در سراسر ایران در ارتباط هستند این امر می‌تواند بازاری وسیع به تمامی کسب و کار ها بدهد و امکان رشد سریع تر را برای مجموعه های کوچک و نوپا پدیدی بیاورد.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا