اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

همیار جی پی اس

در این مقاله می خواهیم همیار جی پی اس را به صورت کامل بررسی کنیم. از ویژگی ها و قابلیت های این سامانه بیشتر بدانیم و نحوه استفاده و طریقه نصب و راه اندازی آن را نیز در ادامه به شما آموزش دهیم.

احتمالا شما هم ممکن است که یکی از آن افرادی باشید که برایتان سوال پیش آمده باشد که چطور می توانم مواظب فرزندانم و یا پدر و مادر سالمندم در بیرون از خانه و یا زمانی که من از آنها دور هستم باشم؟

و یا چطور مراقب کارمندم در حین ماموریتی که قرار است انجام دهد باشم؟

و بنا به صد ها دلایلی که هر یک از شما ممکن است بنا به شرایط خاصی که دارد نیاز داشته باشد که از این سامانه استفاده کند پس در ادامه با هم سامانه همیار جی پی اس را مرور می کنیم و به شما می گوییم که این سامانه چقدر راحت می تواند از این بایت برای همیشه خیالتان را راحت کند!

همیار جی پی اس چیست؟ برنامه رایگان مراقبت از خانواده به اسم پولی می فروش

همیار جی پی اس یک سامانه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی و تبلت از راه دور می باشد، که به منظور مراقبت از خانواده طراحی شده است.

این برنامه قابل نصب بر روی انواع گوشی هوشمند موبایل ( آندروید و ios ) و تبلت می باشد و از راه دور به صورت نامحسوس قابل کنترل می باشد.

همانطور که در پیش تر اشاره شد از این سامانه برای مراقبت از خانواده، حال چه فرزندان و چه افراد مسن مانند پدر و مادر نیز قابل استفاده می باشد. برای مثال زمانی که من سر کار و محل کارم هستم، می توانم از طریق این سامانه محلی که پدرم در آنجا قرار دارد را رصد کنم. ممکن است والدین و در کل افراد مسنی که با ما زندگی می کنند دچار بیماری آلزایمر باشند و خطر اینکه بعد از بیرون رفتن از منزل نتوانند راه برگشت را پیدا کنند باشند. به همین منظور با استفاده از همیار جی پی اس شما در هر لحظه می توانید از موقعیت مکانی آنها نیز با خبر شوید.

این تنها یکی از قابلیت های بی انتهای همیار جی پی اس می باشد. در رابط با موضوع مراقبت از فرزندان، شما می توانید تمامی مواردی که در ادامه به هریک از انها می پردازیم نیز دسترسی داشته باشید و با خیال راحت تمام فعالیت های روزانه فرزند خود را به صورت گزارش لحظه ای دریافت نمایید.

همچنین از این سامانه می توان برای کنترل و مراقبت از کارمندان در شرایط خاص نیز استفاده نمود.

یکی دیگر از مواردی که از این سامانه می توان استفاده کرد، در شرایطی می باشد که زن و شوهر ممکن است به هر دلیلی از خود رفتار مشکوکی نشان دهند. مثل دیر به خانه برگشتن و یا تماس های مشکوک که باز توسط این برنامه می توان این موارد را نیز به صورت سامانه مراقبت از خانواده مورد بررسی قرار داد.

در تمامی موارد، قرار نیست هیچ برنامه ایی با ظاهر یک آیکن بر روی گوشی طرف مقابل باشد و این برنامه به سادگی و بدون هیچ علائمی بر روی گوشی فردی که می خواهیم آن را زیر نظر داشته باشیم نصب می گردد.

همیار جی پی اس
همیار جی پی اس

ویژگی های کاربردی همیار جی پی اس hamyargps.ir

یکی از دغدغه های والدین در رابط با فرزندانشان ممکن است شبکه های اجتماعی آنها بر روی گوشی موبایلشان باشد. همیار جی پی اس این امکان را به شما می دهد که شما به صورت کامل به شبکه های اجتماعی فرزندان خود از جمله، انیستاگرام، واتساپ، تلگرام، ایمو و .. داشته باشید. شما می توانید از طریق این سامانه افرادی که شبکه های اجتماعی فرزند شما را دنبال می کند و همچنین پیام های دایرکتی که رد و بدل شده اند، پست هایی که آنها در شبکه اجتماعی انیستای خود منتشر کرده اند ولی به دلیل خصوصی بودن حساب اجازه دسترسی و مشاهده را به شما نمی دهد را نیز مشاهده نمایید.

همچنین تماس های ورودی و خروجی و لیست پیامک ( اس ام اس ) نیز از جمله مواردی هست که می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین توسط این سامانه شما می توانید بعضی از شماره های تماس مشکوک که فرزندتان اخیرا دریافت نموده است را نیز مسدود نمایید.

ممکن است در بعضی موارد فرزند شما بعضی از تماس های ورودی و یا خروجی خود به همراه بعضی از پیامک ها را نیز پاک کند و شما متوجه آن نشوید اما از طریق سامانه همیار جی پی اس می توانید قبل از پاک کردن به انها دسترسی داشته باشید. به طور مثال شما امکان کشیدن عکس از صفحه ( سکرین شات ) را دارید و عکس بدون انکه بر روی حافظه گوشی فرزند شما ذخیره گردد برای شما ارسال می گردد.

شاید از خودتان بپرسید که چطور این امکان وجود دارد در حالی که ممکن است اینترنت و یا صفحه گوشی فرزندم خاموش باشد.

شما از طریق این سامانه می توانید با ارسال کد های دستوری مخفی که بی سر و صدا به گوشی فرزندتان ارسال می شود، اینترنت گوشی او را روشن یا خاموش نمایید. یعنی یک کد دستوری بدون آنکه فرزند شما متوجه آن شود برایش ارسال می گردد و این کد دستوری اینترنت او را روشن و یا خاموش می کند و بعد از روشن شدن اینترنت شم می توانید از طریق نت گوشی فرزند خود برای خود گزارشاتی را ارسال کنید.

همچنین یکی دیگر از نگرانی والدین برای سلامت روحی و فکری فرزندان خود کنترل وب سایت ها و محدودیت گذاری بر آنها می باشد.

با فیلتر شدن بعضی از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و تلگرام و شدت تمایل افراد برای استفاده از آنها، استفاده از وی پی ان ها را به شدت افزایش داده است که با استفاده از آنها می توان به سایت های نا مناسب نیز سرک کشید و این خود یکی از نگرانی های اولیا در رابط سلامت فکری فرزندانشان می باشد. به همین منظور یکی دیگر از کاربردهای سامانه همیار جی پی اش محدودیت گذاری بر روی این سایت ها می باشد و شما می توانید بعضی از سایت ها را از دسترس کودک خود حتی با استفاده از وی پی ان را محدود کنید. یکی دیگر از ویژگی های این قابلیت مشاهده تاریخچه مرورگر اینترنت می باشد و می توانید این گزارش را دریافت کنید که فرزند شما بیشتر به چه صفحاتی از اینترنت مراجعه کرده است و از همین روش نیز می توان به بسیاری از موارد درون گرایی فرزند خود پی ببرید که ممکن است هرگز خودشان بر زبان نیاورند. به فرض مثال ممکن است فرزند شما در اکثر اوقات به سایت هایی که در رابط با فروش لباس ورزشی بوده اند، مراجعه کرده باشد و شما از این طریق پی به خواسته های فرزندتان که خود بر زبان نمی آورد نیز می توانید پی ببرید و این یکی از مهمترین ویژگی های همیار جی پی اس می باشد و در بسیاری از موارد خصوصا مادران همیشه دوست دارند که از درون فرزند خود باخبر باشند که این سامانه به راحتی این کار را می تواند برای شما انجام دهد.

 

یکی دیگر از قابلیت های این سامانه که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، قابلیت مشاهده افراد بر روی جی پی اس نقشه می باشد.

این خود یکی از کاربردی ترین ویژگی های این سامانه می باشد و در مواقعی که نگران مسیر های تردد فرزند خود هستیم، می توانیم به راحتی از طریق این سامانه ان را نیز کنترل کنیم. در مواردی ممکن است به رفتار و مکان هایی که فرزندتان می خواهد به آنجا برود مشکوک باشید و یا اینکه در مسیر خود نیز ممکن است به جایی که شما دوست ندارید فرزندتان به آنجا برود، نیز مراجعه می کند که برای اطمینان حاصل کردن از این اتفاق می توانید از طریق نقشه جی پی اس این سامانه از موقعیت مکانی فرزند خود نیز با خبر شوید.

تمام قابلیت های این سامانه بنا به نیاز و نوع استفاده می تواند گسترده و خیلی فراتر از مواردی باشد که در این مقاله به آنها اشاره شد و از آنجا که بی نهایت موارد را پوشش می دهد و متناسب با هر شخص و موضوع می تواند متفاوت باشد و همه آنها در این مقاله نمی گنجد، از آوردن مثال های بیشتر خود داری می کنیم.

شما می توانید به راحتی ثبت نام کنید و از این برنامه با انتخاب یکی از طرح های یک ماهه، سه ماهه و یا یک ساله استفاده کنید.

جهت راه اندازی و نصب این برنامه، می توانید از ویدیوی آموزشی نصب و راه اندازی سامانه کنترل و مراقبت از خانواده نیز استفاده کنید.

همیار جی پی اس یکی از کاملترین سامانه کنترل و مراقبت از خانواده می باشد که می توانید بعد از پرداخت به صورت آنی برنامه را دانلود و بر روی گوشی خود نصب نمایید. همیار جی پی اس دارای پشتیبانی تمام وقت برای پاسخ و حل تمامی مشکلات شما می باشد و در هر لحظه آماده پاسخ گویی و راهنمایی شما عزیزان می باشد.

این سامانه با توجه به رضایت کاربران خود و تعهد در ارائه کیفیت و خدماتی نوین ضمانت بازگشت وجه طی 12 ساعت را برای کاربران خود در نظر گرفته است.

شما با این سامانه می توانید با خیال راحت به کارهای روزانه خود بپردازید و حواستان به کانون گرم خانواده تان نیز باشد.

آیا واقعا یه کلاهبرداریه یا یه موقعیت شناسی خوب

سایت های خارجی به صورت رایگان خدمات ردیابی گوشی را در اختیار کاربران خود قرار میدهند

ولی در ایران بعضی ها روشی را پیدا کرده اند که نرم افزار رایگان اندرویدی میسازند و خدمات رایگان خارجی را با هزینه ای گزاف و تبلیغات می فروشند.

با ما همراه باشید که ۳ نمونه را به شما معرفی کنم .

  • همیار جی پی اس Hamyargps

آیا واقعا یه کلاهبرداریه یا یه موقعیت شناسی خوب

سایت های خارجی به صورت رایگان خدمات ردیابی گوشی را در اختیار کاربران خود قرار میدهند

ولی در ایران بعضی ها روشی را پیدا کرده اند که نرم افزار رایگان اندرویدی میسازند و خدمات رایگان خارجی را با هزینه ای گزاف و تبلیغات می فروشند.

با ما همراه باشید که ۳ نمونه را به شما معرفی کنم .

  • همیار جی پی اس Hamyargps

همیار جی پی اس hamyargps.com

۱-سایت ایرانی همیار جی پی اس ( Hamyargps com) کلاهبرداری

کلاهبرداری یا روشی جدید ردیابی گوشی سایت همیار جی پی اس

فریب کلاه برداران فروش ردیاب را نخورید!

با توجه به ازدیاد تقاضا برای محصولات ردیابی چه سخت افزاری و چه نرم افزاری مانند همیشه حضور کلاه برداران و سوء استفاده کنندگان در این بازار پر رنگ تر میشود،از ۳ ماه قبل تعداد شکایات بسیاری از خریداران نسبت به خریداری محصولات نرم افزاری ردیابی و پیدا کردن موبایل و شماره موبایل از طریق موبایل بسیار زیاد شده اند،بسیاری گول تبلیغات فریبنده ی این محصولات را میخورندو در دام میافتند ولی خوشبختانه خیلی ها آگاه هستند و درگیر این مسائل نمی شوند.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا