برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

هک تلگرام : نحوه هک کردن تلگرام

قرار است تلگرام یکی از امن ترین برنامه های پیام رسانی روی کره زمین باشد. پیام های ارسالی از طریق برنامه به شدت رمزگذاری می شوند. پیام ها همچنین دارای یک تایمر هستند. پس از محاسبه ، پیام ها خود ویران می شوند و برای همیشه حذف می شوند. هک تلگرام با شماره تلفن با آیدی از راه دور با ربات

پس چگونه تلگرام را هک می کنید؟ آیا حتی می توان این کار را انجام داد؟ بله ، می توانید تلگرام را هک کنید ، اما تنها در صورت داشتن نرم افزار مناسب. برای خنثی کردن امنیت هوایی تلگرام ، برنامه ای برش خورده است.

در جستجوی راه حل هک تلگرام به صورت آنلاین مراقب باشید. اکثر راه حلها به صورت تبلیغاتی کار نمی کنند. بسیاری از آنها به سادگی کلاهبرداری هستند که برای خنثی کردن سریع شما طراحی شده اند. دیگران اطلاعات محرمانه شما را دزدیده و یا تبدیل به ویروس در مبدل می شوند.

برای کمک به شما ، ما ۳ راه حل مشروع را برای هک کردن حساب تلگرام شخصی ارائه می دهیم:

قسمت ۱: نحوه هک کردن اکانت تلگرام

ساده ترین راه هک کردن تلگرام با SPY24 است .

SPY24 یک برنامه جاسوسی درجه یک است که با دستگاه های iOS و Android سازگار است. این یکی از تنها برنامه هایی است که به اندازه کافی پیشرفته برای هک کردن تلگرام طراحی کرده است. علاوه بر این ، این کار را بدون جیلبریک یا ریشه انجام می دهد!

هک تلگرام : نحوه هک کردن تلگرام ، هک تلگرام با آیدی ، هک تلگرام از راه دور
هک تلگرام : نحوه هک کردن تلگرام 4

۱٫۱ SPY24 – اسلایدها در دفاع از تلگرام گذشته مانند یک چاقو از طریق کره

SPY24 به شما امکان دسترسی کامل به حساب Telegram شخص را می دهد. در اینجا برنامه می تواند انجام دهد:

  • خواندن پیام ها: SPY24 تمام پیام های تلگرام تایپ شده بر روی دستگاه مورد نظر را وارد می کند. این شامل مکالمات خصوصی یک به یک و همچنین گفتگوهای گروهی است.
  • پیام های حذف شده را بخوانید: تلگرام خود پیام های خود را ویران می کند. SPY24 ، با این وجود ، تمام پیام ها را فوراً وارد می کند و از آنها در یک سرور خصوصی پشتیبان می گیرد. اگر پیام ها از حساب هدف حذف شدند ، همچنان می توانید از طریق داشبورد SPY24 به آنها دسترسی پیدا کنید.
  • مشاهده پرونده های رسانه ای: هرگونه فیلم ، تصویر یا سیاهههای مربوط به چت که در Android هدف یا تلفن iOS بارگیری شده است در دسترس شما خواهد بود.
  • برچسب زمانی را بررسی کنید: شما دقیقاً می توانید ببینید که چه زمان مکالمه صورت گرفته است و با چه کسی انجام شده است.
  • دسترسی به اطلاعات مخاطبین: SPY24 همچنین تمام اطلاعات مخاطب ، از جمله نام ، شماره تلفن ، آدرس ، شناسه ایمیل و حتی توضیحات شغلی را به شما نشان می دهد.
  • هک تلگرام با شماره تلفن

نگاهی به تمام ویژگی های شگفت انگیز SPY24 در نسخه ی نمایشی زنده آن بیندازید .

۱٫۲ SPY24 اعتماد یک میلیون کاربر در سراسر جهان را بدست آورده است

شما نمی توانید یک برنامه مطمئن ، کاربرپسند و قابل اعتماد تر از SPY24 پیدا کنید. این برنامه مدت هاست که قلب های جهانی را جلب می کند:

  1. کاربران در سراسر جهان SPY24 را دوست دارند

بیش از ۵ میلیون نفر در سراسر جهان از SPY24 استفاده می کنند. شاید از برنامه نشنیده باشید اما بسیار محبوب است. این شهرت را به عنوان یکی از بهترین برنامه های کنترل و نظارت والدین در این سیاره در حال حاضر دارد.

  1. SPY24 کاملاً باهوش است

حتی اگر موفق به هک کردن تلگرام شوید ، اگر کشف شود فایده ای ندارد. خوشبختانه SPY24 یک برنامه ۱۰۰٪ پنهان است ، به این معنی که در صورت استفاده از آن هرگز کشف نخواهید شد.

برای دستگاه های Android هدف ، شما باید یک برنامه کوچک را با اندازه کمتر از ۲ مگابایت بارگیری کنید. در حالی که فقط از یک دقیقه از منابع سیستم و بدون تخلیه باتری استفاده می شود ، در پس زمینه اجرا می شود. نماد برنامه پنهان است. همچنین ممکن است یک برنامه شبح باشد.

نسخه iOS SPY24 کاملاً از راه دور کار خواهد کرد. هیچ بارگیری نرم افزار وجود ندارد. می توان آن را از راه دور نیز تنظیم کرد. تشخیص آن غیرممکن است.

  1. SPY24 را می توان در ۱۰ دقیقه تنظیم کرد

می توانید ظرف ۱۰ دقیقه با SPY24 شروع به هک کردن اکانت هدف تلگرام کنید. می توانید خیلی سریع آن را تنظیم کنید. برای نصب SPY24 یا استفاده از آن نیازی به دانش فنی ندارید. شما دستورالعمل نصب و استفاده ساده را دنبال کنید.

  1. جاسوسی بدون ریشه زدن یاروت کار می کند

اگر دستگاه را روت می کنید یا روت می کنید ، گارانتی آن را باطل می کنید و آن را برای بدافزار باز می کنید. با وجود SPY24 ، لازم نیست در مورد هیچ یک از این موارد نگران باشید. برنامه بر روی نسخه های پیش فرض iOS و Android OS کار می کند ، نیازی به روت نیست.

  1. SPY24 کاری بیش از هک کردن تلگرام انجام می دهد

SPY24 بیشتر از یک برنامه هک تلگرام ساده است. این یک برنامه پایش تلفنی تمام عیار است که قادر به ورود به تماس ها ، چت ها ، ایمیل ها ، مکان ها ، رویدادهای تقویم ، یادداشت ها ، تاریخچه مرورگر ، برنامه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و موارد دیگر است.

  1. SPY24 مقرون به صرفه است

بهترین قسمت در مورد SPY24 قیمت است! هزینه کمتر از قهوه در استارباکس در هر ماه. اکثر برنامه های جاسوسی دیگر موجود در بازار چندین برابر هزینه دارند و شما را به روت احتیاج دارد.


۱٫۳ نحوه هک کردن حساب تلگرام شخصی بدون دانستن آنها

آیا می خواهید با هک کردن SPY24 شروع کنید؟ مراحل زیر را دنبال می کنید:

مرحله ۱: برای یک حساب SPY24 ثبت نام کنید. از شناسه ایمیل خود به عنوان نام کاربری استفاده کنید.

مرحله ۲: اشتراک SPY24 بخرید . اگر می خواهید چندین دستگاه را هدف قرار دهید ، اگر می خواهید تلگرام را در یک دستگاه یا برنامه خانواده هک کنید ، می توانید برنامه Premium را انتخاب کنید.

مرحله سوم: بین iOS و Android به عنوان سکوی هدف انتخاب کنید و روش تنظیم را دنبال کنید.

پس از نصب SPY24 ، می توانید نظارت بر دستگاه هدف را از داشبورد شروع کنید. در صفحه انتخاب در سمت چپ ، به دنبال برنامه های اجتماعی> تلگرام باشید.

** لطفا توجه داشته باشید: هیچ برنامه ای برای کار با دستگاه های Android از راه دور قابل تنظیم نیست. اگر یک برنامه یا سرویس ادعا می کند که قادر به انجام این کار است ، این یک کلاهبرداری ، ویروس یا یک برنامه جعلی است. طعمه دزد و کلاهبردار نشوید! هک تلگرام با آیدی

هک تلگرام با شماره تلفن
هک تلگرام : نحوه هک کردن تلگرام 5

نسخه آزمایشی زنده را بررسی کنید
الآن امتحانش کن

۱٫۴ Bonus: برای به دست آوردن پسورد تلگرام از Keylogger SPY24 استفاده کنید

SPY24 شامل یک برنامه keylogger است. Keylogger ها کلیدهای کلیدی را که در دستگاه هدف تایپ می شوند ضبط می کنند. وقتی کاربر رمز ورود قفل گپ تلگرام خود را تایپ می کند ، برنامه آن را برای شما بازیابی می کند. سپس می توانید از آن استفاده کنید تا نگاهی به چت های مخفی آنها بیندازید.

ببینید که چگونه SPY24 با Live Demo کار می کند قبل از اینکه متعهد شوید خرید کنید!

قسمت دوم: نحوه هک کردن تلگرام آنلاین با Cocospy

آیا می خواهید یک جایگزین قابل اعتماد برای SPY24 برای هک کردن حساب تلگرام شخصی خود داشته باشید؟ Cocospy گزینه خوبی است. Cocospy یک برنامه نظارت بر تلفن و ردیابی از راه دور دارای رتبه برتر است.

والدین به طور عمده از Cocospy برای نظارت بر فرزندان خود استفاده می کنند. اگر فرزند شما از تلگرام – یا برنامه دیگری در رسانه های اجتماعی – استفاده می کند و می خواهید به آنها توجه کنید ، می توانید به راحتی با Cocospy این کار را انجام دهید.

۲٫۱ Cocospy باعث می شود Hacking Telegram مانند بازی کودک به نظر برسد

Cocospy می تواند اکانت تلگرام را در هر دو دستگاه اندرویدی و iOS هدفمند هک کند. در اینجا برنامه می تواند انجام دهد:

  • هک تلگرام: Cocospy به شما امکان دسترسی کامل به پیام های تلگرام ، مخاطبین و فایل های رسانه ای را می دهد. به غیر از تلگرام ، برنامه همچنین می توانید تماس ها ، متن ها و مکان ها را وارد کنید.
  • اکنون تنظیم کنید: می توانید Cocospy را به سرعت تنظیم کنید. شما فقط به دسترسی فیزیکی مختص به دستگاه اندرویدی هدف نیاز دارید. اگر این یک iPad یا iPhone است ، می توانید Cocospy را از راه دور تنظیم و کنترل کنید.
  • مانیتور ناشناس: Cocospy به عنوان برنامه پنهان در Android و iOS کار می کند. بدون اینکه آنها شما را کشف کنند ، می توانید وارد تلگرام شخصی شوید.
  • نه به روت بگویید: همچنین لازم نیست دستگاه مورد نظر را روت کنید.Cocospy بدون هر دو کار می کند.
  • هک تلگرام با شماره تلفن
  • هک تلگرام از راه دور
  • هک تلگرام با ربات

قسمت سوم: نحوه هک کردن اکانت تلگرام شخصی

Auto Forward یک برنامه هکر معروف Telegram است . این برنامه قادر به نظارت بر گوشی های هوشمند و تبلت های مبتنی بر Android و iOS است. اگر می خواهید اکانت تلگرام را هک کنید ، این سومین راه حل است.

هک تلگرام با آیدی : هک تلگرام با ربات

۳٫۱ Auto Forward یک برنامه ارزشمند است

Auto Forward قادر به نظارت بر برنامه های محبوب رسانه های اجتماعی از جمله Telegram است. در اینجا برخی از ویژگی های برتر برنامه آورده شده است:

  • فعالیت تلگرام log.
  • مشاهده پیام ها ، مکان ها و جزئیات تماس.
  • سازگار با جدیدترین دستگاه های Android و iOS.
  • هک تلگرام با آیدی
  • هک تلگرام از راه دور
  • هک تلگرام با ربات

به پایان رسید

موثرترین راه برای هک کردن تلگرام شخصی با SPY24 است. این اپلیکیشن تمام کارها را برای شما انجام می دهد و شما را برای نظارت بر تلگرام در صلح آزاد می کند. برای استفاده از برنامه یا راه‌اندازی آن به دانش فنی لازم ندارید.

  • هک تلگرام با شماره تلفن
  • هک تلگرام با آیدی
  • هک تلگرام از راه دور
  • هک تلگرام با ربات


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا