آیا اینستاگرام من هک شده است؟!

هک اکانت اینستاگرام با این برنامه SPY24 اندروید ممکن است؟!

هک اکانت اینستاگرام با برنامه اندروید و آموزش مقابله با این ترفند هک اکانت اینستاگرام: صفحه لاگین اینستا گرام راه مقابله با این هک در ابتدا امیدوارم که قوانین سایت روباه گرام را مطالعه کرده باشید.

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت روباه گرام بر عهده کاربر می باشد. بر اساس آمارها پس از شبکه اجتماعی تلگرام بر اساس میزان محبوبیت شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار دارد. هدف این شبکه که توسط فیسبوک خریداری شده است.

اشتراک گزاری عکس و فیلم کوتاه میباشد.و با توجه به اینکه ممکن است که هکرها با نفوذ به این شبکه اجتماعی عکس ها و فیلم های خصوصی افراد در خطر هک قرار گیرند. وبسایت روباه گرام با آموزش چگونگی ضد نفوذ کردن آن مینماید. ترفند و هک اینستاگرام با برنامه اندروید.

هک اکانت اینستاگرام ترفند هک اکانت اینستاگرام

هک اکانت اینستاگرام

یکی از مهمترین و ساده ترین روشی که هکران اکانت اینستاگرام را مورد حمله قرار میدهند توسط یک برنامه اندرویدی میباشد که کار کردن با آن بسیار ساده میباشد. علاوه بر هک نمودن اکانت اینستا گرام با این برنامه اندرویدی میتوان همچنین اکانت جیمیل،فیسبوک،کلش،رویال،اکانت یاهو را نیز هک نمود.

کار این برنامه اندرویدی تولید صفحات شبیه صفحه لاگین اینستا گرام میباشد که هکر با ترفندی این لینک را به قربانی ارسال مینماید.و قربانی به خیال اینکه این صفحه واقعی اینستاگرام میباشد آیدی و رمز عبور خود را قرار میدهد .و رمز آن به ایمیل هکر ارسال میگردد.

ترفند هک اکانت اینستاگرام صفحه لاگین اینستا گرام راه مقابله با این هک

هک اکانت اینستاگرام با فیک پیج یا همان صفحات جعلی مشابه صفحه لاگین اصلی

ترفند هک اکانت اینستاگرام صفحه لاگین اینستا گرام راه مقابله با این هک
هک اکانت اینستاگرام با این برنامه SPY24 اندروید ممکن است؟! 8

هک جیمیل با صفحه مشابه صفحه لاگین جیمیل

هک اکانت کلش با فریب جم رایگان!!! راه مقابله با این هک اینها نمونه از این برنامه فیک پیج ساز اندرویدی میباشد.که هکر با فریب کاربران و بدون هیچ دانشی در زمینه هک به اکانت دیگران نفوذ میکند. میخواهید این را رایگان دانلود کنید؟! 

برای آشنایی با محیط  این برنامه میتوانید آدرس سایت و همچنین دانلود برنامه به سایت مورد نظر مراجعه کنید.

یکی از قربانیان هک شده آمریکایی بوسیله این برنامه در تصویر زیر نشان داده شده .اکانت وی دارای پی پال نیز بود.و چندین دلار وی خرج جم کلش اف کلنزشده است!!

هک شدن اکانت دارای دلار پی پال یک امریکایی

رآه مقابله با این هک :توجه داشته باشید که کلیه صفحات لاگین برنامه های شبکه های اجتماعی از sslو ارتباط رمزنگاری شده استفاده میکنند.همان قفل سبز رنگ در کنار آدرس سایت مانند سایت روباه گرام .و اگر شما به آدرس لاگین بدون قفل هدایت شدید به هیچ وجه آیدی و رمز عبور خود را وارد نمایید. 

توجه کنید آدرس سایت لاگین مانند تصویر فوق باشد نشان ایمنی سایت توصیه اینستاگرام برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام: نکات امنیتی از حسابتان محافظت کنید:

نکات امنیتی

در اینجا مواردی آمده است که می‌توانید برای ایمن کردن حسابتان انجام دهید:

  • یک رمز عبور قوی انتخاب کنید. از ترکیبی از حداقل شش عدد، حرف و علامت نقطه‌گذاری (مانند ! و &) استفاده کنید. باید با رمزهای عبور دیگرتان که در جای دیگری در اینترنت استفاده می‌کنید، فرق داشته باشد.
  • رمز عبورتان را به طور منظم تغییر دهید، مخصوصاً اگر پیامی را از طرف instagram دریافت می‌کنید که از شما می‌خواهد این کار را انجام دهید. در طی بررسی‌های امنیتی خودکار، گاهی اوقات instagram اطلاعات ورود به حسابی را که از سایر سایت‌های دزدی شده است، بازیابی می‌کنید. اگر instagram تشخیص دهد که رمز عبورتان دزدیده شده است، تغییر رمز عبورتان در instagram و سایر سایت‌ها به شما کمک می‌کند تا حسابتان را ایمن نگه دارید و مانع از هک شدن حسابتان در آینده می‌شود.
  • هرگز رمز عبورتان در اختیار شخصی که نمی‌شناسید و اعتماد ندارید، نگذارید.
  • برای امنیت بیشتر حساب، تأیید دو عاملی را روشن کنید
  • مطمئن شوید که حساب ایمیلتان ایمن است. هر شخصی که بتواند ایمیلتان را بخواند، احتمالاً می‌تواند به حساب instagram شما دسترسی داشته باشد. رمزهای عبورتان را برای حساب‌های ایمیل خود تغییر دهید و مطمئن شوید که هیچ دو رمز عبوری شبیه هم نیستند.
  • وقتی از رایانه یا تلفن مشترک استفاده می‌کنید، از حساب instagram خارج شوید. زمانی که از رایانه عمومی وارد حسابتان می‌شوید، کادر «من را به یاد داشته باش» را علامت نزنید، زیرا باعث می‌شود حتی پس از اینکه پنجره مرورگر را می‌بندید، وارد حساب بمانید.
  • قبل از اینکه به یک برنامه شخص ثالث اعتماد کنید، فکر کنید.
  • اکانت اینستا گرام
  • ترفند هک اکانت اینستاگرام
  • اکانت اینستا گرام هک اکانت اینستاگرام
  • اموزش هک اینستا با ایدی
  • راه مقابله با این هک

ترفند هک اکانت اینستاگرام صفحه لاگین اینستا گرام راه مقابله با این هک
هک اکانت اینستاگرام با این برنامه SPY24 اندروید ممکن است؟! 9

هک اکانت اینستاگرام با این برنامه اندروید ممکن هست؟!

اموزش هک اینستا با ایدی با فیشینگ انجام میشود.

فیشینگ اسکم اینستاگرام از کد تقلبی (فیک) ۲FA استفاده میکند تا قابل اعتماد به نظر برسد.

محققان اخیرا یک اسکم فیشینگ مرموزی کشف کرده اند که از یک درخواست نامعتبردو فاکتوری جهت فریب ایمیل کاربران استفاده میکند تا وارد سیستم اینستاگرام کاربران شود.

یک نفرسعی کرد وارد حساب اینستاگرام شماشود.اگر خودتان نیستید لطفا از کدزیر استفاده کنید تا هویت خودتان را تایید کنید.ایمیل متقلب یک کدشش رقمی فراهم میکند که فرضا بعداز کلیک قربانی روی لینک باید وارد شود که به صفحه لاگ این(باز شدن قفل) هدایت می شود.

پاول داکلین کارشناس تکنولوژی دریک بلاگ پست توضیح می دهد که :استفاده از چیزی که به نظر کد ۲FA هست یک تاچ هست کاربردش به این شکل هست که شما نیازی به پسورد ندارید اما به سادگی تایید میکنید که ایمیل به دستتان رسید.

اگر دریافت کننده ایمیل روی لینک کلیک کنددر واقع به یک بدافزار گرفتار می شود.قلمرو جمهوری افریقای مرکزی به طور متقاعد کننده ای جعل هویت اسکرین لاگ این(باز کردن صفحه) با یک سند معتبرHTTPS انجام می دهد.

دان کوناردکارشناس هویت بیان کرد ایمیل هایی که از اینستاگرام متقلب می اید نشانه ی کوچکی ازانواع حمله و اسیب های احتمالی در اینده خواهدبود.

حمله فیشینگ که از پاسخ کد فیک (تقلبی) استفاده میکند فریب امنیت ارتباطی را ارائه می دهد اما در حقیقت برعکس هست تقریبا شبیه مهندسی اجتماعی جایی که یک نفر سعی بران دارد تا همه چیز درست انجام دهد اما همه جوانب کار را نمی سنجد.

بااین حال هنوز علائمی هستند که اسکم اینستاگرام را برطرف میکنند.برای مبتدی ها ایمیل هایی که لینک های گیرنده را برای بازکردن یک سرویس ان لاین پیشنهاد میدهند باید به عنوان پرچم قرمز در نظرگرفته شود.گیرنده ها همیشه می توانندفقط به خدمات وب سایت یا اپ برای لاگ این شدن مراجعه کنند وباید طرز کاررسمی خدمات را برای چک کردن فعالیت هایی که قبلا لاگ این شده اند استفاده کنند.بنابراین قلمرو CFغیر معمول هست و به صورت نادرست لاگ این انجام می دهد.

در این شگرد کلاهبردارانه جدید، کاربران شبکه اجتماعى اینستاگرام مورد حمله فیشینگ قرار گرفته که از طریق یک ایمیل جعلى با مضمون نقض کپی رایت اقدام به فریب کاربران مى‌نماید.

این ایمیل جعلى در طى یک فرآیند کلاهبردارانه براى کاربران ارسال شده و درقالب یک پیام هشدار نقض کپى رایت در مورد یک تصویر که کاربر در صفحه خود منتشر کرده است و از وى مى‌خواهد به منظور جلوگیرى از تعلیق حساب اینستاگرامى‌اش ظرف مدت ۲۴ ساعت یک فرم اینترنتى را تکمیل کنند.

کلاهبرداران این پیام‌هاى جعلى را براى کسانى که از اطلاعات حساسى در اینستاگرام برخوردار می‌باشند، ارسال مى‌کنند و براى رسیدن به اهداف خود از وب سایت‌های کلاهبرداری و شیوه های مختلف مهندسی اجتماعی بهره مى‌گیرند.

اخطار دروغین نقض کپی رایت – ترفند هک اکانت اینستاگرام

داکلین سوفوس تحلیلگر حملات فیشینگ با اشاره به این حمله، مى‌گوید: هیچکس نمی‌خواهد حساب شبکه اجتماعى‌اش به خاطر یک مورد نقض قانون کپى رایت بسته شده و یا حتی به طور موقت به حالت تعلیق درآید.  اغوا و فریب کاربر برای کلیک بر روی لینک این ایمیل در موارد بسیاری کارساز است. خصوصاً وقتی افراد تصور می‌کنند مسئله را می‌توانند به راحتی حل کنند و اثبات کنند که عکسی که گرفته اند به خودشان تعلق دارد.

پیام‌های کلاهبرداری که در این شگرد ارسال می‌شود بسیار شبیه به پیام‌هایی است که در اینستاگرام به طور رسمی ارسال می‌شود. در واقع هدف این است که هرگونه تردیدی قبل از پر کردن فرم اعتراض به نقض کپى‌رایت جلوگیرى شده و قربانى مستقیماً به صفحه کلاهبرداری منتقل شود.

قربانى‌ها در این شگرد قبل از ورود به صفحه نهایی فیشینگ، یک صفحه میانى را مشاهده می‌کنند که برای افزایش حس اضطرار در قربانى تهیه شده و اینگونه القا مى‌کند که حساب وى در طی ۴۸ ساعت بسته خواهد شد. مگر اینکه بازخورد آن را اعلام نماید.

ترفند هک اکانت اینستاگرام صفحه لاگین اینستا گرام راه مقابله با این هک
هک اکانت اینستاگرام با این برنامه SPY24 اندروید ممکن است؟! 10

بدین ترتیب کاربر قربانى، نشانه ای از حمله فیشینگ را دریافت می‌کند و ایمیل فیشینگ نشان می‌دهد که حساب در طی ۲۴ ساعت به حالت تعلیق درخواهد آمد.

مهاجمان از دامنه instagram.copyrightinfringementappeal.[phishingdomain].cf که مربوط به کشور جمهوری آفریقا مرکزی است، براى جعل صفحات فیشینگ و صفحه میانى اینستاگرام استفاده کرده اند که این باعث افزایش ابهام و کم توجهى کاربر به آدرس دامنه اصلى اینستاگرام در مرورگر موبایل گردیده است.

همچنین هر دو صفحه جعلى داراى گواهی HTTPS بوده و مرورگر در کنار نام دامنه قفل سبز رنگ را نشان می‌دهد، که این موضوع کاربر را بیشتر مجاب مى‌کند که صفحه ها واقعى بوده و مربوط به خود اینستاگرام مى‌شوند. قفل سبز رنگ نشان می‌دهد ارتباط با سایت ایمن است، اما این کافى نیست و لازم است سایر شرایط نیز براى اطمینان از صحت سایت بررسی شود.

صفحه نهایی فیشینگ، فرم تأییدی را نشان می‌دهد که بیشتر به این نوع کلاهبرداری، جلوه قانونی می‌بخشد و وقتی قربانى به قسمت رمز ورود و نام کاربر وارد شده و دکمه Submit (در پایین صفحه فیشینگ) را مى‌زند، اطلاعات سریعاً آپلود شده و در سرور کلاهبرداران از طریق دامنه cf قابل دسترس خواهد بود.

ترفند هک اکانت اینستاگرام صفحه لاگین اینستا گرام راه مقابله با این هک
هک اکانت اینستاگرام با این برنامه SPY24 اندروید ممکن است؟! 11

در ادامه کلاهبرداران برای منحرف کردن ذهن قربانی و جلوگیری از تردید، بعد از کلیک بر روی دکمه submit صفحه جعلى دیگرى را نشان می‌دهد که از قربانی خواسته می شود ۲۴ ساعت منتظر بوده تا از طرف اینستاگرام و از طریق ایمیل با او تماس حاصل شود.

اگر قربانیان تا آخر در دام این شگرد بیافتند کلاهبرداران می‌توانند بدون هیچ مشکلی کنترل حساب آنها را در دست بگیرند و لازم نیست برای دسترسی به حساب آنها هیچ فرآیندی را دنبال نمایند. مورد آخر اینکه قربانیان به صورت اتومات به طرف صفحه Login رسمی اینستاگرام راه پیدا کرده تا به شکل توهم آمیزی اطمینان حاصل کنند که همه چیز درست است و فرم اعتراض کپی رایت، فرم تایید شده اینستاگرام بوده است.

بعد از اینکه مورد حمله قرار گرفته و یا از شما کلاهبرداری شد، چه کاری باید انجام دهید؟

برخی از کاربران اینستاگرام با توجه به اینکه تقریباً هر ماه با حملات فیشینگ جدیدی مواجه می شوند، ناگزیر از این نوع کلاهبردارى‌ها هستند.

به طور مثال در ماه گذشته، کاربران اینستاگرام از سوی کلاهبرداران مورد حمله قرار گرفته و برای این امر از اخطار Login و کدهای تأیید دو عاملى (۲FA) استفاده شده تا حملات تا حد امکان طبیعی به نظر آید.

در ماه آپریل دو مجموعه حمله فیشینگ اینستاگرام در قالب HOT list و Nasty به وقوع پیوست که شبکه‌های اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده و تلاش می شد که اطلاعات Login به سرقت رفته و در حساب‌هایی که قبلاً هک شده بود توزیع شده و به Followerها پیام ارسال شود.

اگر اطلاعات اینستاگرام شما دزدیده شده و یا حساب شما هک شده باشد، باز هم امکان دسترسی به حساب را خواهید داشت ولی باید ابتدا شماره تلفن و آدرس ایمیل را چک کرده و اطمینان حاصل کنید که با حساب شما همخوانی دارد.

برای این کار باید به پروفایل خود وارد شده، بر روی گزینه Edit Profile کلیک کرده و سپس به قسمت انتها رفته و آدرس ایمیل و شماره تلفن را بررسی نمایید. اگر هکرها، آن را تغییر داده باشند، باید تلاش کنید که اطلاعات صحیح را وارد نمایید. پس از آن باید رمز ورود حساب را با کمک دستورالعمل‌های اینستاگرام تغییر دهید.

تغییر رمز ورود به صورت اتومات باعث Logoff دستگاه‌هایی می‌شود که در حساب شما Login بوده است. بنابراین می‌توانید از این طریق کنترل کامل حساب اینستاگرام خود را در دست بگیرید. در ذیل به دستورالعمل اینستاگرام در رابطه با Login در حساب اشاره شده است.

  • رمز ورود را تغییر داده و یا ایمیل بازنشانى رمزعبور را برای خود ارسال نمایید.
  •  دسترسی به هر برنامه مشکوک شخص ثالث را لغو نمایید.
  • سیستم تایید دو عاملی را برای امنیت بیشتر فعال کنید.
  • صفحه لاگین اینستا گرام
  • راه مقابله با این هک

اگر دسترسی به حساب خود را کاملاً از دست داده‌اید، می‌توانید از دستورالعمل مربوطه برای گزارش شرایط به قسمت امنیتی اینستاگرام کمک بگیرید.

اینستاگرام بعد از تایید هویت شما از طریق عکس و یا آدرس ایمیل و یا تلفنی که با آن وارد می‌شود و یا دستگاهی که برای ورود انتخاب می‌کنید، دوباره ارتباط را برقرار خواهد کرد.

هک اکانت اینستاگرام- راه مقابله با این هک -اکانت اینستا گرام – صفحه لاگین اینستا گرام – ترفند هک اکانت اینستاگرام

صفحه لاگین اینستا گرام – ترفند هک اکانت اینستاگرام – صفحه لاگین اینستا گرام راه مقابله با این هک

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

  • ترفند هک اکانت اینستاگرام
  • صفحه لاگین اینستا گرام
  • راه مقابله با این هک

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا