بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفوناخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینامنیت سایبری (Cyber Security)هک آیفون

هک آیفون و راه های مقابله هک گوشی IPhone

با این حال ، سالها پیش بود و اکنون روش هایی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن آیفون را به راحتی هک کنید. میلیون ها نفر از این برنامه های جاسوسی برای آیفون ها برای ردیابی داده های هدف آیفون استفاده می کنند. شاید تعجب کنید که چرا هرگز درباره چنین برنامه کاری نشنیده اید.

دلیل این امر این است که بیشتر افرادی که از یک برنامه هک کردن برای آیفون استفاده می کنند دلایل بسیار شخصی دارند. برای برخی از افراد ، محافظت از امنیت فرزندانشان در دنیای آنلاین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین دلیل است که برنامه های جاسوسی آیفون بخشی از فرزندپروری خوب و هوشیار است که در دنیای امروز بسیار مورد نیاز است.

نه تنها این ، بلکه هک کردن آیفون همچنین با دانستن اینکه شریک زندگی شما به شما وفادار است ، می تواند به شما در محافظت از روابط خود کمک کند. خیلی اوقات ، چندین رابطه موفق به دلیل سوء ظن از بین می روند. هک کردن آیفون به شما امکان می دهد که آیا حقیقت به ظن شما وجود دارد یا خیر.

بنابراین ، برای خواندن چگونگی هک کردن آیفون ، به خواندن این راهنما ادامه دهید و قصد دارید به عنوان یک هکر حرفه ای ظاهر شوید.

هک و راه های مقابله با آیفون (هک گوشی IPhone)
هک و راه های مقابله با آیفون (هک گوشی IPhone)

قسمت 1: چگونه یک آیفون را از راه دور هک کنید

بسیاری از مردم فکر می کنند که هک کردن آیفون بسیار سخت خواهد بود و از طرف آنها اشتباه نیست. هنگامی که سعی در جستجوی راه حل هک کردن آیفون دارید ، نتایج بی شماری را پیدا خواهید کرد که ادعا می کنند در این زمینه شگفتی برای شما ایجاد می کنند.

با این حال ، وقتی نوبت به تلاش برای یافتن این راه حل ها می رسد ، بیشتر آنها با اتخاذ یک سری از کلیک ها به نام تأیید و بررسی های انسانی ، وقت شما را تلف می کنند.

بنابراین ، مهم است که ابزار مناسبی را برای کار پیدا کنید. خوشبختانه ، در اینجا یک برنامه مناسب برای این منظور است:

1- Spyic بهترین برنامه هکر آیفون در اینترنت

بعد از تحقیق دقیق در مورد برنامه هک کردن آیفون که همانطور که ادعا می شود کار کردم ، وقتی به Spyic گیر افتادم به یک معدن طلا برخورد کردم.

Spyic یکی از محبوب ترین برنامه های هک کردن آیفون در جهان است که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت ، Spyic به حدی خوب است که من نظرات مثبت آن را در رسانه های بی شماری مانند PCMag ، TechRadar و غیره خوانده ام.

در ابتدا ، من به همان اندازه نسبت به شما تردید داشتم و فکر می کردم صحبت ساده است. با این وجود ، پس از استفاده از هر ویژگی Spyic ، هیچ چیز برای شک در مورد این برنامه وجود ندارد. Spyic به تمام آنچه ادعا می کند و حتی بیشتر صادق است ، صادق است. در اینجا برخی از چیزهایی که شما در مورد Spyic دوست دارید:

چه چیزی Spyic را به بهترین برنامه هک کردن آیفون تبدیل می کند؟

هیچ برنامه هک کردن آیفون در جهان وجود ندارد که حتی کمی کوچکتر از Spyic عمل کند. باور کنید ، من سعی کردم یکی را پیدا کنم ، اما بعد از ساعت ها تحقیق ، نتوانستم. دلیل این امر این است که Spyic دارای برخی از ویژگی های غیر قابل جابجایی است که در هیچ کجای دیگر نمی توانید پیدا کنید:

آیفون را از راه دور هک
آیفون را از راه دور هک

رابط وب

برای استفاده از Spyic نیازی به بارگیری هیچ برنامه ای بر روی تلفن یا رایانه شخصی خود ندارید. Spyic می تواند از طریق داشبورد وب که در هر مرورگر وب مورد نظر شما باز می شود ، کار کند. بنابراین ، می توانید Spyic را بر روی هر دستگاه به طور مستقیم و بدون نصب برنامه اجرا کنید.

نیازی به فرار از زندان نیست

بر خلاف اکثر راه حل های هک کردن آیفون ، Spyic از شما نمی خواهد که iPhone را به منظور هک کردن ، هدف قرار دهید. این یک لایه اضافی از اعتماد و امنیت در استفاده از Spyic می افزاید.

امنیت داده ها

صحبت از امیت ، Spyic از پیشرفته ترین فناوری رمزگذاری برای اطمینان از امنیت کاربر استفاده می کند. داده های خصوصی شما هرگز در سرورهای Spyic ذخیره نمی شوند. بنابراین ، حتی تیم خود Spyic نمی تواند آن را مشاهده کند ، چه رسد به اینکه شخص دیگری غیر از شما باشد.

هیچ دانش فنی لازم نیست

برای استفاده از Spyic به دانش برنامه نویسی یا محاسبات پیشرفته احتیاج نخواهید داشت. استفاده از مرورگر وب خود به آسانی می توانید در حساب های رسانه های اجتماعی خود گشت و گذار کنید. هیچ دانش فنی لازم نیست.

این فقط نگاهی اجمالی به Spyic است. در هنگام کار ، چیزهای جالب دیگری نیز وجود دارد که من در مورد آن کشف کردم. با این حال ، به دلایل کوتاهی ، نمی توانم تک تک آنها را در اینجا بیان کنم.

به همین دلیل ایده خوبی است که از نسخه ی نمایشی Spyic استفاده کنید تا در مورد نحوه کار آن آگاهی پیدا کنید. برای دسترسی به نسخه ی نمایشی Spyic نیازی به ثبت نام یا نصب هر برنامه ندارید. نسخه ی نمایشی درست مانند برنامه خود از طریق وب کار می کند.

بدون آزار گرفتن آیفون هک کنید

با Spyic ، هرگز هک نمی شوید هنگام  هک کردن آیفون . این به دلیل طراحی منحصر به فرد Spyic است که به شما امکان می دهد آیفون را حتی بدون دست زدن به آن هک کنید.

بله ، درست است ، نه تنها نیازی به لمس کردن آیفون دیگر ندارید بلکه نیازی به نصب هیچ برنامه ای روی آن ندارید. شما می توانید آیفون را حتی در گوشه و کنار دیگر جهان هک کنید.

این به خاطر معماری نبوغ Spyic است. از آنجا که تمام آیفون ها با ویژگی پشتیبان گیری iCloud از قبل ساخته شده اند ، داده های کامل آیفون در سرور iCloud همگام سازی می شود.

در حالی که شما به دلیل رمزگذاری نمی توانید مستقیم به این داده ها دسترسی پیدا کنید ، Spyic می تواند این کار را برای شما انجام دهد. شما فقط باید اعتبار iCloud دستگاه مورد نظر را تأیید کنید و Spyic داده های کاملی را که از پشتیبان گیری iCloud خود استخراج می کند به شما می دهد.

این یکی دیگر از دلایلی است که Spyic به عنوان بهترین هکر iPhone بدون شک در اینترنت می ایستد.

1.2 چگونه Spyic را به آیفون شخصی هک کنیم

اگر می خواهید آیفون شخصی را هک کنید ، فقط باید این سه مرحله آسان را دنبال کنید. کل مراحل کمتر از 5 دقیقه طول خواهد کشید:

مرحله 1:  برای Spyic ثبت نام کنید و یک برنامه اشتراک برای دستگاه های iOS دریافت کنید . پیشنهاد می کنم اگر می خواهید از تجدید منظم خودداری کنید ، با اشتراک طولانی تری بروید.

مرحله 2:  اعتبار آیفون مورد نظر برای هک کردن iCloud را تأیید کنید. Spyic به منظور همگام سازی داده ها یک یا دو دقیقه طول می کشد.

مرحله 3:  شما همه آماده شده اید تا داده های آیفون را مشاهده کنید. برای پایان مراحل تنظیم بر روی دکمه “شروع” کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی دکمه “شروع” ، Spyic شما را به داشبورد شخصی شما هدایت می کند. شما می توانید از طریق این داشبورد از تمام ویژگی های Spyic استفاده کنید. هر ویژگی دارای برگه در سمت چپ است.

در اینجا برخی از نکات جالب شما با انجام Spyic هنگام هک شدن آیفون دوست دارید انجام دهید

ویژگی های Spyic

بیش از 35 ویژگی وجود دارد که شما می توانید با یک حساب Spyic بدست آورید. برخی از موارد مورد علاقه من عبارتند از:

مانیتور پیام

می توانید پیام های متنی و حتی iMessages کاربر دیگر را با Spyic نظارت کنید. Spyic همچنین به شما امکان می دهد پیامهای حذف شده را نیز مشاهده کنید.

مانیتور مکان

با استفاده از مانیتور مکان Spyic ، می توانید به محل نگهداری شخص دیگر توجه داشته باشید. همچنین می توانید مکان های اخیر آنها را به همراه زمان های زمانی بررسی کنید.

جغرافیایی

Geofencing نظارت مکان را به سطح بعدی می برد. با Geofencing ، می توانید مرزهای مربوط به مکان آیفون مورد نظر را تعیین کنید. اگر آیفون از این مرزها عبور کند ، می توانید هشدار فوری دهید.

تماس با مانیتور

با مانیتور تماس Spyic می توانید جزئیات تماس ورودی و خروجی کاربر دیگر را دریافت کنید. حتی اگر دوست دارید می توانید تماسهای تلفنی آنها را ضبط کنید.

اگر می خواهید بقیه ویژگی های Spyic را بررسی کنید ، حتما نسخه ی نمایشی آن را امتحان کنید. مطمئن باشید ، شما هرگز از استفاده Spyic پشیمان نخواهید شد.

قسمت 2: نحوه هک کردن آیفون از طریق رایانه راه های امنیتی آن 

در حالی که هک کردن آیفون از طریق تلفن هوشمند شما امکان پذیر است ، به راحتی انجام آن از طریق رایانه راحت نیست. بنابراین ، در اینجا روش دیگری است که به شما امکان هک کردن هر آیفون را به طور مستقیم از رایانه شما می دهد.

2.1 Spyier- هکر آیفون از فیلم جاسوسی

Spyier پرکاربردترین ابزار هک کردن آیفون در جهان است. در واقع ، من مطمئن هستم که بسیاری از افراد موجود در حلقه شما دوستان قبلاً از Spyier استفاده می کنند (نه اینکه آنها در مورد آن به شما بگویند).

در حالی که Spyier می تواند یک آیفون و همچنین یک گوشی اندرویدی را هک کند ، هکر آیفون Spyier فقط چیزی است که شما به آن نیاز دارید. مانند Spyic ، Spyier نیز نیازی به نصب هیچ برنامه ای در آیفون هدف ندارد. شما می توانید هر گونه آیفون را با Spyier درست از رایانه خود هک کنید ، بدون اینکه حتی یک بار به آیفون هدف دسترسی پیدا کنید.

2.2 چگونگی هک کردن آیفون شخصی بدون دانستن آنها

هک کردن آیفون با Spyier بازی کودک است. فقط باید اطمینان حاصل کنید که به این راهنما پایبند هستید. مطمئن باشید ، داده های آیفون را طی چند دقیقه خواهید داشت. در اینجا مراحل انجام این کار آورده شده است:

مرحله 1:  مرورگر وب را در رایانه خود باز کنید و برای Spyier ثبت نام کنید. شما می توانید Spyier را به طور کامل از این مرورگر وب برای هک کردن هر آیفون استفاده کنید. به هیچ وجه نیازی به باز کردن برنامه دیگری ندارید.

مرحله 2:  اعتبار نامه iCloud تلفن مورد نظر را تأیید کنید. معمولاً ، چندین دستگاه وجود دارد که با یک حساب iCloud همراه هستند. Spyier این دستگاه ها را به شما نشان می دهد و می توانید دستگاهی را که می خواهید نظارت کنید انتخاب کنید.

مرحله 3:  پس از پایان نصب ، آیفون هدف از قبل با داده های آن درست روی صفحه شما هک می شود.

همانطور که قول داده بودم این در واقع بازی کودک

این فقط به رمزهای عبور محدود نمی شود بلکه حتی تاریخچه جستجوی آنها ، نام کاربری و کلمه عبور را نیز در بر می گیرد. با این وجود ، اگر فقط به رمز عبور آیفون هدف نیاز دارید ، کار شما بعد از استفاده از این برنامه ها انجام می شود.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا