آموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگانآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

هک گوشی ایفون و اپل راهنمای تنظیم راه هک کردن iOS جاسوسی

SPY24 به شما کمک می کند تا مراقب بچه های خود باشید و از آنها در برابر مستهجن ، شکارچیان آنلاین ، حمله سایبری و سایر تهدیدات محافظت کنید. شما قادر خواهید بود گزارش های تماس ، پیام ها ، فعالیت های اجتماعی و موارد دیگر را کنترل و ذخیره کنید. هک گوشی ایفون با اپل ایدی از راه دور

قسمت اول: برای شروع جاسوسی آیفون به چه چیزی نیاز دارید؟

  1. حساب iCloud در آیفون هدف

از جمله شناسه حساب iCloud و رمز عبور.

قسمت دوم: چگونه یک آیفون یا آیپد را به راحتی ردیابی کنیم؟

فقط ۲ مرحله ساده برای دنبال کردن وجود دارد:

۱٫ ایجاد یک حساب SPY24. وارد صفحه کنترل شوید و ثبت نام کنید و برای خود پکیج خرید کنید.

حالا بیایید جزئیات را در دستورالعمل ها مرور کنیم:

۱- مرحله ایجاد یک حساب کاربری در سایت SPY24

در مرحله اول ، ایجاد حساب SPY24 و خرید اشتراک  می توانید مستقیماً در زیر با ایمیل و رمز عبور خود ثبت نام کنید.

spy24 net re min
ثبت نام spy24

۲- مرحله کنترل راه اندازی آیفون ((نیازی به نصب هیچ برنامه ای نیست))

پس از خرید SPY24 ، ایمیلی دریافت خواهید کرد که می توانید بر روی “شروع نظارت” کلیک کنید تا وارد Control Panel شوید. قبل از مشاهده داده ها ، ابتدا باید تلفن مورد نظر را نامگذاری کنید ، سیستم عامل تلفن “iOS (iCloud)” را انتخاب کنید.

۲٫ پس از آن برای تأیید صحت iCloud و رمز عبور را وارد کنید. برای نظارت بر آیفون / آی پد بدون جیلبریک ، شرایط زیر باید رعایت شود:۱٫ نسخه پشتیبان تهیه iCloud در دستگاه هدف iOS فعال می شود.۲٫ احراز هویت دو عاملی باید غیرفعال شود.

فرزند شاید ممکن است که بخواهید گوشی چک گوشی یا همسرتان
فرزند شاید ممکن است که بخواهید گوشی چک گوشی یا همسرتان

۳٫ سپس دستگاه هدف iOS را که می خواهید نظارت کنید انتخاب کنید.

Screen Shot 2020 04 14 at 2.56.52 AM min 1
هک گوشی ایفون و اپل راهنمای تنظیم راه هک کردن iOS جاسوسی 5

۴- تبریک می گویم! جادوگر با موفقیت به پایان رسید! برای ردیابی مکان آیفون ، پیام ها ، گزارش های تماس و موارد دیگر ، دکمه “شروع” را کلیک کنید.

قسمت ۲: چگونه هک را به یک برنامه آیفون از طریق افزار mSpy

هک گوشی ایفون از راه دور

یکی دیگر از روش هک بسیار عالی است و با استفاده از افزار mSpy برنامه است.

برنامه افزار mSpy یک برنامه عالی است که توابع با انجام هک آیفون های مختلف از قبیل هک کردن اطلاعات تماس، واتساپ، پیام، مکان و دسترسی به عکس ها و فیلم ها را از هدف آیفون. بر خلاف دیگر برنامه یا ابزار هک، افزار mSpy توسعه یافته تر است و شما فراهم می کند با نتایج مثبت و تضمین شده است. علاوه بر این، شما می توانید به هدف نظارت یا آی فون بر روی چیزی داشبورد خود است که در حال حاضر در برنامه های دیگر هک نمی هک. نقطه ضعف این حال در این واقعیت است که شما باید دسترسی به هدف آیفون را برای شما به نصب برنامه و آن را کار کرده اند نهفته است.

قسمت ۳: چگونه هک آیفون با استفاده از Keylogger ها iKeyMonitor

iKeyMonitor Keylogger ها برنامه هک بر آیفون این است که توابع با شناسایی و ضبط هر ضربه زدن به کلید است که در توسط کاربر آیفون کوک شده است. هنگامی که این برنامه مخفیانه بر روی آی فون نصب شده است، هر کسی که میخواهد برای پیگیری فعالیت دارنده آیفون می توانید دسترسی به هر سایت حساب را که کاربر بازدید آیفون دریافت کنید. با این برنامه، شما یک فرآیند دقیق در مورد چگونگی هک آی فون و دسترسی به تمام جزئیات که شما ممکن است تشخیص برای شما مهم است.

هک گوشی ایفون با اپل ایدی

قسمت ۴: چگونه هک آیفون با استفاده از نرم افزار پگاسوس (Pegasus)

یکی از بهترین برنامه های آیفون گرا که شما با یک فرآیند دقیق در مورد چگونگی هک آی فون ارائه بدون شک است نرم افزار پگاسوس (Pegasus) . پگاسوس (Pegasus) یک نرم افزار به تازگی توسعه یافته که با تبدیل آی فون خود را به یک ابزار نظارت توابع است. گروه درگیر در توسعه این نرم افزار NSO گروه بود. هدف آنها در نگه داشتن زبانه ها با افراد مورد علاقه بود و کمی به آنها می دانند که تاثیر برنامه بود.

پس ضربه وارده پشت توسط این نرم افزار در سمت چپ کار را تا حدی گسترده است که اپل توصیه مشتریان خود برای به روز رسانی آیفون خود را به طوری که برای محافظت از خود از این نرم افزار بود. توابع پگاسوس (Pegasus) با در نظر گرفتن استفاده کامل از نقص تشخیص داده شده در سافاری. هنگامی که این نرم افزار بر روی آی فون خود را از نصب، هکر می شود دسترسی به حساب های رسانه های اجتماعی و ایمیل شخصی. این نرم افزار همچنین قادر است از نفوذ OS X و جمع آوری اطلاعات بدون اطلاع کاربر.

هک گوشی ایفون

همانطور که از سال ۲۰۱۶، این نرم افزارهای جاسوسی آیفون مجبور بود به دنبال روش های بهتر حفاظت از مشتریان آسیب پذیر خود را

قسمت ۵: چگونه هک آی فون با استفاده از iWep نرم افزار ۸ هک برنامه

با نرم افزار ۸ iWep برنامه هک، شما می توانید رمزهای عبور مختلف مربوط به شبکه و الگوهای موجود در یک محدوده کمتر از ۳۰ دقیقه کرک. اگرچه برخی از کاربران ممکن است پیدا کردن این برنامه کمی پیچیده به آن را درک، هنگامی که شما می دانید که چگونه به کار و در اطراف آن، به احتمال زیاد شما خواهد بود یک حرفه ای وقتی که می آید هک می باشد. نرم افزار رایگان برای دانلود و استفاده است. با این حال، شما باید برای مقابله با هک خدمات محدود است.

هک گوشی ایفون

هک آیفون دیگر بدون اطلاع کاربر می تواند یک چیز سرگرم کننده برای انجام به خصوص اگر شما در سمت راست ابزار هک به کار گیرند. همانطور که در این مقاله دیده می شود، روش به کار در مورد چگونگی هک آی فون بسیار آسان برای استفاده و در اطراف. در جهانی که تکنولوژی را نگه می دارد در حال تحول، از آن آسان است برای دسترسی به آیفون هر کسی صرف نظر از اینکه آنها را به یک رمز عبور و یا آنها همیشه آیفون خود را به خود نگه می دارد. از آنجا که هک شده است به عنوان یک راه از جاسوسی را به کسی حریم خصوصی دیگری بدون اطلاع یا رضایت خود دیده می شود، شما باید در نظر داشت که اگر در عمل گرفتار، شما ممکن است نیاز به یک تبیین معتبر و یا دیگری شما خود را در مشکل است. همه در همه، قبل از روز گرفتار شدن می آید، شما می توانید لذت بردن از جاسوسی در دوستان خود.

  • هک گوشی ایفون ایکس
  • هک گوشی ایفون با اپل ایدی
  • هک گوشی ایفون از راه دور

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا