اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهبرنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورچگونه از هک شدن گوشی موبایلروش عالی برای ردیابی گوشی

هک گوشی از طریق شماره موبایل ردیابی و کنترل از راه دور فرد خاصی

این روزها زیاد صحبت از هک شماره یا هک گوشی با شماره تلفن می شود و به طور معمول افراد بسیاری به دنبال راهی برای هک شماره موبایل دیگران هستند. از آن جایی که به احتمال زیاد اطلاعات افراد در رابطه با مفهوم هک و هک گوشی بسیار ناچیزمی باشد در این مطلب ما سعی کرده ایم به طور کامل در این زمینه به صحبت بپردازیم. در ادامه نیز چگونگی هک شماره و یا هک گوشی با شماره را توضیح خواهیم داد. پس اگر شما نیز قصد داشته اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید و یا به دنبال راهی برای هک گوشی دیگران هستید توصیه می کنیم حتما این مطلب را تا انتها دنبال نمایید. 

هک و هک گوشی چیست؟

بعضی از کارشناسان معتقدند که حتی قبل از اختراع کامپیوترها نیز روش های مختلفی به منظور هک یا نفود غیرمجاز مورد استفاده قرار می گرفت و تنها این سیستم های هوشمند نیستند که مورد حمله و هک قرار می گیرند. در واقع هر گاه بدون اجازه فرد به اطلاعات خصوصی و طبقه بندی شده او دسترسی پیدا شود عمل هک رخ داده است. اما با پیدایش کامپیوترها شکل و روش هک نیز با تغییراتی همراه شد. 

در حال حاضر دسترسی بدون اجازه به سیستم رایانه افراد را هک می گویند و فرد نفوذگر نیز هکر نامیده می شود. کلمه هک تنها به رایانه ها مربوط نیست و از نظر افراد متخصص در زمینه هایی چون نقاشی، موسیقی و… به معنای دگرگونی هوشمندانه و خلاقانه افراد در آن زمینه است. 

با توجه به آن که بحث هک گوشی بسیار پیچیده می باشد و صحبت و توضیح در رابطه با آن چندان ساده نیست و در واقع مفهوم آن کاملا کلی است ما تنها به یک توضیح خلاصه در این باره اکتفا خواهیم نمود: به طور کلی هک گوشی به معنای دسترسی غیرمجاز به گوشی دیگران و نفوذ و تصرف آن می باشد. 

هک گوشی از طریق شماره موبایل

 

هک گوشی از طریق شماره موبایل

هدف از هک گوشی دیگران

برخی مواقع بسته به شرایط زندگی یا کاری نیاز خواهد بود که فردی را به صورت از راه دور تحت نظر بگیرید. به عنوان نمونه ممکن است به کارمند خود شک کرده باشید و به این فکر کنید که او دیگر به شغل و سمت خود پایبند نیست و یا این که قصد داشته باشید رفتار اعضای خانواده خود را در فضای مجازی تحت نظر داشته باشید، به طبع یکی از راه های ساده برای دستیابی به این امر هک گوشی طرف مقابل می باشد. البته این کار بایستی به گونه ای انجام شود که نظر فرد مورد نظر را به خود جلب نکند. اما به نظر شما چگونه می توان بدون اطلاع فرد، به گوشی او و اطلاعات درون گوشی دست پیدا نمود؟ آیا می توان بدون دسترسی به گوشی تلفن همراه فرد به اطلاعات او دست یافت؟

ممکن است شما نیز تا به حال به هر دلیلی به این فکر کرده باشید که چگونه می توان فردی را به طور کامل و به صورت از راه دور تحت نظر گرفت؟ 

اگر شما نیز به دنبال راهی برای ردیابی و کنترل از راه دور فرد خاصی هستید و تا به حال برنامه های مختلفی را در این راه تجربه کرده اید و استفاده از آن ها به هیچ عنوان برای شما نتیجه بخش نبوده است توصیه می کنیم ادامه این مطلب را حتما دنبال نمایید.

واتس اپ و سایر پیام رسان های فرزندانمان را کنترل کنیم

 

واتس اپ و سایر پیام رسان های فرزندانمان را کنترل کنیم

هک گوشی از راه دور 

به منظور کنترل از راه دور گوشی موبایل روش های مختلفی وجود دارد که در بین آن ها نصب برنامه هک بر روی گوشی طرف مقابل ساده ترین راه می باشد و البته برای این کار حتما بایستی به گوشی طرف مقابل دسترسی داشته باشید. این روش به برنامه نویسی نیازی نخواهد داشت از این رو به منظور کنترل گوشی دیگران کاملا راحت می باشد. اما برای کنترل گوشی افراد بدون دسترسی به گوشی، بایستی برای این کار با زبان برنامه نویسی آشنایی داشته باشید و نیز برنامه هک شماره خوبی را نصب کنید. 

هک شماره تلفن

این روزها خیلی از افراد مایلند بدانند آیا می توان یک گوشی را از طریق شماره تلفن هک کرد یا خیر؟ بله واقعیت آن است که کار کاملا شدنی می باشد و شما می توانید از طریق شماره موبایل طرف مقابل گوشی او را هک کنید. 

به منظور هک از طریق شماره تلفن سرویس شبکه تبادل به اسم Signalling System No. 7 -SS7 کاربردی می باشد که در انگلستان و آمریکا به نام هایی چون  C7 و CCSS7 شناخته می شوند و در واقع این سیستم بین شبکه های تلفن همراه عملکردی همچون یک واسطه خواهد داشت. 

این سیستم به هنگام برقراری تماس یا ارسال پیام های متنی جزییاتی مانند شماره، انتقال پیام، پرداخت صورت‌حساب و سایر اقدامات، یک شبکه یا تماس‌گیرنده را به فرد اطلاع خواهد داد. 

سیستم SS7 به فرد این امکان را خواهد داد تا تنها با در اختیار داشتن شماره تلفن فرد مورد نظر بتواند به اطلاعاتی نظیر مکان شخص مقابل، پیام های ارسالی و دریافتی، تماس های تلفنی و سایر اطلاعات دسترسی داشته باشد. 

این آسیب پذیری در واقع بر روی تلفن گوشی همراه طرف مقابل نخواهد بود و به نوعی در زیرساختارهای مخابراتی و تلفنی قرار دارد، از این رو روند کاری این آسیب پذیری بر اثر نصب و یا جلوگیری از نصب نرم افزارها تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت و در واقع شبکه موبایل در این روش به جای گوشی تلفن همراه، شبکه موبایل او هک می گردد و به نوعی یک روش جاسوسی پیشرفته به شمار می آید. 

به کمک این روش امکان هک تمای تلفن های همراه وجود دارد و برند هیچ نقشی در این زمینه نخواهد داشت. در این روش حتی امکان هک حساب بانکی، اطلاعات گوشی فرد، موقعیت مکانی و حساب های ایمیلی و… نیز وجود خواهد داشت. چرا که در بیشتر مکانیزم های امنیتی Two Factor Authentication  یا احراز هویت دو منظوره برای این کار از تلفن همراه استفاده می کنند. 

اما ممکن است این سوال در ذهن شما نقش بسته شده باشد که شما برای هک شماره تلفن بایستی از چه روشی استفاده نمایید؟

روش های مختلفی برای  انجام این کار وجود دارد که البته به طور معمول اکثر این روش ها دانش برنامه نویسی را از شما طلب خواهند نمود. لازم به ذکر است یادگیری زبان های برنامه نویسی کاری بسیار زمان بر و مشکل می باشد و به همین دلیل از توضیح در رابطه با آن ها صرف نظر خواهیم نمود. اما نرم افزارهایی نیز در این زمینه وجود دارند که توسط برنامه نویسانی حرفه ای طراحی شده اند و به شما این امکان را خواهند داد تا فارغ از روش های پیچیده ملزم به استفاده از زبان برنامه نویسی، تنها با نصب یک نرم افزار قادر به هک گوشی طرف مقابل خود باشید. 

یکی از این برنامه ها، برنامه SPY24 می باشد که تحت عنوان نرم افزار نظارت بر فرزندان در فضای مجازی، قابل تهیه می باشند. این برنامه دارای نسخه های مختلف و قابلیت های گوناگون می باشد که به شما امکان هک گوشی با دسترسی، بدون دسترسی و از طریق شماره تلفن را خواهد داد.  برنامه SS7 SPY24 در واقع یک برنامه آسیب پذیری جدید می باشد که برای اولین بار در آگوست 2015 ارائه شده است. گفتنی است که این آسیب پذیری در واقع در زیر ساخت مخابراتی قرار دارد که در بالغ بر 800 شرکت ارتباطی دنیا از آن استفاده می شود. 

به کمک این برنامه افراد می توانند گوشی فرزند یا همسر خود را کنترل نمایند و به طور کامل فعالیت های او را در فضای مجازی دنبال کنند. از قابلیت های این برنامه می توان ردیابی موقعیت مکانی به صورت لحظه به لحظه، مشاهده پیامک های دریافتی و ارسالی، لیست تماس ها، مخاطبین و تمام تصاویر موجود در گالری اشاره نمود. 

در نسخه جدید این برنامه نیز که تحت عنوان SPY24 انتشار یافته است، امکان شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی طرف مقابل می باشد. این برنامه هم قابل نصب بر روی گوشی طرف مقابل می باشد و هم می توان برنامه را در قالب برنامه ای مفید برای فرد مورد نظر فرستاد، بعد از کلیک کردن بر روی لینک، نصب برنامه به صورت خودکار انجام خواهد شد و بعد از آن به صورت پنهان در گوشی طرف مقابل به حال مخفی در خواهد آمد و به هیچ عنوان فرد قادر به تشخیص تروجان بودن برنامه نمی گردد. 

اگر قصد دسترسی به تمامی بخش های گوشی همراه فرد مورد نظر را داشته باشید این کار چندان با دیگر نرم افزارها راحت نخواهد بود چرا که به طور معمول اکثر نرم افزارهای هک تنها دسترسی به بخش خاصی از گوشی نظیر پیامک ها، فایل ها، گالری، پیام های هر یک از شبکه های اجتماعی را به شما خواهند داد و در واقع برای دسترسی به تمامی این موارد شما بایستی اقدام به استفاده از یک روش خاص و یا نصب یک نرم افزار جداگانه نمایید. این در حالی است که برنامه هک گوشی و نظارت بر فرزندانSPY24 تنها از طریق نصب یک برنامه بر روی گوشی اجازه دسترسی به تمامی این بخش ها را به شما خواهد داد. 

برنامه SPY24 را می توان برنامه ای کاملا مخفی و غیرمحسوس به منظور کنترل و ردیابی گوشی فرزندان و یا دیگر افراد به شمار آورد. امکانات بی نظیر این برنامه تمامی آن چه که شما از یک برنامه هک گوشی انتظار خواهید داشت را در اختیار شما قرار خواهد داد. 

به کمک این برنامه می توان فرد مورد نظر را در تمامی بخش های گوشی نظیر پیام ها ، تماس ها ، شبکه های اجتماعی واتساپ، اینستاگرام، تلگرام، ایمو و… تحت کنترل قرار گرفت و همچنین بخش هایی چون دفترچه تلفن، گالری تصاویر، عکسبرداری از دو دوربین، سایت های مشاهده شده و دیگر امکانات جذاب دیگر را بررسی نمود.  

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا