بازی ها

هک سی پی کالاف دیوتی موبایل

هک سی پی کالاف دیوتی موبایل: وقتی یک بازی ویدیویی یا موبایلی آنقدر محبوب می شود که عوامل زیادی بر محبوبیت آن تأثیر می گذارد،  کاربران آن بازی طبیعتا زیاد می شوند. در چنین شرایطی بسیاری از گیمرهای این بازی ها اکانت رسمی خود را باز می کنند و با دیدن آموزش ها همه چیز را برای رقابت با سایر گیمرها شروع می کنند.

البته این فقط در مورد بازی های آنلاین صدق می کند. امروز می خواهیم در مورد یکی از بهترین و برجسته ترین بازی های موبایل  به نام call of duty  و هک cp آن صحبت کنیم. از ابتدا مشخص بود که این بازی پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد و می تواند افراد زیادی را به خود جذب کند. اکنون باید call of duty mobile را یکی از پردانلودترین آثار موبایلی دانست. مانند همه بازی‌های چند نفره آنلاین، Call of Duty موبایل نیز تا حدودی توسط بازیکنان فرصت‌طلب و سودجو هک می‌شود تا کار را برای خود آسان‌تر کنند. در ادامه مطلب از سایت spy24 با ما همراه باشید.

سی پی کالاف دیوتی چیست؟

از رایج ترین ارز های موجود در بازی کالاف دیوتی موبایل سی پی (cp) است .که از آن می توان برای موارد مختلفی در بازی استفاده نمود. سی پی به شخصیت و کاراکتر بازی شما امکانات قابل توجه ای همچون خرید لباس، سلاح و… را می دهد تا بتوانید در مقایسه با سایر گیمر های دیگر، چند رده بالاتر باشید.

اما مطلب هک سی پی کالاف دیوتی موبایل، توضیح داده شده است که شما برای آن که بتوانید پیشرفت قابل توجهی در بازی داشته باشد، باید به تعداد زیادی سی پی دسترسی پیدا کنید که این فرایند البته سخت و زمان بر است!

یکی از بهترین روش هایی که می توان در مدت زمان کم به مقدار مناسبی سی پی رسید، خرید آن است. البته شما به عنوان کاربر ایرانی در صورتی که کارت اعتباری خارجی نداشته باشید امکان خرید برای شما وجود نخواهد داشت.

در همین خصوص شما باید از سایت های واسطه ایرانی ای که چنین خدماتی را به شما معرفی میکنند استفاده کنید تا بتوانید حساب کاربری خود را در بازی کالاف دیوتی به خوبی شارژ کنید تا بتوانید با استفاده از سی پی های به دست آمده، امکانات قابل توجه ای را برای کاراکتر خود آزاد کنید. و یا اینکه بتوانید سی پی بازی را هک کنید تا از نسخه مود شده سی پی خود را بیشتر کنید. داشتن سلاح های پیشرفته درسطح های بالای بازی به شما امکان می‌دهد که  هیجان بیشتری را در بازی تجربه کنید.

در واقع برای بالاتر بردن هیجان بازی، شما باید از جدیدترین اسلحه ها و به روزترین اسکین ها استفاده کنید. که برای خرید هر کدام باید از cp کالاف دیوتی استفاده کنید. در واقع سی پی کالاف دیوتی بعنوان یک راه میانبر برای هیجان انگیز تر کردن بازی و همچنین برای سرعت بخشیدن به پیشرفت شما در بازی قرار داده شده است. هر شخص جدای از خرید می تواند اقدام به هک سی پی کالاف دیوتی موبایل کند.

همچنین شما با داشتن سی پی کالاف دیوتی موبایل میتوانید در گردونه شانس نیز شرکت کنید و برنده جوایز گردونه شانس بشوید؛ برای شرکت در گردونه شانس کالاف دیوتی شما باید حداقل 80 سی پی کالاف دیوتی داشته باشید.

هک سی پی کالاف دیوتی موبایل

برای خرید سی پی ارزان Call of Duty می توانید از طریق مراحل زیر اقدام کنید:

  1. بر روی بسته مورد نظر خود کلیک کنید.
  2. در صفحه ای که برای شما باز میشود اطلاعات اکانت خود را به طور صحیح وارد کنید.
  3. سپس وارد صفحه پرداخت شده تا خرید شما تکمیل شود.
  4. بازی کالاف دیوتی یکی از پردانلود ترین و پرطرفدار ترین بازی های سبک بتل رویال موبایل است که طرفداران زیادی دارد.

روش های هک سی پی کالاف دیوتی موبایل

همانطور که اطلاع دارید  که این هک ها و تقلب ها هرگز خوب نیستند و ممکن است حساب شما برای همیشه مسدود  شود. بسیاری از این هک ها هم دروغ هستند و فقط جنبه سرگرمی دارند. سود جویان بازی  call of duty به سه دسته اصلی تقسیم می شود:

  • ربات هدفمند
  • دیوار را هک کنید
  • هک هایی که مکانیک بازی را تغییر می دهند

این مقاله صرفا جنبه آموزشی دارد و ما هیچ نوع هک یا تقلب در بازی ها را توصیه نمی کنیم، زیرا این امر نه تنها شما را از بازی محروم می کند، بلکه ممکن است حساب شما برای همیشه در بازی بسته شود و جذابیت و هیجان بازی برای شما هم کم شود.

ربات هدفمند Call of Duty برای هک سی پی کالاف دیوتی موبایل

یکی از پرطرفدارترین ربات ها در بازی های شوتر آنلاین، ربات های هدف دار هستند و به همین دلیل به شما این امکان را می دهند که در کمترین زمان و بدون یک کلیک تعداد زیادی از حریفان و دشمنان خود را در بازی به راحتی بکشید. این ربات‌های هدف‌گیر به‌طور خودکار حریفان را شناسایی می‌کنند و حرکات را تشخیص می‌دهند، سپس مانند موش‌ها به عنوان ورودی عمل می‌کنند و مختصات فرضی را که به دست آورده‌اند به بازی ارسال می‌کنند، گویی بازیکنی این کار را انجام داده است.

در مدت زمان کوتاهی این مکان نما به یک سر هدف در بازی برخورد می کند، فقط باید کلیک کنید و اگر برای شما سخت است این ربات کار خود را انجام می دهد. بسیاری از این اپلیکیشن ها و برنامه هایی که برای هک و تقلب نسخه موبایل call of duty ساخته شده اند را می توانید در اینترنت پیدا کنید که بیشتر آنها برای گوشی شما مضر هستند و به عنوان بدافزار شناسایی می شوند یا تبلت یا گوشی شما را به ویروس آلوده می کنند.

یا اینکه اطلاعات شخصی شما را در اختیار فرصت طلبان و مجرمان قرار می دهد. باید به شما گفته شود و مطمئن باشید که در صورت هک شدن، آپدیت بازی در کمترین زمان ممکن می آید و هک متوقف می شود و تمام افرادی که از آن استفاده کرده اند برای همیشه اکانت هایشان بسته خواهد شد.

هک های تغییر دهنده اطلاعات بازی Call of Duty

در برخی از سایت های اینترنتی چیزی وجود دارد که می توان از آن برای دریافت سکه رایگان و افزایش جان و یا کاهش خسارت بازی استفاده کرد که باید گفت که دروغی بیش نیست چون  که سودجویان و فرصت طلبان به افراد ساده لوح این ها را نشان می دهند.

هک سی پی کالاف دیوتی موبایل: بازی های چند نفره آنلاینی که روی سرور اجرا می شوند به این صورت است که اطلاعات بازیکن و اطلاعات بازی در حال اجرا روی سرور ذخیره  می شود و شما بدون اجازه به آن دسترسی نخواهید داشت و فقط ادمین های آن مجاز به تغییر هستند.  این اطلاعات در کل پایگاه داده سرورهای بازی موبایل call of duty ذخیره شده در آنجا دانلود می شود و هر ثانیه به روز می شود.  بهتر است وقت خود را بیهوده دنبال هک کردن این اطلاعات  تلف نکنید زیرا که باعث مسدود شدن حساب خود در بازی می شوید.

مجرمان و هکرها از این روش (هک) بسیار استفاده می کنند و به جای تبلیغات، یک لینک بدافزاری ایجاد می کنند که حاوی ویروس های خطرناک برای قربانیان خود است و سهل انگاری شما می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد.

هک دیوار برای call of duty

هک سی پی کالاف دیوتی موبایل و تقلب دیوار به گونه ای عمل می کند که می توانید بازیکن دیگر خود و دشمن خود را در بازی از پشت دیوار نقشه بازی ببینید و واقعاً غافلگیر نشوید. همانطور که می بینید، دشمنان با رنگ سبز مشخص شده اند و این یک عکس برای cuff of death هک موبایل است. اما نکته مهم اینجاست که چنین هکی در نسخه موبایل call of duty وجود ندارد و این یک تصویر جعلی است.

همانطور که می بینید، پای بازیکنان روی چمن است و آنها در واقع بیرون از یک خانه هستند. فقط با فتوشاپ است که به رنگ دیگری و با عنوانی می آید که شما را فریب می دهد. بازیکنانی که در حال تقلب دستگیر شده اند از آنها سوء استفاده می کنند یا باعث می شوند دستگاه شما پر از بدافزار شود.

 سخن پایانی

هک cp کالاف دیوتی موبایل بسیار آسان می باشد ولی اگر گرفتار شوید و شخص دیگری کار شما را گزارش دهد، قابلیت این را دارد که برای همیشه از بازی محروم شوید. روش های گفته شده در این مطلب از سایت اسپای 24 برای هک سی پی کالاف دیوتی برای گوشی های اندروید کاربرد دارد و گوشی های آیفون  و ای پد به دلیل سیستم بسته نمی تواند از این کار را انجام دهد.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

‫5 دیدگاه ها

  1. خیلی خوب😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا