آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هک اکانت تلگرام و روش های کنترل گوشی چت تلگرام

هک تلگرام و روش های کنترل بررسی امکان هک تلگرام و روش های کنترل عملکرد فرزندان در شبکه های اجتماعی پیش ازهر چیز لازم است بدانید ما در این مقاله قصد آموزش هک کردن تلگرام را نداریم و تنها قصد معرفی تنها ابزار کنترلی والدین جهت کنترل تلگرام فرزندان را داریم.  تلگرام یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های پیام رسان در میان کاربران ایرانی است، که به دلیل امکانات گسترده محبوبیت زیادی میان کاربرین ایرانی پیدا کرده است.

این محبوبیت بیش از اندازه موجب شده است، تا کاربران زیادی با هدف نظارت بر فعالیت عزیزان و فرزندان خود در این شبکه اجتماعی محبوب به دنبال روش هایی برای هک برنامه تلگرام باشند. اما غافل از اینکه، این برنامه به سادگی قایل نفوذ توسط هکرها نمی باشد، ولی امکان نظارت و کنترل بر آن از راه دور امکان پذیر است.

راه های جلوگیری از هک اس ام اس

اما این روش هکینگ تلگرام محسوب نمی شود، بلکه یک ساز و کار نظارتی بر فعالیت فرزندان شما در شبکه تلگرام است، یعنی شما با نصب یک نرم افزار تحت عنوان سامانه مراقبت از خانواده امکان دسترستی از راه دور به ارتباطات فرزند خود را در شبکه تلگرام، که به اصطلاح عامیانه هک تلگرام شناخته می شود را خواهید داشت.

پس با ما همراه باشید تا شما را با نحوه مدیریت عملکرد فرزندان تلگرام، را بدون نیاز به هیچ راهکار هک و یا غیر قانونی به واسطه برنامه spy24 آشنا سازیم.

نرم افزار کنترلی
نرم افزار کنترلی

معرفی نرم افزار spy24 و آموزش کنترل عملکرد در تلگرام

سامانه مراقبت از خانواده که به صورت اختصاری با عبارت spy24 شناخته می شود، یک نرم افزار نظارتی بر گوشی تلفن همراه فرزند شما می باشد، که پس از نصب برنامه به صورت خودکار مخفی شده و امکان کنترل و مشاهده فعالیت های فرزند شما را کلیه بخش های تلفن همراه فرزند شما از جمله شبکه های اجتماعی تلگرام و موبوگرام را به شما می دهد.

بعد از نصب برنامه بدون نیاز به گوشی طرف مقابل شما به واسطه پنل کاربری که در اختیار شما قرار داده می شود، قادر به نظارت بر تلگرام گوشی تلفن همراه فرزند خواهید بود. همانطور که در که در تصویر مشاهده می نمائید، با استفاده از خدمات این برنامه می توانید علاوه بر مدیریت عملکرد یا همان هک تلگرام، امکان کنترل تماس و پیامک ها و نظارت بر سایر شبکه های اجتماعی را نیز داشته باشید.

با توجه به موارد ذکر شده،ابزارهای نظارتی و هک شدن تلگرام برای آن دسته از والدینی که به سلامت فرزندنشان در فضای مجازی اهمیت می دهند، می تواند جز نیاز های حیاتی در حیطه باشد.

چرا به برنامه های هک و کنترل تلگرام و کنترل شبکه های اجتماعی نیاز داریم؟

تهدیدات و خطرات بهره برداری نادرست از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی بر کسی پوشید نیست. و در این بین رده های سنی زیر ۱۸ سال به دلیل داشتن ذهن کنجکاو و ریسک پذیر، در معرض بیشترین آسیب قرار دارند. از آنجایی که تلگرام نیز بیشتری میزان نفوذ را در میان ایرانیان را داشته است، لذا فرزندان و کودکان ما نیز این قاعده مستثنی نبوده و به جمع کاربران این شبکه پیوسته اند. برخی از این آسیب ها به شرح زیر می باشند:

  • امکان ورود به کانال های و گروه های غیر اخلاقی و نا مناسب
  • ایجاد مزاحمت برای دیگران و یا دردسر هایی از این شکل
  • ارتباط با افراد شیاد و یا دوستان ناشایست و انحرفات بعدی
  • فریب خورد و به اشتراک گذاشتن حریم خصوصی و مشکلات از این قبیل

موارد ذکر شده می تواند از پیش پا افتاده ترین تهدیدات این شبکه برای فرزندان ما باشد. با توجه به موارد ذکر شده، مواردی چون هکینگ و کنترل نمودن تلگرام برای آن دسته از والدینی که به سلامت فرزندنشان در فضای مجازی اهمیت می دهند، می تواند جز نیاز های حیاتی در این حیطه باشد، به همین خاطر والدین به دنبال ابزار های هک موبوگرام و تلگرام هستند. ما برای جلوگیری از این رویه غلط ابزار نظارت والدین spy24 را برای شما فراهم ساخته ایم.

چگونه راهکار جدید نظارت و یا هک کردن اکانت تلگرام را نصب کنیم؟

مراحل نصب برنامه سامانه مراقبت از خانواده بسیار ساده است. شما در سه گام ساده مطابق توضیحات زیر می توانید در کمتر از ۵ دقیقه این برنامه را روی گوشی تلفن همراه مورد نظر فعال نمائید:

ثبت نام در spy24

بروی روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید و به آسانی و در کمتر از چند دقیقه فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

دانلود نرم افزار SPY24

روی دکمه “دانلود نرم افزار” کلیک کنید و نرم افزار به اصلاح عامیانه هک را مطابق فیلم آموزشی نصب کنید.

نظارت را شروع کنید

با استفاده پنل کاربری بدون نیاز به دسترسی به گوشی، کنترل تلگرام را شروع کنید.  نکته: لطفا مراحل نصب برنامه را دقیقا مطابق فیلم آموزشی دنبال نمائید، تا در روند عملکرد برنامه اشکالی به وجود نیاید. این برنامه پس از نصب مخفی شده و تمامی تنظیمات آن از طریق پنل کاربر والدین صورت خواهد پذیرفت.

نرم افزار کنترلی ویژه والدین جهت بررسی عملکرد تلگرام

ما برای سهولت بیشتر در نحوه استفاده از خدمات برنامه، یک نرم افزار کنترلی ویژه برای والدین نیز فراهم ساخته ایم. والدین گرامی می توانند با نصب این برنامه به سادگی فرآیند بررسی تلگرام را بروی گوشی فرزند خود انجام دهند.

به این صورت که پس از نصب برنامه کنترلی، بروی گوشی تلفن همراه کودک شما مخفی شده و اطلاعات گوشی تلفن همراه به پنل کاربری برنامه مدیریتی در گوشی والدین ارسال خواهد شد.

سوالات متداول

  1. آیا امکان هک اکانت تلگرام با استفاده آیدی نیز وجود دارد؟

    خیر، شما با استفاده از آیدی تلگرام قادر به هک آن نخواهید بود و تمامی روش های ارائه در اینترنت جنبه تبلیغاتی داشته و هیچ یک قابل اجرا نمی باشند.

  2. آیا امکان مشاهده تلگرام دیگران بدون دسترسی به گوشی تلفن همراه امکان پذیر است؟

    برای دسترسی به تلگرام هر فرد نیاز به گوشی تلفن همراه وی می باشد. پس جای نگرانی برای کاربرانی که گوشی تلفن همراه خود را در اختیار کسی قرار نمی دهند وجود ندارد. فقط والدین با در اختیار گرفتن گوشی فرزند می توانند پس از نصب برنامه سامانه مراقبت از خانواده می توانند قادر به هک تلگرام فرزند از راه دور خواهند بود.

  3. من می خوام بدانم که، برای هک و یا نظارت بر تلگرام نیاز به روت دستگاه می باشد؟

    در جدید ترین نسخه از نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده امکان کنترل کلیه شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام بدون نیاز به روت نیز امکان پذیر شده است.

  4. چگونه می توانم از طریق کامپیوتر اقدام به هک آیدی تلگرام نمایم؟

    پنل کاربری spy24 امکان استفاده از خدمات برنامه با استفاده از مرورگر های کامپیوتری را نیز فراهم کرده است. کافیست وارد حساب کاربری خود در وب سایت سامانه مراقبت از خانواده شوید و با وارد کردن شناسه کاربری بدون نیاز به هیچ گونه هک، اقدام به مدیریت عملکرد فرزند خود در تلگرام نمائید.

  5. برای هک و یا مدیریت تلگرام نیاز به خرید و پرداخت هزینه است؟

    با توجه به نیاز به هندل کردن فرآیند انتقال، اطلاعات از گوشی فرزند به تلفن والدین می بایست از سیستم های انتقال داده سریع و قدرتمندی استفاده کرد. از این رو این سرورها مستلزم پرداخت هزینه ماهانه می باشند،

  6. هزینه اشتراک ماهانه برای استفاده از خدمات برنامه اس اف پی چقدر است؟

    هزینه اشتراک یک ماهه استفاده از خدمات برنامه spy24 بسته به نوع اشتراک بین ۱۸ الی ۴۰ هزار تومان در ماه است.

     

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا