آیا اینستاگرام من هک شده است؟!آموزش رایگان هک اینستاگرام مارکتینگاینستاگرام ترفند جالب

چگونه بفهمیم در تلگرام یا اینستاگرام هک شده ایم؟

همینطور که میدانید اینستاگرام به مانند تلگرام قستمی برای نشان دادن حساب های وصل شده به اکانت خود را ندارد و این را میتوان به یکی از بزرگترین عیب های امنیتی اینستاگرام گذاشت. اما در تلگرام شما میتوانید با مراجعه به قسمت نشست های فعال ” active sessions ” از وصل بودن دیگر سیستم ها مطلع شده و در صورت خواست خودتان آن سیستم های وصل شده را از اکانت خود بیرون بیاندازید. هک نشدن اینستاگرام …


اما همانگونه که گفتیم چنین قسمتی در اینستاگرام وجود ندارد و برای دانستن این که فرد دیگری در پیج ما وجود دارد یا نه باید از راه حل های غیر مستقیمی بهره بگیریم. البته اگر داخل پیج خود ایمیل معتبری را ثبت کرده باشید هنگام ورود یک فرد با سیستم دیگر داخل پیج تان برای شما یک ایمیل از طرف اینستاگرام ارسال میشود که در آن ایمیل نشان داده خواهد شد که شخصی با سیستم و با آی پی مربوطه، داخل پیج شما شده است که در اینصورت میتوانید برای اقدام های امنیتی خود در اکانت تان اقدام کنید.

امروز میخواهیم در مورد هک شدن و یا وجود افراد دیگری در پیج و اکانت تلگرام صحبت کنیم البته ما در مقاله های دیگری همچون جلوگیری از هک شدن اینستاگرام در مورد بالا بردن امنیت اینستاگرام صحبت کرده ایم و حتی در مورد هک شدن و برگرداندن پیج هک شده نیز نوشته هایی داخل سایت ارائه داده ایم اما ما چگونه بفهمیم در تلگرام یا اینستاگرام هک شده ایم؟

چگونه بفهمیم در اینستاگرام هک شده ایم ؟

برای فهمیدن این موضوع باید داخل پیج خود خیلی فعال و حساس باشیم همینطور که گفتیم فعلا قسمتی در داخل تنظمیات اینستاگرام وجود ندارد که سیستم های وصل شده به پیج را نشان دهد و در ضمن قابلیت جدید اطلاع رسانی از طریق ایمیل هم به تازگی فعال شده و اگر سیستمی از این پس وارد پیج شما بشود از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی میشود و حال اینکه شما داخل پیج خود باید ایمیل ثبت کرده اید یا نه، باعث میشود تا این قابلیت نیز گزینه خوبی برای حل این مشکل نباشد. با این اوصاف پس چاره چیست؟

اگر شما فعالیت های مشکوکی در اینستاگرام خود احساس میکنید مثلا لایک خوردن پستی که شما آنرا لایک نکرده اید و یا باز شدن پیام های دریافتی در قسمت دایرکت اینستاگرام بدون اطلاع خودتان (بر اساس تجربه شخصی) و یا اگر فرد حساسی هستید و میخواهید خیالتان راحت شود.

هک نشدن اینستاگرام :

چگونه بفهمیم در اینستاگرام هک شده ایم ؟
چگونه بفهمیم در تلگرام یا اینستاگرام هک شده ایم؟ 4

اولین کاری که باید کنید ثبت یک ایمیل معتبر و کانفریم کردن ایمیل در اینستاگرام میباشد. بعد از تایید کردن ایمیل خود حتما پسورد پیج خودتون رو تغییر بدید اگر خیلی میخواهید محکم کاری کنید میتوانید رمز دوم را فعال و یا یک اکانت فیسبوک را به پیج تون وصل کنید. البته ناگفته نماند ثبت یک پسورد قوی میتواند 90 درصد جلوی هک شدن پیج تان را بگیرید. پس حتما یک پسورد قوی برای اینستاگرام تون انتخاب کنید که بالای هشت رقم باشد و البته تاریخ تولد و تنها اعداد آنرا تشکیل ندهد بلکه مخلوطی از اعداد و حروف و کاراکتر ها رمز پیج شما را تشکیل داده باشند. اگر به این صورت ملاحظه کاری کنین میتوانید از شر افراد سود جو و جاسوس در امان باشید.

چگونه بفهمیم در تلگرام هک شده ایم ؟

برای اطلاع از این موضوع کار سختی ندارید زیرا تلگرام برخلاف اینستاگرام قسمتی برای نشان دادن سیستم های متصل به حساب کاربری خود را فراهم کرده که شما میتوانید از این قسمت از افراد آنلاین و یا افرادی که داخل اکانت شما وجود دارند با خبر شوید. البته میتوانید برای بالا بردن امنیت تلگرام تان مقاله مربوطه داخل سایت رو مطالعه کنید

به همین منظور میتوانید با ورود به قسمت تنظیمات تلگرام خود و انتخاب گزینه ” privacy and security ” و سپس گزینه” active sessions ” از سیستم های متصل شده به حساب تلگرام خود با خبر شده و در صورت خواست خودتان ارتباط آن سیستم ها را با حساب تلگرام خود قطع کنید. البته برای این کار کافی ایست بعد از ورود به قسمت مربوطه بر روی اطلاعات سیستمی که میخواهید حذف شود لمس کرده و سپس آنرا تایید کنید.

هک نشدن اینستاگرام :

چگونه بفهمیم در تلگرام هک شده ایم ؟
چگونه بفهمیم در تلگرام یا اینستاگرام هک شده ایم؟ 5

 

فیلم آموزشی اطلاع از هک شدن اینستاگرام و تلگرام:

جمع بندی

اینستاگرام و تلگرام دو برنامه محبوب ایرانی ها میباشد که ایرانی ها اکثر مطالب و صحبت های خود را در این برنامه ها رد و بدل میکنند. از این رو ما امروز در مقاله چگونه بفهمیم در تلگرام یا اینستاگرام هک شده ایم؟ سعی کردیم تا راه های تشخیص هک شدن و جاسوسی در این حساب ها را برای شما نشان دهیم و از همه مهم تر راه های پیشگیری و جلوگیری از هک شدن را توضیح دهیم.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا