اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

هک گوشی با برنامه امکان پذیر است؟ بله

هک گوشی با برنامه امکان پذیر است؟ این که آیا هک گوشی با برنامه امکان پذیر است یا خیر، سوالی است که ذهن بسیاری از کاربران را به خود مشغول کرده و تقریبا هرروزه از ما نیز این سوال پرسیده می شود. در پاسخ به این سوال بدون این که بخواهیم شما را گیج کنیم باید بگوییم که بله هک گوشی با برنامه امکان پذیر است و تاکنون برنامه های زیادی در این زمینه طراحی و وارد بازار شده اند.

اما نکته مهم این است که هر برنامه ای امکانات و قابلیت های خاص خود را دارد و باید با توجه به امکاناتی که به آن نیاز دارید، یکی از آنها را انتخاب نمایید. ما نیز در این مطلب قصد داریم برنامه هایی که تاکنون موفق عمل نموده اند را معرفی و نحوه کار بعضی از آن ها را توضیح دهیم تا هرچه بیشتر با عملکرد این برنامه ها آشنا شده و یکی از آنها را انتخاب نمایید.

معرفی برنامه های هک گوشی

همانطور که گفتیم امروز قصد داریم به معرفی چند برنامه کاربردی برتر در زمینه هک و امنیت بپردازیم و بهترین برنامه هک را نیز معرفی کنیم. اپلیکیشن ها یا برنامه های زیادی وجود دارند که انجام این کار را میسر کرده‌اند.

با استفاده از این برنامه ها می‌توانید به نوعی نسبت به هک گوشی دیگران وارد عمل شوید، البته باید اشاره داشته باشیم که خیلی از اپلیکیشن های معرفی شده کارایی کاملا معمولی دارند و اصطلاحا به آن ها برنامه هک گوشی گفته می‌شود و در عمل فقط ابزاری برای سر به سر گذاشتن دوستان و آشنایان خواهند بود.

اکیدا توصیه می‌کنیم از اپلیکیشن های معرفی شده در این مقاله با هدف سوء استفاده از دیگران استفاده به عمل نیاورید و به حقوق سایر افراد احترام بگذارید.

هک گوشی با برنامه AndrodRAT

برنامه AndroRAT یکی از محبوب ترین و معروف ترین برنامه های هک گوشی می باشد که رایگان بوده و می تواند با هک گوشی فرد مقابل از راه دور، اقدام به ارسال Sms ، مخاطبین و حتی موقعیت فرد قربانی کند.

این برنامه حتی قادر است با استفاده از دوربین جلو یا پشت گوشی، بدون اینکه قربانی متوجه چیزی شود، اقدام به تصویر برداری نماید. بخشی از نام این برنامه که با عبارت RAT مشخص شده، مخفف Remote Administrative Tool به معنای “ابزار کنترل کننده از راه دور” است.

این برنامه به طور خودکار بعد از اینکه گوشی فرد موردنظر روشن شود راه اندازی خواهد شد. بنابراین اگر به دنبال یک برنامه هک گوشی رایگان و کاربردی هستید، برنامه AndroidRAT یکی از بهترین گزینه های موجود است.

آموزش کار با برنامه AndroRat

قبل از هر چیز باید این نکته را متذکر شویم که این گونه آموزش ها صرفا برای آموزش نحوه کار برنامه های هک در سایت قرار گرفته تا علاقه مندان به بحث امنیت بتوانند با استفاده از آن به آسیب پذیری های موجود در سیستم عامل اندروید پی برده و نسبت به رفع این آسیب پذیری ها اقدام نمایند.

در اولین مرحله ما نیاز به مکانی در اینترنت داریم تا اطلاعات بدست آمده از نرم افزار AndroRat به آنجا ارسال شود. برای این منظور ابتدا وارد سایت noip .com شده و یک هاست با نام دلخواه ایجاد می کنیم. اکنون باید عملیات مربوط به انتقال پورت را انجام دهیم. عملیات انتقال پورت برای هر مودم به نحوی خاص انجام پذیر است.

پس برای انجام عمل انتقال پورت بهتر است نوع مودم خود را در گوگل جستجو کرده و سپس نحوه انتقال پورت در آن را بدست بیاورید. در این مرحله نرم افزار AndroRat Blinder را دانلود کرده و سپس در قسمت Hostname نام هاستی را که ساخته اید و در قسمت Port نام پورت مربوطه را وارد نمایید.

حال برای فایل مربوطه یک نام انتخاب کرده و روی Go کلیک نمایید. حال باید نرم افزار DUC که برای آپدیت خودکار DNS در ویندوز به کار گرفته می شود را دانلود و نصب نمایید. پس از نصب برنامه DUC آن را باز کرده و مشخصات هاستی که ساخته بودید را در قسمت مربوطه وارد کنید.

اکنون نرم افزار AndroRat Project را دانلود و نصب نموده و بعد از آن تب Server را باز کنید و در آنجا شماره پورتی که قبلا ایجاد کرده اید را وارد نمایید. سپس فایل apk را که مراحل قبل توسط برنامه AndroRat Blinder ایجاد کرده بودید را روی موبایل هدف اجرا کنید.

بعد از انجام مراحل بالا تقریبا شما موفق به ساخت یک برنامه هک گوشی اندروید شده اید. البته باید بدانید که اکثر آنتی ویروس ها به سبب مشهور بودن برنامه AndroRat در فرایند هک و نفوذ، این نرم افزار را بعنوان ویروس شناخته و اجازه دسترسی به آن را نمی دهند.

هک گوشی با برنامه Hackode

برنامه Hackode یکی از جدیدترین برنامه های هک گوشی موبایل برای اندروید است که در سال 2018 شاهد انتشار آن بودیم، اما به دلیل کیفیت عملکرد خوبی که دارد در لیست بهترین برنامه های ما جای گرفته است. با استفاده از این برنامه شما به قابلیت های بسیار جالبی دسترسی پیدا می‌کنید که می‌توانند مبتنی بر SQL Injection، MySQL Server، Whois، IP و غیره باشند.

بنابراین این برنامه دست شما را برای انجام کارای گوناگون کاملا باز می‌گذارد. در نهایت برنامه Hackode را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی به خاطر داشته باشید.

هک گوشی با برنامه SPY

spy app یکی از نرم افزارهایی است که همه موارد ذکر شده در بالا را ارائه می دهد. این برنامه با هدف کنترل و نظارت بر اعضای خانواده طراحی و عرضه شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به تمام پیام ها و تماس ها و همچنین کلیه فعالیت های فرزند خود در فضای مجازی نظارت داشته باشید.

علاوه بر این ها با استفاده از این نرم افزار جاسوسی و شنود قادر خواهید بود تمام مکالمات اعضای خانواده خود را شنود کنید. یکی از قابلیت هایی که این برنامه را از دیگر نرم افزارهای جاسوسی متمایز می کند توانایی هک و جاسوسی از راه دور و با استفاده از شماره تلفن و اطلاعات دیگری از گوشی فرزند می باشد.

این برنامه اکنون توسط کارشناسان ایرانی به زبان فارسی ترجمه و تغییراتی درخور کاربران ایرانی در آن اعمال شده است. همچنین  spy app  دارای پشتیانی به زبان فارسی و به صورت آنلاین نیز می باشد. اکنون جهت کسب اطلاعات بیشتر و دانلود این برنامه می توانید برروی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود نرم افزار جاسوسی spy app

 هک گوشی با برنامه John The Ripper

یکی از قویترین برنامه ها در خصوص کرک پسورد John The Ripper است. این برنامه قدرتمند که بصورت پیش فرض در کالی لینوکس وجود دارد تنها برنامه ای است که توانایی کرک پسورد های لینوکسی را دارد. امکان توفق و ادامه عملیات کرک توسط این برنامه وجود دارد.

هک گوشی با برنامه

 

هک گوشی با برنامه

اگر شما دنبال یک برنامه شکستن و کرک پسورد هستید، این برنامه یکی از بهترین ها می باشد و ما به شما پیشنهاد می دهیم.

هک گوشی با برنامه Fing-Network Tools

Fing یکی از برترین ابزارها در زمینه اسکن شبکه می باشد که توسط هزاران نفر از گوگل پلی دانلود شده است.  با این ابزار میتوان تمامی دیوایس هایی که به شبکه Wi-Fi متصل هستند را شناسایی کرده و  خطرات امنیتی را برطرف کرد. همچنین میتواند در برطرف سازی مشکلات شبکه نیز مفید واقع شود و عملکرد شبکه را بهبود بخشد.

هک گوشی با برنامه cSploit

برنامه cSploit یکی دیگر از بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی است. سازندگان این اپلیکیشن مدعی هستند که این برنامه از نظر کارایی و قابلیت غنی ترین اپلیکیشن هک گوشی در سیستم عامل اندروید است. این برنامه از قابلیت هایی همچون سرشماری و ارائه اطلاعات هاست های محلی، پیدا کردن متغیرها، پیدا کردن رمز وای فای و تغییر آن، نصب بک دور و غیره پشتیبانی به عمل می‌آورد.

پس اگر می‌خواهید به هک گوشی با برنامه بپردازید، cSploit را فراموش نکنید.

هک گوشی با برنامه dendroid

برنامه dendroid یک برنامه رات اندرویدی می باشد.  برنامه های رات به طور کلی برنامه هایی هستند که با تغییر سورس نرم افزار های معمولی و معتبر اندرویدی، نظیر بازی ها و سایر اپلیکیشن ها، آن ها را به تروجان تبدیل کرده تا بتوانند جاسوسی گوشی فرد قربانی را انجام دهند.

 دندروید یکی از حرفه ای ترین برنامه های هک گوشی اندروید می باشد که اکثر هکرها نیز از آن برای اعمال نفوذ خود استفاده می نمایند.

آموزش کار با برنامه dendroid

برای شروع کار و هک کردن با برنامه dendroid باید بدانید که این برنامه از سه قسمت Binder ، panel و Trojan تشکیل شده است که قسمت بایندر آن وظیفه تولید برنامه مخربب و تروجان را بر عهده داشته و قسمت پنل، وظیفه مدیریت و نفوذ به گوشی را پس از اجرای تروجان در گوشی قربانی، بر عهده دارد.

نحوه کار با برنامه دارای کمی پیچیدیگی و نیازمند دانش برنامه نویسی مختصری می باشد. به همین دلیل افراد مبتدی به سادگی قادر نخواهند بود با استفاده از برنامه dendroid به هک گوشی دیگران بپردازند. برای کار با این برنامه ابتدا لازم است که یک هاست اینترنتی خریداری نمایید تا از آن طریق بتوانید گوشی فردی را که هک نموده اید، کنترل نمایید.

البته لازم به ذکر است که با لوکال هاست نیز می شود به طور موقتی اقدام به هک گوشی نمود، اما با هر بار قطع شدن اینترنت، به دلیل عوض شدن آی پی، همه چیز دوباره از اول باید شروع شود.

هک گوشی با برنامه spy24

در صورتی که بخواهید به تک تک قسمت های تلفن همراه فرزند خود دسترسی داشته باشید کار برای شما بسیار سخت خواهد شد چرا که برای دسترسی به هر بخش مثلا پیامک ها، فایل ها، گالری، پیام های هر یک از شبکه های اجتماعی می بایست یک روش یا نرم افزار را پیاده کنید.

اما با دانلود برنامه هک گوشی و نظارت بر فرزندان SPY24 امکان هک و کنترل تمام گوشی فرزند شما فقط با نصب یک برنامه در گوشی فرزندتان وجود دارد.

نرم افزار هک SPY24 توسط سامانه کنترل فرزند با هدف مراقبت از فرزندان در فضای مجازی طراحی شده و در اختیار والدین عزیز قرار گرفته است تا بتوانند با توجه به محیط نا مطمئن شبکه های مجازی و محیط بیرون از خانه بر فعالیت های فرزندان خود نظارت داشته باشند .

این نرم افزار امکان نظارت بر پیامکها، لیست تماس ها، تصاویر موجود در گالری و مشاهده فعالیت های فرزند در شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام را به شما می دهد.

این برنامه در دو نسخه ساخته شده است :

1-نسخه اول را میتوان بروی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب آیکون مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمیباشند .

2- نسخه دوم نرم افزار هک گوشی spy24 این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به نظارت برگوشی فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری کنند.

همچنین در آخرین نسخه این برنامه که با نام spy24 منتشر شده است، شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید.

به محض کلیک فرزند، نرم افزار به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های موبایل او پنهان می شود تا فرزندتان متوجه عملکرد برنامه نشود.

با استفاده از این نسخه شما در واقع هک با لینک را انجام داده اید. قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

برای دانلود برنامه هک گوشی SPY24 می توانید برروی لینک زیر کلیک نمایید.

مکانیزم برنامه spy24 چگونه هک گوشی را انجام میدهد؟

مکانیزم برنامه هک شماره SPY24 نقص امنیتی پیچیده ای نیست ، هکر تمامی تماس های تلفنی که به تلفن مورد نظر انجام می شود را به یک دستگاه یا سیستم ضبط صدای آنلاین هدایت یا Route می کند و سپس تماس مورد نظر را به سمت کاربر تلفن همراه مسیریابی مجدد یا Re-Route می کند و به این ترتیب یکجور حمله از نوع Man In The Middle یا MITM انجام می دهد.

چطور امکان هک گوشی از طریق شماره تلفن وجود دارد ؟

این آسیب پذیری بر روی تلفن گوشی همراه شما نیست و در واقع در زیرساختارهای مخابراتی و تلفنی وجود دارد ، نصب کردن یا جلوگیری از نصب هرگونه نرم افزار بر روی گوشی نمی تواند در روند کاری این آسیب پذیری مشکلی ایجاد کند، در واقع این شبکه Mobile است که هک می شود نه گوشی تلفن همراه شما، قطعا شما با شنیدن این موضوع هم وحشت زده می شوید و هم خشمگین ، چراکه بدون اینکه بدانید ممکن است از تلفن همراه شما جاسوسی شده باشد.

نوهل کارشناس زبده آلمانی در یکی از سخنرانی هایش اعلام کردکه با این روش تقریبا همه تلفن های همراه را می توان هک کرد ، فارق از اینکه شما از چه برندی استفاده می کنید.

هکر می تواند با استفاده از این روش حسابهای بانکی شما ، تمام اطلاعات گوشی شما . موقعیت مکانی شما .حسابهای ایمیلی و ..

شما را هک کند زیرا اکثر مکانیزم های امنیتی Two Factor Authentication یا احراز هویت دو منظوره از تلفن همراه برای اینکار استفاده می کنند.

آسیب پذیری  که با برنامه SS7 spy24 تقریبا جدید است و در آگوست ۲۰۱۵ این آسیب پذیری گزارش شده است ، جالب اینجاست بدانید که این آسیب پذیری در زیرساخت مخابراتی وجود دارد که در بیش از ۸۰۰ شرکت ارتباطی در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

در پایان باید بگوییم که نگران هک شدن بدون اجازه از طریق این برنامه نباشید چرا که اگر شخصی قصد هک شما را از طریق شماره تلفن با برنامه SPY24 داشته باشد، باید شماره سریال گوشی شما را نیز داشته باشد.

بنابراین برای جلوگیری از هک شدن به این طریق تلفن خود را در دسترس افراد نامطمئن قرار ندهید تا به سریال گوشی شما دست پیدا نکنند.

هک گوشی از طریق شماره تلفن

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا