آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

پکیج اموزش هک و امنیت شبکه رایگان

سلام دوست عزیز. پکیج اموزش هک و تست نفوذ چیزی نیست که بتونید با خرید یک پکیج آموزشی در عرض چند روز یاد بگیرید. برای یاد گرفتن هک ابتدا باید از شبکه شروع کنید که کسب تخصص توی خود شبکه سال ها زمان میبره و به تمرین و ممارست بسیار زیادی نیاز داره. من پیشنیاز های شروع هک و امنیت رو توی پست زیر بصورت کامل توضیح دادم پیشنهاد می کنم به این پست مراجعه کنید : پیشنیاز های لازم در خصوص شروع دوره های امنیت و تست نفوذ لطفا سوالات فنی خودتون رو از طریق گزینه “بپرسید” مطرح کنید. از جواب دادن به هرگونه سوالات فنی در قالب پیام خصوصی معذورم.

آموزش هک اینستاگرام با ( اینستا شیپ ) instasheep

پکیج اموزش هک و امنیت شبکه رایگان

امنیت شبکه و آموزش هک شبکه یکی از تخصصی ترین بحث های روز دنیا می باشد که همیشه از پر اهمیت ترین بحث های دنیای شبکه بوده است .
همیشه بهترین راه دفاع دانشتن روش های دفاع نیست بلکه گاهی اوقات ، بهترین مهاجمان می توانند بهترین مدافعان باشند چرا که به تمام راه های حمله آشنایند و و می توانند در مقابل هر یک از راه حل های خاص آن استفاده کنند .
متخصصان IT نیز پس از تحقیقات فراوان متوجه این موضوع شدند که بهتر است مسسول امنیت شبکه خود از دید یک هکر به سایت ، شبکه ، برنامه کاربردی و PC ها نگاه کند .
در این ویدئو آموزشی که توسط کمپانی AppIN ساخته شده است شما با آموزش ایمن سازی سیستم های کاربران، آموزش استفاده از برنامه های امنیت شبکه، آموزش برنامه های ایمن سازی وب سایت ها، آموزش روش های رمزنگاری داده ها، آموزش تست نفوذ ( هک ) به شبکه سازمان و یا شرکت، آموزش استفاده از ابزارهای کشف جرم های کامپیوتری چندین و چند مورد آموزشی دیگر آشنا خواهید شد.
این مجموعه در قالب سه CD و با زبان اصلی عرضه می گردد.

دوره آموزش ویدئویی هک اندروید (Android Hackingبا کالی لینوکس (Kali Linux) و مقابله حرفه ای با هکر ها برای برقراری امنیت گوشی های هوشمند عنوان این دوره مقدماتی تا پیشرفته است. دوره ویدئویی آموزش هک اندروید ویژه متخصصین هک و امنیت و کارشناسان امنیت سایبری در ایران و به زبان فارسی تهیه شده است.

در مسیر آموزش هک حرفه ای و مقابله با نفوذ و ایمن سازی فضای سایبری در آکادمی SPY24 این بار میرسیم به آموزش هک اندروید با کالی لینوکس با آخرین متد های ۲۰۲۰ در سطح بین المللی (آخرین آپدیت). همراه ما باشید.

در دوره قبل به صورت کامل و جامع با کالی لینوکس آشنا شدیم (برای مشاهده آموزش کالی لینوکس اینجا کلیک کنید)و حالا در این دوره ویدئویی به صورت حرفه ای به مبحث هک و نفوذ به سیستم عامل اندروید و در نهایت پوشش کامل مباحث جلوگیری از نفوذ و هک گوشی همراه می پردازیم.

در این دوره با نرم افزار های ساده و آماده به سیستم عامل اندروید نفوذ نمی کنیم بلکه با سیستم عامل کالی لینوکس (Kali linux) و ابزار های بروز آن، مثل یک متخصص حرفه ای، مباحث هک و امنیت اندروید را فرا می گیریم.

متاسفانه نفوذ به اندروید کار ساده است چون این سیستم عامل متن باز یا همان اُپن سورس است لذا هک کردن گوشی اندرویدی یکی از مشکلاتی است که باید برای ایمن کردن و جلوگیری از هک شدن گوشی اندرویدی خود، یادگیری مبحث هک اندروید را در برنامه قرار دهیم.

✍در مورد دوره هک اندروید بیشتر بدانید:

همانطور که می دانید پر استفاده ترین سیستم عامل گوشی های هوشمند Android و IOS است اما واقعا با داشتن این گوشی ها حریم شخصی چقدر اهمیت دارد؟ چقدر امنیت را تضمین کرده ایم یا می توانیم تضمین کنیم؟ شما متخصص امنیت و تست نفوذ حتماً می دانید که در حال حاضر پر زیان ترین حمله ها از طریق گوشی های هوشمند صورت میگرد! آیا تخصص کافی را برای مقابله با این دسته از حملات امنیتی دارید؟

برنامه نویسان اندروید چقدر در مورد امنیت برنامه خودتان اطلاع دارید؟ آیا اطلاعی از شیوه های هک برنامه های اندرویدی دارید؟ چقدر اطلاعات عمومی و حتی تخصصی در زمینه هک و امنیت ویژه سیستم عامل اندروید دارید؟ آیا از حریم خود و مشتریانتان محافظت می کنید؟

در این دوره قرار است با هم انواع راه های نفوذ به اندروید را یاد بگیریم البته با مقاصد خوب! همچنین روش مقابله با این حملات و آشنایی با حفره های امنیتی و… رو بررسی می کنیم.

تست نفوذ و هک

برخی از عناوینی آموزش هک اندروید (سرفصل کامل در ادامه آمده است) :

✔️ نصب و کار با کالی لینوکس

✔️ ساخت تروجان (Trojan)

✔️ آموزش ابزار های مختلف کالی برای هک اندروید

✔️ بررسی حرفه ای ترین روش های مقابله با هکر ها و جلوگیری از نفوذ به اندورید

✔️ هک گوشی اندروید با متاسپلویت (هک اندروید با متاسپلویت)

✔️ هک اندروید از راه دور

در این دوره آموزشی به نحوه هک اندروید و مقابله با هک با استفاده از کالی لینوکس پرداخته ایم. یادگیری نفوذ به اندروید و راه های مقابله با آن پایه برقراری امنیت است و در تمام آموزش های هک و امنیت SPY24  اساس یادگیری تنها امنیت و برقراری آرامش در فضای سایبری است.

مشخصات دوره ویدئویی آموزش هک اندروید :

?  دوره ویدئویی آموزش اندروید هکینگ و مقابله با آن ( ۲۰۲۰)

? از مقدماتی تا پیشرفته – مناسب برای کارشناسان هک و امنیت در ایران و برنامه نویسان اندروید

زبان فارسی: آموزش هک اندروید به زبان فارسی بوده و شامل ۲۴ ویدئوی فارسی زبان است.

ویژه ورود به بازار کار: این آموزش به صورت ویژه جهت ورود به بازارکار و کسب درآمد تدریس شده است!

آموزش با زمان مفید و کاربردی: پکیج اموزش هک

مدت زمان این آموزش با حفظ جامعیت و پوشش تمامی مباحث با کمک گرفتن از متد های بروز در زمینه تدریس و آموزش ویدئویی، به گونه ای تنظیم شده است که شما با کم ترین زمان بیشترین میزان یادگیری را داشته باشید! آموزش هک اندروید در حالی که مطالب بیشتری را پوشش داده و نسبت به سایر آموزش ها جامع تر است، مدت زمان آن به نسبت آموزش های مشابه ⣿ یک سوم ⣿ است یعنی اکثر دوره های موجود در سطح وب همین محتوا را در زمانی معادل ۳ برابر این دوره تدریس می کنند که این موضوع باعث اتلاف وقت زیادی در یادگیری شما خواهد شد! لذا مدت زمان این دوره فوق العاده مفید بوده و در کمترین زمان بیشترین مباحث را می آموزید!

? آپدیت مداوم: دوره آموزش هک اندروید به صورت مداوم و به درخواست شما کاربران عزیز آپدیت می شود!

✔️ پشتیبانی ۳۶۰ درجه: مدرس دوره آموزش اندروید هکینگ، آقای سینا یغمائیان عزیز، در تمام مراحل همراه شماست و می توانید سوالات خود را در همین صفحه از ایشان بپرسید!

راهنمای دریافت پکیج اموزش هک اندروید و مقابله با آن:

برای دانلود پکیج اموزش هک هک اندروید و دریافت این دوره از بالا-ستون سمت چپ، جهت خرید اقدام کنید.

⛔ تذکر به آن دسته از افرادی که قصد ارتکاب جرم را دارند:

اگر تصمیم به هک با مقاصد غیر اخلاقی و غیر حرفه ای دارید و هدف شما ایجاد امنیت نیست بلکه بر هم زدن امنیت کشور و آرامش مردم است، توصیه می کنیم حتماً ویدئو خط قرمز های سایبری را در ادامه مشاهده کنید تا با جرائم سایبری و مجازات های سنگین آن در ایران آشنا شوید و بدانید که در ایران بیش از تعداد هکر ها، ما متخصین امنیت داریم که اول از هر چیز آرامش و امنیت هموطنان ما برایشان اهمیت دارد و با تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری گوناگون و بسیار قدرتمند در صورت مشاهده هر گونه جرم سایبری در کم تر از چند ساعت یا حتی چند دقیقه شما را شناسایی و به عنوان مجرم سایبری تحویل مقامات ذیربط خواهند داد. همچنین علاوه بر مشاهده ویدئویی که در ادامه آمده است، توصیه می کنیم به این لینک و این لینک مراجعه کنید تا قبل از هرگونه اقدام غیر حرفه ای کمی بیشتر با قوانین آشنا شوید!

کمی در مورد سیستم عامل اندروید بدانیم:

سیستم عامل اندروید یکی از سیستم عامل های محبوب در جهان است که روزانه به مخاطبان آن افزوده میشود. این سیستم عامل برای موبایل طراحی شده و البته امکان نصب ان در هر سیستمی وجود دارد به همین دلیل محبوبیت داشته و مخاطبان آن بسیار بیشتر از سایر رقبایش هستند.

به علت متن باز بودن اندروید خطر در کمین این سیستم عامل است و متاسفانه اندروید هم از این قاعده مستثنی نبوده و انواع مختلف بدافزارها ، ویروس ها و برنامه های مخرب برای آن نوشته شده و خواهد شد. (می توانید لیست برخی از برنامه های مخرب اندروید را اینجا ببینید!)

در این آموزش با روش های تست نفوذ اندروید از طریق کالی لینوکس و متاسپلویت آشنا خواهید شد و مباحث مرتبط را به صورت مبتدی تا حرفه می آموزید. در ادامه می توانید جزئیات این دوره ویدئویی را ببینید. همراه ما باشید!

آیا پکیج اموزش هک اندروید امکان دارد؟

متاسفانه پاسخ بله است! این روز ها آنقدر راه های هک و نفوذ متنوع و زیاد شده است که هیچ دستگاه الکترونیکی نمی تواند ۱۰۰ درصد خودش را ایمن نامگذاری کند. گوشی های اندروید هم مانند سایر دستگاه ها به راحتی یا سختی هک می شوند اما روش های گوناگونی وجود دارد و هر روشی نیاز به ابزاری خاص و دانش کار با آن ابزار دارد.

اولین و اساسی ترین ابزار سیستم عامل لینوکس نسخه Kali Linux می باشد که ما اخیراً دوره ویدئویی آموزش مقدماتی تا پیشرفته آن را تولید و منتشر کرده ایم.

حالا جالب و البته نگران کننده این است که هسته اندروید نیز لینوکسی بوده و این موضوع نفوذ به اندروید را بسیار آسان کرده است.

پکیج اموزش هک اندروید با استفاده از  نرم افزار:

ما در این دوره روش حرفه ای و اصولی نفوذ و مقابله با هک اندروید یعنی استفاده از کالی لینوکس را به شما می آموزیم اما خوب بهتر است قبل از شروع دوره با این نرم افزار ها که کار را ساده می کنند اما نتیجه را خراب و یا اشتباه، آشنا کنیم.

بسیاری از هکر ها نرم افزار ها و برنامه هایی را ایجاد کرده اند که شما به راحتی می توانید کمی غفلت صاحب گوشی هوشمند به گوشی فرد نفوذ کنید.

این نرم افزار ها کم نیستند اما نکته ای که در استفاده از این ابزار ها و نرم افزار ها بسیار خطرناک است این است که احتمال آلوده و مخرب بودن خود این ابزار ها نیز وجود دارد و اینجاست که بهترین و استاندارد ترین و شاید بهتر است بگوییم حرفه ای ترین روش استفاده از سیستم عامل معتبر کالی و ابزار های آن است.

برخی از این برنامه ها (برنامه های RAT) عبارتند از:

✔️ برنامه AndroRAT

✔️ برنامه Hackode

✔️ برنامه zANTI

✔️ و بسیاری نرم افزار های دیگر

پکیج اموزش هک (RAT) رت یا رات چیست؟

رت (RAT) مخفف واژه Remote Access Trojan یا Remote Administration Tool می باشد و به معنای دسترسی از راه دور است. رت به شما این امکان را می دهد تا سیستم یا گوشی را کنترل نمایید! زمانی که یک گوشی هک می شود و دسترسی به اطلاعات عمومی می شود علت آن چیست؟ بله! رت (RAT).

هکر ها از RAT ها برای کنترل گوشی قربانی استفاده می کنند! رت ابزار بسیار خطرناکی است.

حالا ببینیم RAT چگونه عمل می کند: تصور کنید یکی از همکاران یا آشنایان شما برایتان یک فایل را می فرستد که پسوند آن می تواند exe یا حتی mp3 و شاید حتی تصویر باشد و به شما این نوید را می دهد که با این فایل می توانید تلگرام یا اینستاگرام کسی را هک کنید اما شما غافل از همه چیز هستید!

زمانی که این فایل را باز می کنید یا اجرا می کنید احتمالاً هیچ اتفاقی نمی افتد شاید هم یک Error را دریافت کنید شاید هم برنامه به درستی عمل کند و اجرا شود، اما این وضعیت اصلاً خوب نیست چون شما در حال کار کردن با یک ابزار مخرب هستید!

سیستم شما در حال حاضر در دسترس و در اختیار هکر هست اما شما هیچ اطلاعی از این ماجرا ندارید❗بله این میشه رت یا رات (RAT).

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا