بازی ها

هک ماین کرافت

هک ماین کرافت

بازی minecraft یکی از محبوب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های ساخته شده توسط شرکت بازی‌سازی mojang برای اندروید است. در بازی ماین کرافت سبکی به نام sandbax وجود دارد. در این سبک بازی گیمرها آزادی انتخاب دارند که درچه شرایطی بازی را ادامه دهند.

نحوه بازی ماین کرافت

در این بازی بازیکنان شروع به ساختن خانه های ساده تا باشکوه ترین قلعه های بزرگ با مکعب هایی به اشکال مختلف می کنند. این بازی از دو حالت تشکیل شده است. حالت بقا، حالت خلاق.

در حالت بقا، منابع محدود هستند و فقط باید منابع را جمع آوری کنید تا در بازی سالم زندگی کنید. اما در حالت خلاقانه، تمام منابع بازی نامحدود هستند و می توانید بدون محدودیت پرواز کنید.

چگونگی هک کردن

در بازی ماین کرافت باید با بهره گیری از هوش و استعداد معماری خود و با داشتن انواع مصالح ساختمانی شروع به ساخت ساختمان های مختلف در بازی کنید اما این ساختمان ها هر لحظه قابل حمله و هک هستند. بنابراین با ساخت و سازهای قوی و قدرتمند و از مواد خوب خود برای محافظت از خود در برابر حمله دشمنانی که ممکن است در شب به شما حمله کنند، استفاده کنید.

 یک پایگاه قدرتمند در ماین کرافت وجود دارد که یک ابزار هکر است. سعی کنید آن پایگاه را کشف کنید و تمام سلاح های هک شده مختلف را بیابید. مکان های جدید را کشف کنید و با خلاقیت خود از بازار کنکوری راه های جدیدی دریافت کنید. راه خود را با ابزارهای هکر هک کنید تا به پیروزی برسید. پایگاه مخفی، چوب هک، هک زره، هک شمشیر و غیره.

 

ویژگی های جذاب بازی Minecraft:

توانایی ساختن دنیایی جدید

موسیقی زیبا و صدای هیجان انگیز

قابلیت تغییر ساعت شبانه روز

 خرید پوسته ها و نقشه های جدید

ساخت سازه های مختلف

گرافیک پیکسلی و کلاسیک

بازی گروهی از طریق wi_fi

 

هک اطلاعات شما توسط سرورهای ماین کرافت

شواهدی وجود دارد که اطلاعات هک شده، از جمله آدرس ایمیل و رمز عبور، در سایت هایی که داده های هک شده را معامله می کنند، ارائه می شود.

آیا  در نسخه رایگان ویروس minecraft وجود دارد؟

استفاده از نسخه رایگان Minecraft برخلاف قرارداد مجوز کاربر نهایی mojang است. علاوه بر این، ممکن است حاوی ویروس ها و بدافزارهایی باشد که می توانند برای رایانه شما مضر باشند. توصیه می شود قبل از استفاده از vpn استفاده کنید و فایل دانلود شده را با آنتی ویروس خود اسکن کنید.

 

ویژگی های نسخه هک شده ماین کرافت :

قفل تمام پوسته های بازی باز شده

موجودی کاملاً کافی برای استفاده از بازی

حداکثر امتیاز

فعال سازی برخی ابزارهای کمیاب و مورد نیاز

افزایش قدرت شلیک سلاح سرد و گرم

بدون حالت آسیب پذیری

دانلود نسخه هک شده ماین کرافت در بازی با کمک نسخه هک شده.

هک ماین کرافت

آیا Minecraft بازی را تمام می کند؟

ماین کرافت به عنوان یک بازی sandbox هیچ پایان واقعی ندارد. بنابراین به طور کلی پذیرفته شده است که پس از کشتن اژدها در پایان بازی، بازی را “تکمیل” کنید. این آموزش مراحل لازم برای مکان یابی و ورود به پایان را نشان می دهد و سپس اژدها را شکست می دهد و همچنین پژمردگی را از بین می برد.

مشتریان هک شده

۱. بلیچ هک

هک مشتری bleachhack برای ماین کرافت یک تقلب کاملا جدید برای آخرین نسخه های ماین کرافت است. تقلب در پروژه های بزرگ به خوبی کار میکند. بنابراین خود را در ماین کرافت ثابت کنید. 

۲.آریستو

کلاینت هک شده  aristois برای ماین کرافت یکی از معدود تقلب هایی است که سال ها با به روز رسانی مداوم و همچنین انتقال به کاربران جدید خود را خوشحال میکند.

۳. اینرسی

اینرسی کلاینت هک شده برای ماین کرافت در نسخه های بالا موجود است.این مشتری که تا به امروز به عنوان بهترین مشتری شناخته شده است دارای ویژگی هایی است که در هیچ کلاهبرداری دیده نشده است.

همانطور که می دانیم هک‌ها فقط برای بازی‌هایی مانند pubg یا call of duty نیستند. این روزها می توانید هک های ماین کرافت را در وب سایت های مختلف پیدا کنید و از آنها استفاده کنید.

با توجه به پیشرفت باورنکردنی ماین کرافت در طول چندین  سال‌، این بازی بیشتر توسعه خود را مدیون کاربران و جامعه فعال آنها می داند. کاربرانی که تمام این سال‌ها را صرف ساختن مواد مختلف، طراحی ساختارهای جدید، یافتن راه‌های جدید برای حل مشکلات و پیاده‌سازی مکانیسم‌های خارق‌العاده‌ای کرده‌اند که می‌تواند سایر کاربران را ساعت‌ها به بازی نگه دارد.

بازی Minecraft  تاکنون بیش از 10 میلیون بار از سرویس گوگل پلی خریداری و نصب داشته است و امتیاز عالی 4.5 از 5 را نیز از کاربران خود کسب کرده است  با اینکه یک بازی پولی هم هست  به عنوان یک بازی غیر رایگان یک موفقیت بزرگ بدست آورده است.

 بلافاصله بعد از انتشار آخرین  ورژن آپدیت ها و بروزرسانی های بازی ماینکرافت اصلی در اختیار شما کاربران قرار خواهد گرفت تا بدون دردسر در گوشی موبایل و تبلت اندروید خود  آن را نصب کنید.

ویژگی های نسخه مود 1:

– License Patched

– God Mode

ویژگی های نسخه مود 2:

– License Patched

– Disabled Telemetry

– Unlocked Paid Skins

ویژگی های نسخه مود 3:

– License Patched

– Disabled Telemetry

– Unlocked Paid Skins

– God Mode (Unlimited Health, Invulnerability)

– Indestructible Tools

– 1 hit for kill with weapons

یکی از دلایل محبوب شدن minecraft درمیان گیمرهای سراسر جهان شبیه سازی برای بقا است. در نتیجه ممکن است بعضی از کاربران در حین بازی با چالش هایی مواجه شوند که برایشان مناسب نباشد. برنامه نویس ها نسخه غیر رسمی این بازی رابه عنوان ماین کرافت هک شده یا مود شده معرفی کرده اند. این نسخه های مود شده ویژگی های مهمی دارند مثلا دسترسی به تمام پوسته ها، دسترسی به تمامی تکسچرها وغیره اشاره کرد. در حال حاضر نسخه مود شده این بازی را می توانید از طریق سایت ها دانلود کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا