بازی ها

هک طلای زولا

هک طلای زولا

بازی زولا از بازی هایی به سبک  ژانر جنگی است که توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی شده است. این بازی توانسته است طرفداران زیادی در بین بازی های آنلاین و رایگان پیدا کند.روش های مختلف برای هک کردن این بازی وجود دارد که مورد تایید گوگل نیستند. البته با روش cheat engine به راحتی میتوانید این بازی را هک کنید. بازی Zula برای pc و سیستم عامل ویندوز اجرا میشوند اما برای سیستم عامل ios هنوز طراحی نشده است.

اصل موضوع این است که همه بازی‌ها به نحوی قابلیت هک شدن دارند. اما مهم این است که چیت کردن یک بازی مورد تایید قوانین گوگل باشد یا نه!

هک بازی زولا با cheat engine نیز از این قاعده مستثنی نیست . هدف از هک کردن ‌بازی می تواند  هک کردن  مربوط به سکه، طلا و یا حتی امتیاز در یک بازی باشد. حتی ممکن است که چیت کردن در زولا این امکان را بدهد تا بتوانید دشمنانتان را بر روی نقشه ببینید.

البته اگر قابلیت هک برای یک بازی مطابق قوانین نباشد، باعث متوقف شدن بازی خواهد شد. برای هک این بازی یا چیت شما نیازی ندارید که یک حساب پر از پول داشته باشید و یا حساب مورد نظرتان در بازی را شارژ کنید، بلکه تنها دانستن روش مخصوص هک کردن مهم است.

بالا بردن شانس در بازی زولا

امتیاز زیاد کسب کردن در بازی زولا شانس‌ این که بتوانید بصورت رایگان بازی زولا را هک کنید خیلی زیاد است. امتیاز زیاد داشتن در این بازی این امکان را به شما می دهد که از تمامی سلاح‌های موجود در آن به درستی استفاده کنید.

اینکه بدانید در کدام قسمت و مرحله باید از کدام سلاح در بازی استفاده کنید خودش یک امتیاز برای گیمر محسوب می‌شود. هرچه امتیاز دریافتی شما بیشتر باشد، در نتیجه راحت‌تر می‌توانید امکانات درون برنامه‌ای مانند طلا و سکه را هک کنید.

طلای بی‌نهایت و چیت کردن زولا

 با استفاده  از cheat engine یکی دیگر از روش‌هایی که در اختیار کاربران و گیمرهای این بازی متفاوت قرار می‌گیرد، استفاده از طلاهای بی‌نهایتی است که خیلی راحت می‌توان از آن‌ها در بازی استفاده کرد.

بدست آوردن طلا در این بازی هم نیاز به هک کردن دارد. برای اینکه بتوانید طلاهای زولا را هک کنید، باید به یک وبسایت معتبر مراجعه کنید و بر روی گزینه هک طلای بازی زولا کلیک کنید.

فواید هک بازی زولا

هک کردن بازی زولا  باعث خواهد شد تا به سلاح‌های بالا و ویژه‌ای در این بازی دست پیدا کرد که از این سلاح‌ها می‌توان به:

سلاح سرد

اسلحه سنگین

تک تیرانداز

اسلحه سبک

نارنجک و دودزا

کلت کمری

هرکدام از این سلاح‌ها به باعث خواهند شد امتیاز بالایی در بازی کسب کنید.

ویژگی  های نسخه هک شده  بازی Zula Mobile

کنترل بازی با دکمه های عالی

دسترسی به سلاح و تجهیزات نظامی متفاوت

طراحی با کیفیت و مناسب برای انواع گوشی ها

سازگار با انواع گوشی

خرید سلاح و تقویت آن در چند سطح

گیم پلی روان  و سرگرم کننده

هک طلای زولا

یک مطلب دیگر که در هک زولا باید  به ان اشاره  کنیم باگ های زولا است ابتدا با تعریف باگ آشنا شوید.

باگ چیست

باگ به  مشکل یا حفره های بازی گفته می شود. که بازیکنن با استفاده از این مشکل هایی که بازی دارد میتوانند کار هایی رو انجام بدهند که کارشون رو راحت تر میکنه و بهشون کمک میکنه.

انواع باگ در بازی زولا

1: باگ ارتقای زولا: با استفاده از این باگ شما میتوانید کار هایی را انجام دهید که ارتقای شما با درصد برد بسیار بالاو درصد باخت بسیار پایین انجام شود.

2: باگ دسته کارت زولا:  یکی از باگ های خوب و مورد نیاز بازیکن ها  باگ دسته کارت زولا میباشد و هر روزه بازیکن ها  دسته کارت های زیادی را باز میکنند تا کوانتم یا ترنسفورم از دست کارت بیرون بیارند . شما با استفاده از این باگ می توانید به راحتی و با احتمال بسیار بالا تر از دسته کارت ترنس و افسانه ای و .. بیرون بیارید .

حالت شکار برای هک بازی Zula 

یکی از روش هایی  که کاربران  در هک بازی زولا موثر می دانند شکار رئیس در این بازی است.  Boss Hunt  یا همان حالت شکار رئیس  در زولا یک روش کاملا قانونی برای بالا بردن امتیاز در جهت هک بازی است.

در هک زولا با استفاده از چیت کردن شما به عنوان یک گیمر خواهید توانست تا تعداد محدود اما قوی را به بازی دعوت کنید و با یکدیگر به صورت آنلاین به مبارزه بپردازید. در واقع حالت شکار یک میدان مبارزه‌ای را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

هدف اصلی این است که در تیم تشکیل داده شده بتوانید رئیس تیم مقابل را از بین ببرید. این مورد به شما کمک می‌کند تا امتیاز شما در زولا افزایش پیدا کند. همانطور که میدانید افزایش امتیاز هک رایگان بازی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 حالت اسکورت

در حالت اسکورت شما خواهید توانست  که یک تیم ۸ نفره را درست کنید  و سپس با استفاده از آن هک آنلاین را انجام دهید. این روش یکی از قابل اطمینان‌ترین روش‌ها برای هک بازی  خواهد بود. این حالت در ۳ راند انجام خواهد شد که هرکدام از این راندها وظایف مخصوص دارند.

 همانطور که اطلاع دارید روش‌های زیادی برای هک بازی وجود دارد

 هک بازی زولا با cheat engine

یکی از روش های هک بازی تایید شده در گوگل می باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر از این روش‌ها و همچنین هک  بازی زولا می‌توانید به سایت های معتبر مراجعه کنید.

جمع بندی

 اگر چه هک گلد و هک طلای بازی زولا کار ممکنی نیست .اما چیت بازی زولا امکان پذیر است .  در چیت  شما نیاز دارید که آنتی چیت زولا  خاموش باشد تا چیت شما کار کند . و به راحتی از آن استفاده کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا