اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایل

هک اینستاگرام با کالی لینوکس هک کردن حساب اینستاگرام

هک اینستاگرام با کالی لینوکس آموزش هک و امنیت کرک اکانت اینستاگرام با سلام با یکی دیگه از آموزش های بالا بردن امنیت اکانت های اینستاگرام در خدمت شما هستیم . با این ویدیو هم میشه دید که چطور اینستاگرام هک میشه و هم میشه دید چطور میشه امنیتش رو بیشتر کرد .

برای هک اینستاگرام ، هکر ها از کرک استفاده میکنن

کرکر کارش اینه بهش آیدی و پسورد های احتمالی بدید و خودش شروع کنه  به تست کردن اون پسورد ها . شاید حوصله سر بر باشه و خسته کننده ، ولی جالب بدونین خیلی از اکانت های شما به دلیل داشتن پسورد خیلی ضعیف به سادگی هک میشه . و پسورد ضعیف خوراک کرک های قوی هست . درست مثل این کرکر که توی این ویدیو آموزش دادیم .

کرکر رو میتونید از اینجا دانلود کنید . قاعدتا دوست داشتین آموزش های بیشتر و بهتر ببینید میتونید پکیج آموزشی ما رو از فروشگاه تهیه کنید . همچنین پکیج سوپر لینوکس هم موجود شده اگر میخواین لینوکس رو کامل یاد بگیرید . ذکر این نکته هم واجبه که یک سری ویدیو ها توی یوتیوب هستنند که از سایت آپارات بنا به دلایلی پاک شدند . پس کانال تلگرام ما رو دنبال کنید و یا حتما به یوتیوب ما سر بزنید تا از آخرین ویدیو هایی که گذاشتیم مطلع بشید .

آموزش هک و امنیت

با سلام خدمت کاربران عزیز سایت spy24 من عرفان حبیبی هستم.

در این جلسه به معرفی این دوره آموزش هک و امنیت درسایت spy24 می‌پردازیم.

در ابتدا در مورد سیستم عامل لینوکس براتون توضیح میدم. سیستم عامل کالی لینوکس ار سری سیستم عامل های لینوکس است که بر پایه دبیان ساخته شده است. این سیستم عامل یا ویندوز بسیار فرق دارد. شاید محیط گرافیکی کالی به اندازه ویندوز ۱۰ رشد نکرده باشد ولی ظاهر جالب و منحصر به فردی را دارد.

این سیستم عامل یک سیستم عاملی است که در بین وب تسترها و هکرها جا افتاده و محبوب است.

هک اینستاگرام با کالی لینوکس

تست نفوذ

سیستم کالی در ابتدا زیاد شناخته شده نبود ولی با گذر زمان رشد کرد به طوری که امروزه هرکسی که میخواهد تست نفوذ و امنیت (security & hack) را فرا گیرد به یادگیری سیستم عامل کالی لینوکس می‌پردازد.

این سیستم یک خازن (repository) برای محتوای خود در اختیار دارد و به طور پیشفرض صدها نرم افزار و پلاگین را در خود جای داده است. برای آموزش هک و امنیت این را باید بدانید که یادگیری این سیستم هیچوقت به پایان نمیرسد. چون هر چند روز یک بار این سیستم آپدیت می‌شود و پلاگین‌های جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

ابزارهای لینوکس کالی ( ethical hacking tools )

برنامه نویسان زیادی هم هستند که که هر روزه دارن اسکریپت‌ها و پلاگین‌های جدیدی را می‌سازند. در اختیار کاربران لینوکس کالی قرار می‌دهند تا کار انها راحت‌تر شود. این سیستم یک سیستم اوپن سورس است. یعنی دسترسی به تمام سیستم ممکن است.

در این سیستم میتواند ویروس نویسی کنید. تست نفوذ را انجام دهید. می‌توانید عملیات بایند انجام دهید. می‌تواند با متاسپلوت‌ها کار کنید و غیره. که برای اطلاعات بیشتر این سایت خارجی مراجعه نمایید.

پلاگین های تست نفوذ

در این سیستم پلاگین‌های آن برای تست نفود و … به دسته‌های زیر تقسیم شده است :

۱٫information gathering

۲٫vulnerability analysis

۳٫web application analysis

۴٫database assessment

۵٫password attacks

۶٫wireless attacks

۷٫reverse engineering

۸٫exploitation tools

۹٫sniffing & spoofing

۱۰٫post exploitation

۱۲٫forensics

۱۳٫social engineering tools

۱۴٫system services

در این دسته‌ها نرم افزارها و پلاگین‌های زیادی وجود دارد که ما در آموزش از آن‌ها استفاده میکنیم.

تاریخچه لینوکس

آموزش هک و امنیت کرک اکانت اینستاگرام کالی لینوکس
هک اینستاگرام با کالی لینوکس هک کردن حساب اینستاگرام 3

تاریخچه لینوکس از سال ۱۹۹۱ شروع میشود. این سیستم توسط linus torvalds ساخته شد. او در سال ۱۹۹۱ در حال یادگیری کامپیوتر بود که یک پروژه‌ای را شروع کرد که بعد ها با نام linux شناخته میشود. او این پروژه طوری نوشته که مخصوص سیستم سخت افزاری خودش بود چون میخواست از تمام ظرفیت CPU 80386 خود استفاده کند.

لینوکس کالی توسط mati aharoni و devon kearns و raphael hertzog ساخته شد. این سیستم در اصل بازنویسی شده از سیستم عامل back track است. ولی چون back track بر پایه ubunto و کالی تقریبا از نو ساخته شده است و بر پایه debian است نام آن را کالی لینوکس گذاشتند.

امنیت در لینوکس

خیلی ها باور دارند که این سیستم از ویندوز بهتر است و من به شخصه با آن‌ها موافقم چون در کالی لینوکس می‌توان تمام نرم افزار ها و آپدیت ها را به طور رایگان دریافت کرد و امنیت بیشتری دارد.

و امکان هک شدن دستگاه‌های لینوکسی به مراتب کمتر سایر سیستم عامل‌هاست. برای مثال در ویندوز اینطور نیست. آموزش هک و امنیت می‌تواند شما را آگاه‌تر بکند. در ویندوز ما باید برای استفاده از افیس اصلی با هزینه زیادی ان را تهیه کنیم. کلی دردسر برای آپدیت‌های آن برسیم در صورتی که در کالی لینوکس ما از libre office استفاده میکنیم.

یا در ویندوز ما باید مبلغ زیادی را برای استفاده از photoshop پرداخت کنیم. در صورتی که در لینوکس میتوان به صورت رایگان از gimp استفاده کنیم. آموزش هک و امنیت در این سایت spy24 به صورت جامع و تکنیک‌محور تهیه شده است. امیدوارم که ما را در تویتر و اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنید تا از آخرین آپدیت‌ها و ترفندهای ما با خبر باشید.

هک اینستاگرام با کالی لینوکس نابغه ها

ویدیو آموزشی : کرک اکانت اینستاگرام و ایمیل

موضوع : کرک اکانت اینستاگرام و ایمیل

با سلام با یکی دیگه از آموزش های بالا بردن امنیت اکانت های اینستاگرام در خدمت شما هستیم . با این ویدیو هم میشه دید که چطور اینستاگرام هک میشه و هم میشه دید چطور میشه امنیتش رو بیشتر کرد . برای هک اینستاگرام ، هکر ها از کرک استفاده میکنن . کرکر کارش اینه بهش آیدی و پسورد های احتمالی بدید و خودش شروع کنه  به تست کردن اون پسورد ها . شاید حوصله سر بر باشه و خسته کننده ، ولی جالب بدونین خیلی از اکانت های شما به دلیل داشتن پسورد خیلی ضعیف به سادگی هک میشه . و پسورد ضعیف خوراک کرک های قوی هست . درست مثل این کرکر که توی این ویدیو آموزش دادیم . کرکر رو میتونید از اینجا دانلود کنید . قاعدتا دوست داشتین آموزش های بیشتر و بهتر ببینید میتونید پکیج آموزشی ما رو از فروشگاه تهیه کنید . همچنین پکیج سوپر لینوکس هم موجود شده اگر میخواین لینوکس رو کامل یاد بگیرید . ذکر این نکته هم واجبه که یک سری ویدیو ها توی یوتیوب هستنند که از سایت آپارات بنا به دلایلی پاک شدند . پس کانال تلگرام ما رو دنبال کنید و یا حتما به یوتیوب ما سر بزنید تا از آخرین ویدیو هایی که گذاشتیم مطلع بشید .

پیشنهاد میکنم این ویدیو آموزشی را مشاهده کنید و اگر سوالی درباره ی این قسمت از ویدیو دارید کامنت بگذارید : هک اینستاگرام با کالی لینوکس

اینستاگرام از جمله برنامه هایی است که از امنیت بسیار خوبی برخوردار بوده و هک کردن آن کار چندان ساده ای نمی باشد. در این مطلب قصد داریم روشی را برای هک اکانت اینستاگرام با استفاده از کالی لینوکس آموزش دهیم که می تواند بدون نیاز به دسترسی به گوشی، پسورد اینستاگرام هدف را بدست بیاورد.

قبل از اینکه به بررسی چگونگی حمله بروت فورس و استفاده از کالی لینوکس برای هک اکانت اینستاگرام بپردازیم، باید این نکته را متذکر شویم که ساده ترین راه برای انجام عمل هک و بدست گرفتن کنترل کامل اینستاگرام فرد هدف، استفاده از برنامه های کنترل و نظارت بر اینستاگرام می باشد که برنامه SFP یکی از این موارد است. SFP از جمله برنامه های نظارت و کنترل بر گوشی و فعالیت های مجازی می باشد که با هدف ایجاد محیطی امن تر برای فرزندان و اعضای خانواده طراحی شده است. این برنامه علاوه بر امکان نمایش پیام ها و مخاطبین اینستاگرام، قادر به نمایش کلیه فعالیت های انجام شده در مرورگر وب، تلگرام، واتس اپ، وی چت، ایمو و سایر برنامه های پیام رسانی می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه می توان کنترل کاملی در رابطه با برنامه های نصب شده روی گوشی داشت و هر کدام از این برنامه ها را حذف و یا مسدود نمود.

حمله بروت فروس چیست؟


حمله بروت فورس در واقع نوعی حمله به حساب های شخصی و صفحات رمز گذاری شده است که از طریق حدس پسورد، اقدام به نفوذ غیر قانونی در آن می نماید. به عبارت دیگر، هکر، با استفاده از حمله بروت فورس تمامی پسوردهای ممکن را برای یک اکانت و یا یک رمز، حدس می زند تا بلاخره به جواب مورد نظر خود برسد. برای اینکه یک مثال ساده در این رابطه بزنیم، فرض کنید که ما یک کیف رمز گذاری شده که می تواند تا چهار عدد را از ۰۰۰۰ تا ۹۹۹۹ داشته باشد، در اختیار داریم. اگر رمز صحیح آن را ندانیم، در واقع ما با ۱۰۰۰۰ احتمال روبرو خواهیم شد. اگر همه این احتمالات را یکی پس از دیگری امتحان کنیم، تا بلاخره به جواب مورد نظر خود برسیم، در واقع ما یک حمله بروت فورس را انجام داده ایم.

در شبکه های کامپیوتری نیز اصولا بروت فورس یکی از اصلی ترین روش های هک می باشد که در آن هکر، با در اختیار داشتن یوزرنیم، اقدام به حدس همه پسوردهای ممکن برای او می کند، تا بلاخره به پسورد صحیح برسد. البته حمله بروت فورس به دلیل زیاد بودن تعداد احتمالات ممکن، معمولا چندان به صرفه نبوده و نمی توان آن را یک حمله دقیق دانست. به همین دلیل تنها در صورتی قابل انجام است که بدانیم هدف ما از یک پسورد ساده استفاده کرده است. در مواردی که هدف پسوردی متشکل از اعداد، حروف و نشانه ها، داشته باشد، یک حمله بروت فورس با یک سیستم معمولی ممکن است ماهها به طول بیانجامد که اصلا توجیه پذیر نمی باشد. پس ساده بودن پسورد هدف، نقش اساسی در موفقیت یا عدم موفقیت یک حمله بروت فورس دارد.

هک اکانت اینستاگرام با کالی لینوکس
در اینستاگرام هم می توان با در اختیار داشتن یوزرنیم یا ایمیل افراد، اقدام به انجام یک حمله بروت فروس نمود. اما به دلیل امنیت بالای اینستاگرام، ممکن است بعد از چند دقیقه از شروع به کار نمودن، آی پی شما بلاک شده و دیگر نتوان ادامه حمله را انجام داد. هم چنین چون معمولا افراد اینستاگرام خود را با پسوردهای سخت و پیچیده محافظت می کنند، هک اکانت اینستاگرام به این روش نمی تواند موفقیتی بیشتر از ۲۰ درصد داشته باشد. از طرف دیگر چون اینستاگرام از تایید دو مرحله ای و همچنین ارسال کد به گوشی یا ایمیل، بهره می برد، باز هم این روش را نمی توان به طور صددرصدی موفق دانست. با این حال هدف ما در اینجا آموزش روش های هک نبوده و صرفا می خواهیم روش های موجود را برای بالا بردن آگاهی افراد علاقه مند به موضوعات هک و امنیت بالا ببریم.

تست نفوذ و هک اکانت های اینستاگرام با اسکریپت برای کالی

Instagram یک شبکه اجتماعی محبوب عکس و ویدئو است که متعلق به شرکت فیس بوک می باشد. این شرکت توسط کوین سیستورم و مایک کریگر ساخته شده است و اولین نسخه آن در اکتبر ۲۰۱۰ به طور انحصاری در iOS راه اندازی شد و بعد از ۶ ماه نسخه آندروید آن نیز منتشر شد. با محبوبیت بیشتر این شبکه اجتماعی، هکرهای زیادی نیز برای استفاده از آن به وجود آمدند. امروزه روش های مختلفی برای هک اینستاگرام به چشم ما میخورد که در لیست زیر به آنها اشاره میکنم:

  • Social Engineering (مهندسی اجتماعی)
  • Phishing Attacks (حملات فیشینگ)
  • Cookie Hijacking (سرقت کوکی ها)
  • By Keyloggers (استفاده از کیلاگر ها)
  • cracking (شکستن پسورد)
  • priv8 exploits (اکسپلویت های روز صفر)

هک اینستاگرام به روش کرک

با سلام و عرض ادب به دوستان و طرفداران وب سایت SPY24 

من تعداد زیادی از افراد را دیدم که چگونه می توانند اکانت اینستاگرام را هک کنند و در این آموزش نحوه تهیه آن را به شما نشان خواهم داد. 

سیستم عاملی که برای این کار استفاده می‌کنند از سیستم عامل کالی است و برای تست نفوذ بسیار عالی است.

 آموزش نصب  سیستم عامل کالی لینوکس در وبسایت ما قرار دارد می توانید از آن ها استفاده کنید. 

توضیح هک اینستاگرام به روش کرک

بنابراین ، ما از روش حمله BruteForce استفاده خواهیم کرد ،  روش کرک پسورد هست برای هک کردن صفحه اینستاگرام یک شخص نیاز به  پسورد لیست می باشد و یک مقدار زمان بر می باشد و یکی از بهترین روش ها برای هک اینستاگرام استفاده می شود.

پس لیست برای هک اینستاگرام چیست

 ابزارات زیادی هست که می‌توانید پسورد لیست های قوی برای خود انتخاب کنید.

برای انجام این کار ،  در مرورگر خود تایپ کنید:

git clone Ethical-H4CK3R/Instagram.git

شما باید در ترمینال کالی لینوکس استفاده بکنید. 

قسمت قسمتی هست که شما باید دسترسی بالاترین را در اختیار این برنامه بگذارید، برنامه به خوبی اجرا شود

Terminl:chmod-R 755 Instagram && cd Instagram

مرحله بعد کرک اکانت اینستاگرام

 در قسمت ترمینال کالی لینوکس بعد از دریافت و دانلود برنامه باید دسترسی را در تب و دستور بالا استفاده کنید و برای دیدن محتوای پوشه باید دستور زیر را با دقت وارد کنید 

برای دیدن آنچه در پوشه است ، تایپ کنید: “ls”.

Terminl:ls

خوب ، ما می دانیم که در داخل پوشه سه چیز وجود دارد ، “هسته” ، “README.md” و “instagram.py”. 

Terminl:instagram.py

برنامه اجرایی اسکریپ در اینجا “instagram.py” است. 

اکنون باید با تایپ کردن اسکریپ ، برنامه را اجرا کنیم.

Terminl:Python instagram.py

اوه نه ، به نظر می رسد اشتباهاتی وجود دارد! 

آیا این ظاهر نمی شود؟

به این دلیل است که ما فایل txt را نداریم.

به یاد داشته باشید ، این یک حمله BruteForce است ، ما باید لیستی از رمزهای عبور را به آن اختصاص دهیم تا برنامه بداند کدام رمز را باید وارد کند.

مرحله بعد برای به دست آوردن یک   پسورد لیست قوی از این اسکریپت استفاده کنید 

اگر شما فقط سعی می کنید این کار را انجام دهید یا خیر ، پس شما می توانید لیست رمز ورود خود را درست کنید و فقط رمزهای عبور خود را در آنجا تایپ کنید ، اما من سعی می کنم رمز ورود حساب دوست من را بدست آورم.

اکنون ، اجازه می دهد تا فایل txt را دریافت کنید. 

به مرورگر بروید و “daniel miessler passwords github” را جستجو کنید.

پسورد لیست های مختلفی را در سطح اینترنت دانلود کنید هر چقدر قدرتمند تر باشد و پسورد شما سریعتر به دست می یابد و هک اینستاگرام شما به سرعت بالاتر خواهد رفت پس بهتر است پسورد لیست هایی را انتخاب کنیم قدرت آنها بالاتر باشد. 

آن را جستجو کنید ، به اولین لینک بروید.

اکنون شما در GitHub خواهید بود. به گذرواژه‌ها بروید

یک فایل txt را انتخاب کنید ، من لیست ۱۰ میلیون پسورد را انتخاب می کنم. 

هرچه بزرگتر باشید بهتر است ، زیرا شانس موفقیت بالاتری خواهید داشت. 

اما ، فضای زیادی را به خود اختصاص می دهد … 

برای ذخیره آنها در رایانه ، روی آن راست کلیک کنید ، گزینه Save Page as را بزنید ، سپس فایل متنی را در پوشه Instagram ذخیره کنید. 

پرونده باید در صفحه اصلی باشد. 

و روی “ذخیره” کلیک کنید ، سپس voila ، متن باید در پوشه باشد. 

حالا می توانیم آن را اجرا کنیم!

اجرای دوباره آن …

ما فقط  پسورد لیست گرفتیم ، بنابراین می توانیم به هک کردن ادامه دهیم! بیایید کاری را انجام دهیم: 

باز کردن ترمینال ، نوع:

سی دی اینستاگرام

اکنون در دایرکتوری اینستاگرام هستیم ، “ls” را تایپ کنید تا ببینیم داخل پوشه چیست. 

بله ، فایل متنی در پوشه وجود دارد! اجازه می دهیم برنامه را توسط:

Python instagram.py نام کاربری Thetextfile.txt

(برای توضیح بهتر ، به تصویر مراجعه کنید)

Terminl: Python instagram.py ususername instagram hack passwordlist.txt

حالا ما در آخر هستیم حمله BruteForce آغاز شده است ، آن را به تلاش ها و پسورد خود را در حال حاضر می گوید.

خوب ، خیلی طول می کشد.

و هک شودن پیج اینستاگرام شخص قربانی

توانستیم با یک پسورد لیست قدرتمند پسورد شخص مورد نظر خود رو هک کنیم بهترین روش هک و کرک اینستاگرام بهترین است در حال حاضر این است. 

آیا این کار کرد؟

خیلی از هکر های اینستاگرام از این روش برای هک کردن استفاده می کنم هر چقدر  پسورد لیست های شما قدرتمند تر باشد بهتر برای شما کار می کند به این نتیجه می رسیم که هر چقدر اطلاعات نسبت به پسورد شخص مورد نظر بالاتر باشد بهتر می‌توانیم به نتیجه بالاتری به دست بیاوریم تلاش ما فقط آموزش است هدف جز بالا بردن سطح امنیت شما از خواهشمند هستیم از پسوردهای امنیتی و بزرگ استفاده کنید پسوردی مانند حروف بزرگ علائم و عدد و حروف حتماً در پسوردهای خود استفاده کنید تا  بتوانید امنیت خود رو حفظ کنید. 

نرم افزار: استفاده از آن بسیار آسان است ، بسیاری از مبتدیان می توانند از آن استفاده کنند 

Con: این یک حمله BruteForce است ، همچنین احتمال شکست وجود دارد

 ممکن است سرورهای اینستاگرام برای جلوگیری از هک اینستاگرام ممکن است آی پی های شما رو مسعود یا بلاک بکند برای راه حل آن از روش زیر استفاده کنید.

نصب مکانیزه کردن با:

pip install mekanize

درخواست نصب را با: درخواست نصب پیپ نصب کنید

Tor را نصب کنید: sudo apt-get tor نصب کنید.

sudo apt-get tor

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا