آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینفناوریهک اینستاگرام

هک اینستاگرام انلاین و روش شناسایی و بازیابی اکانت هک شده

هک اینستاگرام و روش شناسایی و بازیابی اکانت هک شده با آموزش تصویری اینستاگرام نوعی شبکه اجتماعی است که اگر بخواهیم آن را با دیگر شبکه های اجتماعی از نظر محبوبیت مقایسه کنیم می توان به آن رتبه سومین سرویس محبوب را داد. البته آمار ها در این باره دقیق نیستند ولی چیزی که کاملا مشخص است این است که اینستاگرام از محبوبیت رو به رشد و بالایی برخودار است.

یعنی در این صورت افراد زیادی از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند در آن اکانت دارند. با توجه به این که این شبکه اجتماعی از نظر محتوا شیوه تازه ای را در پیش گرفته است مانند شبکه فیسبوک مبتنی بر هر نوع محتوایی نیست آن را به یک شبکه اجتماعی خاص بدل کرده است.

عده ای از خود می پرسند که آیا این شبکه اجتماعی با حجم وسیعی از کاربران آیا هک اینستاگرام امکان پذیر است و آیا در برابر خطر هک شدن امنیت بالایی دارد؟

آیا ممکن است که اکانت اینستاگرام من هک شود؟ چطوری می توان اکانت هک شده اینستاگرام را شناسایی و کرد و راهکار های پیشگیرانه در این باره چیست؟

این همان سوال هایی است که قصد داریم در ادامه درباره آنها بحث کنیم.

نظارت بر فعالیت های اکانت اینستاگرام با برنامه spy24

دانلود برنامه نظارتی spy24

آیا هک اینستاگرام امکان پذیر است؟

پیش از این که به احتمال هک شدن اکانت اینستاگرام بپردازیم می خواهیم مروری بر تاریخچه اینستاگرام در زمینه هک شدن و لو رفتن اطلاعات کاربران بپردازیم. امسال یعنی در سال 2017 خبری در وبسایت express .co.uk منتشر شد که از هک شدن اکانت حد.د 6 میلیون کاربر توسط یک گروه هکر خبر می داد.

در طی این نفوذ سعی بر به سرقت بردن شماره تلفن ها و ایمیل آدرس ها بوده است.

این گروه هکر ادعا می کنند که از یک حفره امنیتی در سیستم استفاده کرده اند تا بتوانند به اطلاعات حساس کاربران دسترسی پیدا کنند و این اطلاعات را حالا با قیمتی در حدود 10 دلار به ازای هر کاربر به فروش می رسانند.

چنین اطلاعاتی که معمولا در دارک وب که مکانی برای معاملات پنهان و خلاف کارانه است به فروش می رسد.

حتی هکر های اینستاگرام گفته اند که در دارک وب بستری را ایجاد کرده اند که حاوی اطلاعات تمامی کاربران اینستاگرام است و هر کاربری می تواند با مراجعه به آن و پراخت هزینه تعیین شده اطلاعات را دریافت کند.

با این حال یکی از اعضای این گروه هکر هشدار داده است که در آن زمان اینستاگرام هنوز متوجه وجود این باگ در سیستم خود نشده بود اما اینستاگرام اعلام کرد که این باگ را به سرعت برطرف و روی مراحل قانونی کار تمرکز کرده ایم و همچنین نمی دانیم که دقیقا چه تعداد از اکانت های اینستاگرام مورد نفوذ قرار گرفته است ولی درصد کمی از کاربران را شامل می شود.

از شما می خواهیم که هر گونه فعالیت مشکوک را از طریف ابزار گزارش دهی به ما اطلاع دهید. می توانید با رفتن به صفحه پروفایل و انتخاب گزینه Report a Problem و سپس Spam or Abuse آن را به ما گزارش دهید.

شرکت امنیت سایبری انگلیس به نام RepKnight گفته است که به دیتابیس کاربران اینستاگرام دسترسی پیدا کرده و در بین این کاربران 500 سلبریتی را شناسایی شده است. در بین این 500 کاربر به افرادی مانند اما واتسون، امیلی کلارک، تیلور سوئیفت، بیانسه، هری استایلز، کریستیانو رونالدو و لئوناردو دیکاپیرو اشاره شده است.

به این ترتیب اطلاعات اعضای 7 میلیون نفری اینستاگرام در خطر است و معلوم است که این شبکه اجتماعی نیز از حمله هکر ها مصون نمانده است و می توانیم در پاسخ به این سوال که آیا هک اینستاگرام امکان پذیر است پاسخ مثبت بدهیم.

بدیهی است که در جنین حملاتی که توسط هکر ها در ابعاد وسیع صوررت می گیرد کاربر اینستاگرام هیچ گونه نقش پیشگیرانه ای نمی تواند ایفا کند و هک نشدن این شبکه اجتماعی به ضریب امنیتی شبکه اینستاگرام بستگی دارد.

هک اکانت اینستاگرام یک کاربر خاص

همانطور که پاراگراف بالا نیز اشاره شد اگر حملات موفقی به اینستاگرام صورت گرفته باشد، یکی از انتخاب های همیشگی هکر ها فروش اطلاعات حساس کاربران در فضایی مانند دارک وب است. بنابراین فردی که به دنبال هک اکانت اینستاگرام کاربر خاصی است و اطلاعات حساس اکانت آن را می خواهد می تواند با مراجعه به دارک وب تقریبا به چنین هدفی برسد.

اگر چه با توجه به این که دارک وب مکانی امن و قابل اطمینان برای معامله نیست در این باره می بایست بسیار محتاط عمل کرد.

البته خوب چنین کاری مشکلات خاص خود را دارد و شابد بهتر باشد خودتان دست به کار شوید! 

هک اینستاگرام افراد از طریق سرویس های آنلاین

اگر کمی در اینترنت جستجو کنید متوجه خواهید شد که روش مشخصی برای هک اینستاگرام افراد مورد نظر شما وجود ندارد به غیر از وبسایت هایی که ادعا می کنند که ابزاری دارند که به صورت آنلاین اکانت اینستاگرام دیگران را هک می کند. در ادامه به معرفی برخی از این ابزار های آنلاین هک اینستاگرام می پردازیم.

در نوشته ای دیگر به بررسی برنامه اینستاشیب که گفته می شد قادر به هک اینستاگرام است، پرداختیم

سرویس آنلاین Instaleak

هک اینستاگرام به صورت آنلاین از طریق Instaleak

در توضیح شیوه عملکرد این سرویس دقیقا توضیحی که وبسایت اصلی ان به کاربران می دهد را نقل قول می کنیم.

به سادگی اکانت اینستاگرام هر کسی را بدون استفاده از نرم افزار خاصی هک کنید. هر روز هزاران اکانت هک می شود که این شامل اینستاگرام هم هست – یکی از بزرگترین وبسایت ها جهانی رسانه اجتماعی با بیش از 100 میلیون کاربر ثبت نام شده و میلیون ها بازدید روزانه از صفحات.

شکی نیست که اینستاگرام یکی از بهترین وبسایت هدف برای هکران است تا بتوانند منافع خود را از طریق کاربران تامین کنند. اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که چرا هکر ها اکانت های اینستاگرام را هک می کنند؟ تنها برای لذت آن و سرگرمی که به همراه دارد و بنا به دلایل از نظر مالی نیز پر سود خواهد بود.

در توضیحات این سرویس شاهد توضیحات بی پایه و دلایل غیر منطقی هستیم که هیچ گونه اعتماد سازی در این باره برای کاربر نشده است.

سرویس آنلاین Instagram Hacking Tool

سرویس دیگری مانند Instaleak.net و مراحل آن برای هک اینستاگرام یک فرد خاص به این صورت است که در صفحه اصلی از شما نام کاربری صفحه اینستاگرام را دریافت می کند و شما را منتظر می گذارد تا “عمیلات هک اکانت اینستاگرام” را انجام دهد.

سرویس آنلاین هک اینستاگرام Instagram Hacking Tool

در نهایت به شما پیام می دهد که اکانت مورد نظر با موفقیت هک شده است و از شما می خواهد برای نمایش جزئیات مراحلی را که به آن Survey می گویند طی کنید. پایان انجام این مراحل چیزی جز تلف کردن وقت نیست چرا که نه اکانتی هک شده است و نه انجام مراحل درخواست شما از شما تمامی دارد.

آموزش ایمن سازی اکانت اینستاگرام

جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام

اینستاگرام برای کاربران خود قابلیت های کاربردی قرار داده تا به واسطه این قابلیت ها کاربران بتوانند امنیت اکانت ایستاگرام خود را افزایش دهند. این قابلیت ها شامل Two-Factor Authentication، Private Account و Story Settings می شود.

Two-Factor Authentication

این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا ورود به اکانت خود را ایمن تر انجام دهید. با فعال کردن این گزینه از تنظیمات اکانت اینستاگرام، هر بار که اطلاعات اکانت شما در یک دستگاه جدید وارد شود، علاوه بر پسورد اکانت کدی بصورت اس ام اس برای شماه تلفن شما فرستاده می شود تا در صورتی که هکری توانسته باشد به اطلاعات اکانت شما دست یابد همچنان نتواند به اکانت شما نفوذ کند. پیشنهاد می کنیم Two-Factor Authentication را در تنظیمات اکانت اینستاگرام خود فعال کنید.

Private Account

قابلیت Private Account به کاربر این امکان را می دهد که نمایش تصاویر و ویدیو های و به طور کلی تمامی اطلاعات حساس اکانت خودش را محدود به افرادی که آن را Follow کرده اند، کند. در این صورت افراد ناشناس نمی تواندن به اطلاعات حساس اکانت شما دسترسی داشته باشند تا از این طریق نقشه نفوذ به اکانت شما را طرح ریزی کنند. در صورتی که اکانت خود را در حالت Public Account گذاشته اید آن را به Private Account تغییر دهید.

Story Settings

جدای از قابلیت خصوصی سازی اکانت با توجه به این این که قابلیتی به نام استوری به اینستاگرام اضافه شده است، این سرویس به کاربران این امکان را می دهد تا امکان مشاهده استوری ها را از یک سری افراد خاص بگیرند یا فقط برای افرادی خاص به نمایش بگذارند.

آموزش ایمن سازی اکانت اینستاگرام – جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام دستگاه خود را در دسترس افراد ناشناس نگذارید

یکی از روش های رایج هک کردن دسترسی مستقیم به دستگاه فرد قربانی هست. از این طریق به سادگی می شود نقشه هک کردن اینستاگرام شخص مورد نظر را فراهم کرد. بنابراین پیشنهاد می شود دستگاه خود را در دسترس افراد ناشناس قرار دهید.

اطلاعات حساس خود را لو ندهید

در بسیاری از مواقع با گفتن بعضی اطلاعات می توانیم اکانت و اطلاعات شخصی خود را به خطر بی اندازیم. مثلا با گفتن پسورد ایمیلی خود به فردی که شناخت کافی از اون نداریم شخص مورد نظر می تواند به ایمیل شما دسترسی داشته باشد و از آن طریق اکانت اینستاگرام شما را هک کند. بنابراین اطلاعات حساس مهم خود را به دیگران لو ندهید.

آموزش بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

در این بخش فرض را بر این می گیریم که کار از کار گذشته و اکانت اینستاگرام شما هک شده است، در این صورت تنها کاری که از دست شما بر می آید این است که به بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام خود بپردازید که شامل چند مرحله است.

مرحله اول : شناسایی منشا

ابتدا باید بهفمید که دلیل هک شدن اکانت اینستاگرام شما چه بوده است. مثلا اگر به تازگی پسورد ایمیل خود را به فردی داده اید احتمال می رود که هک از طریق ایمیل شما انجام شده باشد بنابراین به سرعت می بایست دسترسی خود را به اکانت ایمیل خود بدست آورید و پسورد آن را تغییر دهید.

مرحله دوم : ایمن سازی اکانت اینستاگرام

اینستاگرام در رابطه با اکانتی که به نظر می رسد هک شده، توصیه هایی می کند.

اگر فعالیت های مشکوکی در اکانت شما انجام می شود، مثلا تصویری ارسال شده که شما آن را نفرستادید یا کامنت یا لایکی هست که شما از آن بی خبرید مراحل زیر را انجام دهید.

  • پسورد اکانت اینستاگرام خود را عوض کنید یا اگر دسترسی شما به طور کلی قطع شده درخواست ریست پسورد کنید.
  • دسترسی برنامه هایی که به اکانت اینستاگرام شما متصل هستند را مسدود کنید. (ممکن است برنامه هایی مانند بازی ها و… از شما بخواهند برای ارائه خدمات به آن ها دسترسی بدهید که به اکانت اینستاگرام شما دسترسی داشته باشند)

نکات امنیتی پیشنهاد شده از سوی اینستاگرام

توصیه های ایمنی اینستاگرام

  • پسورد قوی انتخاب کنید. از ترکیب اعداد و حروف و علامت های نگارشی با حداقل طول 6 استفاده کنید. سعی کنید پسورد شما شبیه به پسورد اکانت های دیگر شما نباشد.
  • پسورد خود را به طور مداوم تغییر دهید؛ به ویژه اگر یک پیام از اینستاگرام دریافت کرده اید که از شما می خواهد پسورد خود را تغییر دهید. معمولا اینستاگرام طی یک مراحلی می تواند هکر را تشخیص دهد و اگر چنین اتافقی بی افتد طی یک ایمیل از شما می خواهد که پسورد خود را برای ایمن سازی اکانت تغییر دهید.
  • پسورد خود را به کسی که نمی شناسید ندهید.
  • تایید دو مرحله ای را فعال کنید
  • مطمئن شوید که اکانت ایمیل شما ایمن است. هر کسی که به اکانت ایمیل شما دسترسی داشته باشد می تواند به اکانت اینستاگرام شما هم دسترسی داشته باشد. به همان اندازه که به امنیت اکانت اینستاگرام خود اهمیت می دهید به اکانت ایمیل خود نیز اهمیت دهید.
  • اگر از یک گوشی یا کامپیوتر اشتراکی برای چک کردن اکانت اینستاگرام خود استفاده می کنید بعد از هر بار چک کردن از اکانت خود خارج شوید تا امکان دسترسی افراد دیگر به اکانت شما وجود نداشته باشد.
  • پیش از این که به یک برنامه اجازه دسترسی به اطلاعات اکانت اینستاگرام خود را بدهید، فکر کنید.
  • آموزش ایمن سازی اکانت اینستاگرام

در صورتی که با موارد مشابه روبرو شدید، از بخش فرستادن دیدگاه، با ما در میان بگذارید.

آموزش ایمن سازی اکانت اینستاگرام – جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام هک اینستاگرام به صورت آنلاین :

ردیابی گوشی اندروید و استفاده از روش های مختلف برای انجام آن


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا