اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هک گوشی از راه دور آیا برنامه ای برای این کار وجود دارد؟

دانلود برنامه هک گوشی از راه دور هک گوشی تلفن همراه به چه معناست؟ آیا برنامه ای برای این کار وجود دارد؟ یکی از عباراتی که این روزها هنگام سرچ در اینترنت زیاد با آن مواجه می شوید، دانلود برنامه هک گوشی است. شاید سوالی که پس از دیدن این عبارت در ذهن خیلی ها ایجاد می شود این باشد که آیا اصلا این کار امکان پذیر است؟

آیا اصلا نرم افزار هک گوشی از راه دور وجود دارد؟

چگونه می توان کنترل گوشی دیگران از راه دور را به دست گرفت؟

ابتدا باید گفت که احتمالا بسیاری از شما با مفهوم دقیق هک و روش هک آشنا نیستید و این عبارت را بار ها و بارها بدون توجه به معنی آن مورد استفاده قرار می دهید.

از همین رو پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید، تا اطلاعات خود را درباره هک گوشی و برنامه هک بالا برده و در پایان نیز با یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای هک گوشی از راه دور دنیا آشنا شوید.

هک گوشی چیست؟

قبل از این که به معنی هک گوشی از راه دور بپردازیم می بایست معنی کلمه هک را بدانیم. بطور کلی در علوم رایانه ای، هک به معنی نفوذ یک فرد به سیستم رایانه ای بدون اجازه دسترسی به آن، می باشد. هکر نیز به کسی گفته می شود که بتواند چنین عملی را انجام دهد.

گستردگی واژهٔ هک منحصر به رایانه نمی‌باشد و توسط افراد با تخصص‌های گوناگون در زمینه‌هایی از قبیل موسیقی، نقاشی و… نیز به کار می‌رود که به معنی دگرگونی‌های هوشمندانه و خلاقانه فرد در آن زمینه می‌باشد. هک در واقع افزایش سطح دسترسی به یک مجموعه از راه غیرمعمول یا غیرقانونی است.

ما نیز در این مطلب قصد داریم درباره هک به معنی جدید آن، یعنی نفوذ به سیستم های کامپیوتری و گوشی صحبت کنیم و اطلاعات جامعی را درباره انواع هک در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

برای توضیح کامل درباره هک گوشی از راه دور و یا کامپیوتر به زمان بسیار زیادی نیاز داریم که در این نوشته نمی توانیم بگنجانیم، چرا که این یک بحث بسیار پیچیده می باشد و معمولا افرادی که به زبان های برنامه نویسی برای هک تسلط دارند از آن سر در می آورند.

اما اگر بخواهیم به زبان ساده و به طور کلی مفهوم این نوع هک را توضیح دهیم باید بگوییم که هک گوشی به معنای توانایی نفوذ و دسترسی به تمام اطلاعات گوشی یک شخص بدون متوجه شدن او می باشد.

آیا هک تلفن همراه امکان پذیر است؟

اگر هنوز این سوال برای شما وجود دارد که آیا هک تلفن های هوشمند امکان پذیر است یا خیر، باید بگوییم پاسخ مثبت است.

امروزه با پیشرفت فناوری و آمدن نرم افزار هک گوشی به بازار این کار به امری ساده تبدیل شده که هرکسی حتی با نداشتن دانش برنامه نویسی و دانلود برنامه هک گوشی می تواند این کار را به راحتی انجام دهد.

متاسفانه عده ای با نصب برنامه هایی برای هک گوشی دست به نقض آشکار حریم خصوصی دیگران می زنند که چنین کاری از نظر ما پسندیده نیست اما دانلود برنامه هک گوشی برای نظارت بر فرزندان را به شدت به والدین توصیه می کنیم،

زیرا که تصویر کاملی از هرآنچه که فرزند شما در ذهن دارد و به سوی آن حرکت می کند را به شما می دهد.

با یک سرچ در گوگل متوجه می شوید که نرم افزار هک گوشی دیگران به وفور پیدا می شود که البته بسیاری از آن در واقع برنامه هک گوشی خود شما هستند و نه گوشی دیگران!

بسیاری از این ابزارهای هک، هدفشان نفوذ به موبایل خود شما و هک اطلاعاتتان است.

ما به شما دانلود برنامه هک گوشی و نظارت بر فرزندان را پیشنهاد می کنیم که می توانید از آن برای نظارت و کنترل کامل قسمت های مختلف گوشی فرزند خود استفاده کنید و در جریان تمامی فعالیت های آنها قرار بگیرید.

هک گوشی از راه دور
فرزند شاید ممکن است که بخواهید گوشی چک گوشی یا همسرتان

برنامه هک گوشی چیست؟

برنامه ای که قرار است یک گوشی موبایل (اندروید یا آیفون) را هک کند، باید بتواند دسترسی شما را به عنوان هکر به بخش های مختلف این دستگاه باز کند.

سطح دسترسی که به گوشی موبایل فرد دیگری ایجاد شود بستگی به سطح دانش شما و یا نرم افزاری که از آن برای هک گوشی استفاده می کنید خواهد داشت.

به طورمثال شاید شما یک شخص مبتدی در زمینه هک و نفوذ باشید و هیچ دانشی در این زمینه نداشته باشید؛ در این صورت با داشتن یک ابزار یا دانلود برنامه هک گوشی قدرتمند می توانید به راحتی به گوشی دیگران نفوذ کنید.

در گذشته مردم بر روی دسترسی به Voice Mail یا صندوق پست صوتی دیگران که کاربران ایرانی اکنون به ندرت از آن استفاده می کنند، متمرکز بودند.

یا حتی تا همین چندسال پیش که اپلیکیشن هایی مانند تلگرام، هاتگرام، وایبر، واتس اپ و… وجود نداشت، دغدغه خواندن پیامکهای گوشی اطرافیان در بین افراد دیده می شد.

چنین کاری یعنی نقض حریم خصوصی اشخاص به هر طریقی مانند نصب نرم افزاری برای دسترسی به اس ام اس های دیگران که باعث ایجاد نارضایتی و شاکیانی می شود و به همین علت هم قانون در این زمینه بسیار پیگیر خواهد بود.

اما نکته مهم در زمینه هک و نظارت این است که چه کسی و با چه هدفی چنین کاری را انجام می دهد؟

آیا فرد هکر برای خواندن پیام های گوشی همسر خود اقدام به چنین کاری می کند یا یک مادر یا پدر به خاطر مراقبت و نظارت بر فرزندان خود در فضای مجازی و پیشگیری از مشکلاتی که ممکن است در این فضا برای آنان پیش بیاید اقدام به نصب برنامه هک گوشی می کند؟

این بحثی است که قانونی یا غیر قانونی بودن عمل هک را مشخص می کند.

به طوری که اگر قصد شما از دانلود برنامه هک گوشی ، کنترل فرزندانتان در فضای مجازی باشد مشکلی نیست، اما در غیر این صورت این کار به جهت نفوذ به حریم خصوصی افرادی که هیچ گونه سرپرستی بر آنها نداریم کاملا غیر اخلاقی و نقض آشکار قانون خواهد بود.

دانلود برنامه هک گوشی

در صورتی که بخواهید به تک تک قسمت های تلفن همراه فرزند خود دسترسی داشته باشید کار برای شما بسیار سخت خواهد شد چرا که برای دسترسی به هر بخش مثلا پیامک ها، فایل ها، گالری، پیام های هر یک از شبکه های اجتماعی می بایست یک روش یا نرم افزار را پیاده کنید.

اما با دانلود برنامه هک گوشی و نظارت بر فرزندان SPY24 امکان هک و کنترل تمام گوشی فرزند شما فقط با نصب یک برنامه در گوشی فرزندتان وجود دارد.

نرم افزار هک SPY24 توسط سامانه کنترل فرزند با هدف مراقبت از فرزندان در فضای مجازی طراحی شده و در اختیار والدین عزیز قرار گرفته است تا بتوانند با توجه به محیط نا مطمئن شبکه های مجازی و محیط بیرون از خانه بر فعالیت های فرزندان خود نظارت داشته باشند .

این نرم افزار امکان نظارت بر پیامکها، لیست تماس ها، تصاویر موجود در گالری و مشاهده فعالیت های فرزند در شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام را به شما می دهد.

این برنامه در دو نسخه ساخته شده است :

۱-نسخه اول را میتوان بروی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب آیکون مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمیباشند .

۲- نسخه دوم نرم افزار هک گوشی spy24 این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به نظارت برگوشی فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری کنند.

دانلود برنامه هک گوشی تلفن همراه هک گوشی از راه دور
دانلود برنامه هک گوشی

همچنین در آخرین نسخه این برنامه که با نام spy24 منتشر شده است، شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید.

به محض کلیک فرزند، نرم افزار به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های موبایل او پنهان می شود تا فرزندتان متوجه عملکرد برنامه نشود.

با استفاده از این نسخه شما در واقع هک با لینک را انجام داده اید.

قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

برای دانلود برنامه هک گوشی SPY24 می توانید برروی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.

هک با شماره تلفن با نرم افزار spy4

مکانیزم برنامه spy24 چگونه هک گوشی را انجام میدهد؟

مکانیزم برنامه هک شماره SPY24 نقص امنیتی پیچیده ای نیست ، هکر تمامی تماس های تلفنی که به تلفن مورد نظر انجام می شود را به یک دستگاه یا سیستم ضبط صدای آنلاین هدایت یا Route می کند و سپس تماس مورد نظر را به سمت کاربر تلفن همراه مسیریابی مجدد یا Re-Route می کند و به این ترتیب یکجور حمله از نوع Man In The Middle یا MITM انجام می دهد.

چطور امکان هک گوشی از طریق شماره تلفن وجود دارد ؟

این آسیب پذیری بر روی تلفن گوشی همراه شما نیست و در واقع در زیرساختارهای مخابراتی و تلفنی وجود دارد ، نصب کردن یا جلوگیری از نصب هرگونه نرم افزار بر روی گوشی نمی تواند در روند کاری این آسیب پذیری مشکلی ایجاد کند، در واقع این شبکه Mobile است که هک می شود نه گوشی تلفن همراه شما، قطعا شما با شنیدن این موضوع هم وحشت زده می شوید و هم خشمگین ، چراکه بدون اینکه بدانید ممکن است از تلفن همراه شما جاسوسی شده باشد.

نوهل کارشناس زبده آلمانی در یکی از سخنرانی هایش اعلام کردکه با این روش تقریبا همه تلفن های همراه را می توان هک کرد ، فارق از اینکه شما از چه برندی استفاده می کنید.

هکر می تواند با استفاده از این روش حسابهای بانکی شما ، تمام اطلاعات گوشی شما . موقعیت مکانی شما . حسابهای ایمیلی و ..

شما را هک کند زیرا اکثر مکانیزم های امنیتی Two Factor Authentication یا احراز هویت دو منظوره از تلفن همراه برای اینکار استفاده می کنند.

آسیب پذیری  که با برنامه SS7 spy24 تقریبا جدید است و در آگوست ۲۰۱۵ این آسیب پذیری گزارش شده است ، جالب اینجاست بدانید که این آسیب پذیری در زیرساخت مخابراتی وجود دارد که در بیش از ۸۰۰ شرکت ارتباطی در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

در پایان باید بگوییم که نگران هک شدن بدون اجازه از طریق این برنامه نباشید چرا که اگر شخصی قصد هک شما را از طریق شماره تلفن با برنامه SPY24 داشته باشد، باید شماره سریال گوشی شما را نیز داشته باشد.

بنابراین برای جلوگیری از هک شدن به این طریق تلفن خود را در دسترس افراد نامطمئن قرار ندهید تا به سریال گوشی شما دست پیدا نکنند.

دلایلی که باعث هک گوشی می شوند

گوشی های هوشمند همواره این روزها تبدیل به پرکاربردترین ابزاری شده اند که هر یک از ما برای انجام کارهای روزمره، یکی از این دستگاه ها را داریم و می توانیم به کمک آن کارهای بزرگی انجام دهیم و به همین دلیل اکثر ما تمام اطلاعات خود را در این ابزار همیشه در دسترس آپلود می کنیم و بیشتر این ابزار را به عنوان مغز دوم خود می دانیم.

با این وجود اهمیت این ابزارها را هم اکنون می توان با دید وسیع تری مشاهده کرد چرا که گوشی های هوشمند امروزی بیشتر به عنوان یک کیف هوشمندی هستند که ما اطلاعت خود را در آن ذخیره کرده ایم.

از این رو برخی از افراد منفعت طلبی وجود دارند که همیشه قصد دارند به اطلاعات شخصی ما دسترسی پیدا کنند و این طبیعتا می تواند برای انها با سود و منفعت همراه شود و به همین دلیل برای رسیدن به این اطلاعات نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

با این حال باید به هر نحو ممکن گوشی های هوشمند خود را با استفاده از ترفندهای مختلف، تبدیل به ابزاری امن برای اطلاعات خودمان بکنیم که باوجود به سرقت رفتن آنها، هیچ فردی قادر به باز کردن و دسترسی یافتن به اطلاعاتمان را نداشته باشد.

اما همیشه سرقت اطلاعات بصورت فیزیکی انجام نمی شود، بلکه با ترفندهای خاصی در دنیای امروز انجام می شوند که شاید حتی روح هیچ کداممان از آن آگاه باشد! بله درست خواندید!

جرایم سایبری وجود دارند که هکرها با استفاده از این روش های خاص و منحصر بفرد می توانند اقدام به هک کردن گوشی شما تنها در چند ثانیه بکنند و در نهایت اطلاعات شما در یک چشم بهم زدن هک خواهند شد.

در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک با راه های هک شدن گوشی توسط هکرهای ماهر آشنا خواهید شد.

عوامل هک شدن گوشی هوشمند

۱- از وایفای عمومی و رایگان استفاده نکنید وای فای های عمومی این روزها به میزان زیادی افزایش یافته است و هدف ما از گفتن اینکه به وای فای عمومی متصل نشوید این نیست که همه وای فای های عمومی مخرب هستند و می توانند به راحتی به شما آسیب بزنند و اطلاعاتتان را بدست بیاورند!

اما توصیه می شود که تا جای ممکن به وایفای رایگان و عمومی متصل نشوید. چرا؟! دارندگان وایفای های عمومی رایگان، می توانند به راحتی بدافزار یا نرم افزارهای مخرب را به گوشی شما منتقل کنند و در نهایت منجر به هک گوشی شما خواهد شد.

برنامه هک گوشی از راه دور

چجوری گوشی هک میشه شاید چنین چیزی به ذهن شما خطور نکند!!

اما برخی هکرها با اشتراک گذاشت اینترنت رایگان با گوشی یا دستگاه های مربوطه می توانند شما را با یک شبکه مخرب جعلی به دام بیندازند!

با این وجود توصیه می شود که حتما از این شبکه های رایگان برای اتصال به اینترنت خودداری کنید و به هیچ وجه متصل نشوید.


۲- از ایستگاه شارژ عمومی استفاده نکنید شارژ شدن گوشی با استفاده از کابل USB متصل به رایانه عمومی یا ایستگاه شارژ عمومی می تواند اطلاعات دیوایس یا دستگاه شما را به خطر بیندازد!!

با این حال توصیه ای که می توان برای رفع این مشکل کرد این است که در چنین مواردی که نیاز مبرم به شارژ شدن گوشی دارید، از شارژرهای بی سیم استفاده کنید که قطعا می توانند نیاز شما را بدون به خطر انداختن داده های گوشی، برطرف کنند.

راه های جلوگیری از هک گوشی

شاید چنین چیزی هیچ وقت به ذهن ما خطور نمی کرد!

اما افرادی که به دنبال منفعت خود هستند، می توانند با چند متر سیم و خروجی USB گوشی دیگران را به کامپیوتر خود متصل می کنند و تمام اطلاعات را در چند ثانیه متعلق به خود می کنند!

این واقعا شوکه کننده بود. همچنین اگر شارژ گوشی شما به تعداد دفعات زیادی نیاز به شارژ دارد، می توانید پاوربانک را از فروشگاه های مربوطه خریداری کنید.

هک گوشی آیفون از راه دور : برنامه هک گوشی از راه دور


۳- اطمینان از رمزگذاری گوشی

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که ممکن است برخی از ما مرتکب آن شویم، عدم رمز گذاری گوشی می باشد که اغلب هم در ذهن خود این گونه تصور می کنیم که با این کار روند باز شدن گوش از حالت خاموش تا منو بیشتر خواهد شد و در نهایت اگر شما بنابر دلایل مختلفی اگر گوشی را جای بگذارید، اطلاعات شما به سادگی و بدون هر گونه کار اولیه و سختی در دسترس فرد یابنده قرار خواهد گرفت!

هک گوشی آیفون از راه دور

دلایل هک گوشی

همچنین در صورت باز بودن رمز گوشی، افراد منفعت طلب می توانند با نصب برنامه های جاسوسی از موقعیت شما در هر زمان و مکان و کارهایی که با گوشی هوشمند خود انجام داده اید را رصد کنند! پس رمز گذاشتن بر روی گوشی را به هیچ وجه فراموش نکنید.


۴- از احراز هویت دو عامله “two-factor authentication” استفاده کنید

شاید با این نوع رمز در گوشی هوشمند خود آشنا باشید که بیشتر در شبکه های اجتماعی دیده شده اند! اما این رمز چیست؟! همان گونه که می دانید برای دسترسی به شبکه اجتماعی که با شماره تلفن ایجاد کرده اید، ابتدا شماره تلفن هوشمند خود را وارد می کنید و سپس یک کد یکبار مصرف برای شما ارسال خواهد شد و قادر به اتصال به برنامه مورد نظرتان خواهید بود.

هک کردن گوشی از راه دور

 راه های جلوگیری از هک گوشی

اما وقتی از این رمز استفاده می کنید، بعد از وارد کردن رمز یکبار مصرف، رمزی که از قبل تعیین کرده اید را باید وارد کنید تا بتوانید به برنامه مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. از این رو امنیت بیشتر و بیشتر خواهد شد و هیچ فردی قادر به هک حساب کاربری شما نخواهد شد. شما می توانید از این رمز برای ایمیل، شبکه های مجازی و اجتماعی و… استفاده کنید.


۵- پیش نمایش نوتیفیکیشن را ببندید

دقیقا یعنی چی؟! برای توصیف این عنوان این گونه می توان گفت؛ وقتی به شما از طریق برنامه های دیگر پیغامی ارسال می شود و گوشی شما در حال قفل است، متن ارسال شده می تواند بصورت کامل خوانده شود! یعنی تمام محتوا هم برای شما و هم برای افرادی که بدون اجازه به گوشی شما دست می زنند، قابل نمایش خواهد بود و از این طریق می توان کارهای زیادی انجام داد!

هک کردن گوشی از راه دور

راه های جلوگیری از هک موبایل

برای مثال همان گونه که در مورد چهارم گفته شد، تصور کنید که گوشی شما به مدت چند ثانیه در دست فردی است که می خواهد شما را هک کند و به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند! خب، او ابتدا صفحه مجازی شما را با وارد کردن شماره تلفنتان و دریافت پیامک یکبار مصرف و مشاهده رمز ارسال شده از صفه قفل می تواند به راحتی به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند. از این رو از تنظیمات گوشی پیش نمایش هشدارهای دریافتی را ببندید.


۶- پاک کردن ایمیل های قدیمی

هک موبایل از راه دور

نحوه جلوگیری از هک شدن گوشی

اگر شما هیچ یک از ایمیل های دریافتی و قدیمی خود را حذف نکنید، قطع یقین مطمئن باشید که تحت هر شرایطی اگر ایمیل شما توسط بزرگترین هکر دنیا نیز هک شود، قطعا یک معدن طلا را بصورت رایگان به به او تقدیم کرده اید چرا که می تواند تمام اطلاعات شما را بدست بیاورد و حتی دسترسی کامل به پیغام های دریافتی شما نیز داشته باشد و رمز و پسورد صفحات مجازی را نیز تغییر دهد!


۷- بر روی لینک های ناآشنا کلیک نکنید

هک موبایل از راه دور

چرا نباید لینک های کوتاه شده را باز کنیم؟

در حالیکه اکثر ما بر روی لینک های مشکوک و نا آشنا کلیک نمی کنیم، لینک هایی وجود دارند که با استفاده از Bitly کوتاه شده اند که در اصل شما هیچ URL خاصی از آدرسی که وارد آن خواهید شد را نمی توانید ببینید. از این رو توصیه ای که داریم این است که هیچ وقت بر روی این دسته از لینک ها کلیک نکنید چرا که برای مثال وقتی شما بر روی این لینک ها کلیک می کنید، یک بدافزار قدرتمند بدون اجازه شما فورا در چند ثانیه نصب شود و تمام اطلاعات شما را به دیتاسنتر خود ارسال کند!


۸- حتما خارج شوید

این رایج ترین مشکلی است که شاید هر یک از ما با آن روبرو شده ایم! اما چگونه؟! وقتی شما بنابر دلایلی با استفاده از دستگاه دیگری وارد حساب کاربری خود در صفحات مجازی می شوید، طبیعتا برای ورود باید رمزعبور را وارد کنید. با این وجود وقتی کارتان تمام شد حتما توجه داشته باشید که از حساب کاربری خود خارج شوید چرا که احتمال هک شدن اطلاعات شما توسط مالک گوشی وجود دارد.

هک گوشی از راه دور

دلایل هک شدن گوشی

همچنین درصورت ممکن نیز پیشنهاد می شود که حتی در گوشی خود نیز بعد از انجام کارهای روزمره با برنامه های مختلف، از آنها خارج شوید تا در طی احتمالات متعدد، باز هم هیچ فردی قادر به دسترسی یافتن به اطلاعات شما نباشد.


۹- آپدیت خودکار گوشی

هک موبایل از راه دور

چجوری از هک شدن گوشی جلوگیری کنیم

اپل و گوگل بطور مرتب هر چند مدت یکبار آپدیت هایی را منتشر می کنند که در طی این آپدیت ها، باگ گوشی شما از بین خواهد رفت و دیگر مشکلی در آینده ایجاد نخواهد شد! با این حال برخی از ما برای اینکه بسته اینترنتی تمام نشود، آپدیت خودکار نرم افزار گوشی را خاموش و غیرفعال می کنیم که می تواند ما را با آسیب های گوناگونی روبرو سازد. به همین دلیل توصیه می شود همین الان آپدیت خودکار نرم افزار گوشی را فعال کنید.


۱۰- در به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود محتاط باشید

هک گوشی از راه دور

نحوه جلوگیری از هک شدن گوشی

شاید تا به حال برای شما نیز رخ داده است که برای قرار گذاشتن با افرادی که برای اولین بار قصد مشاهده و ملاقات با آنها را دارید، از طریق شبکه های اجتماعی اقدام به ارسال لوکیشن و موقعیت مکانی خود می کنید. اما دست از این کار بردارید!! چرا؟! هکرها می توانند به راحتی با استفاده از موقعیت مکانی شما نیز حتی اقدام به فیشینگ شما نیز کنند. همچنین وقتی برای آنها لوکیشنی خارج از خانه ارسال می کنید، آنها می توانند اقدامن به سرقت از خانه شما کنند!!


۱۱- پیوست های ناشناخت پست الکترونیکی را باز نکنید

هک گوشی از راه دور

علت هک شدن گوشی

شاید هنوز پیشرفت تکنولوژی برای هر یک از ما هنوز باور کردنی نشده است! اما باید قبول کنیم که گوشی های هوشمند امروزی، همانند کامپیوترهای بسیار قدرتمندی هستند که می توانند اکثر کارهایی که می توان با کامپیوتر انجام داد را با گوشی انجام داد. به همین دلیل توصیه می شود وقتی ایمیل نا آشنا دریافت کردید، حتما و حتما از کلیک بر روی لینک قرار داده شده یا همچنین دانلود فایل موجود در متن پیغام، خودداری نمائید چرا که ممکن است یک بدافزار در گوشی شما با اجازه خودتان نصب شود!!

هک گوشی آیفون از راه دور – هک گوشی می شوند


۱۲- قبل از کلیک بر روی لینک های نا آشنا، دوبار فکر کنید!

هک کردن گوشی از راه دور

طریقه هک شدن گوشی

ممکن است لینک های بدافزاری که دریافت می کنید، با متنی متفاوت و جذابی مثل «برای برنده شدن ۱۲ گیگ اینترنت رایگان برنامه زیر را دانلود کنید، رازهای ثروتمند شدن در لینک زیر و…» استفاده شده باشد که می تواند مخاطب خود را جذب کند. با این حال تا جایی که ممکن است به هیچ وجه بر روی لینک های نا آشنا کلیک نکنید. اما شما می توانید در منابع مرجعه به راحتی و بدون هر گونه ترس و استرس کلیک کنید و از فایل ها و برنامه هایی که در اختیار شما قرار داده اند، استفاده کنید.

هک گوشی می شوند


۱۳- از رمزهای عبور پیچیده استفاده کنید

هک گوشی از راه دور : برنامه هک گوشی از راه دور

چجوری گوشی هک میشه

برخی از برنامه هستند که برای استفاده از آنها و عدم هک شدن توسط افراد هکر، نیاز به ساخت و اعمال کردن پسورد بسیار قوی بر روی آنها دارید! اما اغلب ما به آنها توجه نمی کنیم و ممکن است از رمز معروف ۱۲۳۴۵۶۷۸۹ استفاده کنیم!!! این واقعا شوکه کننده است چرا که این رمز به سادگی قابل هک می باشد و هکرها می توانند از آن سوء استفاده نمایند. در رمزهایی که انتخاب می کنید، توصیه می شود که از کارکترهای مختلف استفاده کنید تا هیچ کاربری قادر به هک کردن حساب کاربری شما نشود. به همین سادگی!

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا