بازی ها

کد تقلب شادو فایت 2

بازی Shadow Fight 2 یکی از بازی های محبوب و پرطرفدار اندرویدی است. با کد تقلب شادو فایت 2 می توان اقدام به هک این بازی کرد. این بازی از معروف ترین بازی های اکشن و جنگ تن به تن می باشد. یکی از بازی های جدید و فوق العاده زیبا است که  توسط کمپانی بازی ساز Nekki برای گوشی های اندروید ساخته شده است. در جهان میلیون‌ها کاربر از طرفداران این بازی هستند. در حال حاضر جدیدترین نسخه آپدیت شده همین نسخه دوم  Shadow Fight 2 در اختیار کاربران قرار دارد. در ادامه مطلب سایت اسپای 24 شما را با آن آشنا می کنیم.

ویژگی های بازی شادو فایت 2

در این بازی شما باید با استفاده از انواع سلاح ها و ابزارهای مختلف جنگ، خود را مجهز کنید و با انجام حرکات رزمی و ضربات شمشیر به رقابت با حریفان جنگجو خود بپردازید .در این بازی با حرکات رزمی می توانید در هر مرحله حریفان خود را از سر را بردارید و به سطح بالاتری از بازی برسید. شما می توانید برای دسترسی بعضی از قابلیت های این بازی اقدام به کد تقلب شادو فایت 2 کنید.

سبک این بازی به صورت تن به تن می باشد. در ابتدا با مبارزه آسان کار خود را شروع کنید و در هر مرحله رئیس حریفان خود را از بین ببرید تا به سطح بالاتری برسید. این بازی سبک گرافیکی بالایی دارد چون شما و حریفان به صورت سایه هستید و سلاح‌های شما نیز از سلاح هایی هستند که در بیان سامورایی ها و نینجاها مورد استفاده قرار می‌گیرند .اما از دیگر ویژگی های این بازی اکشن می توان به این موارد اشاره کرد:

  • امکان نابود کردن دشمنان با کنترل لمسی و بصری
  • گرافیک اچ دی به همراه صدا گذاری عالی و مهیج
  • مبارزه و نبرد در مکان های متفاوت و متنوع
  • سفر به شش نقطه مختلف از جهان برای مبارزه با شیاطین

ویژگی های کد تقلب شادو فایت 2

  1. الماس و پول بینهایت و نامحدود
  2. امکان انجام تمام ماموریت های بازی
  3. خرید تمام آیتم های بازی بصورت رایگان
  4. امکان انجام بازی بصورت آفلاین
  5. خرید تمامی سلاح های قدرتمند

در نسخه مود شده می توانید خیلی راحت  تمام مراحل و تورنمت های  را که در بازی اصلی نتوانستید به پایان برسانید در این نسخه به راحتی به پایان برسانید و از بازی لذت ببرید. در کمتر از پنج دقیقه با خرید آیتم ها برای نینجا قدرت این بازی را چند برابر کنید.

نکات ضروری قبل از تهیه کد تقلب شادو فایت 2

با توجه به ویژگی های نسخه مود شده که گفتیم  که تمام نسخه ها دارای پول بی نهایت بوده و  بصورت افلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا می شود. اما توجه به این نکات ضروری است.

  • امکان سینگ کردن نسخه های هک شده به حساب گوگل وجود ندارد.
  • برای نصب نسخه های مود شده  باید نسخه اصلی را حذف کنید و سپس نسخه های مود شده را نصب کنید.
  • پس از نصب بازی دیتا بازی از داخل خود بازی دانلود می شود. (حجم دیتا در حدود 350 مگابایت می باشد) و پس از دانلود دیتا بازی بصورت کاملا افلاین و بدون اینترنت قابل اجرا می باشد.
  • در نسخه های هک شده و کد تقلب شادو فایت 2، فقط دشمن ضعیف هست و وقتی حریف را در هوا می زنید قفل می کند تا جانش تمام شود.

کد تقلب شادو فایت 2

نحوه نصب و قرار دادن فایل دیتای شادو فایت 2

در نسخه مود بازی و در مرحله 8 یک فلش سبز رنگ وجود دارد که امکان رد شدن از آن به صورت عادی وجود ندارد – راه حل این مشکل این است که نسخه” مشترک با امضای مود ”  را نصب کرده و آن مرحله را رد کنید و به محض رد شدن، نسخه مود  را روی نسخه معمولی نصب کنید! اگر قصد دارید این بازی را بر روی کامپیوتر یا مک خود  نصب کنید، شما باید یک شبیه ساز دسکتاپ را برای رایانه خود دانلود و نصب کنید. این مراحل اجرا کنید:

شبیه ساز اندروید را برای PC و Mac دانلود کنید

نکته: ابتدا از فروشگاه Mac یا Windows AppStore بازدید کنید و یا برای برنامه Bluestacks یا برنامه Nox جستجو کنید . اکثر آموزش ها در اینترنت توصیه برنامه Bluestacks را انجام می دهند . زیرا شما احتمال بیشتری برای پیدا کردن راه حل های آنلاین با استفاده از نرم افزار Bluestacks در رایانه خود دارید. در ضمن می توانید از کد تقلب شادو فایت 2 برای هک این بازی مهیج استفاده کنید.

شبیه ساز را بر روی رایانه یا Mac خود نصب کنید

حالا که شبیه ساز را دانلود کرده اید، برای پیدا کردن شبیه ساز یا نرم افزار Bluestacks، به پوشه Downloads بر روی کامپیوتر خود بروید.

  1. اگر شما آن را مشاهده کنید، برنامه را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.
  2. برای پذیرش قرارداد مجوز، روی Next کلیک کنید.
  3. دستورالعمل ها را دنبال کنید تا برنامه را به درستی نصب کنید.
  4. اگر شما به درستی انجام داده اید، برنامه شبیه ساز با موفقیت نصب می شود.

Shadow Fight 2 – برای PC – ویندوز8/7 / 10 / 11

کد تقلب شادو فایت 2: در حال حاضر، برنامه شبیه سازی شده ای که نصب کرده اید را باز کرده و نوار جستجو خود را جستجو کنید. هنگامی که آن را پیدا کردید، نام برنامه را در نوار جستجو تایپ کنید و جستجو را فشار دهید. روی نماد برنامه کلیک کنید. پنجره برنامه در فروشگاه Play یا فروشگاه App باز خواهد شد و فروشگاه را در برنامه شبیه ساز خود نمایش می دهد. اکنون، دکمه نصب را فشار دهید و مانند یک دستگاه iPhone یا Android، برنامه شما شروع به دانلود شدن می کند.   در نماد
شما باید نماد برنامه را ببینید روی آن کلیک کنید و از برنامه استفاده کنید. Shadow Fight 2 messages.step31_desc Shadow Fight 2messages.step32_desc Shadow Fight 2 messages.step33_desc messages.step34_desc

Shadow Fight 2 برای سیستم عامل مک

مراحل استفاده از این برنامه نیز برای مک دقیقا مانند مواردی است که برای سیستم عامل ویندوز ذکر شده است. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که برنامه Nox یا Bluestacks را روی Mac خود نصب کنید. لینک ها در مرحله 1 ارائه می شوند. Shadow Fight 2 messages.step42_desc

در نتیجه در نسخه هک شده بازی شادو فایت 2  (کد تقلب شادو فایت 2) که یکی از معروف ترین بازی های اکشن و جنگ تن به تن در بازی های اندروید بود.  همه چی مثل الماس و سکه بینهایت می باشد و بدون هیچ مشکلی هم، در تمامی گوشی ها و تبلت ها همچنین به روی کامپیوتر بدون روت تست شده و اجرا می شود. بسیار متشکریم که تا پایان این مطلب از سایت اسپای 24 ما را همراهی کردید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا