آموزش واتساپ

پیغام your security code changed در واتس اپ

 شاید پیغام your security code changed در واتس اپ را دیده باشید گاهی اوقات افراد به هنگام کار با اپلیکیشن واتس اپ با این پیغام روبرو می شود این پیغام به معنای تغییر کد امنیتی شما در واتس آپ می باشد. اما سوالی که ذهن افراد را مشغول می کند این است که مفهوم  پیغام your security code changed در واتس اپ چیست؟ و آیا این پیام نگران کننده است؟ با SPY24 در این بخش همراه باشید تا پاسخ پرسش های خود را دریافت کنید.

پیغام your security code changed در واتس اپ

تمام گفتگوها، تماس ها، تصاویر و فایل ها در اپلیکیشن واتس اپ رمز گذاری می شوند. هر کدام از فایل ها و گفتگوهای شما با یک بلاک چین رمزنگاری شده اند. کد امنیتی هر یک از گفتگوها را در قسمت تنظیمات آیتم جزئیات می توانید مشاهده کنید. این روش واتس آپ برای امنیت پیام های کاربران می باشد بدین ترتیب  با وجود این اقدامات امنیتی، کاربران از عدم دیده شدن گفتگوهای خود در پیام رسان واتس آپ آسوده خاطر هستند. به چند دلیل امکان دارد پیغام your security code changed در واتس اپ برای شما ارسال شود. این دلایل عبارتند از:

·        امکان دارد فردی که در واتساپ با او چت می کنید به هر دلیلی اپلیکیشن واتساپ را مجددا در گوشی خود نصب کرده است.

·        شاید فردی که با او چت می کنید مدل گوشی یا خط خود را تغییر داده است.

·        نوع واتس آپ فردی که با او در گفتگو هستید از نوع بیزنس واتساپ می باشد

·        فردی که با او در گفتگو هستید صفحه چت با شما را پاک کرده  است

·        ممکن است اپلیکیشن واتساپ خود را باز کنید و بعد تصمیم بگیرید که حساب کاربری خود را لاگ اوت کنید آنگاه پیغام your security code changed در واتس اپ برای همه ی مخاطبین شما در این شبکه ی اجتماعی ارسال می شود.

پیغام your security code changed در واتس اپ

آیا با پیغام your security code changed در واتس اپ باید نگران شویم؟

زمانی که شما مدل موبایل خود را تغییر می دهید و یک بار دیگر اپلیکیشن واتس اپ را در گوشی خود نصب می کنید پیغام your security code changed در واتس اپ برای مخاطبین شما ارسال می شود و هیچ جای نگرانی وجود ندارد. برای این که مطمئن شوید که این پیغام حامل خبر بدی نیست کافی است که کد ارسالی برای خود را با کدی که برای مخاطبین تان ارسال شده است چک کنید. کدها باید دقیقا مشابه هم باشد. این کد یک شماره 60 رقمی است و یا کیو آر کد می باشد که می توانید در صفحه ی اطلاعات تماس مشاهده کنید.

تغییر کد امنیتی

چگونه پیغام your security code changed در واتس اپ را دریافت نکنیم؟

شاید پیغام your security code changed در واتس اپ برای شما ناخوشایند باشد و ترجیح دهید دائم این پیام را در گوشی خود مشاهده نکنید پس به دنبال راه حلی هستید که دیگر این پیام در صفحه ی گوشی شما دیده نشود یکی از روش هایی که می توانید دیگر این پیام را مشاهده نکنید این است که به قسمت تنظیمات واتساپ مراجعه کنید و برخی از آیتم های آن را غیرفعال کنید برای غیر فعال کردن آیتم های آن لازم است تا مراحل زیر را انجام دهید که به ترتیب عبارتند از:

·        اپلیکیشن واتساپ خود را باز کنید وارد قسمت تنظیمات گوشی شوید

·        سپس وارد حساب کاربری خود شوید و بر روی آیتم امنیت کلید کنید.

چنان چه بر روی آیتم فعال تیکی وجود داشته باشد می توانید آن را حذف کنید بدین ترتیب دیگر پیغام your security code changed در واتس اپ را مشاهده نخواهید کرد. زمانی که تیک فعال امنیت را بر می دارید پیام ها رمزگذاری می شوند اما پیغام your security code changed در واتس اپ برای شما ارسال نخواهد شد.

بیزنس واتساپ

امنیت در پیام رسانی تجاری

همان طور که گفته شد پیام رسان واتساپ برای حفظ امنیت مکالمات از سیستم رمزگذاری سرتاسری استفاده می کند بدین ترتیب پیام های ارسال و دریافت شده در صفحه چت شخصی شما فقط توسط شما و مخاطب مورد نظرتان قابل مشاهده خواهد بود. دلیل این امر آن است که این پیام ها قفل شده اند و کلید آن ها فقط در دست شما و مخاطبی که با او گفتگو می کنید وجود دارد. این رمز گذاری سرتاسری واتساپ به صورت خودکار انجام می گیرد و نیازی به فعالسازی تنظیمات آن ندارید. هر پیامی که انتقال پیدا می کند توسط واتساپ امنیت آن حفظ می شود. زمانی که یک پیام در واتساپ تجاری ارسال می شود رمزگذاری سرتاسری می شود و این پیام فقط توسط مدیریت و سایر افرادی که مدیر تعیین می کند اعم از فروشندگان یا خریداران آن کسب و کار قادر خواهند بود پیام را مشاهده کنند. برخی از کسب و کارها یکی دیگر از شبکه اجتماعی وابسته به واتساپ به عنوان مثال فیسبوک را برای ذخیره و پاسخگویی به مشتریان خود انتخاب می کنند. واتساپ تجاری شرایطی را فراهم می کند تا مدیریت بتواند با استفاده از گفتگو های داخل گروه کسب و کار خود را در میان سایر کسب و کار ها تبلیغ کند.

پیام رسان واتساپ

تایید کد امنیتی که در صفحه مخاطب دیده می شود

همان طور که گفته شد تمامی پیام های ارسالی و دریافتی رمزگذاری می شوند حال آن که این پیام ها دارای یک کد امنیتی هستند. پیام تایید کد امنیتی که در صفحه واتساپ دیده می شود یک پیام اختیاری می باشد و نیاز به تایید آن نیست. کد های امنیتی از لحاظ نوع اعداد بین دو طرفی که با یکدیگر چت می کنند مشترک می باشد شما می توانید کدها را با یکدیگر مقایسه کنید اگر کدها با یکدیگر متفاوت باشند شما نمی توانید پیام مخاطب خود را در صفحه ی چت واتساپ مشاهده کنید. این اعداد یا کد مخفی کلید مخصوص شما و مخاطبی می باشد که با وی گفتگو می کنید شاید این سوال برای شما به وجود آید که اگر شخصی به طور مخفیانه به گوشی من دسترسی پیدا کند می تواند این کد را یادداشت کند و با استفاده از این کلید به صفحه ی چت من با مخاطب دسترسی پیدا کند جای نگرانی وجود ندارد این کد کلید اصلی نیست کلید اصلی قابل مشاهد نمی باشد.

اپلیکیشن واتساپ

برای تایید کد امنیتی سرتاسری چه کاری باید انجام داد؟

برای تایید کد امنیتی رمز گذاری کافی است وارد واتساپ خود شوید. آن گاه گفتگوی خود با فرد مورد نظر را باز کنید. زمانی که روی نام مخاطب را لمس می کنید در واقع وارد تنظیمات صفحه چت مشترک خود با مخاطب می شوید چنان چه بر روی رمزی که در قسمت تنظیمات است لمس کنید بلافاصله کد 60 رقمی یا کیو آر کد را مشاهده خواهید کرد. برای آزمایش صحت کدهای امنیتی چنان چه به مخاطب خود نزدیک هستید می توانید کیو آر کد را اسکن کنید اگر که تیک رمز گذاری روشن شد به معنی یکسان بودن کدهای امنیتی است اما چنان چه تیک رمزگذاری روشن نشود به منزله ی این است که کد امنیتی اسکن شده مال یک گفتگوی دیگر می باشد. در گوشی های اندروید و آ یو اس شما می توانید کد امنیتی خود را به اشتراک بگذارید.(برنامه کنترل واتساپ spy24 )

رمزگذاری سرتاسری واتساپ

رمزگذاری سرتاسری واتساپ چگونه امنیت گفتگو ها را حفظ می کند؟

امنیت پیام های ارسالی در اپلیکیشن های پیام رسان از جمله واتساپ یکی از اصول اولیه ی طراحی این پیام رسان می باشد. برای جلوگیری از سرقت اطلاعات توسط هکرها و نهادهای جاسوسی، واتساپ سیستم رمزگذاری سرتاسری را بر روی پیام رسان خود ایجاد کرد.(نظارت بر واتساپ) سرور اصلی واتساپ نمی تواند محتواهای ارسالی شما را مشاهده کند زیرا تمام مراحل رمزگذاری سرتاسری و کلید کدهای امنیتی از داخل واتساپ موجود در گوشی شما انجام می گیرد و این رمزگذاری و کلید آن برای هر پیامی متفاوت می باشد و فقط در اختیار مخاطب شما می باشد. پیغام your security code changed در واتس اپ یک پیغام امنیتی می باشد که به علت ساختار امنیتی واتساپ گاهی آن را در صفحه گفتگوی خود مشاهده می کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا