هک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هک گوشی از طریق mac address

هک گوشی از طریق mac address , هک گوشی با imei , هک گوشی با شماره تلفن , هک گوشی با cmd , هک گوشی با جیمیل

مک آدرس یک آدرس منحصر به فرد بوده که برای هر دستگاهی که قابلیت اتصال به شبکه را داشته باشد، توسط کارخانه سازنده طراحی می گردد. این آدرس متشکل از ۱۲ رقم ۱۶ بیتی می باشد که دو به دو با علامت : (دو نقطه) از یکدیگر جدا شده اند. هر کارت شبکه، یک مک آدرس مخصوص به خود را داشته و هیچگاه دو کارت شبکه با یک مک آدرس ساخته نمی شوند. حال در بعضی موارد ما به دانستن مک آدرس نیاز پیدا خواهیم نمود. در ادامه روش بدست آوردن مک آدرس را در دستگاه ها و سیستم عامل مختلف بررسی می کنیم و کاربرد این آدرس را شرح خواهیم داد.

لزوم به دست آوردن مک آدرس

همانطور که اشاره شد، مک آدرس منحصر به فرد بوده و همین عامل سبب می شود کاربردهای فراوانی داشته باشد. به عنوان مثالی ساده، در مطالب پیشین در رابطه با راه های افزایش امنیت مودم وایرلس مباحثی را ارائه دادیم که یکی از آن روش ها، فیلتر و تنظیم مک آدرس در مودم بود. با استفاده از این شیوه فقط دستگاه هایی که مک آدرسشان را برای مودم تعریف نموده ایم قابل اتصال به مودم و استفاده از اینترنت خواهند بود. اما برای بدست آوردن مک آدرس ، چه کاری باید انجام داد و این آدرس را چگونه بدست بیاوریم. در ادامه طریقه بدست آوردن مک آدرس را در سه سیستم عامل ویندوز، اندروید و ios بررسی خواهیم نمود.

بدست آوردن مک آدرس در اندروید

برای بدست آوردن مک آدرس در اندروید ابتدا وارد منوی تنظیمات گوشی خود شده و سپس مطابق شکل به قسمت About یا درباره تلفن همراه خود بروید و سپس گزینه Status یا وضعیت را انتخاب کنید. در برخی گوشی ها نیز باید گزینه شناسایی تلفن همراه یا Phone Identity را انتخاب نماییدو سپس به قسمت Wifi MAC Address رفته و مک آدرس تلفن همراه خود را بدست آورید.

بدست آوردن مک آدرس در اندروید

بدست آوردن مک آدرس در اندروید

بدست آوردن مک آدرس در آیفون ( IOS )

برای بدست آوردن مک آدرس در آیفون در قسمت تنظیمات ، گزینه General را انتخاب کنید و سپس گزینه About را لمس کنید. حال در صفحه نمایش داده شده، قسمت Wifi Address  را پیدا کرده و مک آدرس تلفن همراه خود را بدست بیاورید.

بدست آوردن مک آدرس در آیفون
هک گوشی از طریق mac address 5

بدست آوردن مک آدرس در آیفون

بدست آوردن مک آدرس در ویندوز

برای بدست آوردن مک آدرس در ویندوز بهترین شیوه استفاده از محیط Command window می باشد. برای این امر ابتدا در منوی Start عبارت Cmd را وارد کرده و کلید اینتر را بفشارید. سپس با استفاده در پنجره باز شده عبارت getmac را همانند شکل تایپ نموده و کلید اینتر را بزنید. آدرس های مشخص شده، مک آدرس های موجود در سیستم شما می باشند.

بدست آوردن مک در ویندوز
هک گوشی از طریق mac address 6

بدست آوردن مک در ویندوز


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید. من احساس میکنم گوشی موبایلم از طریق مک آدرس هک شده. الان نمیدونم باید چیکار کنم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا