آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینفناوری

هک vpn با NordVPN ، راه نفوذ جدید هکرها برای سرقت اطلاعات کاربران

هک با NordVPN ، راه نفوذ جدید هکرها برای سرقت اطلاعات کاربران بسیاری از فعالان حوزه پژوهش، امروز به موضوع امنیت سایبری اهمیت بیشتری از قبل می دهند و به تازگی دریافته اند که هکرها موفق به ساخت بدافزار جدید و خطرناکی شده اند که می تواند تحت پوشش یک VPN فعالیت کرده و اطلاعات کاربران را به سرقت ببرد. اما کدام VPN این قابلیت را دارد؟ هک vpn

با ما در ادامه مطلب با موضوع هک با NordVPN همراه باشید.

هک با NordVPN

امروز بسیاری از هکرها برآنند تا از هر طریقی به اطلاعات کاربران دسترسی داشته و آن ها را به سرقت ببرند.

پیش تر بدافزارها، باج افزارها و حتی حملات DDOS تهدیدات امنیتی مهمی محسوب می شوند.

اما هم اکنون با ظهور گسترده شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، این تهدیدات نیز گسترده تر شده و می تواند به طور کامل اطلاعات شخصی و حساب های کاربری و محرمانه افراد را به سرقت ببرد.

سرقت اطلاعات، هک سیستم ها و نفوذ به حساب های کاربری در دو سال اخیر به اوج خود رسیده است و شاهد بزرگ ترین سرقت اطلاعات بوده ایم.

وب سایت trustedreviews گزارشی را منتشر کرده است که طی آن نشان داده شد که محققان و پژوهشگران فعال در موسسه تحقیقاتی Doctor Web موفق به کشف تروجان و بدافزار بانکی شدند که تحت عنوان یک VPN معروف به نام Nord VPN فعالیت می کند.

هکرها از هک با NordVPN استفاده کده و اطلاعات بسیاری را از کاربران به سرقت برده و توانسته اند به سیستم های آن ها نفود و کرده و به آن ها دسترسی داشته باشند.

بنابرگفته ی کارشناسان امنیتی، کاربرانی که این VPN را نصب و دانلود نموده اند، امکان هک با NordVPN را به راحتی برای هکرها فراهم کرده اند تا آن ها به طور اتوماتیک بتوانند به حریم خصوصی کاربران دسترسی داشته باشند. این تروجان که نام دیگر آن Win۳۲.Bolik.۲ است، می تواند با هر بار روشن شدن، اطلاعات کاربران را به دست آورده و تمامی داده های آن ها را در اختیار بگیرد.

کارشناسان امنیتی به تمامی کاربرانی که اقدام به دانلود و نصب این اپلیکیشن کرده اند هشدار داد که در سریع ترین زمان ممکن، این VPN را حذف یا uninstall نمایند تا راه هکرها را برای نفوذ به سیستم و سرفت اطلاعات شخصیشان ببندند.

این درحالیست که هر روز اخبار متعددی از هک موبایل، هک حساب های کاربری و … منتشر می شود و درست به همین دلیل است که نگرانی های کارشناسان امنیت سایبری، روز به روز بالاتر می گیرد. اهمیت این موضوع تا جایی بالا رفته است که فروشگاه های آنلاین اپلیکیشن، اقدام به بررسی نرم افزارهایی هستند که در پلتفرم آن ها عرضه شده و به فروش می رسند. آن ها با یافتن هرگونه بدافزاری، بالافاصله اقدام به حذف آن اپلیکیشن می کنند تا در اختیار کاربران قرار نگیرند.

نوشته هک با NordVPN ، راه نفوذ جدید هکرها برای سرقت اطلاعات کاربران اولین بار در وبلاگ آموزشی spy24.ir . پدیدار شد.

راه نفوذ جدید هکرها برای سرقت اطلاعات NordVPN
راه نفوذ جدید هکرها برای سرقت اطلاعات

کدام VPN اطلاعات کاربران را دزدید؟!

محققان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که هکرها بدافزار خطرناک جدیدی را تحت پوشش یک اپلیکیشن VPN محبوب منتشر کرده و از این طریق قصد داشتند به اطلاعات کاربران نفوذ و دسترسی پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، بدافزارها، باج‌افزارها و حملات DDOS از جمله تهدیدهای امنیتی بودند که در سال‌های اخیر کاربران فضای مجازی را در معرض خطر حملات سایبری قرار داده‌اند و موجب لو رفتن اطلاعات شخصی و محرمانه آنها شده است.

بر اساس گزارشی که در وب سایت trustedreviews آمده است، محققان و پژوهشگران فعال در موسسه تحقیقاتی Doctor Web به تازگی دریافته و اعلام کرده‌اند که یک تروجان و بدافزار خطرناک بانکی تحت پوشش یک نرم‌افزار VPN معروف و محبوب به نام NordVPN توانسته است اطلاعات فراوانی را از کاربران و قربانیان به سرقت ببرد و به سیستم‌های آنها دسترسی و نفوذ یابد.

کارشناسان امنیتی خاطرنشان کرده‌اند که کاربران بعد از نصب و دانلود اپلیکیشن وی‌پی‌ان مذکور، به صورت اتوماتیک و خودکار راه ورود هکرها را به حریم خصوصی خود باز کرده‌اند. این تروجان که نام دیگر آن Win۳۲.Bolik.۲ است، قادر بوده است اطلاعات کاربران را با هر بار روشن و فعال کردن نرم افزار NordVPN به دست بیاورد و داده‌های موردنظر هکرها و مجرمان سایبری را در اختیار آنها قرار دهد.

آنها در ادامه به تمامی کاربرانی که اپلیکیشن مذکور را دانلود، نصب و استفاده کرده‌اند، هشدار داده‌اند که هرچه سریع‌تر آن را لغو نصب (uninstall) کنند تا بیشتر از این راهی برای نفوذ هکرها و مجرمان سایبری برای سرقت اطلاعات شخصی کاربران باز نماند.  

اخبار و گزارش‌های بسیاری درباره حملات سایبری هرروزه از گوشه و کنار جهان به گوش می‌رسد و این امر برای امنیت سایبری کشورهای جهان، زنگ هشدار بزرگی محسوب می‌شود به گونه ای که شرکت های بزرگ توسعه دهنده فروشگاههای آنلاین و اینترنتی همچون اپ استور اپل و گوگل پلی استور همواره به بررسی نرم افزار و اپلیکیشن های موجود بر پلتفرم های خود پرداخته و در صورت یافتن هرگونه بدافزار پنهان در اپلیکیشن ها سریعا به حذف آنها اقدام می کنند.

بر اساس برآورد کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه امنیت سایبری، آمار حملات سایبری و بدافزاری در دو سال اخیر به شدت اوج گرفته و به بیشترین میزان خود رسیده است. همانطور که در اخبار گذشته اشاره شده است، سالانه شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی بزرگی در سراسر جهان متحمل خسارات و آسیب‌های جبران ناپذیری می‌شوند که از جمله مهمترین آنها می‌توان به حمله سایبری به شرکت مالی اکوئیفاکس در آمریکا، سازمان بهداشت و سلامت در انگلستان، وزارتهای دفاع و امور خارجه بسیاری از کشورها و شرکت حسابرسی دیلویت (Deloitte) در آمریکا اشاره کرد.

راه نفوذ جدید هکر

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا