اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هک کردن تلگرام با شماره و بدون کد از راه دور نفوذ توسط هکرها

هک کردن تلگرام با شماره و بدون کد از را دور وقتی بحث هک کردن تلگرام ، اینستاگرام ، واتساپ و دیگرشبکه های اجتماعی به میان می آید، هکرها چندین راهکار ارائه می دهند.

امروز هم SPY24 در این مطلب به جهت بالا بردن سطح آگاهی افراد در این زمینه چند روش معمول هک کردن تلگرام را توضیح خواهیم داد.

روش اول – هک کردن سرور تلگرام

اولین روش که سخت ترین روش نیز هست و تا به حال هیچکس نتوانسته با این روش تلگرام کسی را هک کند، پیدا کردن باگ امنیتی در سرور تلگرام می باشد.

سرور تلگرام جایی است که تمام مشخصات اکانت ها و همچنین تمام پیام ها (به جز Secret Chatها) ذخیره می شود.

بنا به گفته تلگرام سکرت چت ها از دستگاه شخص فرستنده کد گذاری شده و سپس در دستگاه شخص گیرنده کدگذاری آنها باز می شود و این پیام ها به جز دستگاه دو طرف در هیچ جای دیگری ذخیره نمی شود.

احتمالا شما هم تاکنون شنیده اید که تلگرام بارها مسابقه هایی گذاشته که اگر کسی بتواند سرور تلگرام را به هر روشی هک کند، جایزه های بسیار بزرگی به شخص هکر تعلق می گیرد.

همین کار تلگرام کافی است تا  ما بدانیم که هک کردن تلگرام کاری نشدنی است و اگر شدنی بود تاکنون هکرهای بزرگ دنیا این کار را انجام داده بودند و جایزه را نیز دریافت کرده بودند.

هدف ما نیز از توضیح این راهکار بیشتر رسیدن به این نتیجه بود که امکان هک و نفوذ به تلگرام از این راه بسیار کم است و اگر هم هکری این کار را انجام دهد به احتمال زیاد اطلاعاتش را برای فروش در ازای بیت‌کوین یا اتریوم در بازارهای مخصوص این کار قرار می‌دهد.

روش دوم – هک کردن تلگرام با فیشینگ (Phishing) هک کردن تلگرام با شماره

در این روش که به آن فیشینگ یا ماهیگیری می گویند،هکر یک وبسایت یا یک اپ جعلی که بسیار شبیه به صفحه لاگین تلگرام باشد را می سازد و با بهانه هایی از شما می خواهد شماره تلفن و کد وریفیکشن خود را وارد کنید و اینگونه به اکانت شما دسترسی پیدا کند.

هنگامی که شماره تلفنتان را وارد کنید، هکر شماره را به سرویس اصلی تلگرام می فرستد و برای شما پیامی با کد دسترسی ارسال می شود و هکر قبل از شما آن کد را می خواند و با آن لاگین می شود و به اکانت شما دسترسی می یابد.

برای جلوگیری از هک شدن حساب تلگرامتان با این روش، همیشه قبل از وارد کردن شماره تلفن خود اطمینان حاصل کنید که آدرس بالای صفحه مرورگرتون telegram.org۷۸۵ و یا web.telegram.org۷۶۱ هست و علامت قفل مرتبط با https هم به رنگ سبز باشد.

روش سوم – هک کردن تلگرام با استفاده از اپ جعلی (Fake App) در این راهکار فرد هکر یک اپ یا برنامه جعلی که البته واقعا کار می‌کند به شما معرفی کرده تا شما آن را نصب کنید.

معمولا اپ‌های تلگرام مانند نسخه اندروید، iOS و دستکتاپ متن‌باز یا Open Source هستند و همین باعث می‌شود ک هکرها بتوانند به عنوان مثال کد اندروید تلگرام را بگیرند و پس از ایجاد تغییراتی در آن، کپی تمام چت‌های شما به سرور دیگری ارسال شود و یا حتی با اکانت شما به دیگران چه افرادی که در فهرست مخاطبین شما هستند و چه افرادی که ناآشنا هستند پیام ارسال کنند.

حتی برخی مواقع هکرها نسخه‌ای از نرم افزار می سازند که قابلیت های بیشتری از نسخه اصلی دارد تا کاربران را به نصب نسخه غیر اصلی تشویق کنند، به طور مثال عکس پشت‌زمینه را می‌توان تعویض کرد و یا استیکرهای پیش‌فرض بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهند.

روش چهارم- هک کردن تلگرام استفاده از تروجان (Trojan) و کی‌لاگر (Keylogger) در این روش برای موبایل یا سیستم کامپیوتر شما فایلی ارسال می‌شود که این فایل می تواند یک بازی یا یک نرم افزار کاربردی دیگر باشد.

ممکن است شما این نرم افزار یا بازی را نصب و اجرا کنید و از عملکرد آن نیز راضی باشید، اما هنگام نصب، نرم افزار از شما اجازه دسترسی به بخش های خصوصی موبایل یا کامپیوترتان را تقاضا کرده و شما هم بدون توجه به متن و خواسته نرم افزار این اجازه را صادر کرده اید.

سپس این نرم افزار شروع به ثبت و ارسال تمام دکمه هایی که روی گوشی یا کیبوردتان می زنید، می کند. به نرم افزارهایی که این کار را انجام می دهند تروجان یا کی لاگر می گویند.

هک کردن تلگرام با شماره

هک تلگرام : نحوه هک کردن تلگرام

در این روش در واقع تلگرام هک نمی شود و تمام گوشی شما تحت کنترل است، مسلما زمانی که وارد تلگرام شوید نیز تمام فعالیت شما ثبت و ارسال می شود.

برای جلوگیری از هک شدن با این روش قبل از نصب نرم افزارها حتی آنهایی را که از کافه بازار و یا گوگل پلی دانلود کرده اید، دسترسی‌هایی که از شما می‌خواهد را چک کنید و مطمئن شوید که دسترسی اضافه‌تر از کار معمول برنامه تقاضا نمی کند.

آنتی‌ویروس‌ها بسیار در تشخیص کی‌لاگرها و تروجان‌ها خوب عمل می‌کنند، بنابراین حتما در گوشی یا لپتاب خود یک آنتی ویروس قوی نصب کنید.

نسخه جدید برنامه SPY24 نیز به همین روش عمل می کند و در صورت تمایل شما طراحان، برنامه را با آیکون و عنوان مورد نظر شما می سازند تا بتوانید آن را برای شخص مورد نظر خود بفرستید.

و به طور مثال به فرزند خود بگویید که تلگرام بدون فیلتر شکن را برای او دانلود کرده اید و از او بخواهید تا برنامه ای که برایش ارسال کردید را باز کند، به محض کلیک فرزندتان بر روی لینک، برنامه نصب می شود و سپس در همان لحظه پنهان می شود تا فرزندتان قادر به تشخیص این که یک برنامه تروجان بوده است نباشد.

پس از نصب برنامه تمام اطلاعات موجود در گوشی او برای شما در پنل کاربریتان ارسال خواهد شد.

روش پنجم – استفاده از مهندسی اجتماعی شاید به نظر بعضی ها این روش اصلا یک روش هک کردن تلگرام یا گوشی یا هر چیزی نباشد، اما باید بدانید که مهندسی اجتماعی یا سوء استفاده زیرکانه از تمایل طبیعی انسان به اعتماد کردن، روشی است که امروزه بسیار مورد استفاده هکرها قرار می گیرد.

در این روش هکرها با ارسال ای‌میل یا پیام‌های تلگرامی و یا حتی تلفن زدن اعتماد شما را جلب می کنند و از خود شما اطلاعاتی را دریافت می کنند که با استفاده از آنها به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم می‌توانند شما را هک کنند.

به طور مثال با پرسیدن رنگ مورد علاقه شما، ایمیل و تاریخ تولدتان و استفاده از آنها برای ریست کردن رمز ایمیل شما و سپس دسترسی به بقیه اکانت‌هایتان و یا مثلا با شما تماس می‌گیرند و خود را مسئول دفتر بیمه معرفی می کنند، شماره تلفن شما را می گیرند و می گویند که برای شما یک کد ارسال شده و از شما می خواهند که کد را بخوانید.

احتمالا شما فکر می کنید که کد ارسال شده از طرف شرکت بیمه بوده، در صورتی که کد تایید حساب تلگرامتان بوده است و به همین سادگی تلگرامتان هک می شود.

راهکار ششم- هک کردن تلگرام از راه دور و بدون دسترسی در این روش در حقیقت تلگرام شما هک نمی شود، بلکه گوشی یا کامپیوتر شما هک شده و سپس به تلگرام و بسیاری از اطلاعات دیگر گوشی شما دسترسی پیدا می کنند.

استفاده از این روش کار هرکسی نیست و احتیاج به دانش و مهارت های بالایی دارد، اما برنامه نویسان حرفه ای امروزه برنامه هایی را طراحی و عرضه کرده اند که فقط با داشتن شماره تلفن و اطلاعات کم دیگری که هر نرم افزار با توجه به طراحی برنامه نویس آن درخواست می کند، آدم هایی با داشتن دانش کم نیز می توانند به هک گوشی دیگران بپردازند.

اگر بخواهیم بگوییم که این نرم افزارها و هکرها چگونه عمل می کنند باید بگوییم که هکرها از یک ضعف امنیتی در سیستم مخابراتی که در کل جهان وجود دارد استفاده می کنند و از طریق شبکه موبایل گوشی شما را هک می کنند.

البته نگران نباشید که ممکن است هرکسی با داشتن شماره تلفن شما را هک کند چرا که این نرم افزارها معمولا اطلاعاتی دیگری مانند شماره سریال موبایل و یا اپل آیدی در گوشی های اپل را از شخصی که بخواهد شما را هک کند درخواست می کنند.

از این رو مراقب تمام اطلاعات شخصی خود و گوشیتان باشید. همچنین برای جلوگیری از هک شدن با این روش می توانید یک فایروال (Firewall) خوب نصب کنید که در واقع وظیفه اش امن کردن پورت‌های دستگاه شماست.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا