بازی ها

تقلب در بازی پلاتو (پلاتو هک شده)

تقلب در بازی پلاتو امکان پذیر است؟ پلاتو یکی از بازی های دیجیتالی است که بر روی انواع سیستم عامل مثل اندروید، ios  نصب می شود‌. پلاتو حدود ۴۰ تا بازی دارد و یکی از بازی های کازینو است که سود خوبی به شما می دهد. شما می توانید در این بازی با هک کردن سکه های پلاتو به صورت رایگان درآمد کسب کنید. نحوه بازی پلاتو و نحوه جمع آوری سکه های خود را در این بازی به رقبای خود نشان دهید.

اگر طرفدار بازی‌های پلاتو هستید یا به دنبال راهی برای تقلب بازی‌های پلاتو هستید، می‌توانید از پلاتو هک شده یا مود شده برای برآورده کردن خواسته‌های خود استفاده کنید. نسخه های مود شده با نسخه های اصلی متفاوت است. یکی از تفاوت های این نسخه مود این است که صفحه مد دارای سکه بی نهایت است که کار را برای گیمر راحت می کند اما هیجان را کم می کند. در ادامه این مطلب سایت اسپای 24 بیشتر شما را با آن اشنا می کنیم.

ویژگی های تقلب در بازی پلاتو و پلاتو هک شده

برای بسیاری از کاربران و گیمرها، گذراندن بازی پلاتو و کسب امتیاز در بازی‌های مختلف ممکن است دشوار باشد یا اصلاً زمان کافی برای بازی روزانه نداشته باشند. در این شرایط بهترین راه برای طرفداران بازی پلاتو  هک بازی  برای ایجاد امتیاز بالا و بالا بردن سطح بازی می باشد . با هک کردن سکه های بازی پلاتو از رتبه بالا در بین دوستان و رقبای خود رونمایی کنید و لذت ببرید.

  • رقابت گروهی با سایر بازیکنان داخل فلات
  • سکه و کوین نامحدود
  • امکان ایجاد چت دوستانه در گروه
  • با دوستان دیگر ارتباط برقرار کنید
  • حذف تبلیغات
  • پول نامحدود
  • بازی های آنلاین را اجرا کنید
  • نسخه مود شده رایگان
  • یک برنامه بسیار محبوب و امن

نحوه جمع آوری سکه و هک بازی پلاتو

پلاتو چندین بازی را تقریباً در هر  سبکی مانند ورزش، بازی با ورق و غیره طراحی کرده است. یکی از مزیت های این بازی و اپلیکیشن طراحی دقیق آن است به گونه ای که هیچ باگ غیرعادی در آن وجود ندارد و هر کدام از این بازی ها با اصول و قوانین دقیق برنامه ریزی و ساخته شده اند.

  1. اکنون برای شروع برنامه ابتدا آخرین نسخه بازی پلاتو را دانلود کرده سپس آن را نصب کنید.
  2. پس از نصب اپلیکیشن پلاتو بر روی گوشی، اکنون باید اپلیکیشن گیم گاردین را دانلود و نصب کنید.
  3. پس از انجام مراحل بالا به برنامه Game Guardian رفته و آن را اجرا کنید.
  4. پس از اجرای برنامه، برنامه پلاتو را روی تلفن همراه خود فعال کنید.
  5. وقتی پلاتو را اجرا می‌کنید، حتماً روی لوگوی برنامه نگهبان بازی که در کنار صفحه ظاهر می‌شود کلیک کنید، با کلیک روی آن لیست برنامه‌هایتان  ظاهر می شود که باید پلاتو را در فهرست انتخاب کنید.

اما توجه داشته باشید که امروزه نسخه های مود شده و تقلب در بازی پلاتو در سایت های مختلف وجود دارد که توسط  هکر های زیادی منتشر شده است. نسخه های اصلاح شده با نسخه های اصلی متفاوت است، به عنوان مثال نسخه مود شده پلاتو دارای سکه های بی نهایت است. که کار را برای گیمرها آسان کرده است. اما از هیجان آن کاسته شده است. مراقب plato باشید که نسخه های هک شده زیادی در گوگل دارد که هیچ کدام به صورت رسمی تایید نشده اند و ممکن است برای کاربران مشکل ایجاد کند. پس این بازی جذاب را مستقیما بر روی گوشی های خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

تقلب در بازی پلاتو

بازی پلاتو را بر روی پلتفرم های مختلف نصب کنید

یکی از نکات مهم در مورد این بازی، نصب آن بر روی سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز، اندروید و ios است. plato فقط بر روی گوشی های اندروید و ios مانند اپل قابل نصب است و نمی توانید نسخه تقلب در بازی پلاتو را مستقیماً بر روی ویندوز خود مانند کامپیوتر و لپ تاپ نصب کنید زیرا هنوز نسخه جدیدی از این بازی وجود ندارد که قابل اجرا بر روی ویندوز باشد.

 نصب بازی پلاتو برای آیفون

فایل این نرم افزار برای iphone یا ios موجود است. در سایت هایی که لینک این فایل وجود دارد در کادری جداگانه لینک دانلود این نرم افزار در آیفون قرار داده شده است که به راحتی قابل نصب می باشد.

نصب بازی پلاتو برای ویندوز

همانطور که گفته شد این بازی جذاب قابلیت نصب و اجرا بر روی ویندوز مانند کامپیوتر و لپ تاپ را ندارد و تنها بر روی سیستم عامل های موبایل به راحتی قابل اجرا خواهد بود. پس نصب نسخه تقلب در بازی پلاتو بر روی ویندوز قابل نصب نیست. اما این بدان معنا نیست که به هیچ عنوان نمی توانید از این بازی بر روی ویندوز استفاده کنید. برای اجرای آن بر روی کامپیوتر و سیستم لپ تاپ خود، به یک شبیه ساز اندروید نیاز دارید تا این بازی را از طریق آن اجرا کنید، اما ممکن است اجرای آن با استفاده از شبیه ساز کمی دشوارتر باشد. زیرا محیط طراحی شده برای این بازی فقط برای موبایل است.

نصب بازی پلاتو برای اندروید

بازی پلاتو را می توان بطور مستقیم از برنامه هایی که در گوگل پلی، بازار یا سایت های دیگر هستند؛ دانلود کنید و به راحتی از این بازی جذاب لذت ببرید.

انواع نسخه های تقلب در بازی پلاتو

نسخه ای از پلاتو هک شده به دو صورت روت و غیر روت وجود دارد. در این نسخه ها به دو صورت می توانید از نسخه هک شده بازی های پلاتو استفاده کنید. یکی از این نسخه ها هک برخی از بازی های پلاتو است که می توانید به راحتی در برخی از بازی ها برنده شوید. نسخه دوم نیز بی نهایت سکه است اما به دلیل تغییرات در فروشگاه بازی، گاهی اوقات این هک سکه ها صفر می شود، بنابراین نسخه اول بهتر از نسخه دوم است.

نسخه اول بازی را نصب و هک کنید:

برای هک با روش نسخه اول برای تقلب در بازی پلاتو باید گوشی شما روت شده باشد. پس از روت کردن گوشی خود، نرم افزار گیم گاردین را از پایین صفحه دانلود کنید  و بر روی گوشی خود نصب کنید. سپس  آخرین نسخه پلاتو را نصب کنید. حالا نرم افزار گیم گاردین  را کاملا باز کنید و وارد بازی پلاتو شوید. روی تصویر نگهبان بازی در کنار بازی کلیک کنید و نام بازی را در زیر ویدیو پیدا کنید و اسکریپت های هک این بازی را فعال کنید. و برای نسخه دوم نیازی به روت نیست.

خلاصه مطلب

پلاتو از جمله نام یکی از شبکه های بازی گروهی و مسابقه ای است. امروزه بیشتر کاربران ایرانی در این شبکه بازی ها فعالیت می کنند. اگر شما با دوستان خود در این بازی در حال رقابت هستید و قصد دارید تا سطح بازی خود را بالا ببرید؛ می توانید اقدام به نصب پلاتو هک شده و تقلب در بازی پلاتو نمایید. در این مطلب از سایت اسپای 24 شما را با فرایند آن اشنا کردیم.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا