برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

هک جیمیل و روش های نفوذ به اکانت Gmail افراد

هک جیمیل و روش های نفوذ به اکانت Gmail افراد ، اموزش هک پسورد جیمیل با گوشی ، برنامه هک واقعی جیمیل ، آموزش هک ایمیل ، هک کردن ایمیل دیگران

پست الکترونیک یا ایمیل، یکی از مهمترین اطلاعاتی است که هر شخصی که در فضای مجازی فعالیت می کند، باید داشته باشد.

ایمیل در واقع یک آدرس اینترنتی است که به ما کمک می کند تا بتوانیم با دیگر افرادی که در اینترنت و فضای مجازی فعالیت می کنند، ارتباط برقرار کنیم و در واقع نقش همان آدرس پستی را در دنیای واقعی و فیزیکی بازی می کند.

بیشتر ما ایمیل را با سرویس های یاهو و جیمیل شناخته ایم و هر کدام از ما حداقل یک آدرس ایمیل با پسوند جیمیل یا یاهو داریم.

از آنجا که بسیاری از اطلاعات مهم ما در فضای مجازی به آدرس ایمیل ما ارسال می شود حفظ امنیت آن امری بسیار با اهمیت است.

اما با اینکه شرکت هایی مثل گوگل و یاهو لایه های حفاظتی زیادی را برای کاربران خود اندیشیده اند، با اینحال روش هایی برای دور زدن این لایه ها و نفوذ به ایمیل افراد وجود دارد.

ما در ادامه قصد داریم در رابطه با این روش ها سخن گفته و منحصرا بحث خود را به جیمیل و هک جیمیل منعطف کنیم.

هک جیمیل و روش های نفوذ به اکانت Gmail افراد ، اموزش هک پسورد جیمیل با گوشی ، برنامه هک واقعی جیمیل ، آموزش هک ایمیل ، هک کردن ایمیل دیگران

هک جیمیل و روش های نفوذ به اکانت Gmail افراد

امنیت جیمیل

جیمیل که در واقع سرویس پست الکترونیک گوگل محسوب می شود از سال ۲۰۰۴ تحت یک نسخه آزمایشی شروع به کار کرد و در سال ۲۰۰۹ به طور رسمی معرفی شد.

در حال حاضر سرویس جیمیل ماهانه بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد که رقم بسیار بالایی است.

با این حال گوگل به خوبی توانسته از پس این همه تبادل اطلاعات بر آمده و علاوه بر آن، امینت تک تک کاربران خود را نیز فراهم آورد.

این امنیت بالا سبب شده است تا کاربران با خیالی آسوده اقدام به استفاده از پست الکترونیک گوگل یا همان جیمیل خود نموده و گاها اطلاعات بسیار مهمی را نیز در آن رد و بدل کرده و یا در اینباکس جیمیل خود ذخیره نمایند. ذخیره اطلاعات مختلف در حساب جیمیل و امکان سو استفاده از این اطلاعات سبب شده است تا بسیاری از افراد سودجو به فکر یافتن راهی برای نفوذ به حساب جیمیل افراد و سرقت این اطلاعات باشند.

جیمیل یکی از ایمن ترین سرویس های پست الکترونیک در دنیاست

با اینکه امنیت بالای سرویس های گوگل بر کسی پوشیده نیست، اما هیچگاه نباید از قدرت افراد متخصص در هک و امنیت نیز غافل شد و گمان برد که چون از یک سرویس ایمن استفاده می کنید، پس نیازی به انجام دستورالعمل های امنیتی معمول ندارید.

این تصور کاملا غلط است و باید این نکته را در نظر بگیرید که بیشترین آمار هک و نفوذ در سرویس های مختلف، مربوط به کسانی است که به امنیت حساب کاربری خود توجه زیادی نکرده اند.

عدم توجه به راهکارهای افزایش امنیت اکانت سبب شده است تا روش های مختلفی برای هک جیمیل  و دسترسی به حساب کاربری گوگل ایجاد شود. افراد سودجو و هکرها از راه های گوناگونی اقدام به دستیابی رمز عبور افراد نموده و سپس به حساب کاربری آن ها وارد می شوند.

روش های هک جیمیل

همانطور که اشاره شد، روش های مختلفی برای هک جیمیل افراد وجود دارد که هکرها از آن ها بهره گرفته تا به حساب کاربری دیگران نفوذ کرده و اطلاعات آن ها را سرقت کنند.

یکی از شایع ترین این روش ها استفاده از شیوه های مهندسی اجتماعی برای بدست آوردن پسورد است که حجم زیادی از آمار حساب های هک شده را تشکیل می دهد.

در ادامه ما به توضیح برخی از این روش ها می پردازیم.

روش های مختلفی برای هک جیمیل وجود دارد که عمدتا از عدم آگاهی افراد استفاده می کنند.

شیوه مهندسی اجتماعی

یکی از معمول ترین روش ها برای بدست آوردن اطلاعات حساب کاربری افراد است که منحصر به یک حساب خاص نشده و می تواند تمامی حساب های کاربری افراد در فضای مجازی را شامل شود.

در این روش، هکر با استفاده از روش های گوناگون سعی می کند تا رمز وارد شدن به حساب را از خود کاربر دریافت کند و از هیچگونه ابزار خاصی برای بدست آوردن رمز، استفاده نمی کند.

در این شیوه معمولا هکر با جلب اعتماد و ایجاد زمینه برای بدست آوردن رمز عبور، سعی می کند تا کاربر را مجاب کند تا رمز عبور خود را در اختیار هکر قرار دهد.

به عنوان مثال، هکر اقدام به ایجاد یک حساب کاربری در جیمیل با نام کاربری Google می کند. سپس با استفاده از این نام کاربری به فرد مورد نظر یک ایمیل ارسال می کند مبنی بر این که در امنیت حساب کاربری شما مشکلی پیش آمده است و به نظر می رسد که حساب شما هک شده است.

در مرحله بعدی از کاربر درخواست می کند تا برای رفع شبهه روی یک لینک کلیک کند. لینک مورد نظر کاربر را به یک صفحه جعلی هدایت می کند و از وی می خواهد تا رمز عبور خود را وارد کند. با وارد کردن رمز عبور در واقع رمز عبور را به هکر تقدیم کرده اید و هکر بدون اینکه عملیات پیچیده ای را بخواهد انجام دهد، موفق به هک جیمیل فرد خواهد شد و می تواند به تمامی اطلاعات فرد قربانی، دسترسی پیدا کند.

در این شیوه عمدتا خود فرد، اقدام به ارائه اطلاعات حساب خود به هکر می کند.

برنامه هک واقعی جیمیل ، اموزش هک پسورد جیمیل با گوشی ، آموزش هک ایمیل ، هک کردن ایمیل دیگران

روش استفاده از تروجان و کیلاگر

کیلاگر ها در واقع برنامه هایی هستند که روی سیستم های کاربری نصب شده و تمامی کاراکترهایی که با کیبورد تایپ می شوند را ذخیره می کنند. سپس فایل ذخیره این کاراکتر ها را در جایی ذخیره کرده و یا برای آدرسی خاص، ارسال می کنند. تروجان ها نیز برنامه های مخربی هستند که خود را به عنوان یک برنامه کاربردی معرفی کرده و در واقع پس از نصب، اقدام به فعالیت های مخربانه در پشت پرده می کنند.

در این روش، کاربر با استفاده از لینک ها و برنامه های آلوده، یک کیلاگر یا تروجان را روی سیستم خود نصب می کند. پس از آن این تروجان یا کیلاگر شروع به جمع آوری اطلاعات کاربر، مثل رمزهای عبور نموده و این رمزها را برای هکر ارسال می کند. یکی از شیوه های مطرح هک جیمیل نیز به همین ترتیب می باشد.

روش هک جیمیل با لینک های آلوده

یک روش دیگر برای هک جیمیل ، استفاده از لینک های آلوده ای است که در قالب ایمیل برای افراد ارسال می شود. این ایمیل ها معمولا حاوی لینک هایی هستند که کلیک روی آن ها منجر به نصب بدافزار و کیلاگر روی سیستم قربانی می شود. اما برای اینکه این لینک ها به ظاهر بی خطر جلوه داده شوند، هکر معمولا آن ها را با یک حساب کاربری به ظاهر معتبر ارسال کرده و همراه با آن ها یک متن توجیه کننده نیز ارسال می کند که سبب می شود تا کاربر گول خورده و روی لینک آلوده کلیک کند.

لینک های آلوده یک روش ساده برای هک جیمیل افراد است.

برنامه هک واقعی جیمیل ، اموزش هک پسورد جیمیل با گوشی ، آموزش هک ایمیل ، هک کردن ایمیل دیگران

هک جیمیل با حدس پسورد

از آنجا که بسیاری از افراد برای حساب های کاربری مختلفشان، یک رمز عبور مشخص را استفاده می کنند، در نتیجه معمولا می توان با داشتن یک رمز عبور، به سایر حساب های کاربری نیز دسترسی داشت. در این روش هکر، عمدتا خود صاحب یک سرویس اینترنتی است که کاربران در آن ثبت نام کرده و رمز عبور و نام کاربری دارند. چون معمولا فرم های ثبت نام از کاربر درخواست می کنند تا آدرس ایمیل خود را نیز وارد کند، در نتیجه هکر به آدرس جیمیل افراد زیادی دسترسی خواهد داشت. در مرحله بعدی تنها کاری که باید بکند این است که پسوردهای انتخاب شده توسط کاربران را در قسمت لازم برای وارد شدن به حساب جیمیل نیز امتحان کند که معمولا از هر چند تلاش، یک مورد موفقیت آمیز خواهد بود.

در یک روش دیگر، هکر ها بدون اینکه خود دارای چنین سرویسی برای ثبت نام افراد باشند، به سرویس های این چنینی حمله کرده و اطلاعات دیتابیس های آنان را سرقت می کنند. پس از آن به شیوه ای که در بالا توضیح داده شد، به سادگی شروع به امتحان رمزهای عبور برای آدرس جیمیل افراد می کنند و حتی شکل های مختلفی از آن را نیز امتحان می کنند تا شاید به جواب برسند.

پسورد کرکرها در واقع روشی برای سرقت پسورد افراد است.

برنامه هک واقعی جیمیل ، اموزش هک پسورد جیمیل با گوشی ، آموزش هک ایمیل ، هک کردن ایمیل دیگران

بدست آوردن رمز عبور افراد با دسترسی به دستگاه آن ها

یک روش ساده دیگر برای دسترسی به رمز عبور حساب جیمیل افراد و هک جیمیل ، دسترسی به دستگاهی است که فرد با استفاده از آن به جیمیل خود متصل می شود. در این روش هکر معمولا شخص نزدیکی به قربانی می باشد و می تواند به دستگاه موبایل یا کامپیوتر او دسترسی داشته باشد. از آنجا که معمولا مرورگرهای مختلف مثل فایرفاکس یا کروم، پسوردهای دسترسی به حساب ها را برای ورود سریع به حساب ها در خود ذخیره می کنند، با دسترسی به بخش ذخیره این پسوردها می توان به سادگی رمز عبور افراد به حساب های مختلفشان را بدست آورد.

دسترسی به سیستم افراد می تواند منجر به خطر افتادن رمز های عبور شود.

جلوگیری از هک جیمیل

اما برای اینکه جلوی دسترسی غیر مجاز افراد را به حساب جیمیل خود بگیریم و به عبارتی امنیت اکانت جیمیل خود را افزایش دهیم، باید یک سری نکات مهم و امنیتی در این رابطه را مد نظر قرار دهیم. ما در ادامه تعدادی از مهمترین دستورالعمل هایی که منجر به افزایش امنیت اکانت جیمیل و جلوگیری از هک جیمیل می شود را معرفی کرده ایم که توجه به آن ها می تواند تا حد زیادی خطر هک شدن حساب کاربری ما را کاهش دهد.

هیچگاه روی لینک های مشکوکی که برای شما ارسال می شود، کلیک نکنید. قبل از کلیک روی لینک ها حتما با استفاده از روش های شناسایی لینک های آلوده آن ها را تست کنید.

همیشه از یک آنتی ویروس معتبر و بروز رسانی شده استفاده کنید تا سیستم خود را در برابر برنامه های مخرب و تروجان ها حفاظت کنید. علاوه بر این همیشه سعی کنید از نصب برنامه های مشکوک پرهیز کنید. خصوصا برنامه هایی که از طرف اشخاص ثالثی برای شما ارسال می شوند و منبع معتبری برای دانلود آن وجود ندارد.

به هیچ وجه به پیام ها و ایمیل هایی که از شما درخواست می کنند تا اطلاعات مهمی همچون رمز عبور خود را برای آن ها ارسال کنید، توجه نکنید. اگر به صفحه ای برای وارد کردن رمز عبور خود هدایت شدید، حتما به آدرس آن در بالای صفحه توجه کنید و مطمئن شوید که به آدرس درستی هدایت شده اید و صفحه نمایش داده شده، فیشینگ نباشد.

از بکارگیری رمزهای ساده و پسوردهای چند حرفی برای حساب جیمیل خود به شدت پرهیز کنید. سعی کنید همواره از پسوردهای مطمئن استفاده کرده و حدالامکان از عبارات جمله ای به جای کلمه استفاده کنید. رمز عبور شما باید حاوی حروف، اعداد و نشانه ها باشد و حدالامکان تعداد آن از ۱۶ کاراکتر بیشتر باشد.

هیچگاه از رمز عبور جیمیل خود در ثبت نام سایت های دیگر استفاده نکنید. سعی کنید پسوردی که برای حساب جیمیل خود انتخاب می کنید از تمامی حساب های دیگرتان مجزا باشد و به هیچ عنوان فردی نتواند با داشتن یکی از رمز های عبور شما، پسورد جیمیلتان را نیز حدس بزند.

از قرار دادن دستگاه خود در اختیار دیگران به شدت پرهیز کنید و حدالامکان از دستگاه های عمومی برای اتصال به حساب جیمیل خود استفاده نکنید. از وای فای عمومی و رایگان نیز برای دسترسی به حساب جیمیل خود استفاده نکنید.

سعی کنید همواره برای مرورگرهای خود یک پسورد اصلی یا مستر پسورد، فعال کنید تا بدون وارد کردن آن، بقیه رمز های عبورتان قابل نمایش نباشد و از طرفی تنها با وارد کردن آن بتوانید به حساب های متصل به مرورگر خود وارد شوید.

استفاده از راهکارهای افزایش امنیت جیمیل می تواند دسترسی افراد غیر مجاز به حساب کاربری شما را قطع کند.

نتیجه گیری

آنچه که در بالا گفته شد، خلاصه ای از شایع ترین روش ها برای هک جیمیل و دسترسی به حساب گوگل افراد بود که بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و عملیات پیچیده ای، قابل انجام است و هر کسی می تواند با استفاده از این روش ها در نقش یک هکر ظاهر شود. عدم توجه به نکات بالا، سبب می شود تا ما راه نفوذ به حساب کاربری خود را برای سودجویان باز بگذاریم به این ترتیب با ساده ترین تلاش ها، مجوز دسترسی به حساب خود را به آن ها بدهیم.

استفاده از نکات و دستورالعمل هایی که در انتها به آن ها اشاره شد، می تواند تا حد بسیار بالایی سبب شود تا اکانت شما از دسترسی افراد غیر مجاز دور بماند و در نتیجه امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهید. این راهکارها جزو مهمترین نکات امنیتی برای حساب های کاربری، خصوصا حساب جیمیل افراد می باشد که توصیه می شود حتما رعایت کنید.

هک جیمیل و روش های نفوذ به اکانت Gmail افراد

هک جیمیل و روش های نفوذ به اکانت Gmail افراد ، اموزش هک پسورد جیمیل با گوشی ، برنامه هک واقعی جیمیل ، آموزش هک ایمیل ، هک کردن ایمیل دیگران


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا