آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

هک رجیستری گوشی

هک رجیستری گوشی

قاچاق گوشی یک قاچاق پر درامد برای سود جویان است و هر جا که پای سود درمیان باشد رد پای هکر ها نیز در آنجا نمایان می شود. برای قان.نی کردن گوشی های قاچاق به گوشی های قانونی نیاز به ریجستری کردن آن است. در این مقاله شما با هک رجیستری گوشی آشنا می شوید.

 سلام امروز می خواهیم آموزش دور زدن رجیستری گوشی های اندرویدی و گوشی های ساده نوکیا  را به شما اموزش بدهیم. برای جلوگیری از ورود  کالاهای قاچاق که یکی از آنها گوشی است روشهایی به کار گرفته شده که برای گوشی ها فرایندی به نام ریجستری گوشی بوجود آمده است. هماکرد آن به این شکل است که   در صورتی که شما  شماره سریال گوشی خودتان را طی یک ماه به ثبت قانونی نرسانید گوشی شما دیگر قابلیت اتصال به شبکه های موبایل را نخواهد داشت و از دسترس و آنتن دهی خارج می شود.

 برای مواجهه با این مشکل دو راه داریم

1- پرداخت  کردن عوارض گمرک برای قانونی  کردن فرآیند واردات و قانونی شدن ورود  گوشی

2- تعویض کردن  سریال گوشی شما  به یک سریال رجیستر شده یا یک سریال جدید که همان هک می شود.

چگونه  ما می توانیم یک سریال رجیستر شده برای گوشی پیدا کنیم؟

  • ساده ترین راه این است که اگر شما گوشی قدیمی ساده ای دارید  که ارزش مالی چندانی ندارد و در زمان طرح رجیستری یک بار روشن شده  باشد و IMEI یا همان شماره سریال آن در شبکه ثبت شده باشد شما خواهید توانست از سریال این گوشی  برای گوشی رجیستر نشده و مدرن و گرانقیمت اندرویدی خود استفاده کنید .

2- راه دیگر  پیدا کردن سریال رجیستر شده گوشی  استفاده از کارتن گوشی های قدیمی و خراب  است .  تعدادی از موبایل فروش ها گوشی و یا کارتن گوشی مشتری هایی که گوشی آن ها خراب شده است را با قیمت های بسیار پایین برای پر کردن نمای مغازه می خرند . این ها همه شماره ریجستری دارد و می توان از این شماره سریالها استفاده کرد .

3-  روش بعدب زمانی است که هیچ یک از گزینه های بالا را در اختیار ندارید که در این صورت روش استفاده از سریال های رندوم را باید به کار بگیرید . باید بدانید که سامانه همتا برای هر گوشی رجیستر نشده و در واقع برای هر سریال گوشی که رجیستر نشده باشد یک فرصت 5 روزه تا یک ماهه می دهد . شما می توانید از این امر استفاده کرده  هربار سریال گوشی خود را با سریال جدیدی تعویض نمایید و از فرصت چند روزه به طور ممتد و ادامه دار استفاده کنید.

چگونه شماره  سریال  گوشی را عوض کنیم؟

برای پیدا کردن شماره سریال  گوشی های ساده نوکیا  و تعداد زیادی از گوشی های چینی وسایر گوشی های ساده دیگر فقط با زدن یک کد مخفی امکان دیدن  شماره سریال آنها وجود دارد

برای پیدا کردن شماره  سریال گوشی های اندرویدی ( پیش نیاز روت کردن گوشی ) شما باید باید فریمور Xposedرا نصب کرده و همانند نرم افزار موجود در فیلم آموزشی مخصوص گوشی های اندرویدی از طریق نرم افزار IMEI Changer Pro این نرم افزار نیامند می باشد

هک رجیستری گوشی

نکته قابل توجه :  چیزی که باید وقتی از سریال یک گوشی برای گوشی دیگر استفاده می کنید را رعایت کنید این است که  دیگر نباید از گوشی اولیه  هم استفاده نماییدچونکه  امکان فعالیت دو گوشی با یک سریال وجود نداشته و اگر این کار صورت گیرد از طرف سامانه همتا حق مالکیت شماره سریال از شما  گرفته  می شود پس به محض جایگزینی سریال گوشی قدیمی برای سریال گوشی جدید دیگر به هیچ وجه در گوشی اول سیم کارت قرار ندهید و فقط خواهید توانست  از امکانات آفلاین آن مانند نصب برنامه بازی و اگر گوشی ساده است در حد چند بازی معمولی و قدیمی  استفاده کنید در واقع شما یک گوشی قدیمی و ساده را قربانی نموده و از کارایی می اندازید تا برای نجات گوشی پیشرفته و سیستم عامل دار جدید خود که شماره سریال ریجستری ندارد به کار بگیرید.

پس یادتان باشد اگر که هیچ شماره سریالی ندارید از روش شماره سه بالا که عنوان کردیم  می توانید استفاده کنید اما با این روش هر سه تا پنج روز احتمالا باید شماره سریال گوشی را عوض کنید که البته تعویض شماره سریال از طریق یک نرم افزار به نام  نرم افزار IMEI Changer  و تحت ماژول های Xposed زیر 10 ثانیه زمان میبر د تا شماره سریال را تعویض نماید.

مجازات جعل در قانون :

بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران و بر اساس ماده 731 قانون مجازات اسلامی، جعل رایانه‌ای مستوجب یک تا پنج سال مجازات حبس است که با توجه به ماده 754 قانون مذکور، مجازاتِ مرتکب، حداکثر مجازات قانونی (5 سال حبس) خواهد بود. علاوه بر آن طبق «ماده 33 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز» جاعلین شناسه رهگیری و شناسه کالا علاوه بر حبس مذکور در قانون مجازات اسلامی، به جزای نقدی معادل دو تا پنج برابر ارزش کالا (گوشی‌های تلفن همراه دارای IMEI مجعول) محکوم خواهند شد. فروشندگان دستگاه‌ دارای IMEI مجعول نیز حسب مورد به مجازات مقرر برای جرم کلاهبرداری، فروش کالای قاچاق و فروش کالای مسروقه محکوم خواهند شد. ما این مقاله را برای آگاهی شما اطلاع رسانی کرده ایم و توصیه به جعل و هک نمی کنیم بدیهی است مسئولیت کار هر شخصی به عهده خود او است.

هک شیرین : یکی از نرم افزارهای جاسوسی موجود در بازار که شما نه تنها برای استفاده از آن مجاز هستید بلکه ما رسما اعلام می کنیم که به شما توصیه کرده ایم استفاده از نرم افزار کنترل فرزندان است که به نام  SPY24 مشهور است  این نرم افزار با قابلیت های فرواون خود این امکان را به شما خواهد داد تا مراقب کلیه رفتارهای فرزندانتان  که به سن قانونی نرسیده اند را زیر نظر گرفته و از آنها مراقبت نمایید. این نرم افزار از مسیرهای تردد و نحوه و ایجاد ارتباطات تماسها، پیامک ها، و سایتهایی که فرزندانتان به آنها سر می زند با خبر خواهید شد. و حتی می توانید مدت زمان بازی با نرم افزارهای گیم روی گوشی فرزندتان را کنترل و نظارت نمایید. شما این توانایی را خواهید داشت که از راه دور کنترل نمایید و از دسترسی فرزندانتان به بازیهای مختلف جلوگیری کنید و سایت هایی را برای او ببندید به نحوی که نتواند به انها وارد شود.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا