برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورفناوری

هک کردن یک موبایل اصلا سخت نیست؟

هک کردن یک موبایل اصلا سخت نیست امروزه مردم با تلفن‌های همراه خود زندگی می‌کنند و میزان شیوع آن‌ها در سطح جهان از کامپیوترها فزونی گرفته است. به این ترتیب اگر شخصی قرار است مورد حمله قرار گیرد، تلفن همراه او بهترین وسیله خواهد بود.

 

برنامه ردیابی نامحسوس گوشی :

 

برنامه ردیابی نامحسوس گوشی

 

برنامه ردیابی نامحسوس گوشی

آقای استنلی در ادامه می‌گوید: «نقص‌هایی که در برخی نرم‌افزارهای اولیه تلفن‌های همراه وجود دارد این امکان را برای هکرهای حرفه‌ای فراهم می‌کند تا سخت‌افزارهایی بسازند که تظاهر می‌کنند یک ایستگاه تلفن همراه هستند. به این ترتیب این امکان برای مالک وجود ندارد تا اطمینان حاصل کند به یک ایستگاه معتبر تلفن همراه متصل شده یا با ایستگاه جعلی ساخته شده توسط هکرها ارتباط برقرار کرده است. کنترل یک ایستگاه تقلبی این امکان را به هکرها می‌دهد تا به تمام اطلاعات صاحب تلفن همراه دست پیدا کند».

 

کنترل گوشی :

 

البته این نواقص در شبکه‌های نسل سوم (3G) برطرف شده‌اند، اما در عوض تجهیزات مورد نیاز برای ساخت ایستگاه‌های تقلبی نیز ارزن‌تر و کوچک‌تر شده‌اند و استفاده از آن‌ها نیز نسبت به گذشته ساده‌تر شده است. هم‌چنین کیت‌هایی با کاربری ساده ساخته شده‌اند که شامل تمام کلید‌های رمز شبکه‌های نسل دوم (2G) نیز می‌شوند و به هکرها اجازه می‌دهند به تماس‌های تلفن‌های همراه دسترسی داشته و آن‌ها را شنود کنند.(دانلود برنامه اسپای24)

 

چگونه گوشی را از هک خارج کنیم:

 

به هر حال استفاده از تلفن‌های همراه در حال افزایش است و به همین دلیل نفوذ به این وسایل هر روز بیش از گذشته مورد توجه هکرها قرار می‌گیرد. دسترسی به اطلاعات تلفن همراه می‌تواند اطلاعات دیگری در مورد حساب کاربری یک شخص در فیس‌بوک، ای‌میل‌های خصوصی، تصاویر، حساب‌های بانکی، تصاویر و ویدیوهای خصوصی و بسیاری دیگر را فاش کند.

برنامه ردیابی نامحسوس گوشی – چگونه گوشی را از هک خارج کنیم

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

چگونه گوشی را از هک خارج کنیم
هک کردن گوشی موبایل کار غیر ممکنی نیست و در ساده ترین حالت با نصب بودن یک اپلیکیشن جاسوسی و مخرب انجام می‌شود. اما سوال اصلی اینجاست که چطور می‌توان مانع هک گوشی شد؟ در این مقاله می‌خواهیم به شرح روش هایی برای جلوگیری از هک شدن گوشی موبایل بپردازیم. بنابراین با SPY24 همراه باشید.
جلوگیری از هک شدن گوشی موبایل : آپدیت سیستم عامل
یکی از بهترین روش هایی که با آن می‌توانید از هک شدن گوشی موبایل خود جلوگیری کنید مربوط به آپدیت یا به روز نگه داشتن سیستم عامل دستگاه می‌شود. آپدیت هایی که به صورت دوره‌ای برای گوشی های موبایل (چه اندروید و چه iOS) منتشر می‌شوند شامل تغییرات امنیتی زیادی هستند که به طبع منجر به افزایش امنیت دستگاه و سخت تر شدن نفوذ به آن خواهند شد. بنابراین سعی کنید همیشه این آپدیت های جدید را دانلود و بر روی گوشی نصب نمایید. خیلی از شرکت های سازنده گوشی های اندرویدی به طور مجزا برای سیستم عامل گوشی های خود آپدیت های امنیتی مستقل ارائه می‌کنند و بدین صورت سعی دارند بهترین حالت امنیتی ممکن را به وجود آورند. بنابراین یکی از موثرترین رو ش هایی که برای جلوگیری از هک گوشی موبایل وجود دارد، آپدیت سیستم عامل است.
آیا هک کردن موبایل واقعا امکان پذیر است؟

بارها گفته ایم و تاکید کرده ایم که در عصر و دوره ی تکنولوژی، دیگر دسترسی به هیچ چیزی برای انسان ها، غیر قابل تصور نیست. از داشتن وسیله ای ارتباطی کوچکی که تقریبا تمام وجوه زندگی ما را مدیریت می کند تا زندگی بر روی ماه و مریخ، همه ی چیزهایی هستند که ما آن ها را در دسترس خود داریم و هیچ کدامشان در رویای ما نیستند. این ها همه صورت مسئله ای مثبت و هیجان انگیز از تکنولوژی هستند ولی اتفاقات منفی که گاه حاشیه ی امن کاربران را دستخوش تهدیدات خود قرار می دهد نیز وجود دارد که گهگاهی، ذهن هر کسی را به خود مشغول می سازد که یکی از نمونه های آن، موضوع هک کردن موبایل است.
تا به حال شده است که تبلیغی در دنیای مجازی ببینید و یا داستانی از هک شدن یک گوشی موبایل از دوستان خود شنیده باشید؟ یا حتی در تجربه ای نزدیک تر و غیر قابل انکارتر، تا به حال برایتان پیش آمده است که تلفن همراه خودتان هک شود؟ از آن جایی که موضوع هک شدن موبایل یکی از سوالات تقریبا همیشگی افراد مختلف است، امروز در تیم تحریریه ی دلتوس به صورت همه جانبه ای به بررسی این موضوع می پردازیم. پس اگر این مورد سوال شما هم هست، در ادامه با ما همراه باشید.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا