آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابله

هک روبیکا با آیدی

نرم افزار روبیکا از نرم افزارهای مورد علاقه ایرانیان است بیشتر از همه به دلیل داشتن اینترنت رایگان است. خیلی از افراد سودجو به دنبال هک روبیکا با آیدی هستند. به طور کلی پیام رسان های ایرانی دارای امنیت بالای هستند؛ اما به هیچ وجه کسی نمی تواند ادعا کند که این پیام رسان های بومی 100 درصد ایمن هستند. در ادامه از این مطلب سایت اسپای 24 شما را با روبیکا هکر و هک کردن روبیکا آشنا می کنیم.

روبیکا چیست؟

روبیکا یک اپلیکیشن ایرانی است که در ۱۶ مهرماه سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرده است  و هم‌اکنون سهام‌داران بزرگی در ان سهم دارند و اخیرا در کشور ایران طرفداران زیادی پیدا کرده و طبیعتا رواج زیادی پیدا کرده است. شهرت و محبوبیت  این اپلیکیشن در اواخر سال ۹۸ پس از شروع همه‌گیری بیماری کرونا و با آنلاین شدن آموزش‌ها در سطوح مختلف از ابتدایی تا دانشگاه  بیشتر شد. از مهمترین ویژگی این اپلیکیشن می‌توان به این قابلیت که می تواند از خدمات آنلاین و  بدون استفاده از حجم اینترنت برای مشترکین اپراتورهای همراه اول و ایرانسل استفاده نمایند نمود.

انواع بخش های پیام رسان rubika برای هک روبیکا با آیدی

بخش های نرم افزار روبیکا عبارتند از: پنج بخش اصلی یعنی تنظیمات، ویترین، روبینو، پیام‌رسان و سرویس‌ها است.در اینجا به تشریح نرم افزار روبیکا از نظر پنج بخش اصلی آن می پردازیم :

  • تنظیمات

در بخش تنظیمات مانند سایر نرم افزارها شما خواهید توانست اطلاعات حساب کاربری خود مثل نام، شناسه کاربری، عکس پروفایل و بیوگرافی را تنظیم کرده و همچنین تنظیمات ظاهری شکل  برنامه، تنظیمات ذخیره‌سازی برای داده‌ها تقریبا مانند سایر برنامه ها است.

بخش حریم خصوصی و امنیت، تاریخچه تماس ها و پیامک ها، اعلان‌ها و بخش کنترل برای والدین نیز در همین بخش قرار دارند که کاربر می‌تواند براساس نیاز خود آن‌ها را تنظیم کنند. از طریق اطلاعات این قسمت کاربران می توانند اقدام به هک روبیکا با آیدی کنند.

  • ویترین

بخش ویترین عینا مشابه بخش اکسپلور در پلتفرم اینستاگرام است و از طریق آن می‌توانید به صورت تصادفی عکس و ویدئوهایی که دوست دارید را ببینید. در بالای همین بخش نیز قسمت جستجو وجود داشته که با جستجو موضوع دلخواه خود می‌توانید به عکس و فیلم‌هایی در ارتباط با همان موضوع  که دلخواه شما است دست پیدا کنید.

بخش‌های پیشنهادی خود برنامه روبیکا نیز مانند اینستا گرام در این قسمت عبارتند از فروشگاه، سرگرمی، فیلم و موسیقی، ورزشی، خودرو،  آشپزی، دانستنی، مد و پوشاک، آرایش و زیبایی، طبیعت و گردشگری، هنر و مذهبی که از طریق آن‌ها می‌توانید محتوای تصویری مورد علاقه و مختلفی را مشاهده کنید.

  • روبینو

این بخش روبیکا  با عنوان روبینو  کاری انجام می دهد اینست که  با شبیه‌سازی پروفایل اینستاگرام به کاربران توانایی خواهد داد خدماتی مانند اینستا گرام را دریافت نمایند و محتوای تصویری مخصوص به خود را در اپپلیکیشن روبیکا منتشر کنند. این قسمت درست مانند فضای اینستاگرام دارای دو قسمت پست و استوری است که کاربر می‌تواند در اینجا عکس‌های خود را از طریق این دو بخش با سایر کاربران اپلیکیشن روبیکا به اشتراک بگذارد.

  • پیام رسان

بخش بعدی قسمت سرویس پیام‌رسان روبیکا است که می‌توان گفت این بخش نیز شباهت‌هایی با خدماتی که  اپلیکیشن واتس‌اپ ارائه می دهد دارد، به این ترتیب که کاربر در این قسمت می‌تواند با دادن مجوز دسترسی اپلیکیشن به لیست مخاطبینش برای آن‌ها پیام ارسال کند. خیلی از افراد برای دسترسی به این قسمت اقدام به هک روبیکا با آیدی می کنند.

در این بخش کاربر تنها به مخاطبینی می‌تواند پیام ارسال کند که آن‌ها نیز در این اپلیکیشن عضو بوده و از بخش پیام‌رسان آن استفاده کنند. همچنین در پیام‌رسان روبیکا همانند واتساپ امکان ایجاد  ارتباط با تشکیل گروه و کانال نیز وجود دارد و کاربران می‌توانند به این طریق نیز در اپلیکیشن روبیکا با یکدیگر در ارتباط باشند.

برای آشنایی با روش های هک کردن شبکه های اجتماعی اینجا را کلیک کنید.

  • سرویس ها

در این بخش خدماتی که این نرم افزار ارئه می دهد؛ معرفی می نماید. خدماتی مانند:

  1. سرویس فیلم و سریال و انیمشین بدون نیاز به خرید اشتراک و یا خرید شارژ­
  2. بسته اینترنت و پرداخت قبوض
  3. دنیای احسان یا دسترسی به معتبرترین خبرگزاری­ها از طریق صفحه اخبار در روبیکا
  4. دسترسی به کانال­ های پرمخاطب و حتی سرویس ورزشی

نرم افزار روبیکا نیز مانند سایر نرم افزارهای دیگر دارای نقاط ضعفی است که می توان در ان نفوذ کرد این نفوذها مانند سایر نرم افزارهای دیگر از بی دقتی کاربران بیشتر شکل می گیرد. هک روبیکا با آیدی از طریق ابزارهای مهم برای هک هر نرم افزاری از طریق مهندسی اجتماعی و فیشینگ امکان دارد. یکی از روش هایی که می توان نرم افزار روبیکا را هک کرد استفاده از امکانات نرم افزار کنترل فرزندان  SPY24 است که توانایی هک نرم افزارهای مختلف را دارد

هک روبیکا با آیدی

چگونه هک روبیکا با آیدی را انجام دهیم؟

بهتر است بدانید امکان هک گوشی از طریق شماره تلفن وجود دارد، اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان این کار را انجام داد با چه روش هایی می توان شماره تلفن را هک کرد؟

برای انجام این نوع هک می توان از  روش های زیادی استفاده کرد که البته بیشتر آن ها نیازمند یادگیری زبان های برنامه نویسی و کار افراد حرفه ای است. بهتر است بدانید فراگیری زبان های برنامه نویسی اصلا کار ساده ای نیست و نیازمند گذراندن دوره و آموزش و به زمان زیادی نیز نیاز دارد که به همین دلیل هم بسیاری از افراد از این کار خسته شده  منصرف می شوند.

اما خوشبختانه برنامه نویسان حرفه ای در سطح دنیا نرم افزارهایی را  با کاربرد آسان برای هک گوشی طراحی و در اختیار عموم قرار داده اند که با استفاده از آنها به راحتی می توان به هک گوشی دیگران (البته این نرم افزارها به منظورهای قانونی اشاره دارند) پرداخت.

بهترین نرم افزار برای هک روبیکا با آیدی

  نرم‌ افزار بومی و ایرانی سامانه کنترل و مراقبت از فرزندان (SPY24)، این قابلیت را دارد تا در حوزه کنترل و نظارت  والدین برای فرزندان زیر سن قانونی ، خدمات کنترل و مانیتورینگ پیام‌ های رد و بدل شده در پیام‌ رسان واتس اپ را در اختیارتان قرار دهد. حال در رابطه با نحوه استفاده از نرم‌ افزار SPY24 برای هک روبیکا با آیدی در راستای محافظت و مراقبت از خانواده و فرزندان پس از بررسی اجمالی امنیت نرم‌ افزار روبیکا خواهیم پرداخت.

  1. ابتدا شماره خودتان را وارد کنید نرم افزار نموده و صبر کنید تا کد برای شما بیاید.
  2. کد دریافتی را رو کپی کرده و نگه دارید.
  3. شماره کسی را قصد دارید و میخواید وارد اکانتش را وارد نرم افزار نمایید.
  4. کد دریافتی از خودتان را وارد نمایید.
  5. تمام شد موفق شدید  وارد اکانت قربانی شوید.
  6. توجه کنید این بسیار مهم است که  قربانی حتما باید داخل روبیکا ثبت نام کرده باشد و عضو باشد.

باید توجه نمایید که هک یک عمل مجرمانه است و برابر قوانین کشور هکر می تواند تحت پیگرد قانونی واقع شود لذا ما فقط در اینجا به منظور آگاهی و ارایه یک نرم افزار قانونی برای کنترل و نظارت فرزندانشان که زیر سن قانونی است به معرفی هک روبیکا با آیدی پرداخته ایم. امیدواریم از این متن نیز از سایت اسپای 24 برای شما مفید باشد و استفاده لازم را از آن بیرید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا