بازی ها

هک ماین کرافت با لینوکس

هک ماین کرافت با لینوکس

کالی لینوکس» (Kali Linux) یکی از برترین پکیج‌های امنیتی متن-باز برای یک هکر است و شامل مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف می باشد که به طور موضوعی دسته‌بندی شده‌اند. کالی لینوکس را به عنوان یک سیستم عامل بر روی رایانه میتوان نصب کرد . دقت کنید که  موارد مطرح شده در این مقاله  جنبه آموزشی دارند و هک غیرقانونی برای  هیچ شیوه‌ای توصیه نمی‌ شود.

این روز‌ها بدون هیچ شک و شبهه‌ای لینوکس زیباترین سیستم عامل موجود می باشد.

 در لینوکس باید از Command Line بهره برد.

آنچه شما در ویندوز با نام cmd می‌شناسید، عینا در لینوکس با نام Terminal وجود دارد. دستور‌هایی خاص در این ترمینال اجرا شده و خروجی نهایی آن‌ها کاری است که کاربر خواسته است. در قدیم رسم بر این بود که بیشتر کار‌ها در لینوکس با این ترمینال صورت می‌گرفت. هنوز هم برخی دستورها در آن اجرا می‌شود.

با توجه به پیشرفت باورنکردنی ماین کرافت در طول چندین  سال‌، این بازی بیشتر توسعه خود را مدیون کاربران و جامعه فعال آنها می داند. کاربرانی که تمام این سال‌ها را صرف ساختن مواد مختلف، طراحی ساختارهای جدید، یافتن راه‌های جدید برای حل مشکلات و پیاده‌سازی مکانیسم‌های خارق‌العاده‌ای کرده‌اند که می‌تواند سایر کاربران را ساعت‌ها به بازی نگه دارد.

ویژگی های جذاب بازی Minecraft:

-توانایی ساختن دنیایی جدید

-موسیقی زیبا و صدای هیجان انگیز

-قابلیت تغییر ساعت شبانه روز

 -خرید پوسته ها و نقشه های جدید

-ساخت سازه های مختلف

-گرافیک پیکسلی و کلاسیک

-بازی گروهی از طریق wi_fi

با توجه به پیشرفت باورنکردنی ماین کرافت در طول چندین  سال‌، این بازی بیشتر توسعه خود را مدیون کاربران و جامعه فعال آنها می داند. کاربرانی که تمام این سال‌ها را صرف ساختن مواد مختلف، طراحی ساختارهای جدید، یافتن راه‌های جدید برای حل مشکلات و پیاده‌سازی مکانیسم‌های خارق‌العاده‌ای کرده‌اند که می‌تواند سایر کاربران را ساعت‌ها به بازی نگه دارد.

ویژگی های جذاب بازی Minecraft:

-توانایی ساختن دنیایی جدید

-موسیقی زیبا و صدای هیجان انگیز

-قابلیت تغییر ساعت شبانه روز

 -خرید پوسته ها و نقشه های جدید

-ساخت سازه های مختلف

-گرافیک پیکسلی و کلاسیک

-بازی گروهی از طریق wi_fi

در بازی ماین کرافت باید با بهره گیری از هوش و استعداد معماری خود و با داشتن انواع مصالح ساختمانی شروع به ساخت ساختمان های مختلف در بازی کنید. اما این ساختمان ها هر لحظه قابل حمله و هک هستند. بنابراین با ساخت و سازهای قوی و قدرتمند و از مواد خوب خود برای محافظت از خود در برابر حمله دشمنانی که ممکن است در شب به شما حمله کنند، استفاده کنید.

 یک پایگاه قدرتمند در ماین کرافت وجود دارد که یک ابزار هکر است. سعی کنید آن پایگاه را کشف کنید و تمام سلاح های هک شده مختلف را بیابید.  سعی کنید مکان های جدید را کشف کنید و با خلاقیت خود از آن استفاده کنید.

هک اطلاعات شما توسط سرورهای ماین کرافت

اطلاعات هک شده، از جمله آدرس ایمیل و رمز عبور، در سایت هایی که داده های هک شده را معامله می کنند، ارائه می شود.

در نسخه رایگان  Minecraft   ممکن است حاوی ویروس ها و بدافزارهایی باشد که می توانند برای رایانه شما مضر باشند. توصیه می شود قبل از استفاده از vpn استفاده کنید و فایل دانلود شده را با آنتی ویروس خود اسکن کنید.

 

ویژگی های نسخه مود شده بازی Minecraft

نسخه مود شده بازی Minecraft تاکنون بیش از میلیون ها بار از سرویس گوگل پلی خریداری و نصب داشته است و امتیاز عالی را نیز  در بین کاربران خود کسب کرده است.  با اینکه یک بازی پولی هم هست  به عنوان یک بازی غیر رایگان یک موفقیت بزرگ بدست آورده است.

بلافاصله بعد از انتشار آخرین  ورژن آپدیت ها و بروزرسانی های بازی ماینکرافت اصلی در اختیار شما کاربران قرار خواهد گرفت تا بدون دردسر در گوشی موبایل و تبلت اندروید خود  آن را نصب کنید.

ویژگی های نسخه مود 1:

– License Patched

– God Mode

ویژگی های نسخه مود 2:

– License Patched

– Disabled Telemetry

– Unlocked Paid Skins

ویژگی های نسخه مود 3:

– License Patched

– Disabled Telemetry

– Unlocked Paid Skins

– God Mode (Unlimited Health, Invulnerability)

– Indestructible Tools

– 1 hit for kill with weapons

هک ماین کرافت با لینوکس

یکی از دلایل محبوب شدن minecraft درمیان گیمرهای سراسر جهان شبیه سازی برای بقا است. در نتیجه ممکن است بعضی از کاربران در حین بازی با چالش هایی مواجه شوند که برایشان مناسب نباشد. برنامه نویس ها نسخه غیر رسمی این بازی رابه عنوان ماین کرافت هک شده یا مود شده معرفی کرده اند. این نسخه های مود شده ویژگی های مهمی دارند از قبیل :

قفل تمام پوسته های بازی باز شده

موجودی کاملاً کافی برای استفاده از بازی

حداکثر امتیاز

فعال سازی برخی ابزارهای کمیاب و مورد نیاز

افزایش قدرت شلیک سلاح سرد و گرم

بدون حالت آسیب پذیری

 آیا Minecraft بازی را تمام می کند؟

ماین کرافت به عنوان یک بازی sandbox هیچ پایان واقعی ندارد. بنابراین به طور کلی پذیرفته شده است که پس از کشتن اژدها در پایان بازی، بازی را “تکمیل” کنید. این آموزش مراحل لازم برای مکان یابی و ورود به پایان را نشان می دهد و سپس اژدها را شکست می دهد و همچنین پژمردگی را از بین می برد.

مشتریان هک شده

۱. بلیچ هک

هک مشتری bleachhack برای ماین کرافت یک تقلب کاملا جدید برای آخرین نسخه های ماین کرافت است. تقلب در پروژه های بزرگ به خوبی کار میکند. بنابراین خود را در ماین کرافت ثابت کنید. 

۲.آریستو

کلاینت هک شده  aristois برای ماین کرافت یکی از معدود تقلب هایی است که سال ها با به روز رسانی مداوم و همچنین انتقال به کاربران جدید خود را خوشحال میکند.

۳. اینرسی

اینرسی کلاینت هک شده برای ماین کرافت در نسخه های بالا موجود است.این مشتری که تا به امروز به عنوان بهترین مشتری شناخته شده است دارای ویژگی هایی است که در هیچ کلاهبرداری دیده نشده است.

 

انواع مود های بازی ماین کرافت

در ماین کرافت  mode ها یا حالات و درجات سختی متفاوتی وجود دارد.

Adventure (ماجراجویی)

 Survival (بقا یافتن) 

Creative (خلاقانه) 

 Spectator (ناظر و بیننده)

 درجات سختی  از Peaceful که در آن هیچ هیولایی ظاهر نمی شود و هیچ گاه گرسنه نمی شوید تا Hard و … قابل تغییر می باشد.

(بقا یافتن) Survival mode

 در Survival mode ، بازیکن باید با جمع کردن « منابع طبیعی » مانند غذا، جوب، سنگ و … که در دنیای  شما را تهدیدمی کنند.

البته در درجه سختی Peaceful ، گرسنگی و هیولا ها مشکلی برایتان به وجود نمی آورند.

آیتم های بسیار متنوع و زیادی در ماینکرفت قابل ساخته شدن هستند . از زره و شمشیر و تیر و کمان گرفته تا وسایل حفاری و کشاورزی، وسایل  جادویی و حتی وسایل زینتی.

(خلاقانه) Creative mode

در Creative mode یا همان مود خلاقانه، بازیکن به تمامی منابع بازی و آیتم ها دسترسی نامحدود دارد و می تواند از Inventory خود به تعداد نا محدود آیتم های مختلف را جمع آوری کند.

هیولا ها، حیوانات و روستایی ها را در مکان دلخواه خود ظاهر کند.  قدرت پرواز یکی دیگر از ویژگی های این مود می باشد.

  در این مود هیچ وقت نمی میرید. این مود به بازیکن کمک می کند روی ساخت بنا ها یا پروژه های دلخواه کار کند.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا