اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

چند نفر ریپورت کنند اینستاگرام بسته میشه

اینستاگرام در حال حاضر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان است و محبوبیت آن کلاهبرداران و اسپم ها را به خود جلب کرده است بنابراين اين شبكه با قرار دادن گزینه هاي دکمه ريپورت يا مسدود کردن یا گزارش فعاليت كلاهبرداران را محدود كرده است. ریپورت کنند اینستاگرام 

دلايل زيادي براي ريپوت و گزارش در اینستاگرام وجود دارد از جمله حساب هاي جعلی و پست های اسپم ، محتوای نامناسب یا غيراخلاقي  یا تصاویر كپي شده .البته اینستاگرام تلاش می کند تا بستر خود را برای همه کاربران مناسب ، ایمن و راحت نگه دارد. اما متأسفانه ، با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال تدام اين تلاش ها امري دشوار است.

کنترل گوشی کودکان از راه دور

اینستاگرام گزارش ها را بررسي می کند ، اما همیشه مشخص نیست که چگونه آنها را پيگيري مي كند. در مجموع ، به طور قطع گزارش های زیادی در مورد حساب های کاربری ارائه می شود که قوانین اینستاگرام را نقض نمی کنند. اما اگر تنها یک پست یا نظري گزارش شده باشد، به احتمال زیاد اینستاگرام آن را حذف خواهد کرد. همچنین ريپورت و حذف کل حساب به طور کلی زمان و شواهد بیشتری مي خواهد.

غالباً حساب گزارش شده تنها  در نتیجه گزارش Instagram در حالت تعلیق قرار می گیرد. روند گزارش گیری در اینستاگرام برای بسیاری کسل کننده و اغلب ناموفق است بنابراين بايد از دوستان خود بخواهید که همان حساب یا پست را گزارش دهند  اما اینکه چه تعداد و چند نفر باید گزارش برای ریپورت شدن را بدهند بستکی به اینستاگرام دارد.

دلایل گزارش ریپورت حسابي در  Instagram

دلایل مختلفی برای گزارش دادن شخصی در اینستاگرام وجود دارد. بسیاری از کاربران احتمالاً دیگران را به دلایل کمتری گزارش می دهند ، اما هر آنچه که شرایط و ضوابط یا دستورالعمل های انجمن Instagram را نقض کند ، برای گزارش معتبر است.

  • هرزنامه اینستاگرام

اگر فردي حسابي را گزارش كند ابتدا دو گزینه ظاهر می شود، اولین مورد “هرزنامه است”. كه با کلیک بر روی این ، حساب گزارش شده به طور خودکار مسدود می شود ، بنابراین دیگر محتوای آنها قابل مشاهده نيست .اگر یک حساب بیش از حد پست ارسال كند و در مدتي اندك نظرات زیادی ارسال کند (معمولاً بی ربط است و معنایی ندارد) و هرزنامه محسوب می شود.

چند نفر ریپورت کنند اینستاگرام بسته میشه
چند نفر ریپورت کنند اینستاگرام بسته میشه

  • ریپورت محتوای نامناسب در اینستاگرام

گزینه دیگری براي گزارش حسابي با محتواي نامناسب است، با انتخاب اين گزینه بايد جزئیات بیشتري در مورد گزارش خود دهيد .زيرا كه ريپورت شدن حساب براساس نحوه گزارش دادن Instagram صورت مي گيرد.نحوه گزارش ریپورت:

ارسال محتوای نامناسب: با انتخاب این گزینه حساب کاربری ريپورت نمی شود و اینستاگرام به شما پیشنهاد می دهد که آن شخص را مسدود کنید . 

ارسال هرزنامه: درست مانند گزینه اول ، گزارش یک حساب به عنوان هرزنامه ، حساب را برای شما مسدود می کند و ممکن است اینستاگرام را به تحقیق درباره فعالیت شخص سوق دهد.

ارسال مطالب نامناسب: گزارش دادن مطالب نامناسب توسط اینستاگرام با جدیت بیشتری مورد توجه قرار می گیرد. با انتخاب اين گزینه در منوی دیگری اطلاعات بیشتری از شما خواسته می شود از قبيل:

  • اذیت و آزار
  • فروش یا تبلیغ داروها
  • خشونت یا تهدید به خشونت
  • برهنگی یا پورنوگرافی
  • سخنان یا نمادهای بي اخلاقي
  • خودكشي

نمایه ها و اكانت هاي فيك: اغلب اکانت ها سعی در جعل هویت افراد مشهور دارند و بسیاری از کاربران روزمره اینستاگرام برای جعل هویت از تصاویر آنها سرقت می شوند. بنابراين با رئبه رئ شدن با اين قضيه مي توانيد گزارش دهيد براي اين منظور با کلیک بر روی این گزینه به منوی جدید با گزینه های زیر روبه رو می شوید:

  • شخصی که من می شناسم ( با انتخاب این گزینه به شخص واقعی كه نمايه اش به سرقت رفته گزارش مي دهيد) 
  • یک چهره مشهور یا یک چهره عمومی (این گزینه نام کاربری مشهور جعلی را از شما می خواهد)
  • ارسال مالکیت معنوی بدون مجوز: این گزینه شما را به صفحه راهنمای اینستاگرام با اطلاعات بیشتر در مورد قوانین مربوط به مالکیت معنوی ، حق چاپ و علائم تجاری سوق مي دهد تا گزارش صحیح تري ارائه دهيد.
گزارش ریپورت حسابي در  Instagram
گزارش ریپورت حسابي در  Instagram

نحوه گزارش گیری برای ریپورت در اینستاگرام

گزارش دادن فردي در اینستاگرام نسبتاً ساده است. شما این امکان را دارید که یک حساب کامل ، یک پست خاص ، یک نظر ، یک پیام مستقیم یا یک استوري را گزارش دهید.

برای گزارش ریپورت یک حساب Instagram ، این مراحل را انجام دهيد:

  • در نمایه حساب كاربري فرد ، روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • روی كلمه«گزارش» كليك كنيد.
  • “گزينه هاي هرزنامه است” یا “نامناسب است” را انتخاب کنید و دستورالعمل ها را برای تکمیل گزارش خود دنبال کنید.

 

گزارش ریپورت یک نظر در اینستاگرام

  • اگر نظر خاصی باعث ناراحتی شما شده است  با انتخاب گزينه هرزنامه است یا نامناسب است ، می توانید آن نظر را گزارش دهید همچنين مراحل زير را دنبال کنید:
  • روی پست با نظر نامناسب ، روی “مشاهده همه نظرات” كليك كنيد
  • روی نظری که می خواهید گزارش دهید كليك چپ كنيد
  • سپس روی گزارش نظرنماد نقطه كليك كنيد

گزارش ریپورت استوری اینستاگرام

امروزه استوري های اینستاگرام به شدت محبوب شده اند و می توان آنها را گزارش کرد. برای گزارش استوری اینستاگرام ، كافي است مراحل زير را دنبال کنید:

  • هنگام مشاهده استوري ، روی سه نقطه در قسمت پاسخ در پایین صفحه کلیک کنید
  • روی «گزارش» ضربه بزنید.
  • “با انتخاب گزينه هاي هرزنامه است” یا “نامناسب است” را انتخاب کنید و دستورالعمل ها را برای تکمیل گزارش خود دنبال کنید

به اين نكته توجه داشته باشيد: شخص گزارش كننده ناشناس مي ماند مگر به دلیل نقض حق چاپ یا سرقت مالکیت معنوی گزارش دهد كه  اینستاگرام نام و ایمیل آن را به شخص گزارش شده اطلاع مي دهد و پس از ارسال گزارش راهی برای لغو گزارش وجود ندارد. 

 

نحوه گزارش گیری برای ریپورت در اینستاگرام
نحوه گزارش گیری برای ریپورت در اینستاگرام

تعداد دفعات گزارش براي ريپورت حساب اینستاگرام

درسته گزارش حساب کاربری به عهده شماست اما ريپورت حساب کاربری كاملا به اینستاگرام بستگي دارد و آن تصمیم نهایی را می گیرد.

حذف یک حساب به تعداد دفعات گزارش حساب از طريق شما یا سایر کاربران اینستاگرام بستگی ندارد بلکه به این امر بستگی دارد که قوانين شرایط و ضوابط اينستاگرام را نقض كرده باشد.وقتی کاربري روی دکمه گزارش در اینستاگرام کلیک می کند ، معمولاً 24 ساعت یا بیشتر طول می کشد تا گزارش بررسی و تأیید كند .

پس از تأیید ، در بیشتر موارد ، اینستاگرام در مورد به كاربر گزارش دهنده درباره نحوه كارش پیام هشدار می دهد. با این حال ، اگر حساب كاربري گزارش شده مورد نقض خط مشی امنیتی اینستاگرام  قرار گيرد تنها يك گزارش نيز مي تواند منجر به ريپورت آن شود .

گزارش ها فقط در صورت تأیید توسط تیم اینستاگرام مورد بررسی قرار می گیرند. حسابهایی که محتوای مبتذل ، سوء استفاده ، ضد اجتماعی یا موارد دیگر داشته باشند به احتمال زیاد با 3 تا 4 گزارش ريپورت مي شوند و اگر همان حساب با گذشت زمان چندین گزارش داشته باشد ، به احتمال زیاد حساب حذف و ريپورت مي شود و اين امر به طور کلی 24 ساعت طول می کشد تا محتوای پست از لحاظ هر نوع هرزنامه يا نامناسب بودن بررسي شود.

 

دلايل ريپورت و مسدود شدن در اینستاگرام 

  • دلیل يك: افزایش تعداد قابل توجهی لایک و دنبال کننده 

بارزترین نشانه ريپورت موقتی از اینستاگرام تلاش برای افزایش تعداد قابل توجهی لایک و دنبال کننده است همزمان است. 

محدودیت ها با توجه به مرجع رسمی اینستاگرام :

  • حداکثر تعداد لایک در ساعت: 60
  • حداکثر تعداد نظرات در هر ساعت: 60
  • حداکثر تعداد دنبال کنندگان در ساعت: 60
  • حداکثر تعداد پیام در ساعت: 60

اما اگر حساب شما نسبتاً جدید باشد ، محدودیت ها متفاوت است:

  • حداکثر تعداد لایک در ساعت: 30
  • حداکثر تعداد نظرات در هر ساعت: 30
  • حداکثر تعداد دنبال کردن / دنبال کردن در ساعت: 30

  • دلیل دو: انتشارات بیش از حد مکرر

بین پست ها وفقه ايجاد كنيد . با این کار مشکوک به ارسال هرزنامه و سایر اعمال نخواهید شد. همچنین ، توصیه می شود که یک عکس مشابه را همزمان در حساب هاي مختلف رسانه هاي اجتماعي منتشر نکنید. 

  • دلیل شماره سه:نقض حق نسخه برداری

موضوع کپی رایت امري جدي در اینستاگرام است. تمام تصاویر موجود در حساب شما باید متعلق به شما باشد یا كپي آن مجاز باشد. اگر می خواهید تصویر شخص دیگری را به اشتراک بگذارید ، عكاس مورد نظر بايد در عکس برچسب گذاری کنید (به شرطی که حساب اینستاگرام داشته باشد) و اگر از تصاویر برای اهداف تجاری استفاده می کنید ، باید از نویسنده اجازه بگیرید. 

  • دلیل شماره چهار : تصاویر / فیلم ها قوانین شبکه اجتماعی را نقض می کنند

عکس ها و فیلم ها با اجسام برهنه ، محتوای جنسی و خشونت نامناسب تلقی می شوند، ارسال چنین محتوای نامناسبی ممنوع است.

  • دلیل شماره 5 : گزارش کاربران

همه مواردی که در بالا ذکر کردم می تواند منجر به مسدود شدن حساب شما مي شود.

بازيابي حساب هاي ريپورت شده

اغلب اوقات ، اینستاگرام با انسداد موقت پروفایل ها را “مجازات” می کند . این بدان معناست که یک یا چند عملکردی که معمولاً برای شما مجاز بوده محدود می شود. 

اگر به طور موقت مسدود شده باشيد بايد منتظر بمانید تا اینستاگرام در نهایت امتیازات شما را پس بگیرد اما اگر به طور دائمي در صورت نقض دستورالعملهای انجمن یا شرایط استفاده مسدود شده باشيد ، اینستاگرام حق دارد بدون هشدار به کاربران ، حساب كاربري شما را مسدود کند . 

هنگامی که می خواهید وارد حساب خود شوید خطایی به شما اعلام می كند حساب شما به اشتباه مسدود شده است.اما اگر شخص دیگری حساب را حذف کرده باشد ، Instagram نمی تواند آن را بازیابی کند و بايد با همان آدرس ایمیل حساب جدیدی ایجاد کنید و دیگر نمی توانید از نام کاربری قدیمی استفاده کنید.

تا زمانی که شخصی حساب شما به طور کامل حذف نشده مراحل زير را براي نگهداري از نمايه خود انجام دهيد:

  • پیامی را از اینستاگرام مشاهده خواهید کرد كه با کلیک بر روی دکمه ” به ما اطلاع دهید” گزارش مي دهيد که به اشتباه پروفایل شما غیرفعال شده است.
  • فرم را پر کنيد و برای بازیابی حساب کاربری ، نام کامل خود ، نام کاربری اینستاگرام و همچنین آدرس ایمیل خود را مشخص می کنید.
  • همچنین ، سیستم عامل از شما می خواهد سندی را ضمیمه کنید که رابطه شما را با شرکت / تجارت ثابت کند. مجوز شما ، گواهی ثبت نام ، تأیید ثبت نام دامنه و غیره نمونه هایی از این اسناد است .
  • روی ” ارسال ” کلیک کنید و… منتظر ایمیل بمانیدمعمولاً طی 1-2 روز کاری به آن پرداخته مي شود.

 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا